Skoči na vsebino

Sezona 2 [2010]


Recommended Posts

  • Odgovori 3,2k
  • Created
  • Zadnji odgovor

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Lep pozdrav, Jaz sem fural včeraj ja. Na server sem prišel čist na easy ker imate na strani vse objavljeno on pa je rekel da ga nebo tako da sem malo probal. Sicer pa nwm zakaj se vam tako gre za t

VN Bahraina 2011

eh fantje , mal preveč k srcu ste vse skup vzel in grajal moj post vidim da je edn celo prpopu zraven -1, je pa tako da še vedno stojim za svojim mnenjem. Ja te damperje so vsi kopiral , normalno d

Posted Images

Men niti ni problem narediti set up kar se tiče višine, pa naklonov

gum, pa pritisk v gumah in krilca pa menjalnik ... le une diff zapore, pa

vzmetenje ... tam mi pa ni nič kaj jasno ... poleg tega, pa je za

vsako pisto treba vse spreminjat ... to me najbolj jezi.

In tudi nastavitve drugega niso vedno uporabne ... men vem da od

Yelota sploh ne ležijo niti od Gregata ... mi pa recimo od Denisa,

lani v SPA sem bil takoj več kot 1 sek hitrejši.

http://online.slo-racing.com/track-records.php?id=65&carmodelid=33

Link to post

Jah to je res odvisn od stila vožnje. Jest recimo z setupi od Yelota sploh ne morem furat. Drugače pa jest delam tko d recimo uporabljam dost stare setupe. Recimo zdej za kitajsko bom mal spremenil setupe od malezije k je dost podobna proga, pol recimo za avstralijo sm meu mal spremenjene od bahraina pa tko naprej.

Jest osebno recimo se ne ukvarjam z diferencialom prou velik k tut ne vem kva točn kej pomen. Ponavad mam vrednosti nastavljene dost nizko. Power cca 20, potem tist za bremzanje odvisno kkšna je proga (med 5-20) Preload ponavad okoli 10, če je problem pospešvat mal več, če je mn pa manjša vrednost. Drugače pa večinoma samo krilca, springs, camber pa se počas konča.

Link to post

Jaz ponavadi vedno od začetka štelam nikoli ne uporablam prejšnih setupov, ker potem ne vem kakšen je napredek in pa razlika v primerjavi z osnovnimi nastavitvami. Sicer imate pa pod prenosi vodič od mafa kako nastavit avto in kaj kej pomeni, če slučajno kdo tega ne ve.

Link to post

Kaj bom jaz gledal tvoje felge, mej mod narejen tako kot je in nobenih spremeb, pa čeprav samo vizualnih, bog ve kaj imate še vse spremenjeno v filih.

  • Downvote 1
Link to post

Kar se tiče glasovanja o razbitljivosti....

Trenutno sicer še ne bom glasoval, se mi zdi pa ideja dobra...

Mogoče ravno zato, ker sem sam nastradal zadnjo dirko, bi pa z veseljem raje odpeljal naprej po tisti nesreči brez poškodbe, ravno tako kot mi je neumno po eni strani pisat prijavo za nesrečo... če krilce ne bi odletelo pa ne bi bilo prijave...

Zakaj pa še ne bom glasoval, pa je zato, ker dejansko ne vem, kakšen procent razbitljivosti onemogoča da odleti prvo krilce ob prvem dotiku?!??!??? Ker se pač s tem nisem nikoli igral, bom šel prej probat, potem pa glasujem...

Vseeno pa zanimiva ideja Gregor [ok]

PS: Pomoje/upam pa da vseeno ne bo potem kamikaz, ki bi to izkoriščali, ker prijave se bodo vseeno pisale!!!

Link to post

Mogoče bi bla dobra varianta za popestritve dirk to, da bi dal točke za kvalifikacije, potem se pa na dirki štarta z obratnim vrstnim redom (prvih 8), kot je to praksa v nekaterih serijah. S tem bi "prisilili", da bi hitrejši morali priti pred počasnejše, je pa dejstvo, da bo zaradi tega verjetno tudi nekaj več odstopov.

To bi palilo samo v primeru da bi bilo na quali veliko točk, da se splača bit prvi, drugače pa raje počasi voziš pa si na dirki prvi (štart)

Link to post
Guest
Odgovarjanje v tej temi je do nadaljnjega onemogočeno.
  • Temo prebirajo   0 uporabnikov

    Te strani si ne ogleduje noben registriran uporabnik

×
×
  • Ustvari novo...