Skoči na vsebino

Sezona 2 [2010]


Recommended Posts

  • Odgovori 3,2k
  • Created
  • Zadnji odgovor

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Lep pozdrav, Jaz sem fural včeraj ja. Na server sem prišel čist na easy ker imate na strani vse objavljeno on pa je rekel da ga nebo tako da sem malo probal. Sicer pa nwm zakaj se vam tako gre za t

VN Bahraina 2011

eh fantje , mal preveč k srcu ste vse skup vzel in grajal moj post vidim da je edn celo prpopu zraven -1, je pa tako da še vedno stojim za svojim mnenjem. Ja te damperje so vsi kopiral , normalno d

Posted Images

Prisotnost se na sredini sezone tako ali tako zmanjša!

Še sploh pa v tem času,ko se začnejo dopusti zraven tega pa še SP v nogometu.

Se pa po vsem tem spet malo dvigne tako,da se ni treba nič bat! :D

Link to post

Pa ne no...

Kvalifikacije odpeljem odlično, končam kot 3.

Dirko začnem nekoliko slabše, padem na 9. mesto...se še kar dostojno borim...pridem na 7. mesto in vozim tam svojo dirko...8 sekund za Vodičarjem in 5 sekund pred Bračičem.

Pa mi kar naenkrat vse zašteka, napiše Connection Lost in mi vrže iz rFactorja...Probam nazaj v rFactor in NE GRE :x[opa][Jaoo][guns]:blink:[buzara]

Restartam comp, grem spet not, pa spet DELA....

Pa če to ni razlog za znoret potem nevem kaj je [guns]

LP!

Link to post

Jah men je tud danes takoj na startu vse freez-nilo ... [guns]

pa se mi kaj podobnega ni zgodilo odkar sem dal detajle na max iz full...

Skrajni čas da pride Rf2 :)

Link to post

Ja, problemi z zavorami so res čudni. Pri meni je blo vse ok, mel sem na 4, pressure 94%, bias 51.6 spredaj. Ne vem, mogoče mate preveč zavorne moči spredaj. Čudna dirka, ampak ni konec dokler ni konec.

Link to post

Jah to z zavorami je pač tko.. Glede na to da je bila stop&go proga kjer je bilo veliko zaviranja je treba kaj takega tudi pričakovati. Sam sem imel pressure na 95% in odprtino na 4, pa mi je 4 kroge pred koncem avto začel malo zavijati v desno ob zaviranju ker se je očitno prednja leva zavora preveč obrabila. Potem sem prestavil zavorno razmerje bolj nazaj (40:60) in nadaljeval bolj previdno tako da sem na krog izgubil cirka 4s.

Naj še malo pokomentiram današnjo dirko, ki je bila do 30 kroga zares fenomenalna. Odlični boji skozi celotno dirko predvsem z Mesaričem s katerim sva ene parkrat odpeljala pol kroga drug ob drugem. Razlika med 2 in 6 mestom je bila polovico dirke okoli 5s, tako da je bila res gužva. Šoster se je odpeljal naprej v prvem stintu, ko je nizal res dobre čase potem pa na žalost nesreča in kasneje težave z zavorami kot pri večini. Skratka.. od sedaj naprej bom štartal bolj od zadaj, ker tam je res akcija in dirka ful hitro mine. Očitno so tudi majhne predelave moda oz nova pravila pripomogla k izenačenosti, saj nas je blo precej, ki smo bili zelo podobno hitri in tudi napak je bilo precej manj. Upam da bo v silverstonu še boljše.

Dejte v nadaljne mogoče malo zmanjšati pritisk zavor na takih progah, čeprav za silverstone sem 99% da bo tudi odprtina na 3 zdržala brez težav.

LP!

Link to post
Guest
Odgovarjanje v tej temi je do nadaljnjega onemogočeno.
  • Temo prebirajo   0 uporabnikov

    Te strani si ne ogleduje noben registriran uporabnik

×
×
  • Ustvari novo...