mAxL 1 106 Napisano April 8, 2010 Share Napisano April 8, 2010 Sej če gledaš, v vsakem prvenstvu upade zanimanje proti koncu...to je logično. F1 je pač bolj taka, kjer se bolj pozna kolk treniraš in če ne...si daleč od konkurence. Rešitev je bolj arkaden pristop. V mislih imam recimo F1 2010 od Codemastersa...v končni fazi že res, da je arkada...ampak verjamem, da bi bilo čez dirko bolj zanimivo in akcije (če se le dirkalnik ne obnaša kot čoln)...moje mnenje :wink: Link to post
fitipalDDi 3 Napisano April 8, 2010 Share Napisano April 8, 2010 Mogoče se nam naslednjo sezono pridružite v WTCC, kjer ni potrebnega toliko treniranja in nastavljanja avtomobila, boji pa so vseeno še vedno precej zanimivi Malce reklame morm nardit Zame je pa WTCC zakon ... in takoj bi šel kupit igrico in tudi vozil prvenstvo, sam ko pa imate tam dirke ob nedeljah med tednom po 21:00 je pravi termin za računalniške igrice. Link to post
Yelo 36 Napisano April 8, 2010 Share Napisano April 8, 2010 Sej če gledaš, v vsakem prvenstvu upade zanimanje proti koncu...to je logično. F1 je pač bolj taka, kjer se bolj pozna kolk treniraš in če ne...si daleč od konkurence. Rešitev je bolj arkaden pristop. V mislih imam recimo F1 2010 od Codemastersa...v končni fazi že res, da je arkada...ampak verjamem, da bi bilo čez dirko bolj zanimivo in akcije (če se le dirkalnik ne obnaša kot čoln)...moje mnenje :wink: Se popolnoma strinjam! Manj dela več zabave! Je pa najprej treba počakat, da vidimo kaj sploh bo. Link to post
B_U_R_I 3 290 Napisano April 8, 2010 Share Napisano April 8, 2010 No ja, kakor je. Nekaterim paše med tednom, nekaterim ob petkih, zaenkrat pa smo opazl, da večini najbolj ustreza nedelja zvečer. Še tista zadnja sprostitev, preden greš v ponedeljek na šiht ali pa v šolo. Menda boste že zdržali brez Maria in teh naših "Talentov" Link to post
fitipalDDi 3 Napisano April 8, 2010 Share Napisano April 8, 2010 ma sej se ne gre za TV ... le ženske so tečne ob nedeljah med tednom pa so ponavadi zaspane ... pa pol nam ostane cajt za igrice. Link to post
Yelo 36 Napisano April 8, 2010 Share Napisano April 8, 2010 Vidim,da bo treba novo temo odpret! KAKO ŽENSKO PRIPRAVIT DO TEGA DA NE GNJAVI Uffff.......težko! Gre pa! Link to post
B_U_R_I 3 290 Napisano April 8, 2010 Share Napisano April 8, 2010 Sej ko jo enkrat navadiš, da si vsako drugo nedeljo zvečer zaseden ... Pol je v redu Pa raje ti njej zagnjavi v soboto, da ti bo v nedeljo dala mir Link to post
gregor vodicar 476 Napisano April 8, 2010 Share Napisano April 8, 2010 Da še jest pokomentiram današnjo debato... Moje mnenje je, da razlike vedno bojo in so tut vedno bile. Dejstvo je da je F1 avto zelo težek (oz mnogo težji) za obvladat kot pa kakšen wtcc ali kakšne počasnejše verzije formul. Zaradi tega je potrebno za dirkanje malo več treninga kot pri omenjeni seriji zato pa tudi nastajajo večje razlike. Lep primer je Hekič. Lansko leto sem ga na serverju videl praktično vsakič ko sem bil gor, zato je imel dobre rezultate, letos temu ni tako, rezultate si lahko pa pogledate. (v eni sezoni je izgubil cca. 1s-2s na krog napram najboljšim) Nekateri si pač vzamemo nekaj več časa za trening ker nam je to v veselje. Razumem, da nekateri enostavno tudi nimajo časa in jim nič ne zamerim, jim pa zamerim to, da pizdijo da je vse brezveze k so eni tok hitrejši in njim nič ne gre.. Ja res čudn če se pol ure pred dirko prvič zapelje okrog po stezi. Pač kkšnga boljšega rezultata kle tut ne moreš prčakvat. Robi recimo tvoj problem s gumami.. a si mogoče probal kolk časa držijo gume? Najbrž ne ker če bi bi vidu, da se recimo med. gume med 22im in 24 krogom tolk skurjo d z njimi ni praktično več vozit. Tut ni dolžnost drugih, da se morajo vrteti po stezi, da bo tebi oz. komu drugemu zanimivo. Recimo midva z Andrejem imava tako taktiko, da vsak nekaj sproba in potem si med seboj pošiljava nastavitve, da ni potem usakemu potrebno odpeljati nevem kolk krogov. Mi je pa zanimiv, da tut če komu pošljem setup ni z njim skoraj nič hitrejši, ker je še vedno vožnja tista, ki naredi razliko. Mogoče bi bla dobra varianta za popestritve dirk to, da bi dal točke za kvalifikacije, potem se pa na dirki štarta z obratnim vrstnim redom (prvih , kot je to praksa v nekaterih serijah. S tem bi "prisilili", da bi hitrejši morali priti pred počasnejše, je pa dejstvo, da bo zaradi tega verjetno tudi nekaj več odstopov. Codmasters jest že zdej vem da ne bom kupu, ker bo pomoje isti šit kukr need for speed shift.(Huda grafika, fizika pa k d bi nitendo špilal) Pomoje bo rFactor 2 huda zadevca na katero se splača počakat. Lep pozdrav! p.s. Namest d bi to pisal bi šli mal furat, pa bi bli mogoče na naslednji dirki bolj izenačeni 2 Link to post
fitipalDDi 3 Napisano April 8, 2010 Share Napisano April 8, 2010 hehehe ... sej, kot je že Yelo napisal ... nikoli ne bo za vse OK. Eni ste talenti za igrice ... eni se pa trudimo. Mogoče pa bom moral res čist presedlat na WTCC ali SHIFT, se vsaj dogaja, F1 je pa res le za talente in tiste, kateri imajo veliko časa nastavljat in testirat avto. Drugače pa se samo pogovarjamo in pač imam neke ideje, katere pa seveda niso obveza, da ne bo pomote in načeloma seveda in verjamem da tudi bo ostal in MOD in celotna F1 takšna, kakršna je, zakaj pa bi se kar koli spreminjalo le zaradi enega ali dveh tekmovalcev ... to so le ideje, ne vzeti vsega resno. Link to post
gregor vodicar 476 Napisano April 8, 2010 Share Napisano April 8, 2010 Naš mod v novi obliki Povezava Naj kdo proba če dela, pa da bo potem malo pomagal seedat, ker moja linija je bolj boga Lp! Link to post
FBR18 112 Napisano April 8, 2010 Share Napisano April 8, 2010 F1 je itak F1... jaz sicer ne vidim zakaj bi bla ne vem kako težja od WTTC-ja naprimer, le res da je setup nekaj kar se je treba malo bolj poglobit. Žal pa tudi v WTCC-ju ne prideš in zmagaš v enem dnevu... le zaostanki so nekoliko manjši. Mogoče bi bila ena ideja, da tisti ki so malo bolj eksperti za setupe pomagajo ostalim, ali pa jih celo posodijo... Samo pri teh setupih je vedno tako, da jih folk zelo nerad tala okoli. Tako da ne vem. Se mi zdi pa ideja zelo dobra, da vsaj delno ostali ne izgubijo motivacije, in so s tem prikrajšani ne malo kateri problem in pridobijo na času za "drkanje" proge. Link to post
Yelo 36 Napisano April 8, 2010 Share Napisano April 8, 2010 Samo ne vem kaj boš z dobrim setupom,če pa prideš uro pred dirko prvič na server? :blink: Za rezultat je treba delat se pravi vozit. In število krogov ti pol pomaga ne pa samo setup. Link to post
B_U_R_I 3 290 Napisano April 8, 2010 Share Napisano April 8, 2010 Seveda jih neradi dajo okrog, ker za setup porabiš ogromno časa, da ga izpiliš. Potem boš pa posodil svoj setup nekomu drugemu in te s tvojim setupom na koncu pelje scat, ker v bistvu še bolj ugaja njegovemu stilu vožnje kot tvojemu. Tko kot je gregor že povedal - tisti, ki imajo čas, voljo in veselje ... bojo pridno trenirali in naredili svoj setup. Tisti, ki jim je pa vseeno, bojo pa na dirkah bolj zadaj. Pri WTCC je drugače.. Na raznih forumih imaš ogromno setupov na voljo in ni vrag, da ti eden ne bi ustrezal. Tako, da se dejansko ne rabiš s tem obremenjevat in narediš samo tistih nujno potrebnih 50 krogov treninga pred dirko in si konkurenčen za top10. Tako nekako F1 je pa veliko bolj zahtevna in že vsako malo napako se zelo kaznuje. Ali te zavrti, ali se nekoga malce dotakneš in že gre kolo ali krilce. Pri WTCC je pa vse malce bolj robustno in tako dopušča več napak oz. manjšo spretnost voznika. WTCC je tko, kot sem že v eni novici napisal - easy to drive, hard to master. F1 je pa - hard to drive and even harder to master Link to post
reno 37 Napisano April 8, 2010 Share Napisano April 8, 2010 FIA-Tiskovna konferenca Malaysia 2010 1.mesto: Gregor Vodicar (Mercedes GP) 1h08m19.396 2.mesto: Andrej Mesarič (Mercedes GP) 1h08m20.196 3.mesto: Bostjan Dolinar (Ferrari) 1h08m56.433 Gregor Vodičar Q:Gregor čestitke za drugo zmago v letošnji sezoni. Gregor Vodičar: Najlepša hvala za čestitke. Q:Neverjetno tri dirke in trikrat ste osvojili prvo mesto na kvalifikacijah kakšen je vaš recept? Gregor Vodičar: Ja res imamo odlično kvalifikacijsko formo. Avto se prazen vedno obnaša super, ponavadi mi use zelo dober krog. Ne vem, mogoče je problem drugih, da nekateri začnejo delati kvaifikacijske proge praktično šele na kvalifikacijah, kar pa zna biti zelo dvorezen meč, saj je že sama vožnja s praznim rezervarjem precej drugačna kot če sabo tovorimo 230l goriva. Q:Dirko ste ponovno dobili suvereno in niste imeli konkurence zdi se, da ste dirko dobili že na štartu. Povejte nam nekaj o obnašanju avtomobila in pa pnevmatik imeli ste zanimivo taktiko 2 postankov. Gregor Vodičar: Da štart mi je ponovno uspel zelo dobro oziroma mislim, da je Jani nekolko zamudil, saj ga je na štartuprehitel tudi Mesarič, ki je štartal s tretje pozicije. Avtomobil se je skozi celotno dirko obnašal zelo dobro, prav tako mi je uspelo dokaj dobro kontrolirati temperature gum in s tem posledično obrabe ker so bille tu res na preizkušnji. Pred samo dirko je bil mišljen 1 postanek z medium gumami, vendar smo se v ekipi zaradi stanja na dirki tisti čas odločili za 2 postanka, najprej na soft gumah, ter zadnjih 6 krogov na super soft. Razlog temu je bil to, da smo na prostih treningih imeli veli težav v obrabljenimi medium gumami in prazno posodo za gorivo. Avto je zelo drsel pri pospeševanjih in težko ga je bilo loviti, zato tudi taka taktika. Q:Dvojna zmaga za Mercedes GP neverjeten rezultat za ekipo najbrž ste vsi prešerne volje. Gregor Vodičar: Ja zares odličen rezultat za ekipo, saj smo dosegli dvojno zmago. Čestital bi Andreju, ki se mi je končno vse poklopilo! Preveč žuranja ne bo, saj se bo treba seliti na kitajsko kjer nas čaka ena težjih dirk v sezoni, saj nam ta steza že lani nikakor ni odgovarjala. Andrej Mesarič Q:Andrej čestitam za 2.mesto. Andrej Mesarič: Hvala za čestitke. Čestitam tudi Gregorju za zmago in pa Boštjanu stopničke. Q:Na kvalifikacijah ste osvojili 3.mesto ali ste morda pričakovali več? Andrej Mesarič: S kvalifikacijskim izidom sem bil zadovljen. Moj najhitrejši čas sem postavil v prvem poskusu vendar mi na žalost tega časa ni uspelo izboljšati. Imel sem na voljo še 3 poizskuse in v predzadnjem poizkusu sem bil 2 desetinki hitrejši od mojega časa, na žalost sem storil napako mislim, da prav v zadnjem ovinku, če me spomin ne vara, kjer sem pri zaviranju zavil preveč desno in zapeljal sem na travo. Q:Povejte nam nekaj o štartu in pa sami dirki tudi vi tako kot Gregor niste imeli posebej razburljive dirke varno ste se vozili na 2. mestu. Andrej Mesarič: Za trenutek, ko so se ugasnile rdeče luči in ko sem štartal sem mislil, da ni dobro no kar naenkrat pa se je Jani Šošter pokazal v vzratnih ogledalcih in sem se postavil na notranjo stran in zavaroval pozicijo od tod dalje sem do konca dirke vozil na drugem mestu. Kar se same dirke tiče je za mene minila dokaj mirno z izjemo nekaj prvih krogov, ko mi je uspešno sledil Jani Šošter. Po njegovi napaki pa sem lažje zadihal in poskušal najti svoj ritem, da bi ujel Gregorja. Na žalost ritma nisem našel saj sem vozil veliko počasneje kot na prostih treningih. Kmalu sem spoznal, da ne bom mogu konkurirat Gregorju in sem zato nekoliko popustil in nekako varno vozil do cilja, ker mi je bilo to v tistem trenutku zelo pomembo saj sem prve dve preizkušnji končal predčasno. Rad bi se zahvalil celotni ekipi, ki so vse opravili perfektno. Q:Najbrž ste veseli tega rezultata tako ekipnega kot posamičnega. Za vas je bila to prva dirka letos, da ste jo uspeli končati. Kakšna so pričakovanja za naprej? Andrej Mesarič: Seveda zelo sem vesel tako ekipnega kot posamičnega rezultata še posebej zato, ker sem res krvavo potreboval ta rezultat kakor sem to omenil že prej. Nisem pa zadovoljen z mojo vožnjo in si v prihodnje želim to popraviti, da bi nekako uspel formo iz prostih treningov prenesti na dirko. Ko se bo to zgodili mislim, da imam možnosti za zmago na velikih nagradah. Boštjan Dolinar Q:Boštjan čestitam za 3.mesto. Boštjan Dolinar: Hvala lepa, prve točke letos :-) Čestital bi tudi prvima dvema! Q:Na kvalifikacijah ste si izborili 2 vrsto. Ste zadovolni s kvalifikacijskim izidom ali pa ste si morda želeli višje? Boštjan Dolinar: Imel sem nekaj hitrih krogov, a v vsakem se naredil malenkostne napake. Brez napak bi lahko bil tretji. Za prvo vrsto pa je bil žal moj Ferrari prepočasen. Q:Boštjan za razliko od Gregorja in pa Andreja pa je bila vaša dirka polna dogajanja od napak do prehitevanja. Štartali ste solidno obdržali ste 4.mesto iz kvalifikacij vse je potekalo gladko dokler se niso začele dogajati manjše napake, ki pa so jo izkoristili dirkači za tabo in ste se za 3. mesto morali pošteno boriti. Boštjan Dolinar: Res je. Štart mi je kar uspel in obdržal sem 4.mesto. V začetku dirke sem se dokaj hitro otresel zasledovalcev in se počasi začel spuščati v boj za tretje mesto. Na mojo srečo je McLaren pred menoj naredil napako in zletel v zid, tako, da sem si lahko oddahnil in nadaljeval dirko na tretjem mestu. Gume so vse manj držale in kmalu sem naredil napako, tako da me je voznik Force Indije ujel. Borba in prehitevanja so bila neizprosna. Svoje tretje mesto sem izgubil in ga kmalu spet pridobil. Potem je sledila še ena večja napaka in pred postanki na polovici dirke sem padel na peto mesto. Do tretje uvrščenega je bilo le 3s zaostanka. Pred svojim postankom sem prišel na 4. mesto. Postanek je bil v 22 krogu. Menjava je bila opravljena hitro in brez napak tako, da sem se varno vrnil na 4 mesto. Začel se je lov na tretje uvrščenega. Bolj je bil napet kar nekaj krogov in nekje okoli 33 kroga mi je uspelo priti na tretje mesto. Do konca dirke sem si potem krog za krogom nabiral prednost pred zasledovalci in tako dirko končal kot tretji. V prvih nekaj krogih dirke sem še lahko sledil vodilnim, a so gume preveč trpele in sem moral tempo nekoliko umiriti. Skratka tretje mesto je zelo lep uspeh. Q:Kakšna pa so pričakovanja za naslednje dirke? Boštjan Dolinar: Naslednja dirka bo vsaj zame precej težja, ker mi steza ne leži. Imel bom pa tudi enega konkurenta več to je moj moštveni kolega. Pustimo se presenetiti, mogoče bo deževalo! Q:Hvala vsem za odgovore! 1 Link to post
Recommended Posts