silicijeva dolina 1 254 Napisano April 22, 2010 Share Napisano April 22, 2010 hahahaha sem vedel,da vas bom nasmejal,ampak kaj češ Link to post
Yelo 36 Napisano April 22, 2010 Share Napisano April 22, 2010 Če je že treba to med dirko opravit pol se to naredi v boksih ne pa ob stezi........packi! :D :D Link to post
SchumacherM 58 Napisano April 22, 2010 Share Napisano April 22, 2010 Aja, za scat ni hud problem. Enkrat sm že letu vmes, pa sestriču dal da je tišu mal...itak je bla pred pa za mano vsaj 30sekundna lukna tk da NP. Na hitr taj, par sekund da sm se uscal, pol pa ajmo naprej. Sam to na eni GTR2 dirki...ne F1..ni šans Link to post
gregor vodicar 476 Napisano April 23, 2010 Share Napisano April 23, 2010 FIA-Tiskovna konferenca Kitajska 2010 1: Gregor Vodičar (1h09m33.660) 2: Tim Godlar (1h09m34.159 +0.499) 3: Edvin Hekič (1h09m55.265 +21.605) ____________________________________________________________________________________________________________________________________________ Gregor Vodičar Q: Najprej bi vam čestital za zmago. Gregor Vodičar: Hvala, hvala:) Čestitke tudi Timu in Edvinu! Q: Kvalifikacije ste zopet dobili z veliko razliko. To so bile že četrte kvalifikacije zapored. Očitno na kvalifikacijah nimate konkurence? Gregor Vodičar: Ja včerajšnji kvalifikacijski rezultat me je zelo presenetil. Moj niti ne, ker sem bil z njim povsem zadovoljen, vendar sem vsekakor več pričakoval od ostalih, predvsem od Edvina ker je na testiranjih dosegal precej hitrejše čase kot ga je dosegel kasneje na kvalifikacijah. Zaenkrat kvalifikacije res dobivam še brez večjih težav, vendar konkurenca se že počasi približuje. Q: Na štartu ste padli na 2. mesto, kako je to vplivalo na vašo taktiko in posledično tudi dirko? Kako ste zadovoljni z dirko? Gregor Vodičar: Štart mi je uspel solidno, vendar je Timu uspel odlično, tako da me je brez večjih težav prehitel že pred prvim ovinkom. Na tretjem mestu se je takrat znašel moštveni kolega, ki je prvih nekaj krogou za seboj zadrževal Hekiča, kar pa je bila le voda na mlin nama z Godlarjem. Godlarju sem sledil prvih nekaj krogou saj nisem želel preveč dvobojev, ker sem vedel, da je blizu naju tudi Hekič, ki bi se nama s Timom ob morebitnem dvoboju kaj hitro približal. Nato sem videl da je imel Tim v nekaj ovinkih nekaj težav s prekrmarjenjem in iz lasntih izkušenj sem vedel, da to zanj ni dobro, saj so se nam med testiranji ob takih težavah zadnje pnevmatike grele preko 130 stopinj. No in res ni trajalo dolgo, ko je Tim začel voziti precej počasnje. Na srečo sem ga prehitel brez večjih težav in si pridelal okoli 2s prednosti, nato pa je Tim zopet prišel v ritem. Sledili so postanki, na katerih sem se ustavil 1 krog za Timom. Po postankih sem si nabral že slabe 4s prednosti in že sem mislil, da je Tim popustil, zato sem tudi jaz nekoliko zmanjšal tempo. Okoli 6 krogou pred koncem so mi iz ekipe sporočili, da se mi Tim nevarno približuje saj je bil v zadnjih treh krogih vedno 0,5s hitrejši od mene in da je razlika manjša kot 2s. Takrat sem spet začel pritiskati, vendar po nekoliko bolj ležerni vožnji nikakor nisem ujel tempa kot ga je imel Tim. Na mojo srečo mu je zmanjkal kak krog ali dva, da bi se mi zares prilimal na difuzor. Q: V točkovanju voznikov imate že kar lepo prednost pred drugo uvrščenim. Prav tako si Mercedes GP po nekoliko slabšem štartu že nabira malenkostno prednost pred konkurenti. Vaš komentar? Gregor Vodičar: Ja čestital bi še Andreju, ki je na zadnjih dveh dirkah dosegel zelo lepe rezultate in ekipi prinesel veliko novih točk. Z točkovno lestvico se še ne obremenjujemo preveč, ker vemo, da je sezona še dolga in se lahko še marsikaj obrne, vsekakor pa se nimam kaj pritoževati nad trenutnim razporedom. Tim Godlar Q: Najprej bi vam rad čestital za drugo mesto. Tim Godlar: Hvala za čestitke! Q: Kvalifikacije ste končali na 3. mestu. Ste z rezultatom zadovoljni? Kaj porečete na že 4 zaporedni pole-position za Vodičarja? Tim Godlar: Z kvalifikacijami sem bil zelo zadovoljen saj sem vedel, da je pole predaleč zame. Uspelo mi je postaviti osebni rekord v kvalifikacijah in je bilo potem dovolj za 2. mesto. Na treningu smo probali z Soft gumami nekaj kual krogov, ampak se mismo približali vrhu. Potem, ko je šlo pa za res smo se odločili, da obujemo Super Soft pnevmatike. V ogrevalnem krogu sem jih zelo šparal, da bomo v čim boljši kondiciji potem za hiter krog. Krog mi je uspelo odpeljati hitro in brez napak kar je bilo dovolj za prvo štartno vrsto. Gregor je na kvalifikacijah mnogo prehiter za vso konkurenco, ampak delamo na tem, da se mu čim bolj približamo... Q: Dirka se je za vas začela zelo dobro, saj vam je uspel odličen štart in prebili ste se na prvo mesto. Nato sta se z Vodičarjem nekoliko oddaljila od ostalih, vendar ste okoli desetega kroga vidno upočasnili. Kaj se je dogajalo takrat? Kako je potekala dirka skozi vaše oči? Tim Godlar: Dirka je bila skoraj sanjska. Že na štartu sem prišel na 1. mesto po odličnem štartu. Vedel sem, da se bom Vodičarja težko rešil in tako sva se skupaj oddaljevala od zasledovalcev. Nekje v 10. krogu sem pa kar iz lepega začel izgubljani oprijem na prvem delu dirkalnika in ni bilo več mogoče zadrževati Vodičarja za sabo. Ko me je prehitel sem mu sledil le s težavo. Zares je bilo težko. V bokse sem šel krog pred njim a mi to ni prineslo kakšne prednosti ali, da bi ga celo prehitel po postankih. No od takrat naprej pa se je začel lov za njim. Nekaj krogov sem se še vozil bolj po jajcih, ker nismo veliko testirali avta, z manj goriva a sem kmalu ujel ritem. Vedel sem, da bodo gume na hudi preizkušnji, ampak so zdržale čisto do konca četudi so bile že čisto v rdečem ( maksimalna obraba). Kar nekako zadovoljen sem bil, ko Hekič na tretjem mestu ni pridoival proti meni tako, da sem se osrebotočil le na napad. Zaostanek slabih 4 sekund za Vodičarjem je počasi kopnela in v zadnjem krogu sem se mu že povsem pribljižal a za kak prehitevalni manever mi je zmanjkalo krogov. Upal sem, da bo Gregor naredil napako, ampak ima jeklene živce hehe. Zato ga je tako težko premagati. Q: V posamičnem in ekipnem prvenstvu zasedate 3. mesto. Ste s tem zadovoljni? Tim Godlar: Posamično sem na tretjem mestu kar je po moje realni pokazatelj. Morda bi bil lahko višje, če me ne bi bolezen odgnala od Malezije, ampak dirk je do konca še dovolj. Vse se lahko še obrne. Ekipno imamo tudi lepe možnosti za uspeh samo točke je potrebno zbrati. Ferrari ima odlične mehanike, ki garajo, da pripravijo dirkalnik za dirko in zato si zalužimo uspehe! Čestitke Gregorju in Edvinu! Edvin Hekič Q:Najprej bi vam čestital za 3. mesto! Edvin Hekič: Hvala! Q: Kvalificirali ste se na 3. mesto? Ste s tem rezultatom zadovoljni ali ste pričakovali več? Edvin Hekič: Z kvalifikacijami smo bili zadovoljni in smo uvrstitev okrog tretjega mesta tudi pričakovali. Q: Kaj se je zgodilo na štartu? Izgubili ste kar nekaj mest. Edvin Hekič: Štarta in dirke še nismo analizirali tako,da vam ne morem točno povedat kaj je zgodilo na štartu. Preprosto avto ni potegnil! Q: Po dveh slabših dirkah, ste ponovno na stopničkah. Kako je dirka potekala skozi vaše oči? Ste imali kaj težav z gumami? Edvin Hekič: Res je! Po težavah na zadnjih dveh dirkah smo končno spet med uvrščenimi. Dirka pa ni bila nič posebnega. Mogoče prva dva ali tri kroge,ko smo se borili za izgubljeno na štartu. Drugače pa kroženje po stezi do cilja. Z gumami pa tudi ni bilo težav. Po 21 krogih so bile sicer kar dobro obrabljene ampak bi se še dalo par krogov odpeljat. Q: Ste zadovoljni s trenutnim 5 mestom v prvenstvu? Edvin Hekič: Letošnjo sezono imamo dosti manj testnih dni in mehaniki ne vlagajo toliko truda v same nastavitve. Sicer se pozna na slabših rezultatih ampak smo kljub temu zadovoljni. Q: Hvala vsem za odgovore. Rezultati celotne dirke so dosegljivi Tukaj! Link to post
gregor vodicar 476 Napisano April 23, 2010 Share Napisano April 23, 2010 Nove feltne so na voljo še za Ferrari ter Williams Link to post
edgeslo 1 162 Napisano April 23, 2010 Share Napisano April 23, 2010 hehe fantje... plenice nabavte... ni druge Link to post
mAxL 1 106 Napisano April 24, 2010 Share Napisano April 24, 2010 Barcelona Datum dirke: 12.5.2010, 21:00 Dolžina kroga: 4.655 km (49 krogov) Dolžina dirke: 228.095 km Trening: 20:00-21:00 Kvalifikacije: 21:00-21:15 Dirka: 21:17 Link to post
gregor vodicar 476 Napisano April 24, 2010 Share Napisano April 24, 2010 Evo še Red Bullove feltne Tukaj! Link to post
silicijeva dolina 1 254 Napisano April 24, 2010 Share Napisano April 24, 2010 Moram zvečer malo probat, da vidim kako se kaj fura ta proga Link to post
gregor vodicar 476 Napisano April 24, 2010 Share Napisano April 24, 2010 (urejeno) Ja meni je proga odlična. So mi pa mal zasral s to zadnjo šikano, k res ne paše sem not. Čist zbije ritem dost tekoče in hitre proge. Sm probu učer ene par krogou s polnim tankom s setupi iz kitajske in so bli časi vsi v 1.24.xxx Bojo pa pomoje spet leve gume precej problematične, ker so se mi po ene 3h krogih po koncu prvega sektorja grele prek 130 stopinj, ampak oprijem je še vedno dober, edino obraba je dost velka. Serverja mislm d še ni online, tko da akcija maxl Uredil April 24, 2010 - mAxL Server je sedaj online! Link to post
reno 37 Napisano April 24, 2010 Share Napisano April 24, 2010 Jaz sem ravnokar malo fural in sem s polnim tankom postavil najhitrejsi cas 1.24.2xx. Link to post
Khorne 4 Napisano April 25, 2010 Share Napisano April 25, 2010 Grega a je to od Prunna style? Link to post
Rok Lainšček 4 Napisano April 25, 2010 Share Napisano April 25, 2010 Grega a je to od Prunna style? Jaz imam enakega. Moj je od Prunna, ja LP Link to post
Recommended Posts