gregor vodicar 476 Napisano June 4, 2010 Share Napisano June 4, 2010 Ne glejte unih števcev, ker v rF velikokrat lažejo. Dejstvo je da je razdalja ista in bo spet potrebna podobna količina goriva kot na prejšnjih dirkah, se pravi cca 230l, in je še veliko rezerve, tako da je kakršen koli strah zaradi tega povsem odveč. Št. krogov je primerno razdalji kroga, saj je krog precej kratek in hiter. Zaključili ga bomo verjetno nekje v časih med 1m10s-1m15s. Lp! Link to post
FBR18 112 Napisano June 4, 2010 Share Napisano June 4, 2010 15s-20s (prazen-poln) kolkr sm jst vozil... vsaj ta montreal 2008 iz RFCentral... Link to post
reno 37 Napisano June 4, 2010 Share Napisano June 4, 2010 Karkol date sam ne mi une verzije s zidovi, ka to je pa retardirano. Zdej bom pa mal prepozn bremzov, bom pa dirko končal zato, ker bom v steno prletu, ka je v resnic nebi smelo biti ... al pa si s kašnmu v borbi, pa placa v šikani zmanka. Link to post
Khorne 4 Napisano June 4, 2010 Share Napisano June 4, 2010 Ma ja zidovi so brez veze... Tista verzija 2008 bo najboljša pomoje. Verjetno je ista kot online samo, da ni tistih ograd... Link to post
SchumacherM 58 Napisano June 4, 2010 Share Napisano June 4, 2010 Ista je, samo ONLINE je kao za noobe, ki bi sekali...bedasta ideja, saj rFactor to sam kaznuje.. Link to post
SchumacherM 58 Napisano June 4, 2010 Share Napisano June 4, 2010 Silverstone 2010 prenos! Mapo Northamptonshire dajte v mapo Locations v Gamedata v vašem rFactor direktoriju in je to to. Link to post
SchumacherM 58 Napisano June 4, 2010 Share Napisano June 4, 2010 Ahem, na serverju me meče ven, ker se naj bi pojavljal mismatch MONTREAL_GP.SCN. Nisem pa nič delal s tem. Tudi poskusil sem preimenovat datoteko v to ime, tam ima MONTREAL_2008 napisano, sem spremenil, potem pa sploh naložit noče. Tako da prosim, če se to kmalu uredi. Link to post
FBR18 112 Napisano June 4, 2010 Share Napisano June 4, 2010 Potem je najboljša una obična... prva ki je na izbiro... ker je normalna cesta, z malo manj robniki in z normalno 180 šikano, brez stopnice po sredini ovinka. Link to post
reno 37 Napisano June 4, 2010 Share Napisano June 4, 2010 FIA - Tiskovna konfereca Turkey 2010 1.mesto: Gregor Vodičar(Mercedes GP) 2.mesto: Janko Glavač(Renault) 3.mesto: Andrej Trošt(Toro Rosso) Gregor Vodičar Q: Gregor čestitam vam za zmago v Turčiji Gregor Vodičar: Hvala, čestitke tudi Glavaču in Troštu za osvojene stopničke. Q: Gregor zopet ste dobili kvalifikacije, kakšen komentar? Gregor Vodičar: Ja res sem dobil že 7. pole, vendar se konkurenca res približuje in dvomim, da bo še dolgo tako. Q: Gregor dirka je za vas potekala gladko od štarta do cilja. Kako je izgledala skozi vaše oči? Gregor Vodičar: Da res je vse potekalo gladko a je bila ena težjih dirk letos, saj mi je skozi celotno dirko vztrajno sledil Glavač, ki mi ni pustil, da bi se malo umiril. Večje probleme sem imel sploh v prvem delu dirke kjer je bil avtomobil z polno posodo za gorivo izredno težko obvladnjiv, ter pred prvim postankom, kjer sem imel velike težave z prekrmarjenjem pri pospeševanju iz počasnih in srednje hitrih ovinkov. Q: Gregor vaša prednost v prvenstvu se vztrajno povečuje tako med posamezniki kot konstruktorji. Kako dolgo mislite, da se bo ta trend še nadaljeval? Gregor Vodičar: Vse dokler ne bo ena izmed ekip naredila večjega koraka v razvoju, kar pa vsi vemo, da se v Formuli ena lahko zgodi zelo hitro. Janko Glavač Q: Čestitam Janko za osvojitev stopničk na vaši prvi dirki! Janko Glavač: Hvala. Q: Janko kot rezervni dirkač ekipe Renault ste vstopili namesto Edvina in ste takoj na kvalafikacijah osvojili prvo vrsto. Za vso karavano F1 je bilo to veliko presenečenje saj vas ne poznamo. Je bila osvojitev prve vrste tudi za vas presenečenje? Janko Glavač: Kombinacija formula in Istanbul mi očitno zelo ustreza, saj sem ze kmalu po začetnih krogih našel dober čas, ki sm ga potem le še izpopolnil s Mirkovo pomočjo pri setupu. Sam nisem pričakoval prve vrste, sem pa že po treningu vedel, da se lahko borim za top5. Q: Janko po odličnem nastopu na kvalafikacijah ste svoj neverjeten talent prikazali tudi na dirki saj ste bili vseskozi blizu Gregorju. Povejte nam kako je potekala dirka za vas od štarta do cilja. Ste bili kaj nervozni ob vašem prvem nastopu? Janko Glavač: Na dirki se je na štartu poznala neizkušenost in morda nervoza pri speljevanju F1 in izgubil sem mesto proti Andreju. Ampak kmalu sem opazil da sem nekoliko hitrešji in ga ugnal v zelo lepem in fer boju. To prehitevanje je bil vrhunec moje dirke. Potem sem se podal v boj proti Gregorju, ga nekoliko dohitel, a je on na obrabljenih gumah lahko vozil dosti hitreje. Po postanku sem ostal na 2-3 sekundah zaostanka in se mu s še tako hitro voznjo nisem uspel približati. Čestitke Gregorju za brezhibno voznjo. Q: Janko lahko računamo na vas v Kanadi, da boste spet tako nevarni ostali konkurenci? Janko Glavač: Upam, da se pojavim tudi v Kanadi, čeprav je dirka zame še pod vprašajem. Je pa Montreal še ena od stez, ki sem jo vajen iz drugih serij in mi je kar všeč, le zidovi so kdaj pa kdaj preblizu. Andrej Trošt Q: Andrej čestitam vaše druge zaporedne stopničke! Andrej Trošt: Hvala, čestital bi tudi Vodičarju in predvsem Glavaču, ki je izpeljal izjemno prvo dirko. Q: Andrej na kvalafikacijah ste osvojili četrto mesto ste bili zadovoljni s tem rezultatom? Andrej Trošt: Ja, moram reči da sem kar potegnil maksimum in odpeljal svoj najboljši krog na tej progi. Kaj več Red Bull trenutno ni sposoben. Q: Andrej na začetku ste imeli kar napeto dirko potem pa ste kar izginili iz TV zaslonov ste imeli res tako dolgočasno dirko? Andrej Trošt: Ja na začetku je bilo kar pestro. Lahko sem sledil Mesariču, ki je potem naredil manjšo napako, zato sem ga lahko lažje obšel kot sem predvideval. V nadaljnjem poteku pa sem samo še varoval pnevmatike v 8. ovinku in vozil konstantno brez napak, tako da 3. mesto ni bilo več pod vprašajem. Q: Očitno se za vas stvari obračajo na bolje. Kakšni so obeti v Kanadi? Andrej Trošt: Pri Red Bullu mi pripravljajo paket, ki mi vse bolj leži, z vsako dirko pa tudi bolje poznam meje svojega avtomobila. V Kanadi pričakujem podoben rezultat, seveda pa je nekaj odvisno tudi od športne sreče. Načeloma bi mi karakteristika proge morala ustrezati. Q: Hvala vsem za odgovore. Link to post
silicijeva dolina 1 254 Napisano June 4, 2010 Share Napisano June 4, 2010 Ta proga,ki je zdaj nastavljena je dobra Link to post
gregor vodicar 476 Napisano June 4, 2010 Share Napisano June 4, 2010 Maxl a si ti dal to progo na server k je link al si dal uno k je že v original rFactorju? Ker jest mam iste probleme kot bračič in predvidevam, da si naložil progo ki je v originalu notri, ki je sicer dirkači ki uporabljajo rFactor lite nimajo naložene. Sej ne da bi bla tista slaba, samo če bi se lahko dalo link kje se jo dobi ali pa da se na serverju zamenja za uno s "štengo", katere link je tudi objavljen (to je tista ki ima 4 verzije, canada gp, online, wet ter wet online).. Bomo do jutri use uredili, ker očitno je prišlo do manjših tehničnih težav, oz. do težav v komunikaciji Lp! Link to post
gregor vodicar 476 Napisano June 5, 2010 Share Napisano June 5, 2010 Dela :wink: Sedaj je na serverju proga katera je na rfactorcentralu in katere link je tudi pod prenosi. Lp! Link to post
PEK 2 291 Napisano June 5, 2010 Share Napisano June 5, 2010 Ja sam zadjna šikana je prov taka za salte delat... Link to post
gregor vodicar 476 Napisano June 5, 2010 Share Napisano June 5, 2010 Jah sekanje se kaznjuje z izgubo časa, kar se mi zdi povsem pravilno. Najbolj mi je všeč razsut asfalt v lasnici Link to post
Recommended Posts