Skoči na vsebino

Sezona 2 [2010]


Recommended Posts

  • Odgovori 3,2k
  • Created
  • Zadnji odgovor

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Lep pozdrav, Jaz sem fural včeraj ja. Na server sem prišel čist na easy ker imate na strani vse objavljeno on pa je rekel da ga nebo tako da sem malo probal. Sicer pa nwm zakaj se vam tako gre za t

VN Bahraina 2011

eh fantje , mal preveč k srcu ste vse skup vzel in grajal moj post vidim da je edn celo prpopu zraven -1, je pa tako da še vedno stojim za svojim mnenjem. Ja te damperje so vsi kopiral , normalno d

Posted Images

Vem da vedno sprašujem kak vam uspeva, ampak mi res ne gre v glavo kako lahko na tej progi vozte 1:48 polni? Jaz sem točno 10s za vami.... menjalnik malo stisnjen, 24/20, duct 3, intake 3, boost mapping 10...... pa ne najdem problema, razen če sem res tak lesen...

Bi reku da je prvih 5 krogov takih, ne pa 25..icon_wall.gificon_wall.gificon_jaooo.gif

Link to post

marko jaz bi na tvojem mestu glede na naravo steze odprtine za hlajenje na 5. Je pa dejstvo da se z nastavitvami naceloma ne pridobi vec kot debele 2 sekunde, tako da probaj mali izpiliti svojo voznjo;) (nasvet: steza ne prenese grobe voznje ampak naj bo cimbolj tekoca in bodi nezen ddo stopalke za zaviranje)

Link to post

Hvala za nasvete :) v tem času mi je uspelo pridet do 1:49 prazen, pa vem da je še prostor, glede tekoče vežnje sem pa ravno tehlih par krogov to dojemal... Je pa žalostna resnica to da progo prvič vidim. Je*i ga, bo treba pač par krogov več. Glede zaviranja mi pa KONKRETNO pomaga SC low, ker mi kolesa bistveno manj blokirajo.

P.S.: so pa tisti rumeni "robniki" zelo grobi, če ga prervoziš z avtimobilom (ne gumo) si v zraku oz te ustavi. :)

Link to post

Singapur je živa norišnica za mehanski oprijem. Rabiš stabilen zadek, ekstremno hitro spremembo smeri brez spodrsavanja ali podkrmarjenja ter najvišje možne pospeške s končno do 290, več ni treba.

To rečt je ena stvar, nardit spet druga. Trenutno sm na praznem 1.44.xxx in me kot vedno ubija podkrmarjenje in nestabilen zadek.

Tele gume s to stezo ne grejo skop. LMT je zelo znižal oprijem asfalta za njihovo pritegnjeno realnost, RFt tail happy že od nekdaj, s temi tankimi sprednjimi gumami pa je že 1km/h v ovinek preveč, da bi idealno linijo držal. [buzara]

Link to post

Vem da vedno sprašujem kak vam uspeva, ampak mi res ne gre v glavo kako lahko na tej progi vozte 1:48 polni? Jaz sem točno 10s za vami.... menjalnik malo stisnjen, 24/20, duct 3, intake 3, boost mapping 10...... pa ne najdem problema, razen če sem res tak lesen...

Bi reku da je prvih 5 krogov takih, ne pa 25..icon_wall.gificon_wall.gificon_jaooo.gif

24/20 upam da niso krila, ker to je smrt tle. Poveči za ene +10 minimalno spredaj, zadaj za kake +12 tut, hitrosti ne rabš kej dost več od 280, ker se v srednjem in zadnjem sektorju vse dobi. Uporabljaj tut 1. prestavo, ker boš s tem znižal nemarni understeer.

lp

Link to post
Guest
Odgovarjanje v tej temi je do nadaljnjega onemogočeno.
  • Temo prebirajo   0 uporabnikov

    Te strani si ne ogleduje noben registriran uporabnik

×
×
  • Ustvari novo...