Khorne 4 Napisano April 13, 2010 Share Napisano April 13, 2010 Mater pobira prednjo levo. Bo treba it na Hard se mi zdi. Link to post
FBR18 112 Napisano April 13, 2010 Share Napisano April 13, 2010 Men pa kr presenetljivo lepo držijo zaenkrat... bomo vidl kako bo... Link to post
gregor vodicar 476 Napisano April 13, 2010 Share Napisano April 13, 2010 Sprednja leva gume [med] se obrablja za okoli 4,5%/krog. Na telemetriji je mal narobe zračunan k upošteva še outlap zato je zarad kratkega stinta napaka kr velika.Tko d zdej pa kalkulator v roke pa računat če bo zdržal Drugače je poraba goriva cca 5,5l/krog. Link to post
Khorne 4 Napisano April 13, 2010 Share Napisano April 13, 2010 Bo treba še par detailov spremenit zgleda... Jaz imam medium po 6 krogih v rumenem. No samo prednjo levo druge so še super Link to post
FBR18 112 Napisano April 13, 2010 Share Napisano April 13, 2010 To je pa velik... jst ne vem če en kvadratek ponucam v tem cajtu... Link to post
edgeslo 1 162 Napisano April 13, 2010 Share Napisano April 13, 2010 K si že probal cliote... men so nekam čudni za vozit? Čeprav v replayu pa dobr zgleda Nope mi itaq ne delajo... bom rajs f1 treniral Link to post
marko 36 Napisano April 13, 2010 Share Napisano April 13, 2010 Evo izšel je tudi KOZMETIČNI paket za Lotus ekipo, ni obvezen. Popolnoma po želji. Prenesete si ga lahko preko linka: LINK I hope you like it. Še vedno je pa zelen!! Link to post
marko 36 Napisano April 13, 2010 Share Napisano April 13, 2010 Naložen je tudi NEOBVEZEN kozmetični dodatek za MercedesGP: Snamete ga lahko na: LINK Link to post
edgeslo 1 162 Napisano April 14, 2010 Share Napisano April 14, 2010 sem danes mal vozil in sem spravil na 1.41.2xx s polnim tankom.... ni glih nevem kakšen čas, samo proti včeraj 1 sec dol Link to post
gregor vodicar 476 Napisano April 14, 2010 Share Napisano April 14, 2010 Ja tale dirka bo ful težka.. V začetnih krogih se mi zadnje gume nenormalno pregrevajo in morem res zelo pazit na to, ker ob samo enem manjšem udrsavanju gre temperatura nad 130, in pol morm ful pazit d mi usaj mal pade, pa še počutm se k d bi na ledu vozu. Ko se pa tank sprazni je pa mal bolš za vozit. Prvi krogi na dirki bojo kritični. Časi pa 1.39-1.40 Link to post
marko 36 Napisano April 15, 2010 Share Napisano April 15, 2010 Neki sm najdu glede te proge, sej je mogoče že kdo pogledu, sam vseen... LINK Link to post
FBR18 112 Napisano April 15, 2010 Share Napisano April 15, 2010 Ne vem... meni pa nekako ne gre pod 1.40... setup načeloma naj ne bi bil kriv, ker sem ga dal Edvinu in je skinil svoj čas takoj na 1.39, se pravi celo sekundo dol... kje pa narobe vozim pa še zdaj ne vem... Sam sicer zgleda ne gonim toliko v polno, ker se mi guma pregreje le če pretiravam, na dirki pa tako ali tako ne vozim na 110%, tako da upam da ne bo problemov. Link to post
gregor vodicar 476 Napisano April 15, 2010 Share Napisano April 15, 2010 Ja kukr zacnem prtiskat ksn krog se mi zadnje gume tok pregrejejo da pol se ene 2,3 kroge rabm d gume kukr tolk uhladim da se da normalno vozit. Najbl kriticna so pospesvanja iz 8 in 12 ovinka pa zaviranje v pruga oz drug zavoj. Tut gume so hitr fuc tko d bo za en postanek na medium res treba mirkat na gume:/ Lp! Link to post
edgeslo 1 162 Napisano April 15, 2010 Share Napisano April 15, 2010 jaz zgubljam največ v prvem delu... če primerjam čase z tistimi ki se peljajo 1.39.xxx .. tisti prvi ovinek ki se tako zalomi mi ne leži da se fentam Link to post
gregor vodicar 476 Napisano April 15, 2010 Share Napisano April 15, 2010 Point pruga ovinka je v tem d se skusas skoz cimbl ob notranjem robniku pelat ker je tam oprijem precej bolsi kot ce te vn odnese. Kle se res lahko precej casa izgubi. Tuki bi ti ful ksn merge pomagal. Link to post
Recommended Posts