Yelo 36 Napisano October 29, 2010 Share Napisano October 29, 2010 Za trening server ostane geslo najbrž isto kot do sedaj?! Ali ne? Link to post
Adri 622 Napisano October 29, 2010 Share Napisano October 29, 2010 Mislim, da ima on kar ime in priimek (Marko Podboj) za uporabniško ime. Link to post
marko 36 Napisano October 29, 2010 Share Napisano October 29, 2010 Marko, glej, da še mene spet ne spakiraš kam, haha. Namerno sigurn ne..., upam da bo za oba boljša dirka kot je bla tale A1... Link to post
gregor vodicar 476 Napisano October 29, 2010 Share Napisano October 29, 2010 Za trening server ostane geslo najbrž isto kot do sedaj?! Ali ne? Ja, isto ostane. Link to post
sennas 1 040 Napisano October 29, 2010 Share Napisano October 29, 2010 Za Brazilijo bi jaz predlagal tole verzijo (offline progo v tem packu): http://www.mediafire.com/?azhwcvzzz1j Zakaj? Ker ma črte za pit speed limiter, pobarvane robnike kot so bili lani, luči štartne delajo super........v bistvu popolnoma enaka verzija kot rft, razen de ma tiste črte pa robnike pravih barv Link to post
Cime 2 Napisano October 29, 2010 Share Napisano October 29, 2010 Vem, da bom izpadu amatersko ampak me zanima ena zadeva: Če mam vse off s tem predvsem mislim TC, AntiLockBrakes, mogoče Šaltanje a sm hitrejši kot vse na medium low al high. Če drugač vprašam katera je najboljša možna kombinacija. Govorim jasno, če bi znal vozit na off in idealno a si hitrejši kot na medium al high al nisi ? Pa, če si za kolk od vas gotovo kdo ve kolk, ker mi ni logično vi mate kazni v težah, če maš on in to bi blo pol dost nelogičn, če maš on si že tko počasnej pol pa še teža PLS, če en samo kratko odgovori. LP Link to post
gregor vodicar 476 Napisano October 29, 2010 Share Napisano October 29, 2010 Če znaš dobro vozit brez pomoči, potem si hitrejši brez. Sploh pr TCju lahko zgubiš veliko, ker pri nekaterih modih preveč "blokira" in ne da toliko moči na kolesa, kot bi lahko. TO se pozna predvsem pri speljevanju iz hitrih in dolgih ovinkov. Link to post
Adri 622 Napisano October 30, 2010 Share Napisano October 30, 2010 Simon, če hočeš biti hiter se moraš navaditi voziti brez pomoči. Ene 1000 krogov treninga pa bo (pri meni je bilo nekaj takega). Ali pa naredi tako, da na vsake sto krogov malo zmanjšaš pomoči in postopoma prideš potem do te točke ko že obvladaš vožnjo brez pomoči. Ampak glavno je trening, trening in še enkrat trening. Link to post
gregor vodicar 476 Napisano October 30, 2010 Share Napisano October 30, 2010 Najboljše je da takoj vse izklopiš in je to to.. pač imaš na začetku malo probleme ampak se da hitro navadit.. prej kot v 1000 krogih. Link to post
Adri 622 Napisano October 30, 2010 Share Napisano October 30, 2010 Ali pa tako ja. Je odvisno od posameznika kako mu je ljubše.. Link to post
Cime 2 Napisano October 30, 2010 Share Napisano October 30, 2010 Aja no hvala bom šel na to ja Sicer mi problem dela samo anti-lock brakes oz. stability na off, ker potem kar veliko blokira. Link to post
maf 21 Napisano October 30, 2010 Share Napisano October 30, 2010 Premakni si zavorno razmerje bolj nazaj, zaviraj tako da najprej zahodiš, pa hitro spuščaš, ali pa zaviraj s pol zavore celotno zavorno območje (tako zaviram jaz npr.)... Maš pa še polno drugih opcij, da ob zaviranju držiš še malo gasa, da uravnavaš stabilnost (jst mam na vsakem zaviranju mal gasa zravn), al pa da takrat ko blokne spustiš bremzo, pa probaš speljat ovink z malo zaviranja takrat ko si že v ovinku, itd... Če je mod tak, da se zavore dost grejejo, lahko uporabš tut nastavitev zavor, da dosežeš temperature, ki so proti koncu zaviranja tako visoke, da zavore izgubljajo na max moči, s čimer seveda ne bodo blokirale koles. Link to post
Adri 622 Napisano October 30, 2010 Share Napisano October 30, 2010 Pravkar sem sprobal verzijo Interlagosa, ki jo je podal Trošt in moram rečt, da je vizualno dosti boljša kot tista iz rft trackpacka, pa tudi inštalacija je simple, ker ima install .exe .. Link to post
gregor vodicar 476 Napisano October 30, 2010 Share Napisano October 30, 2010 Naložite si uno verzijo ki je dal trošt link! Link to post
Cime 2 Napisano October 30, 2010 Share Napisano October 30, 2010 Aja pol ti toliko pomaga stability, da tud, če pritiskaš bremzo je hitrej kot pa, če držiš pri stability: low Al pa tud, če ti s pol bremze bremzaš je hitreje kot stability na povno heh to pa dost pove o pomoči pa ne low je. Link to post
Recommended Posts