Skoči na vsebino

Sezona 2 [2010]


Recommended Posts

Jaz bi na tvojem mestu poskušal zamenjati driverje, če nimaš najnovejših. Drugo rfactor je precej stara igrca in glede na to, da imaš računalnik star pol leta predvidevam, da imaš ali visto ali pa win7 in se zna zgoditi, da rfactor ni najbolj kompatibilen s tem windowsi. Če že imaš visto potem probi it na win7, ker se mi zdijo vseeno boljši kot vista. Če uporabljaš 64bit windowse potem bi znal biti tudi to razlog. Ne vem ne preostane ti drugega kot, da probavaš različne stvari.

Link to post
  • Odgovori 3,2k
  • Created
  • Zadnji odgovor

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Lep pozdrav, Jaz sem fural včeraj ja. Na server sem prišel čist na easy ker imate na strani vse objavljeno on pa je rekel da ga nebo tako da sem malo probal. Sicer pa nwm zakaj se vam tako gre za t

VN Bahraina 2011

eh fantje , mal preveč k srcu ste vse skup vzel in grajal moj post vidim da je edn celo prpopu zraven -1, je pa tako da še vedno stojim za svojim mnenjem. Ja te damperje so vsi kopiral , normalno d

Posted Images

hm... kot je napisal vodičar, progi kakšne druge driverje, če pa ti to dela še v kakih drugih špilih je pa hardverski problem.

Link to post

Dejte mi neki povedat, kolk vam gre max? sicer mam DF skoraj na max (34-33) samo čez 300km/h pa neče in neče... je res v krilcih problem? Drugače pa 1:54....prazen po 10-ih krogih.

Link to post

Dejte mi neki povedat, kolk vam gre max? sicer mam DF skoraj na max (34-33) samo čez 300km/h pa neče in neče... je res v krilcih problem? Drugače pa 1:54....prazen po 10-ih krogih.

Ja madona ... :) seveda, da so krilca pomembna še najbolj od vseh drugih nastavitev. Seveda je potrebno temu pravilno nastavit tudi prestavna razmerja. Na končno hitrost vpliva tudi odprtina za radiator, odprtina za zavore, višina avtomobila, sam sem opazil, da če imaš trša vzmetenja in pa trši pritisk v gumah, da tudi pridobiš kakšen kilometer vendar to je vse tako minimalno. Vse drugo razen krilc vplivajo v veliko manjši meri kakor pa sama krilca na končno hitrost. Velika razlika se tudi naredi med praznim in polnim avtomobilom zato moraš paziti kako nastavis prestavno razmerje, da ti na qualy obrati ne zabijejo prehitro. To je pa velik izziv v SPA, ker moraš najti dobro končno hitrost vendar bi si v srednjem sektorju želel čimveč aerodinamičnega oprijema tako, da vse je v kompromisih. Samo za primerjavo jaz imam krilca v SPA 22/18 (prednja/zadnja). Moja končna hitrost je okoli 320km/h.

Link to post
Guest
Odgovarjanje v tej temi je do nadaljnjega onemogočeno.
  • Temo prebirajo   0 uporabnikov

    Te strani si ne ogleduje noben registriran uporabnik

×
×
  • Ustvari novo...