Skoči na vsebino

Sezona 2 [2010]


Recommended Posts

  • Odgovori 3,2k
  • Created
  • Zadnji odgovor

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Lep pozdrav, Jaz sem fural včeraj ja. Na server sem prišel čist na easy ker imate na strani vse objavljeno on pa je rekel da ga nebo tako da sem malo probal. Sicer pa nwm zakaj se vam tako gre za t

VN Bahraina 2011

eh fantje , mal preveč k srcu ste vse skup vzel in grajal moj post vidim da je edn celo prpopu zraven -1, je pa tako da še vedno stojim za svojim mnenjem. Ja te damperje so vsi kopiral , normalno d

Posted Images

Ne da sem ga hotel tam prehitevat, le tako daleč desno je šel da sem mislil,

da gre mal po rožice in sem šel bolj naravnost v ovinek ... pa če bi on

šel malo bolj ... ne ostro, bi šla lahko oba skozi ovinek ...

Definitivno je šel preveč ostro levo in v mene ... itaq sem pa jest

ta kratko potegnil :( še dobro, da me ni tako privlačila ta dirka, ker

drugače bi bil jezen :)

Jaz vedno tako zavijem, ker sem imel tako linijo v ogledala pa itq nism mogel vidt, ker se na slikah lepo vidi, da si me zadel v moj bok in seveda pot takim kotom te nisem mogel videti. Sem te pa videl sele ko si kar naenkrat priletel vame.

Link to post

Glede na to koliko si zmišljujete, neka spreminjate, je bolje vprašat.

http://www.slo-racing.com/index.php?/topic/385-1-sakhir-2010/page__view__findpost__p__22281

Jaz vedno tako zavijem, ker sem imel tako linijo v ogledala pa itq nism mogel vidt, ker se na slikah lepo vidi, da si me zadel v moj bok in seveda pot takim kotom te nisem mogel videti. Sem te pa videl sele ko si kar naenkrat priletel vame.

Po pregledu posnetka, bi sam večjo krivdo pripisal Baniču. Mislim, da je večina dirkačev v tistem ovinku imela isto linijo kot Mesarič, in glede na hitrost s katero si prletu v Mesariča, bi se mu skor lahko zahvalu d se ti je nastavu k drgač bi pomoje naprej v zid letu :oops: To je le moje mnenje!!!

Lp!

Link to post

Yelo , jaz pa mislim da nimaš prav , četudi ni situacija prijavljena ,bi lahko komisarji naključno pregledali dirko in ukrepali ,saj zato pa so komisarji(sodniki), si bojo pač morali vzeti čas za kakšen pregled dirke, saj se v postih zasledi tudi kakšna takšna situacija , ki potem ni v prijavi, pa tudi v XML filih se dogajajo čudne stvari, pri Tim Godlar ni kar v 10 krogih umesnih časov,nevem zakaj , bo morda kdo drugi kaj več o tem :oops:

Link to post

No saj! O tem se morajo komisarji med sabo dogovorit.

Se pa strinjam,da bi se včasih lahko tudi kaj takšnega kaznovalo oziroma preverjalo kar ni bilo prijavljeno oziroma ni bila podana prijava.

Ampak tisti,ki to preverjajo bi morali to opravit brez nekih debat na forumu.

Po moje je najboljše,da se za takšne dogodke v temo prijave napiše: Sporno situacijo dirkalnika številka X obravnavajo komisarji!

To je vse! Naj bo malo napetosti še po dirki! :wink:

Kaj se pa Godlarja tiče pa ne vem!

Vem pa,da sem že v prejšnji sezoni nekajkrat preverjal te XML faile in je bilo pri njem kar dostkrat kaj narobe.

Ne vem ali je mogoče to z njegovo povezavo kaj povezano,da ne zapiše določenih podatkov.

Link to post

press.jpg

FIA - tiskovna konferenca Bahrain 2010

1.mesto: Gregor Vodičar (Mercedes GP) 1h11m50.557s

2.mesto: Edvin Hekič (Renault) 1h12m07.595s

3.mesto: Tim Godlar (Ferrari) 1h12m44.979s


Gregor Vodičar

Q: Gregor čestitam za zmago na uvodni dirki.

Gregor Vodičar: Hvala za čestitke.

Q: Že na kvalafikacijah ste napovedali boj za zmago kako pa ste vi videli potek kvalafikacij.

Gregor Vodičar: Kvalifikacije so zame potekale zelo dobro, saj sem izbiral prave trenutke za odpravo na stezo, ko je bila steza pred mano praktično prazna. Dirkalnik je deloval odlično, prav tako so dobro služile gume, za kar moram pohvaliti celotno ekipo, ki je pravilno brala podatke iz telemetrije in to uspešno prenesla na nastavitve dirkalnika. Rezultati ostalih so bili po mojem mišljenju nekako pričakovani, nekaj več sem pričakoval le od prvega dirkača ferrarija, Tima Godlarja, ki je bil zame eden glavnih favoritov za zmago.

Q: Vodili ste praktično od štarta do cilja in izgledalo je da potek dirke nadzorujete, ampak vseeno kako pomemben je bil za vas štart dirke?

Gregor Vodičar: Povedano po pravici, je bil štart oziroma prvi krog dirke, trenutek katerega sem se najbolj bal pred dirko, zaradi grožnje z drugega mesta s strani Edvina, ki je znan po dobrih štartih. Na mojo srečo se je vse izteklo dobro in na koncu se je pokazalo, da sem ravno v prvih krogih dobil dirko. Naprej sem varčeval motor, gume in predvsem zavore, ki so v Bahrainu zelo obremenjene.

Q: Gregor z letošnjo sezono je prepovedano dolivanje goriva med dirko. Kaj si mislite o tem?

Gregor Vodičar: Nova pravila so mi všeč, saj je treba med samo dirko precej prilagajati način vožnje razmeram količine goriva in obrabi gum. Ob vožnji s polnimi dirkalniki, so močno obremenjene tudi zavore, kar smo lahko videli ob dveh okvarah le teh, čemur pa v pretekli sezoni nismo bili priča. Vsi se še učimo in mislim, da bo iz dirke v dirko boljše.

Edvin Hekič

Q: Edvin čestitam za osvojitev 2.mesta.

Edvin Hekič: Hvala za čestitke!

Q: Povejte nam nekaj o poteku kvalafikacij in pa o sami dirki. Ste zadovolnji z razpletom dirkaškega vikenda?

Edvin Hekič: Ja kaj se kvalifikacij tiče sem bil po koncu le teh zadovoljen. Po resnici povedano nisem pričakoval drugega mesta na kvalifikacijah.

Sama dirka se je za mene začela z težavami! Sam zvok motorja je bil preglasen in to ni napovedovalo nič dobrega kar se je videlo že na štartu in takoj po njem.

Izgubil sem drugo mesto,ki sem ga osvojil na kvalifikacijah ampak me to ni zmedlo in po težavah Trošta sem kar hito postavil stvari na svoje mesto.

V nadaljevanju je dirka potekala brez zapletov razen malo paničnega uvoza v bokse pri postanku.

Z razpletom dirkaškega vikenda sem zelo zadovoljen. Sicer pa mislim,da je malo dirkačev,ki ne bi bili zadovoljni z drugim mestom na kvalifikacijah in dirki.

Q: Edvin branite naslov tako posamičnega kot ekipnega ali ste zaradi tega pod dodatnim pritiskom? Pričakovanja so verjetno ogromna pa tudi konkurenca je letos večja.

Edvin Hekič: Ja res je. Branimo tako posamičen kot ekipni naslov vendar zaradi tega ne čutim dodatnega pritiska. V sami ekipi se ne obremenjujemo s tem in delamo kot smo vedno. Tudi če se naslov ne obrani bo stanje v naši ekipi vedno isto.

Po pravici povedano ogromnih pričakovanj ni. Kot vsak dirkač oziroma ekipa poizkušamo pač po najboljših močeh odpeljati dirko in osvojiti največ točk.

Včasih to uspeva bolje,včasih malo slabše! Tako pač je v tem športu.

Je pa res,da je konkurenca večja in zato pričakujem tekom sezone tudi bolj razburljive dirke. No....upam!

Q: Nova pravila kakšen je vaš pogled na to?

Edvin Hekič: Nova pravila..... Ja so kakšna pač so in za vse so enaka! Mene osebno pri teh pravilih nič ne moti.

Sicer se iz leta v leto spreminjajo ampak dokler so za vse enaka potem ne sme bit problem.

:wink: EEEEE.....bi še govoril z vami ampak se opravičijem,ker se mi mudi na trening! :wink:

Tim Godlar

Q: Tim čestitam za osvojitev 3. mesta.

Tim Godlar: Ja pozdrav.

Q: Tim na prostih treningih ste pokazali, da boste v samem vrhu pa vendarle ste na kvalafikacijah za vas osvojili samo šesto mesto. Kaj je bil vzrok temu in pa ali ste bili zaradi tega kaj razočarani?

Tim Godlar: Prosti treningi so ponavadi druga zgodba. Res pa je, da za ta dirkaški vikend nisem bil najbolje pripravljen saj od prejšnega tedna s svojo ekipo nismo testirali in je seveda zmanjkalo nekaj kvalifikacijskih krogov, zato ni bilo mogoče priti višje imeli smo pa tudi nekaj mehaničnih težav saj smo na progo prišli le 5 minut pred koncem kvalifikacij in tako za kakšen boljši čas ni bilo vse skupaj. Recimo, da sem bil z 6. mestom kar zadovoljen, ker sem vedel, da se v 37 krogih lahko marskikaj spremeni in na to sem tudi računal, ampak sta bila prva dva dirkača mnogo hitrejša od mene.

Q: Imeli ste razburljivo dirko na štartu ste pridobili eno mesto potem po 3 krogih izgubili štiri mesta no na koncu se vam je le uspelo osvojiti stopničke. Kako pa je dirka potekala skozi vaše oči?

Tim Godlar: Na začetku na štartu sem dobro potegnil in enega pridobil proti Mclarnu a sem pred prvim ovinkom enega izgubil. Na srečo sem šel po zunanjem delu steze in se uspel izogniti trčenju. V prvih krogih sem imel težave z gumami. Enostavno se niso dovolj segrele za mojo agresivno vožnjo. Splet okoliščin me je potem postavil na 4. mesto kjer pa sem kar nekaj časa ostal za Mesaričem. Dvakrat sem precenil "bremze" in v preveliki želji po prehitevanju preagresivno napadel Mesariča in vanj skoraj trčil. Ko sem ga na štartno ciljni ravnini le prehitel sem potem nabiral prednost pred njim a za drugouvrščenim Hekičem ni bilo tako lahko. Če sem že pridobival sem zelo malo, ampak sem morda še upal nadoknaditi 10 sekund v drugem delu dirke a sem s postankom izgubil vse možnosti saj sem dobil kazen zaradi prehitre vožnje v boksih. Tako sem dodal še debelih 10 sekund + vožnja po boksih kar je vse skupaj naneslo skoraj 40 sekund, ko sem prišel drugič iz boksa. No potem je odpovedal dirkalnik še Mesariču, ki mi je bil blizu. Izvedel sem, da zaradi odpovedi zavor. No od takrat naprej pa sem samo še vozil do cilja proti stopničkam.

Q: Za konec pa nam še vi povejte nekaj o novih pravilih?

Tim Godlar: Nova pravila so zelo zanimiva saj je v primeru, da je več dirkačev skupaj ključnega pomena kdaj v katerem krogu gre kdo v bokse, ker je krog z novimi gumami potem sekundo hitrejši minimalno.

Škoda, da z nami ni bilo drugega Ferrarija. Izvedeli smo, da je šla logistika v malore in so splavali po Savi...

Q: Hvala vsem za odgovore.

  • Upvote 3
Link to post

AUS.gif Melbourne

Datum dirke: 31.3.2010, 21:00

Dolžina kroga: 5.303 km (43 krogov)

Dolžina dirke: 228.029 km

Trening: 20:00-21:00

Kvalifikacije: 21:00-21:15

Dirka: 21:17

avs.jpg

Link to post
Guest
Odgovarjanje v tej temi je do nadaljnjega onemogočeno.
  • Temo prebirajo   0 uporabnikov

    Te strani si ne ogleduje noben registriran uporabnik

×
×
  • Ustvari novo...