gregor vodicar 476 Napisano September 5, 2010 Share Napisano September 5, 2010 Glavno je, da tresenje ne povzroča nenadnih izgub ravnotežja in na vožnjo nima prevelikega vpliva. Po nekaj krogih tresenja sploh ne opaziš več. Če si boš ogledal kakšen posnetek boš ugotovil to kar je napisal KOKL, prav tako lahko poizkusiš Monzo v Race seriji in boš opazil, da ruka še bolj. BrianzaISI je najbolj realna in najlepša steza kar sem jo kdaj peljal v kateremkoli špilu in se mi zdi prav, da ostane. Brianzo za svoje dirke uporabljajo praktično vse lige.. Link to post
SchumacherM 58 Napisano September 5, 2010 Share Napisano September 5, 2010 http://www.formula1.com/video/onboard.html Hamilton, Italija...samo za nekaj sekund pred šikanami potrese, drgač pa gladko. Brianzo ti pa povem zakaj uporabljajo, ker nihče ne naredi scratch made proge. Vsi samo table prebarvajo, pa kak robnik dodajo. Pravzaprav pa itak ne bom nič dosegel, raje grem kaj spit za RD Link to post
KOKL 223 Napisano September 5, 2010 Share Napisano September 5, 2010 Nevem tukaj ko gledas celado pa vse ga skos ruka =) tako kot v igrci pa saj sploh nima veze =) uno proga k bo bo =) sam upam da bo ta ki je na serverju =) lpp http://www.youtube.com/watch?v=VcUGC_GoVnc Link to post
SchumacherM 58 Napisano September 5, 2010 Share Napisano September 5, 2010 Čelada ja, ampak kamere ne rošta ko da je sodni dan.. Link to post
sennas 1 040 Napisano September 5, 2010 Share Napisano September 5, 2010 Si zmanjšaš speed sensitivity ali nekaj pdobnega v nastavitvah in ne bo nič treslo v koptiku. Link to post
SchumacherM 58 Napisano September 5, 2010 Share Napisano September 5, 2010 Ne vozim iz kokpita Link to post
sennas 1 040 Napisano September 5, 2010 Share Napisano September 5, 2010 En dober razlog zakaj je boljše iz tv kamere Link to post
FBR18 112 Napisano September 5, 2010 Share Napisano September 5, 2010 Samo kako lahko tako vozite?!? Link to post
gregor vodicar 476 Napisano September 5, 2010 Share Napisano September 5, 2010 probite se navadit na kokpit, ker ko se enkrat navadis je mnogo bolje, saj je obcutek veliko boljsi. Link to post
reno 37 Napisano September 6, 2010 Share Napisano September 6, 2010 A bo dons kdo kej fural? Link to post
Khorne 4 Napisano September 6, 2010 Share Napisano September 6, 2010 Mogoče pridem pogledat ja. Link to post
Khorne 4 Napisano September 6, 2010 Share Napisano September 6, 2010 No... a pride kdo? Jaz grem potem spat heh Link to post
gregor vodicar 476 Napisano September 7, 2010 Share Napisano September 7, 2010 Steza v Monzi bo zelo obremenjevala zavore, zato mislim da je prav da se vsaj tiste najmanj izkušene že v naprej opozori, da naj bojo zelo pozorni na zavore. Hlajenje zavor naj bo bistveno višje kot na ostalih dirkališčih, prav tako sem zadnjič pri enem od dirkačev zasledil, da zmanjša obseg zavornih diskov za bolj stabilno zaviranje, vendar je imel ravno ta dirkač največ odpovedi zavor v tej sezoni, tako da imejte velikos zavornih diskov na največjo možno velikost (2,8cm) ter hlajenje čimveč. (sam osebno bom imel hlajenje zavor na 6) LP! Link to post
Cime 2 Napisano September 7, 2010 Share Napisano September 7, 2010 Hvala za opozorilo! Se pravi te nastavitve je potrebno opraviti že pred kvalifikacijami ali jih opraviš med kvalifikacijami ? To mi ni čisto jasno, ker potem se zadeva zaklene zaradi pravil to mi je jasno. Kaj potem večina vozi iz kokpita se pravi, da ima pred sabo tisti velik volan in pa progo kar ostane prostora. Link to post
marko 36 Napisano September 7, 2010 Share Napisano September 7, 2010 Pred quali lahko delaš vse kar hočeš, ko pa greš na progo prvič v quali se pa zadeva zaklene, nekaj malenkosti ostane odklenjenih. Se pravi najbolje da med treningom oz ko vaziš sam kakšne treninge... Glede pogleda pa nekeko tako kot si reku, saj se navadiš, pa tudi sedež se da nastavit tak da vidiš več.. Link to post
Recommended Posts