Odisej 5 Napisano November 12, 2009 Share Napisano November 12, 2009 Prva stvar, ki bi jo moral nardit, ce se hocmo res priblizat realnosti je ta, da podaljsamo dolzino dirke. ...pa kakšen dež bi tudi pasal.... Link to post
Yelo 36 Napisano November 12, 2009 Share Napisano November 12, 2009 Z treningi lahko voziš rikverc pa si dober. Tak,da te stvari kot so TC in pa pogled niso neki BAV,BAV. Samo navadit se je treba. Sicer pa nisem mislil,da bi se MORALO spremenit. Hočem samo,da se začne delat v tej smeri,ker večina dobrih lig ima težavnost na maximum. Odločitev je pa čist vaša oziroma večine! Link to post
gregor vodicar 476 Napisano November 12, 2009 Share Napisano November 12, 2009 Kar se tiče dežja lahko rečem, da bo v zimski sezoni suzuka dežna, če bo izglasovana. Kar se tiče dolžine dirke bom zelo vesel, če jih damo na polno dolžino, prav tako se strinjam, da izklopimo tc in da imamo forced driving view. Kar se mene tiče lahko vse to vpeljemo v tej sezoni (ker jaz itak že skoz tko furam), vendar le če je večina za. Časa za spremembe je še 6 dni do 18ga, ker potem se odprejo uradne prijave. Link to post
reno 37 Napisano November 12, 2009 Share Napisano November 12, 2009 Umiram...od dolgčasa. Men je vseeno a mamo TC al ne sam štart bo pa res problem v primeru odpovedi TC-ja. Link to post
gregor vodicar 476 Napisano November 12, 2009 Share Napisano November 12, 2009 Umiram...od dolgčasa. Hahaha..Maja rocks:D Ja sprobat je treba.. Dones zvecer bi lahko probal mokro suzuko (wcp verzija, link je na prvi strani na tem forumu) brez tcja da bomo vidl kolk jih bo prvi krog naredl. Jest lahko sicer sele po 10i uri zvecer:/ Link to post
sennas 1 040 Napisano November 12, 2009 Share Napisano November 12, 2009 Novi link za Suzuko 2009: http://rapidshare.com/files/302401152/F ... ka2009.rar (46 mb) V prejšnjem linku je 2x noter ista proga, ki se kopira v Loactions in v sam rfactor direktorij, kar sicer ne vpliva na igranje, razen da mate brezveze folder Japan. Link to post
Odisej 5 Napisano November 13, 2009 Share Napisano November 13, 2009 včeraj sem malo vozil kokpit view in pa brez TC. Nadzor zdrsa dirkalnika je s tem pogledom najboljša. Zelo močno pa moti tresenje šasije in tako na nekaterih delih težko vidiš točko zaviranja ali zavijanja in že narediš napako. Pa še nekaj je. Vozil sem recimo STR in v kokpit pogledu ni ogledal.....jeba. Kaj moram že naredit da pogled malo oddaljim? Je pa tako, če teh stvari res ne natreniraš potem je na dirki polom. Dela je ogromno že s samo vožnjo in si ne predstavljam da bi lahko vozil 100% dirko Bo pa na štartu veliko vrtenja...no pa med dirko tudi, ker prostora za napake NI! Link to post
gregor vodicar 476 Napisano November 13, 2009 Share Napisano November 13, 2009 Pomoje bo še vedno najboljše da vse ostane kot je bilo. Pač roko na srce, vendar nismo ravno ena najbolj profesionalnih lig. Če se večina strinja pa lahko omejimo tc na low... pogled ostane isto kot je in se ga omeji za naslednjo sezono, tako da imajo vsi ki še ne vozijo s takim pogledom časa 4 mesece, da se ga počasi navadijo? Lp! Link to post
Pintx 0 Napisano November 13, 2009 Share Napisano November 13, 2009 no da se še js po dolgem cajtu mal oglasim... tile zimski dolgi večeri so mi postal totalno dolgočasni, zato sm se odloču da bi ponovno dirku ker sedaj pa je časa za trening več kot dovolj za razliko od poletnih mesecev odpeljau bi tole zimsko sezono za naprej bomo pa vidl, pa zdej pozim ko je dovolj časa bi lahko bile dirke tut vsak tedn 1. A-1 Ring 1,2,3,4,5 2. Indianapolis (oval) 1,2,3,4,5,6,7 3. Mobikrog (slo) 1,2,3,4 4. Mid ohio 1,2,3 5. Imola 1,2,3,4,5 6. Stockton speedway (oval)1, 7. Laguna seca 1,2,3,4,5,6 8. Hockenheim 99 (daljša verzija) 1,2,3,4,5 9. Lime rock 1, 10. Suzuka 1,2,3,4,5 Link to post
gregor vodicar 476 Napisano November 13, 2009 Share Napisano November 13, 2009 včeraj sem malo vozil kokpit view in pa brez TC. Nadzor zdrsa dirkalnika je s tem pogledom najboljša. Zelo močno pa moti tresenje šasije in tako na nekaterih delih težko vidiš točko zaviranja ali zavijanja in že narediš napako. Pa še nekaj je. Vozil sem recimo STR in v kokpit pogledu ni ogledal.....jeba. Kaj moram že naredit da pogled malo oddaljim? Je pa tako, če teh stvari res ne natreniraš potem je na dirki polom. Dela je ogromno že s samo vožnjo in si ne predstavljam da bi lahko vozil 100% dirko Bo pa na štartu veliko vrtenja...no pa med dirko tudi, ker prostora za napake NI! V controls imaš 4 tipke, ki so po deafoltu nedifinirane. seat up, seat down, seat backward, seat farward. Nastavi si te tipke in si boš lahko spreminjal pozicijo sedeža! Kar se tiče ogledal je to pač "hendikep", tako pri rft kot je bil pri fsone modu. Pri ctdpju so imeli takoimenovano rešitev "farwarded mirrors" in ti jih je postavilo spredaj. Pri teh dveh modih pa pač moraš uporabiti virtual mirrors. Zavornih točk se naučiš v 10h krogih!!! Link to post
gregor vodicar 476 Napisano November 13, 2009 Share Napisano November 13, 2009 no da se še js po dolgem cajtu mal oglasim... tile zimski dolgi večeri so mi postal totalno dolgočasni, zato sm se odloču da bi ponovno dirku ker sedaj pa je časa za trening več kot dovolj za razliko od poletnih mesecev odpeljau bi tole zimsko sezono za naprej bomo pa vidl, pa zdej pozim ko je dovolj časa bi lahko bile dirke tut vsak tedn Živjo pinty! Lepo da si se oglasu. Kar se tiče dirk bi se strinjal s tabo:), samo večina se verjetno nebi :? Link to post
Yelo 36 Napisano November 13, 2009 Share Napisano November 13, 2009 Če druga ne pa vsaj eno uradno trening dirko na teden naredite pa kolk jih pride,jih pride! Ne vem kolk ste kaj dirke vozili z tem modom! Sam sem z RFT modom enih par dirk odpeljal in se mi zdi,da je sam dirkalnik proti koncu dirke zelo težko vodljiv in iztrošen. Odpeljal sem že par dirk in še na nobeni nisem prišel do konca brez okvare. Če niso zavore popustile je pa motor začel v zadnjem krogu kihat. Zanimivo bo to dokler se ne pogrunta optimalnih nastavitev tudi za vzdržljivost. Na treningih lahko prevoziš miljon krogov in se ti napake oziroma rizične nastavitve ne pokažejo dokler ne odpelješ dirke. Vsaj na SP je tako! Za MP pa še ne vem,ker še nisem probal odpeljat dirke. Upam samo da ni kakšen feler v samem modu! Link to post
gregor vodicar 476 Napisano November 13, 2009 Share Napisano November 13, 2009 radiatorji na 4, brake duct size na 4 pa ni blo nobena problema na 28 krogih v avstraliji. MP! Link to post
Recommended Posts