gregor vodicar 476 Napisano April 8, 2010 Share Napisano April 8, 2010 Ja matjaž maš prou, sam problem je da nekateri niti 50 krogou ne nardijo... Drugače pa setup mi ni problem nikol poslat. Vem pa d ga ne bom poslal 5min pred dirko. Na kakšnih treningih pa brez problema.. Lp! Link to post
gregor vodicar 476 Napisano April 8, 2010 Share Napisano April 8, 2010 Če hočte na MercedesGP avtu vidt take feltne kot so in ne več unih nagravžnih florestenčno rumenih kap klikni Tukaj Odrarate, in skopirate GameData mapo v svoj rfator direktorij. Lp! Link to post
fitipalDDi 3 Napisano April 8, 2010 Share Napisano April 8, 2010 Men niti ni problem narediti set up kar se tiče višine, pa naklonov gum, pa pritisk v gumah in krilca pa menjalnik ... le une diff zapore, pa vzmetenje ... tam mi pa ni nič kaj jasno ... poleg tega, pa je za vsako pisto treba vse spreminjat ... to me najbolj jezi. In tudi nastavitve drugega niso vedno uporabne ... men vem da od Yelota sploh ne ležijo niti od Gregata ... mi pa recimo od Denisa, lani v SPA sem bil takoj več kot 1 sek hitrejši. http://online.slo-racing.com/track-records.php?id=65&carmodelid=33 Link to post
gregor vodicar 476 Napisano April 8, 2010 Share Napisano April 8, 2010 Jah to je res odvisn od stila vožnje. Jest recimo z setupi od Yelota sploh ne morem furat. Drugače pa jest delam tko d recimo uporabljam dost stare setupe. Recimo zdej za kitajsko bom mal spremenil setupe od malezije k je dost podobna proga, pol recimo za avstralijo sm meu mal spremenjene od bahraina pa tko naprej. Jest osebno recimo se ne ukvarjam z diferencialom prou velik k tut ne vem kva točn kej pomen. Ponavad mam vrednosti nastavljene dost nizko. Power cca 20, potem tist za bremzanje odvisno kkšna je proga (med 5-20) Preload ponavad okoli 10, če je problem pospešvat mal več, če je mn pa manjša vrednost. Drugače pa večinoma samo krilca, springs, camber pa se počas konča. Link to post
reno 37 Napisano April 8, 2010 Share Napisano April 8, 2010 Jaz ponavadi vedno od začetka štelam nikoli ne uporablam prejšnih setupov, ker potem ne vem kakšen je napredek in pa razlika v primerjavi z osnovnimi nastavitvami. Sicer imate pa pod prenosi vodič od mafa kako nastavit avto in kaj kej pomeni, če slučajno kdo tega ne ve. Link to post
B_U_R_I 3 290 Napisano April 8, 2010 Share Napisano April 8, 2010 Tale vodič je sicer namenjen predvsem za rFactor LeMans mod, ki ga mamo za vzdržljivostno ... Ampak je vredno prebrat, verjetno se kej navezuje tut na F1 Link to post
MirO 67 Napisano April 8, 2010 Share Napisano April 8, 2010 Kaj bom jaz gledal tvoje felge, mej mod narejen tako kot je in nobenih spremeb, pa čeprav samo vizualnih, bog ve kaj imate še vse spremenjeno v filih. 1 Link to post
gregor vodicar 476 Napisano April 8, 2010 Share Napisano April 8, 2010 To je samo vizualno, glih tko k je yelo naredu za svojga renaulta in si vsak pri sebi lahko nardi kar hoče in to vpliva le na izgled, sploh pa je na začetku stavka napisano če hočete Link to post
FBR18 112 Napisano April 8, 2010 Share Napisano April 8, 2010 Kar se tiče glasovanja o razbitljivosti.... Trenutno sicer še ne bom glasoval, se mi zdi pa ideja dobra... Mogoče ravno zato, ker sem sam nastradal zadnjo dirko, bi pa z veseljem raje odpeljal naprej po tisti nesreči brez poškodbe, ravno tako kot mi je neumno po eni strani pisat prijavo za nesrečo... če krilce ne bi odletelo pa ne bi bilo prijave... Zakaj pa še ne bom glasoval, pa je zato, ker dejansko ne vem, kakšen procent razbitljivosti onemogoča da odleti prvo krilce ob prvem dotiku?!??!??? Ker se pač s tem nisem nikoli igral, bom šel prej probat, potem pa glasujem... Vseeno pa zanimiva ideja Gregor PS: Pomoje/upam pa da vseeno ne bo potem kamikaz, ki bi to izkoriščali, ker prijave se bodo vseeno pisale!!! Link to post
Odisej 5 Napisano April 8, 2010 Share Napisano April 8, 2010 Mogoče bi bla dobra varianta za popestritve dirk to, da bi dal točke za kvalifikacije, potem se pa na dirki štarta z obratnim vrstnim redom (prvih , kot je to praksa v nekaterih serijah. S tem bi "prisilili", da bi hitrejši morali priti pred počasnejše, je pa dejstvo, da bo zaradi tega verjetno tudi nekaj več odstopov. To bi palilo samo v primeru da bi bilo na quali veliko točk, da se splača bit prvi, drugače pa raje počasi voziš pa si na dirki prvi (štart) Link to post
Rok Lainšček 4 Napisano April 8, 2010 Share Napisano April 8, 2010 Na Q enako točk kot na dirki pa je Samo jih je enostavno preveč. Razen če preklopimo na stari način točkovanja (10-8-6-5-4-3-2-1) LP Link to post
marko 36 Napisano April 8, 2010 Share Napisano April 8, 2010 Evo, jaz sem se tut mal igral z PaintShop-om, pridejo še mali popravki, potem pa sam še na megaupload... Link to post
gregor vodicar 476 Napisano April 8, 2010 Share Napisano April 8, 2010 Mater razturate vi tole;) Link to post
fitipalDDi 3 Napisano April 9, 2010 Share Napisano April 9, 2010 heheheh ... za 2 sek. na krog bi se res lohk vprašal Link to post
Recommended Posts