reno 37 Napisano May 13, 2010 Share Napisano May 13, 2010 FIA-Tiskovna konferenca Barcelona 2010 1.mesto: Andrej Mesarič - MercedesGP (1h07m57.196) 2.mesto: Gregor Vodičar - MercedesGP (1h08m02.368 +5.172) 3.mesto: Tim Godlar - Ferrari (1h08m38.941 +41.745) Andrej Mesarič Q: Andrej čestitke za zmago. Andrej Mesarič: Hvala in čestitke tudi Gregorju in Timu za osvojitev stopničk. Q: Andrej vse je kazalo na to, da bo končno nekdo sklatil Gregorja s prestola kvalafikacij pa vam je prav v zadnjem poskusu to Gregor preprečil. Ste bili zaradi tega kaj razočarani, ker vam je prav v izdihljajih kvalafikacij vzel prvo mesto? Andrej Mesarič:Ja res uspel mi je odličen čas mislim, da v tretjem poskusu. Odločil sem se, da bom raje varčeval s pnevmatikami in sem zato ostal v garaži, ker sem nekako pričakoval, da bo dovolj za prvo vrsto nisem bil pa prepričan, da bi to bilo dovolj za prvo mesto. Na monitorju sem opazoval vožnjo Gregorja in mu nekako ni uspelo v prvih poskusih postaviti hitrejši čas od mojega. Mislil sem že to je to osvojil sem prvo mesto. No potem pa mu je uspel res fantastičen krog. Sam sem potem poskusil pa smo nardili napako, ker smo avto že imeli nastavljen za dirko in nisem imel nikakršnih možnosti, da bi čas izboljšal. Časa za sprememb na avtomobilu ni bilo dovolj. Q: Andrej neverjeten zaključek vikenda za vas osebno in za ekipo. Dirko ste odpeljali odlično vendarle pa ni šlo vse kot po maslu kaj se je zgodilo ko vas je zavrtelo nekaj krogov pred koncem? Andrej Mesarič:Ja res neverjeten konec vikenda in po pravici povedano nisem pričakoval, da bom tako hiter. Sam sem upal, da bi na štartu prišel pred Gregorja vendar mi to ni uspelo saj je Gregor odlično štartal in zlahka ohranil prvo pozicijo. Prvi krog sem bil zelo nervozen ne vem zakaj kot, da sem nekako čutil, da imam možnosti proti Gregorju. V šikani pred ciljno ravnino sem se mu uspel popolnoma približati in na koncu ravnine mi ga je uspelo prehiteti. Po dirki mi je Gregor povedal, da sva rahlo trčila in, da ni dosti manjkalo, da bi ga zavrtelo. Bil sem zelo presenečen, ko sem to slišal saj sam nisem čutil trka vendar se na posnetku vidu, da je temu res tako. Hvala bogu se ni zavrtel niti ni imel poškodovanega avtomobila. Po parih krogih se mi je uspelo odlepiti od Gregorja in počasi sem začel nabirati prednost. Imel sem nekaj težav na postanku vendar ne preveč velike, da bi ogrozile moj boj za prvo mesto. Sem pa sam nekaj krogov pred koncem kot ste že omenili napravil hudo napako. Prehitro sem prestavil v nižjo prestavi in me je zato zavrtelo. Na mojo srečo sem imel dovolj prednosti, da me Gregor ni dohitel in prehitel. Do konca dirke sem samo še mirno odvozil in zmagal. Q: Naslednja dirka je Monaco, kjer ste prav lansko leto debitirali in dirko po parih krogih končali v steni si tokrat obetate kaj več? Andrej Mesarič:Ja lansko leto v Monacu sem prvič nastopil na dirki F1 in ja na žalost sem končal v steni. Monaco je zelo težka steza in si želim, da končam dirko in verjamem, da če odvozim brez napak lahko dirko končam nekje na vrhu ali pa pod vrhom...ne vem bomo videli hehe . Gregor Vodičar Q: Gregor čestitke za osvojeno drugo mesto. Gregor Vodičar: Hvala za čestitke! Q: Gregor ponovno ste dobili kvalafikacije že petič zapovrstjo ali je vredno izgubljati besede? Gregor Vodičar: Ja res sem dobil že peti pole zapored, vendar je šlo tokrat zares na tesno. Po pravici povedano tega pola nisem pričakoval, saj je bil Andrej skozi celotna testiranja hitrejši od mene, kar se je potem izkazalo tudi na dirki. V ekipi smo spremenili nastavitve dirkalnika, le nekaj trenutkov pred začetkom kvalifikacij, kar se je izkazalo za dobro potezo na kvalifikacijah, vendar potem precej slabo na dirki. Q: Gregor štartali ste dobro in obdržali vodstvo vendar le do naslednjega kroga, kjer vas je prehitel vaš moštveni kolega Andrej. Vendar vaše drame še ni bilo konec saj vas je v naslednjih krogih prehitel tudi Robi Banič. Gregor Vodičar: Res je, štart mi je uspel dokaj dobro saj sem obdržal vodstvo do prvega ovinka kjer je bilo precej tesno. V naslednjem krogu me je prehitel moštveni kolega, ki je bil v tistem trenutku občutno hitrejši od mene ker sem imel velike težave s podkrmarjenjem. Po nekaj mirnejših krogih me je kar naenkrat ujel Robi, ki je imel v avtu občutno manj goriva kot ostali. Po nekaj dvobojih sem se ga nekako otresel in nato držal konstantno razliko do Andreja, ki mi ni pustil bližje skozi celotno dirko in ni ničesar prepuščal naklučju. Q: Gregor po petih dirkah imate neverjetno prednost na lestvici dirkačev in prav tako v konstruktorskem vse kaže nato, da boste zlahka osvojili naslov. Kaj si vi mislite o tem? Gregor Vodičar: Prednost je res kar velika, ampak sezona je še zelo dolga in ob tem točkovanju razlika niti ni tolikšna. Prav tako so imeli nekateri konkurentje do sedaj tudi nekaj nesreče, kar se lahko prav hitro obrne v drugo smer. Za konstruktorsko vodstvo je zelo zaslužen tudi Andrej, ki je na zadnjih dirkah nabral precej veliko točk za ekipo. Tim Godlar Q:Tim čestitke za 3.mesto. Tim Godlar:Najprej hvala za čestitke! Q:Tim na prostih treningih ste bili bolj v ozadju pa vendarle ste uspeli osvojiti na kvalafikacijah solidno tretje mesto. Ste bili morda presenečeni ali pa ste se bili na prostih treningih le zadržani? Tim Godlar:No ta vikend oziroma že cel teden je pri nas cela zmešnjava. Logistične in tehnične težave so nam vzele nekaj dni treningov in s tem tudi slabše nastavljen avto. No, na dan dirke smo uspeli avto uglasiti in prav zaprav smo bili presenečeni, da nam je ratalo priti do stopničk. Kvalifikacije.. skoraj optimalen krog za nas in odlično 3. mesto. Lep uspeh. Nekako smo se navadili, da v prvo vrsto ne moremo. Q:Tim na koncu tudi na dirki tretje mesto najbrž je bil to maksimum, ki ste ga lahko dosegli saj sta bila danes oba Mercedesova dirkalnika razred zase. Nekaj problemov ste imeli kmalu po štartu saj vas je po nekaj ovinkih zavrteli in odneslo na travo imeli ste precej sreče, da niste odleteli v steno kaj se je dogajalo? Tim Godlar:3. mesto je odličen rezultat glede na to kakšne težave smo imeli. Tist izlet na začetku dirke je bil čista moja napaka, saj sem s hladnimi gumami pretiraval, ko sem videl, da bi mogoče lahko še napadel Mercedesa, a me je v hitri šikani odneslo. Sreča, da brzina ni bila prevelika in sem se ustavil pred ograjo. Mercedesa sta bila premočna to je dejstvo in jim čestitam za dobro opravleno delo. Vem, da je k tem pripomogel tudi Brawn hehe. Q:Tim selimo se v Monaco vam je to dirkališče všeč in kakšne so vaše želje za naslednji dirkaški vikend? Tim Godlar:Kar se tiče Monaka je za moje pojme čisto mimo steza... mi nikakor ne ustreza. Ciljali bomo na stopničke tako kot na vsaki dirki, a bo pot do njih težja kot kdar koli. Hvala vsem za odgovore! 1 Link to post
Yelo 36 Napisano May 13, 2010 Share Napisano May 13, 2010 Vse naj ostane tako kot je! V prejšnjih sezonah se tudi ni kaj zmanjševalo. Če se dobro spomnim je bilo zelo malo dotikov z ograjami. Mislim,da je bil Vodičar eden redkih,ki je odstopil z poljubom. Brez predhodnega treninga ali z zelo malo treninga,da se razumemo! Monaco je pač posebna dirka in tako naj bo tudi v tem tekmovanju. Tako,da se strinjam z vsemi,ki so proti spremembam! Link to post
gregor vodicar 476 Napisano May 13, 2010 Share Napisano May 13, 2010 Hahaha.. Najbolj mi je všeč komentar Godlarja na stezo v Monaku Link to post
gregor vodicar 476 Napisano May 13, 2010 Share Napisano May 13, 2010 Yelo po krajšem premisleku se bom mogu kr strinjat s tabo tko d sm spremenil svoje mnenje kar se tice tega. Link to post
Khorne 4 Napisano May 13, 2010 Share Napisano May 13, 2010 hehe ja direktiva ane. Madona komaj zdaj sem opazil, da sem ful malo napisal hehe. Ne to smatrat kot, da sem razočaran... Link to post
Rok Lainšček 4 Napisano May 13, 2010 Share Napisano May 13, 2010 Saj meni je za zmanjšanje tudi čista bedarija...raje bi videl da bi % za poškodbe malo povečali Link to post
marko 36 Napisano May 13, 2010 Share Napisano May 13, 2010 komi čakam da je mim... k čopova ulca... , še raceland je širši... hehe Link to post
FBR18 112 Napisano May 13, 2010 Share Napisano May 13, 2010 Ja ok ne... jst sm mal probal in čim ga teraš sigurno takneš steno... sicer je pa tko, da bojo itak potem po 10 krogih vozili samo še šterje... ...po želji... Link to post
Khorne 4 Napisano May 13, 2010 Share Napisano May 13, 2010 Ja ni mus... Nared si ful stabilen avto, katerga boš obvladoval v piko in ne bo problemov. No takrat boš kandidat za zmago Link to post
gregor vodicar 476 Napisano May 13, 2010 Share Napisano May 13, 2010 Godlar je najdu ta posnetek. Proga izgleda mnogo bolje kot naša, samo nekako ne najdem kje bi se jo dalo dol snet. Če kdo pogrunta naj sporoči. lp Link to post
marko 36 Napisano May 13, 2010 Share Napisano May 13, 2010 BIG vprašanje: kako narediti stabilen avto, če ga ne čutiš na volanu? Tolk sigurno ne kot ga je treba na tej progi... Link to post
gregor vodicar 476 Napisano May 13, 2010 Share Napisano May 13, 2010 Največ pr temu pomaga nov volan:) Drugače pa ne vem kako.. probaš pa vidiš :wink: Ti bom jest setupe poslal. Link to post
Rok Lainšček 4 Napisano May 13, 2010 Share Napisano May 13, 2010 Mislim, da bo kar ta proga tista, ki jo iščemo... nevem...poskusite LP! Link to post
gregor vodicar 476 Napisano May 13, 2010 Share Napisano May 13, 2010 Sem probal pa ni ista. Ta na videu se pomoje še dela. Lp! Link to post
marko 36 Napisano May 13, 2010 Share Napisano May 13, 2010 ni ista ne, če imam jaz pravo verzijo, pol mamo mi to, ki prvi ovink nima teh šekastih ležečih policajev... Link to post
Recommended Posts