Khorne 4 Napisano September 2, 2010 Share Napisano September 2, 2010 Waaaw nisem vedel, da sem vozil 1.31 včeraj hehe. Včeraj se mi taktika ni izšla pa še vzporedno gledat košarko je bilo kar težko. Po 7 krogih in po manjši napaki, ko sem oplazil zid sem se odločil, da grem raje gledat naprej košarko in mi ni bilo žal. Drugače pa čestitke zmagovalcem in vidim, da se bo v naslednjih dirkaz za končno 2. mesto zelo potruditi! Link to post
gregor vodicar 476 Napisano September 2, 2010 Share Napisano September 2, 2010 Glede na mojo in Troštovo trenutno formo sem se začel že malo bati za prvo mesto v posamičnem prvenstvu Link to post
FBR18 112 Napisano September 2, 2010 Share Napisano September 2, 2010 Q:5... uredu za 1 krog R: Na koncu ko je štelo sem bil drugi... nato "neoddelan" penalty in DQ Link to post
Odisej 5 Napisano September 2, 2010 Share Napisano September 2, 2010 Simon Ses kaj se je s tabo dogajalo v zadnjih krogih? Link to post
Cime 2 Napisano September 2, 2010 Share Napisano September 2, 2010 Najprej sem preveč padel v košarko in tako zamudil načrtovan enourni trening. S tem sem malo zamudil kvali pa odpeljal 2s počasneje kot bi lahko. Pa vseeno štart iz začelja mi ni bil pogodu, ker sem želel vsaj zadnjo vrsto, da bi bila varnost večja. Pa vseeno štart je uspel potem pa sem samo še vozil spet povsem faleno... - Radiator: 1 je zdržal - Penalty stop & go sem zgubil vsaj 20s+ - Zmanjkalo bencina Vendar realno gledano imam še vseeno premalo kilometrov za sabo, da bi lahko storil kaj več tudi, če odštejem vse napake bi bil lahko maksimalno mesto više, ko pa v to enačbo vštejem še hitrejše dirkače ala (Godlar...), ki so iz takšnih in drugačnih razlogov DNF potem lahko ugotovim, da forma še ni na nivoju Kakorkoli že te točke so bolj kot ne po naključju in mi ne pomenijo kaj veliko. V tem trenutku bi mi veliko več dal kak dvoboj na stezi pa sem žal lahko le opazoval dvoboje pred sabo, ki pa niso bili slabi No zanimivo mi je bilo eden izmed dirkačev Ferrarija in Metelko sta me ujela kakih 5× pa potem vedno storil napako heh kar smešno mi je postajalo, ko sem se že nameraval umaknit, da bi šla naprej pa sta vedno končala offroad. Kot novinec v ligi mi je jasno glavna konkurenca novinec št. 2 v ligi = Nejc , ko sem uvidel, da kaj veliko ne bom naredil sem tekmoval z njim in, ko sem dobil kazen me je gladko ugnal vendar zadnji najbolj zanimivi trenutki so bili, ko mi je zmanjkalo bencina sem bil primoran predse spustiti Dolinarja in jasno vodilnega Trosta, da sem imel še en krog manj, ker bencina za še en krog ni bilo. Pred mano pa je klavrno brez bencina ostal Nejc. Čestitke vsem sploh zmagovalcu Troštu, katermu se še enkrat zahvaljujem, da mi je s svojo hitro vožnjo omogočil uvrstitev! Dolinarju, ki je gnal do konca in me ugnal pred črto Bizjaku, ki je v tekmi napravil velik napredek in pa tekmo opravil z enim obiskom mehanikov LP Link to post
mmatic2 4 Napisano September 2, 2010 Share Napisano September 2, 2010 Čestitke prvim trem... Link to post
mmatic2 4 Napisano September 2, 2010 Share Napisano September 2, 2010 Najprej sem preveč padel v košarko in tako zamudil načrtovan enourni trening. S tem sem malo zamudil kvali pa odpeljal 2s počasneje kot bi lahko. Pa vseeno štart iz začelja mi ni bil pogodu, ker sem želel vsaj zadnjo vrsto, da bi bila varnost večja. Pa vseeno štart je uspel potem pa sem samo še vozil spet povsem faleno... - Radiator: 1 je zdržal - Penalty stop & go sem zgubil vsaj 20s+ - Zmanjkalo bencina Vendar realno gledano imam še vseeno premalo kilometrov za sabo, da bi lahko storil kaj več tudi, če odštejem vse napake bi bil lahko maksimalno mesto više, ko pa v to enačbo vštejem še hitrejše dirkače ala (Godlar...), ki so iz takšnih in drugačnih razlogov DNF potem lahko ugotovim, da forma še ni na nivoju Kakorkoli že te točke so bolj kot ne po naključju in mi ne pomenijo kaj veliko. V tem trenutku bi mi veliko več dal kak dvoboj na stezi pa sem žal lahko le opazoval dvoboje pred sabo, ki pa niso bili slabi No zanimivo mi je bilo eden izmed dirkačev Ferrarija in Metelko sta me ujela kakih 5× pa potem vedno storil napako heh kar smešno mi je postajalo, ko sem se že nameraval umaknit, da bi šla naprej pa sta vedno končala offroad. Kot novinec v ligi mi je jasno glavna konkurenca novinec št. 2 v ligi = Nejc , ko sem uvidel, da kaj veliko ne bom naredil sem tekmoval z njim in, ko sem dobil kazen me je gladko ugnal vendar zadnji najbolj zanimivi trenutki so bili, ko mi je zmanjkalo bencina sem bil primoran predse spustiti Dolinarja in jasno vodilnega Trosta, da sem imel še en krog manj, ker bencina za še en krog ni bilo. Pred mano pa je klavrno brez bencina ostal Nejc. Čestitke vsem sploh zmagovalcu Troštu, katermu se še enkrat zahvaljujem, da mi je s svojo hitro vožnjo omogočil uvrstitev! Dolinarju, ki je gnal do konca in me ugnal pred črto Bizjaku, ki je v tekmi napravil velik napredek in pa tekmo opravil z enim obiskom mehanikov LP Ja res je.. v zaveterju je bilo zelo težko voziti saj sem ostal čisto brez gripa tak da sem pred ravnino v s3 zapeljal prek robnika.. Link to post
SchumacherM 58 Napisano September 2, 2010 Share Napisano September 2, 2010 Predlagam za VN Italije: http://www.rfactorcentral.com/detail.cfm?ID=Monza%20GP4 DOSTI bolj elegantno kot RFT verzija ( RPMTju ukradeno in pogršano ). Link to post
gregor vodicar 476 Napisano September 2, 2010 Share Napisano September 2, 2010 Filmček si oglejte v HD. VN Belgije 1 Link to post
gregor vodicar 476 Napisano September 2, 2010 Share Napisano September 2, 2010 Jest osebno bi najraje uporabil Brianzo verzijo ker je nekako najbolj podobna realni. Je pa res, da je ta iz rft trackpacka ista le da ima tiste grde rdeče robnike.. Link to post
sennas 1 040 Napisano September 2, 2010 Share Napisano September 2, 2010 Najboljša verzija naj bi bla F1 WCP, ki pa je ista kot v rft packu, le da ma ta šutaste hunske oglase Link to post
mAxL 1 106 Napisano September 2, 2010 Share Napisano September 2, 2010 Zanimivo vijuganje force indije na štartu Kolkrat že lahko menjaš stran Link to post
Cime 2 Napisano September 2, 2010 Share Napisano September 2, 2010 Ja res je.. v zaveterju je bilo zelo težko voziti saj sem ostal čisto brez gripa tak da sem pred ravnino v s3 zapeljal prek robnika.. Aja, ker sta bla občutno hitrejša pa sta vedno nekaj zaštrikala. Nikoli si nisem mislil, da se bo to toliko poznalo :wink: Kako pa, da imaš tako slab krog al si mel takrat glih sveže gume, ko si mel lovil al se ti je kaj skvarlo ? lp Link to post
Khorne 4 Napisano September 2, 2010 Share Napisano September 2, 2010 Kere borbe na dirki! Lepo lepo, škoda, ker me ni bilo vmes. Link to post
SchumacherM 58 Napisano September 2, 2010 Share Napisano September 2, 2010 Zanimivo vijuganje force indije na štartu Kolkrat že lahko menjaš stran To pa dela 20fps in volan ki mu težko najdeš sredino. Sploh nikogar ni takoj za mano, da bi ga rabil tako zafrkavat. Link to post
Recommended Posts