Skoči na vsebino

5. Okayama - 10.12.2017


Recommended Posts

  • PEK featured this tema
  • 2 weeks later...

Marjan mislim da sem tebe malo ruknil v T1, se opravičujem :) Kar zadovoljen z dirko, par manjših napak, en čas pritiskal na Heinza, potem on name, pa spet jaz nanj, za nama je čakal Roeterdink. V bokse šel veliko pred njima, saj sta drugi stint šla na medium, kar se je Eriku zelo obrestovalo, Heinz je pa naredil napako in zaostal :) Na koncu P8 in tudi team mate v točkah 8)

Link to post
Deli na drugih straneh

Nora dirka od štarta do cilja. Večino prvega stinta sem lovil Santinija (naprej sem ga spustil preveč nežno, ker sem mislil da je Murn :D), prehitel sem ga z undercutom, potem pa se trudil ujet Peka. Toliko sem se trudil koncentrirat na Peka, da sem komaj po ene 10 krogih pogruntal, da mam Santinija samo 3 sekunde za sabo. 

Ni najlažja proga za multiclass, pri meni so bili vsi fer, je pa bilo težko priti mimo brez izgube časa. Hvala @Ale, brez tvoje pomoči v predzadnjem krogu mi verjetno ne bi uspelo zadržati P2 [champ]

Link to post
Deli na drugih straneh

Čestitke zmagovalcem.

Eh ne, sam sem malo zamudil tam, Miha. To se mi dogaja kar pogosto. Napaka v prvih dveh krogih, ki stane 15- 20 sec. 

Drugače pa super borba za P9 iz onim BMW-jem. Mislim, da sva bila 30 krogov v 1-2 sec. Ni pa ni spustil :P:

 

 

 

Link to post
Deli na drugih straneh

Užival v dirki zelo. 

Q2

Race malo preslab štart da bi prehitel Ferrarija, potem ga butnem in prehitim v počasnem desnem, a ga spustim nazaj na štartno ciljni ravnini. Opažam da dela veliko napak na srednjem zavitem delu in ga ob eni od napak prehitim. Potem dirka 1-2 sec pred Matteom vse do boksov, ko se za mano pojavi undercut Eržen. No, tudi on pride tam nekje do 1-2 sec, kaj blizje pa mu na srečo ne uspe. Zadovoljen z dirko in vsemi GT4 udeleženci. Super fer in napeta dirka, na koncu 3sec med prvimi tremi. 

Se vidimo v novem letu v Kataloniji. 

Link to post
Deli na drugih straneh

Naredil kar nekaj trening/setup krogov, okayama je bolj nova in ga za downloadat nikjer ni bilo. S setupom sicer nisem bil najbolj zadovoljen pa vseeno sem želel odpeljati z njim. 

Q: Uspe mi P3, nič presenetljivega ker sem mel največ trening krogov + hiter setup ampak slednji zelo živčen na gasu iz ovinkov, kar je puščalo posledice na dirki.

R: Štart dober, v prvem in drugem krogu prepustil 2 mesti in potem vozil na P5. En čas sem še gledal Eržena spredaj, ampak počasi in vstrajno je slednji šibal v daljavo. Naredil eno skoraj usodno napako pri kateri me je dohitel drugi Slo-Racingov porš, ki pa je nato počasi izginjal iz vzvratnega ogledala krog za krogom do postanka. Vstop v bokse sem dobro za**bal. V kombinacji z slabim outlapom in nekaj čakanja za GT4 je tudi šlo kar nekaj časa. Heinz, Murn in Erik sedaj pred mano so na HUD prikazovalniku vsak krog zeleni in bližje. Erik menda pita, Heinza dohitim in prehitim nato pa zavije v boks, nakar se sprašujem ali je Murn že opravil postanek. Moj pace je bil dosti hitrejši, tako da sem vedel da ga bom še pred koncem dirke ujel in to se je tudi zgodilo. To je pa tudi to. Okayama pokazala da ni med lažjimi glede prehitevanja, saj mi mimo nikakor ni uspelo priti :) Murn je odlično brani, jaz pa premleval in preračunaval kje bi se dalo met priložnost. Imel sem par poskusov prehitevanja, pri dveh prišel ob bok od tega pa nobeden uspešen in zadovoljiti sem se moral z še zmeraj ne tako slabim (za mene) P6. Dokler so vsako dirko točke sem zelo vesel, če pa je na dirki še takole zanimivo kot je bilo pa je to to :D  

Link to post
Deli na drugih straneh

Prvi trening je bil ob petih popoldne v nedeljo, tako da nekega hudega rezultata nisem pričakoval. Nekako opažam zadnje cajte, da imam čedalje manj cajta za dirkat.

Q: V zadnjem krogu sem imel še -0,2, vendar mi je zmanjkalo časa in tako sem startal na P6

R: Odločil sem se za riskantno taktiko, ki ni obrodila sadov. Tankal sem polno in proti koncu dirke prilil 15L brez menjave gum. Tako je postanek trajal samo 3 sekunde, namesto 20, če bi še gume menjal. Žal sem bil s polnim tankom na začetku dirke precej počasnejši ter proti koncu dirke s popolnoma uničenimi gumami prav tako. 

Grebenc se mi je približeval s sekundo in pol hitrejšimi časi na krog in me 7 krogov pred konca tudi ujel. Takrat se je pa začelo švicat na polno. Predvidevat je bilo potrebno vsako bremzanje, vse ovinke speljat tako, da sem imel najboljši možni izhod in potem na ravnini pazit, da ni prišel na notranjo stran - če bi, bi bil pečen. Po 7 krogih brutalnega mučenja mi je le uspelo zadržati mesto, tako da sem končal na P5, kar sploh ni slabo za to količino treninga, ki sem jo vložil. Je pa res, da je @Mitja Bonča progo naredil zelo dobro, tako da so mi prav prišle izkušnje iz iRacinga in se je ni bilo potrebno učiti na novo.

Link to post
Deli na drugih straneh
  • PEK unfeatured this tema

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Odgovori na to temo...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Povezava je bila samodejno vdelana.   Raje prikaži samo povezavo

×   Your previous content has been restored.   Počisti urejevalnik

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Temo prebirajo   0 uporabnikov

    Te strani si ne ogleduje noben registriran uporabnik

×
×
  • Ustvari novo...