reno 37 Napisano August 4, 2010 Share Napisano August 4, 2010 Koncno sem koncal dirko in to kar z zmago! Zelo sem zadovoljen . Sedaj pa 3 tedne premora no kaksen dan manj... 1 Link to post
KOKL 223 Napisano August 4, 2010 Share Napisano August 4, 2010 Čestitam zmagovalcu! ter vsem ki ste koncali dirko =) Lpp Link to post
Cime 2 Napisano August 4, 2010 Share Napisano August 4, 2010 Lepa dokaj mirna dirka začetek je dober sedaj pa naprej... Čestitke vsem sploh vodilnemu, ki je peljal po tirnicah... Če sem bil komu v napoto se opravičujem ni bilo nalašč bilo pa je kar nekaj lepih dvobojev (Dolinar, Nejc, še nekateri, ki se jih ne spomnim). Zanimiva se mi zdi prigoda z nekje začetka dirke, ko sem prehiteval dva avtomobila Mclaren in še en, ki sta se bojevala za mesto potem pa sem šel po notranji v šikani in dejansko nasedel na robniku in nato tam zabil par sekund kot bi se parkiral. Link to post
Diablo 0 Napisano August 5, 2010 Share Napisano August 5, 2010 Se opravičujem za off topic, ampak zanima me dvoje. Sem pregledal sicer forum, ampak nisem popolnoma siguren. Kateri mod se trenutno uporablja za online dirke, ker kot se spomnim je bila dilema ali f1rft ali fsone, kot drugo, pa me zanima, kje dobite car setupem s katerimi dosegate čase, kot jih imate. Kot primer dam lahko Hungaroring, kjer je moj najboljši čas 1:26, nekateri pa imate 1:18. Ni mi jasno kakše setupe imate, ali pa sem pač samo jaz tako močno neizkušen. Inštalirano imam vse tako kot je opisano. Link to post
Khorne 4 Napisano August 5, 2010 Share Napisano August 5, 2010 Zdravo Diablo, Uporabljamo RFT mod z malo prilagojeno fiziko in skini tako, da čim bolj sledimo 2010 sezoni. Tako da ti hitri časi so kvalifikacijski časi in v dirki ne pridejo v upoštev. Na kvalifikacijah se pelje hot lap (Super soft gume, bencina za 3 kroge). Vključen je pa park farme tako, da se vse zaglene, ko narediš v kvalifikacijah prvi krog in moraš potem z istimi nastavitvami voziti dirko. Spremeniš lahko prednje krilce, če se ne motim in še nekaj. Sepravi za qual benza za 3 kroge cca 15L, za dirko 230L. Tu pa so razlike po 5 sekund. Nekateri pa si naredimo tudi setupe in moram reči, da za zmago moraš imeti kar optimalen setup. Uporabljaš lahko tudi 4 vrste pnevmatik: Super Soft, Soft, Medium in Hard, slednje sicer ne pridejo ponavadi v upoštev. Recimo za en postanek na dirki je dovolj, da vzameš Medium na dirki. No... odvisno od same steze in od tvojega načina vožnje. Ti samo hodi na server. Proti večeru se nas včasih kaj nabere in potem tudi debatiramo o taktikah ipd, pa tudi setupe si z veseljem izmenjamo! Lp, Tim Link to post
Khorne 4 Napisano August 5, 2010 Share Napisano August 5, 2010 Andrej čestitke za zelo prepričljivo zmago! Link to post
sennas 1 040 Napisano August 5, 2010 Share Napisano August 5, 2010 Še moje čestitke zmagovalcu in prvim trem. Q: Odpeljal sem soliden krog, zadostovalo za peto mesto. R: Štartal sem dobro, toda v prvem ovinku je naravnost letel Kralj, ki sem ga moral obiti, zato sem izgubil nekaj mest. Potem sem pridobival, imel dober tempo, a žal napaka tik pred vhodom v bokse, izgubil sem cca 15 sekund. Po postanku sem vozil zelo hitro na 5 mestu in ujel sem oba McLarna, Šosterja mi je uspelo prehiteti, za Novaka pa mi je zmanjkal kaki krog tako da sem končal na solidnem četrtem mestu. Glede prijav incidentov: Prosim, če incidente prijavljate zgolj in le v četrtek po dirki. Vsakršne debate (kreganja) okrog incidentov so prepovedane, o tem odločajo sodniki. Vi samo prijavite, brez odvečnih komentarjev, blatenja nasprotnika in spodbujanja k kreganju. Prav tako je brezpredmetno govoriti nekaj, kar niste prijavili v četrtek po dirki. Upoštevajo se namreč samo prijave v četrtek po dirki, ker sodniki ne bomo gledali milijon minut repleyev. To je to. Lp Link to post
SchumacherM 58 Napisano August 5, 2010 Share Napisano August 5, 2010 Neki malega..kaj več se pa itak ni dogajalo. Link to post
Diablo 0 Napisano August 5, 2010 Share Napisano August 5, 2010 Hvala Khorne za odgovor. Vendar sem pozabil povedat, ta ti časi so moji "kao" kvalifikacijski časi s prazno posodo za gorivo. Je pa res da glede setupov nimam največ izkušenj, tako da se bom verjetno moral nekje pozanimati glede setupov, samo jih na internetu ne najdem . Mislil sem namreč, da kje obstajajo, da bi vsaj videl nek vzorec, ki bi si ga lahko nato prilagajal mojemu načinu vožnje. Aja pa še nekaj sem se spomnil. Redno mi odnaša zadek bolida. Pomaga malo da zadnje krilce bolj nagnem, ampak potem izgubim na hitrosti. Ko pa sem gledal posnetek, ki ga je delil Rok Lainšček pa sem opazil, da je on večino proge odpeljal "na polno". Saj verjamem, da je on že stručko, ampak rad bi se mu približal vsaj na kaki dve sekundi, ne pa na 8 sekund. Še enkrat hvala za vsakršno pomoč. Link to post
Cime 2 Napisano August 5, 2010 Share Napisano August 5, 2010 Prav imaš on je eden boljših dirkačev kar pa na dirki ne pride vedno do izraza: Glede setupov pa naštudiraj tele 3 pdf-je pa boš vsekakor tudi sam sposoben takih časov, sicer pa pridi na server kot je že Tim dejal radi delimo setupe. LP Link to post
Diablo 0 Napisano August 5, 2010 Share Napisano August 5, 2010 Aha hvala Samo še glede Pdf-jev, ki si jih omenil. Meni ali ne dela link ali pa si malo narobe link postal. Kdaj pa je ponavadi server online? Mislil sem da ga postavite samo za dirko. Link to post
mAxL 1 106 Napisano August 5, 2010 Share Napisano August 5, 2010 Link vodiči! Server je online 24/7 Link to post
FBR18 112 Napisano August 5, 2010 Share Napisano August 5, 2010 Q: V redu. Sem vedel da nas je kar nekaj hitrih tako da sem se pustil presenetit. 4 mesto pa zadovoljivo. R: Začetek kar v redu, 5,6 krogov smo vozili v strnjeni vrsti, zato se mi je zdelo da brez veze da forsiram prehitevanje, vendar pa sem imel za sabo neučakane, tako da so na vsak način hotli mimo. Prišlo je tudi do odrivanja, kjer sem izgubil 2 mesti, a sem hvala bogu prvega prehitel takoj nazaj v naslednjem ovinku, medtem ko drugega ki je izkoristil priložnost v naslednjih 2 ovinkih. V naslenjih parih krogih sta se iz dirke izločila še dva voznika, tako da sem prišel do zraka kjer sem lahko peljal svoje kroge in tako kmalu nabral 20sec prednosti pred 3. uvršenim. Za 1. mesto sem videl že po 10 krogih da ne bo več možnosti, ker je Mesarič pač izkoristih verjetno mehke gume, plus tega pa je imel lepo priložnost, ker sta 2. in 3. vozila relativno zelo počasne kroge kar mu je omogočilo lep pobeg. Tako sem samo še kruzal 35 krogov do cilja, zadnjih 15-20 krogov celo z katastrofalno počasnimi krogi, a tako ali tako ni imelo več smisla gonit, spomin na uničene bremze v kanadi pa je bil še preveč živ da bi reskiral izživljanje nad avtom. Tako je nastala tudi skoraj minutna razlika do 1, so pa zato gume ostale dobre še za eno dirko . Link to post
Recommended Posts