SchumacherM 58 Napisano September 21, 2010 Share Napisano September 21, 2010 Koreja od SSH je edino kar je malo boljše od dreka trenutno, vendar je tako dolgočasna steza brez ritma, da glava peče. Kaka bivša proga bi dobro dela ja. Link to post
marko 36 Napisano September 21, 2010 Share Napisano September 21, 2010 Nisem še Koreje probal, je pa lepo slišat Indianapolis.. Link to post
Khorne 4 Napisano September 21, 2010 Share Napisano September 21, 2010 Jaz Koreje ne bom probaval sploh, ker se mi ne da furat novih prog. Če se boste odločili zanj ne bom šel na dirko. Bi pa za zamenjavo lahko dali Indianapolis ja. Link to post
sennas 1 040 Napisano September 21, 2010 Share Napisano September 21, 2010 Mja, Koreja bo definitvno u milo rečeno k...u . Sam bi bil, ker gremo že na daljni vzhod za Fuji, ki je res lepa proga, tako po layoutu kot po sami grafiki (verzija katsuo 1.23 mislim da ). Link to post
Cime 2 Napisano September 21, 2010 Share Napisano September 21, 2010 Sploh probaval ne bom, ker so mi vse te tri proge top sploh pa A1 Ring, ki je že po imenu top of the top! Link to post
gregor vodicar 476 Napisano September 21, 2010 Share Napisano September 21, 2010 Ker je očitno da se večina strinja s tem da uporabimo eno starejših prog bi kar naredili glasovanje glede steze. Možnosti so pa te kot so že zgoraj napisane. Torej dodajte naslednjo zaporedno številko k progi, katero želite voziti. A-1 Ring: Indianapolis: Fuji: 1 Link to post
MirO 67 Napisano September 21, 2010 Share Napisano September 21, 2010 A-1 Ring:1 Indianapolis: Fuji: 1 Link to post
sennas 1 040 Napisano September 21, 2010 Share Napisano September 21, 2010 A-1 Ring:1 Indianapolis: Fuji: 1,2 Link to post
toset1 1 Napisano September 21, 2010 Share Napisano September 21, 2010 A-1 Ring:1 Indianapolis: 1 Fuji: 1,2 Link to post
mrhar 102 Napisano September 21, 2010 Share Napisano September 21, 2010 no pocas bo nekaj iz tega.sm trening pa spet terning,ceprav mi ta proga nikakor ne sede.za danes 1 44 0 z praznim bo treba se avto nastavit.ker ce gleda gregorja in mesarica to je nadkozmicna voznja bravo cestitam.se vidmo jutri in upam da bo kaj bolje.lp sandi Link to post
mrhar 102 Napisano September 21, 2010 Share Napisano September 21, 2010 pa se eno vprasanje kaj pomeni v nastavitvah CAMBER in PACKER neke dag in cm. hvala Link to post
FBR18 112 Napisano September 21, 2010 Share Napisano September 21, 2010 A-1 Ring:3 Indianapolis: 1 Fuji: 2 Link to post
gregor vodicar 476 Napisano September 22, 2010 Share Napisano September 22, 2010 Camber je ubistvu vertikalni naklon koles. Najbrž si pri kakšen boljšem avtu (izrazito predvsem pri kakšnih mercedesih) opazil da se jim kolesa nagibajo, če zavijejo. No tukaj je stvar podobna in sicer tako da imaš skozi nek naklon. Ta naklon naj bo vedno negativen. Je pa stvar taka, da je večji naklon primeren predvsem za steze s hitrimi zavoji (suzuka, spa, silverstone), saj se ob velikih silah cel avto nekoliko nagne in tako guma grabi s celo površino. Je pa posledično malo težje zavirati oz pospeševati. Packersi so pa kot nekakšne blokade vzmeti, da se preveč ne stisnejo ko peljemo hitro čez kakšne neravnine da avto ne naseda. Sam se ne sme pretiravat, ker pol vzmeti ne bojo več delovale kot bi lahko ker se jih skrajša hod. Link to post
B_U_R_I 3 290 Napisano September 22, 2010 Share Napisano September 22, 2010 A-1 Ring: 1 Seštevat pa znamo, a? Link to post
Recommended Posts