silicijeva dolina 1 254 Napisano May 20, 2010 Share Napisano May 20, 2010 Ne vem, če bi dal demage vsaj na malo manj bi bilo pol manj problemov, tako pa ste končali štirje... Problem je bil v tem, ker si samo taknil s prvim krilcev, tako kot sta naprimer zadela Miro in Andrej, in že gre vse h hudiču. Se strinjam,kajti poškodbeni model je zares preobčutljiv Link to post
gregor vodicar 476 Napisano May 20, 2010 Share Napisano May 20, 2010 Jah večina je bila pač proti temu, da se zmanjša.. Jest bi itak za use dirke zmanjšal, sam kaj čmo.. Link to post
gregor vodicar 476 Napisano May 20, 2010 Share Napisano May 20, 2010 FIA-Tiskovna konferenca Monaco 2010 1: Gregor Vodičar (Mercedes GP) 2: Andrej Trošt (Red Bull) 3: Robi Banič (Toro Rosso). Gregor Vodičar Q: Gregor cestitke za že 4 letošnjo zmago. Gregor Vodicar: Hvala Q: Na kvalifikacijah ste zopet dosegli pole. Ste ga pricakovali? Gregor Vodicar: Ja Q: V drugem krogu vas je prehitel moštveni kolega po manjši napaki. Kako je to vplivalo na vašo dirko? Gregor Vodicar: Ni bistveno vplivalo. Škoda le da je odstopil tudi on, saj bi bilo potem veliko bolj izenaceno kot je bilo sedaj. Q: Kakšen komentar glede trenutnih rezultatov v prvenstvih? Gregor Vodicar: Ne...Mislim da so rezultati realni pokazatelj hitrosti in predvsem vztrajnosti dirkačev. Andrej Trošt Q:Najprej bi vam cestital za prve stopnicke letos! Andrej Trošt: Hvala lepa, zelo sem vesel. Q: Kako ste zadovoljni z rezultatom? Andrej Trošt: Fantasticno in koncno stopnicke lahko recem. Bil je že cas. Q: Ste bili zadovoljni z razpletom kvalifikacij? Kaj porecete na hitrost obeh dirkacev Mercedesa na kvalifikacijah? Andrej Trošt: Po kvalifikacijah nisem bil prevec navdušen, ni mi uspelo odplejati idealnega kroga, pa vendarle sem bil peti. Mercedes je bil res izjemen in zdi se, da jih bo težko ustaviti, toda stvari se v formuli 1 lahko kaj hitro spremenijo... Zahvalil bi se rad ekipi Mercedesa za nesebicno pomoc pri nastavitvah, ki smo jih še nekoliko prilagodili našemu dirkalniku in mojemu slogu vožnje. Q: Zacetek dirke najbrž ni bil ravno tak kot bi si ga želeli, vendar se je v nadaljevanju vaša požrtvovalnost, s kanckom srece obrestovala in dosegli ste odlicen rezultat. Kako je dirka izgledala skozi vaše oci? Andrej Trošt: Reci moram, da mi je uspel izjemen štart, kot že nekajkrat letos. Takoj sem prehitel oba Renaulta in mirno vozil na tretjem mestu. Potem se je Novak pri prehitevanju za krog ustavil na neprimernem mestu in nisem se mu mogel vec izogniti, kar je pomenilo da sem izgubil krilce. Spremenil sem taktiko na medium pnevmatike in vozil dobro, toda umirjeno. Kmalu sem bil spet na tretjem mestu, po odstopu Mesarica pa sem napredoval na drugo in brez velikih težav koncal tam. Bilo je zelo razburljivo in ponosen sem na ta rezultat na težki ulicni dirki. Nasploh rad dirkam na ulicnih stezah, ki mi zelo ustrezajo in veselim se Singapurja ob koncu sezone. Q: Kako ste zadovoljni z mesti v obeh prvenstvih? Andrej Trošt: Nisem prevec navdušen, letos sem naredil nekaj napak, vendar se forma dviga in upam da bom posegal po boljših uvrstitvah. V moštvenem boju bi si želel malo vec pomoci drugega Red Bulla Robi Banič Q:Tudi vam cestitke pa prve letošnje stopnicke? Mislite da so zadnje? Robi Banic: Hvala za cestitke, definitivno pa upam, da to niso naše zadnje stopnicke v letošnji sezoni, ceprav naš avto na hitrih stezah ni dovolj konkurencen, se vseeno trudimo pripraviti kar se da hiter avto. Q: Po kvalifikacijah ni ravno kazalo, da bi utegnili tudi vi priti na stopnicke. Ali ste imeli na kvalifikacijah kakšne težave z avtomobilom, ali ste se koncentrirali predvsem na nastavitve za dirko? Robi Banic: Kvalifikacije so bile za nas cisto na nivoju in tudi cas ni bil slab, res pa je da smo se mogoce prvic v letošnji sezoni bolj posvetili nastavitvi avta za samo dirko kot pa za same kvalifikacije. Q: Kako je skozi vaše oci izgledala dirka ter kako ste zadovoljni z razpletom? Robi Banic: Dirka se je zacela dobro, držali smo stik z vodilnimi vse dokller se ni zgodila v ospredju manjša nesreca in posledicno odstop enega ali dveh dirkacev. V nadeljevanju so nekateri šli na postanek, verjetno menjava gum in kar naenkrat smo se znašli na 2 mestu. Imeli smo predviden samo en ali pa celo brez postanka v boxih, ampak je kasneje pokazal boj za drugo mesto, da naše trše gume ne morejo zdržati pritiska katerega je narekoval boj za drugo mesto in posledicno je prišlo do manjše napake kot je dotik ograje in seveda dodatnega obiska v boksih. Proti koncu dirke se nam je zgodila podobna stvar seveda v želji, da mogoce ujamemo 2 mesto, a smo kljub napaki in dolgem postanku v boksih, mislim da celih 50 sekund, kasneje vseeno lahko obranili in tudi obdržali 3 mesto in naše prve stopnicke v letošnji sezoni. Q: Zanima me tudi vaše mnenje, kako gledate na trenutno razmerje v prvenstvih? Robi Banic: Letošnja sezona se nam zdi prevec razdeljena v dve kateroriji, enostavno so nekatera moštva prehitra ali pa so druga prepocasna. Mogoce se v nadeljevanju sezone še to kaj spremeni, vendar mislim, da je letošnja sezona že nekako odlocena. Q: Hvala vsem za odgovore. Rezultati VN Monaka! 1 Link to post
Khorne 4 Napisano May 20, 2010 Share Napisano May 20, 2010 Čestitam prvim trem... No pa še Mirkotu, ko je prišel do cilja Link to post
Rok Lainšček 4 Napisano May 22, 2010 Share Napisano May 22, 2010 WTF?! Kaj Hekič ne bo več vozil?!?! Link to post
reno 37 Napisano May 22, 2010 Share Napisano May 22, 2010 Jap baje, da nima vec pravega veselja oziroma volje in se je zato odločil, da zaključi. Škoda... Link to post
sennas 1 040 Napisano May 22, 2010 Share Napisano May 22, 2010 To je pa res škoda, upam da ni zaradi rezlulatatov obupal. Treba se je borit do konca Srečno Yelotu naprej, karkoli bo že delal. Upam, da bomo dirkali še kdaj skupaj. Link to post
Yelo 36 Napisano May 22, 2010 Share Napisano May 22, 2010 Rezultati niso toliko krivi za moj izstop iz letošnje sezone. Preprosto povedano sem se naveličal te igre in samega izdelovanja solidnih nastavitev. Preveč časa in volje mi to vzame zato sem se po Monacu odločil da neham. Lahko bi še ostal in vozil z na hitro narejenimi nastavitvami ampak to ni za mene. Že po dveh tretinah lanske sezone me je ta virus počasi začel najedat zato sem tudi zimsko sezono izpustil misleč,da bo bolje. Malenkost bolje je bilo ni pa to tisto ta pravo,ko te žre se reče. Se pa sigurno nisem čisto odpovedal virtualnemu dirkanju. Tako,da se še vrnem! Kdaj.... pa bomo še videli! Mogoče že jeseni, če mi bo nova F1 dovolj zanimiva! No....pa dobro sezono vsem še želim! Link to post
gregor vodicar 476 Napisano May 22, 2010 Share Napisano May 22, 2010 Škoda Yelo, upam, da te čimprej spet zamika, mogoče že to sezono Če ti je odveč delati nastavitve, ti jih lahko tudi jaz pošljem ko boš rekel Srečno, pa upam da se čimprej spet srečamo na stezi! Lp! Link to post
mAxL 1 106 Napisano May 23, 2010 Share Napisano May 23, 2010 Istanbul Datum dirke: 2.6.2010, 20:00 Dolžina kroga: 5.338 km (43 krogov) Dolžina dirke: 229.534 km Trening: 20:00-21:00 Kvalifikacije: 21:00-21:15 Dirka: 21:17 Link to post
sennas 1 040 Napisano May 23, 2010 Share Napisano May 23, 2010 Mislim da še ena zelo zanimiva proga, z zloglasnim ovinkom št. 8 Link to post
reno 37 Napisano May 23, 2010 Share Napisano May 23, 2010 Se že veselim te dirke, upam da bo udeležba tokrat boljša. Link to post
Khorne 4 Napisano May 23, 2010 Share Napisano May 23, 2010 Menda nas bo ane... Jaz bom začel tudi trenirati drug teden. Link to post
Odisej 5 Napisano May 23, 2010 Share Napisano May 23, 2010 Škoda Yelo. Pa ravno sedaj, ko mi je včasih ratalo da te prehitim hehehe.... Jah F1 je res zahtevna (če hočeš kaj doseči) ker je treba res piliti nastavitve, za to je pa vsaj pri meni vedno pomanjkanje časa, tako da se pač borim na sredini za kaj več pa imam voljo samo časa ne...tako da. Za enkrat še vstranam...moram pa priznat, da bi včasih kar nehal, pa pač vozil za zabavo :-) Tako da razumem ostale...setup je velik problem. Link to post
Recommended Posts