Skoči na vsebino

Sezona 2 [2010]


Recommended Posts

  • Odgovori 3,2k
  • Created
  • Zadnji odgovor

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Lep pozdrav, Jaz sem fural včeraj ja. Na server sem prišel čist na easy ker imate na strani vse objavljeno on pa je rekel da ga nebo tako da sem malo probal. Sicer pa nwm zakaj se vam tako gre za t

VN Bahraina 2011

eh fantje , mal preveč k srcu ste vse skup vzel in grajal moj post vidim da je edn celo prpopu zraven -1, je pa tako da še vedno stojim za svojim mnenjem. Ja te damperje so vsi kopiral , normalno d

Posted Images

Vem, da bom izpadu amatersko ampak me zanima ena zadeva:

Če mam vse off s tem predvsem mislim TC, AntiLockBrakes, mogoče Šaltanje a sm hitrejši kot vse na medium low al high.

Če drugač vprašam katera je najboljša možna kombinacija.

Govorim jasno, če bi znal vozit na off in idealno a si hitrejši kot na medium al high al nisi ? Pa, če si za kolk od vas gotovo kdo ve kolk, ker mi ni logično vi mate kazni v težah, če maš on in to bi blo pol dost nelogičn, če maš on si že tko počasnej pol pa še teža PLS, če en samo kratko odgovori.

LP

Link to post

Če znaš dobro vozit brez pomoči, potem si hitrejši brez. Sploh pr TCju lahko zgubiš veliko, ker pri nekaterih modih preveč "blokira" in ne da toliko moči na kolesa, kot bi lahko. TO se pozna predvsem pri speljevanju iz hitrih in dolgih ovinkov.

Link to post

Simon, če hočeš biti hiter se moraš navaditi voziti brez pomoči. Ene 1000 krogov treninga pa bo (pri meni je bilo nekaj takega). Ali pa naredi tako, da na vsake sto krogov malo zmanjšaš pomoči in postopoma prideš potem do te točke ko že obvladaš vožnjo brez pomoči. Ampak glavno je trening, trening in še enkrat trening.

Link to post

Premakni si zavorno razmerje bolj nazaj, zaviraj tako da najprej zahodiš, pa hitro spuščaš, ali pa zaviraj s pol zavore celotno zavorno območje (tako zaviram jaz npr.)... Maš pa še polno drugih opcij, da ob zaviranju držiš še malo gasa, da uravnavaš stabilnost (jst mam na vsakem zaviranju mal gasa zravn), al pa da takrat ko blokne spustiš bremzo, pa probaš speljat ovink z malo zaviranja takrat ko si že v ovinku, itd...

Če je mod tak, da se zavore dost grejejo, lahko uporabš tut nastavitev zavor, da dosežeš temperature, ki so proti koncu zaviranja tako visoke, da zavore izgubljajo na max moči, s čimer seveda ne bodo blokirale koles.

Link to post

Pravkar sem sprobal verzijo Interlagosa, ki jo je podal Trošt in moram rečt, da je vizualno dosti boljša kot tista iz rft trackpacka, pa tudi inštalacija je simple, ker ima install .exe ..

Link to post

Aja pol ti toliko pomaga stability, da tud, če pritiskaš bremzo je hitrej kot pa, če držiš pri stability: low

Al pa tud, če ti s pol bremze bremzaš je hitreje kot stability na povno heh to pa dost pove o pomoči pa ne low je.

Link to post
Guest
Odgovarjanje v tej temi je do nadaljnjega onemogočeno.
  • Temo prebirajo   0 uporabnikov

    Te strani si ne ogleduje noben registriran uporabnik

×
×
  • Ustvari novo...