Skoči na vsebino

Sezona 2 [2010]


Recommended Posts

  • Odgovori 3,2k
  • Created
  • Zadnji odgovor

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Lep pozdrav, Jaz sem fural včeraj ja. Na server sem prišel čist na easy ker imate na strani vse objavljeno on pa je rekel da ga nebo tako da sem malo probal. Sicer pa nwm zakaj se vam tako gre za t

VN Bahraina 2011

eh fantje , mal preveč k srcu ste vse skup vzel in grajal moj post vidim da je edn celo prpopu zraven -1, je pa tako da še vedno stojim za svojim mnenjem. Ja te damperje so vsi kopiral , normalno d

Posted Images

press.jpg

FIA-Tiskovna konferenca Melbourne 2010

1. mesto: Jani Šoster (Mclaren-Mercedes)

2. mesto: Gregor Vodičar (Mercedes-GP)

3. mesto: Tim Godlar (Ferrari)

_______________________________________________________________________________

Jani Šoster

Q: Najprej bi vam čestital za zmago.

Jani Šoster: Hvala za čestitke.

Q: Po koncu kvalifikacij se je zdelo, da bo mercedes GP premočno za konkurenco, vendar se je na koncu izteklo povsem drugače.

Jani Šoster: Ja moč mercedesa gp je bila močna že na 1 dirki tukaj je samo nadaljevala dominanco, sicer je pa Mesarič kar pošteno presenetil v kvalifikacijah.

Q: Kako je potekala dirka skozi vaše oči? Ste pričakovali tako dober rezulatat?

Jani Šoster: Ja dirka se je začela zelo dobro saj sem hotel obdržati svojo pozicijo iz kvalifikacij tako da sem dobro štartal kar pa ne morem rečt za prejšno dirko.

Razvijala se je pa fenomenalno saj zmage nisem pričakoval no na začetko sem se malo lovil ker je avto poln in moraš bit zelo previden in pač nisem vozil na ful in ko sem videl da je Mesariča odneslo v ograjo sem še malo popustil.

Potem pa je prišel postanek ki sem ga zelo z*ebal saj sem se kar nekaj časa lovil katere gume naj vzamem in tako me je Tim prehitel. No nekaj krogov kasneje sem ga ujel in tudi lepo prehitel in začuda opazil da sem na 1 mestu. No Vodičar se nama je hitro približal Tima je prehitel za mene mu je pa zmanjkalo krogov tako da sem ga malo zapiral 1 krog.

Q: Moštveni uspeh je dopolnil še vaš moštveni kolega Mirko Novak, ki je ekipi prinesel še dodatne točke, tako da sedaj Mclaren vodi med konstruktorji.

Jani Šoster:Čestitke tudi moštvenemu kolegu saj je dirkal bolan in je zelo prispeval k konstruktorskemu vodstvu.

Q: Kašne so vaše ambicije za to sezono? V katerih ekipah vidite največje konkurente?

Jani Šoster: Ja največja konkurenca je seveda mercedes gp ferrari ni daleč in pa seveda Hekič bo seveda močan sploh na naslednji dirki kjer brani lansko zmago.

Gregor Vodičar

Q: Čestitam vam za drugo mesto.

Gregor Vodičar: Najlepša hvala za čestitke!

Q: Po kvalifikacijah se je zdelo, da vam ne bo težko ponoviti uspeha izpred enega tedna. Kako ste bili zadovoljni s kvalifikacijskim rezultatom?

Gregor Vodičar: Pred začetkom kvalifikacij smo imeli ogromne težave z elektorniko, katera nam je nagajala, zato smo morali razdreti praktično cel dirkalnik, ker se nam je zelo mudilo na kvalifikacije, smo pozabili namontirati ogledala in nastaviti sedež, tako da je bila vožnja vse prej kot udobno, vendar se je sam avto obnašal dobro in zadostovalo je za pole-position.

Q: Štart vam je uspel dobro, in že je kazalo, da bo Mercedes povsem nadziral celoten potek dirke. Kako je na vas vplival odstop Mesariča?

Gregor Vodičar: Ja res je, štart nama je uspel zelo dobro in oba z Mesaričem sva hitro začela pridobivati prednost. Mislim da v 4. krogu je Mesarič storil napako na hitri šikani, kjer ga je zavrtelo in trčil je v zid. Nadaljevanje zanj na žalost ni bilo več mogoče. Sam sem videl ta odstop z obžalovanjem za njega, saj vem kako močno se trudi za dober rezultat, vendar mu zadnje čase nekako ni naklonjeno. Seveda sem se zavedal tudi, da je šlo po zlu tudi kar nekaj točk za konstruktorsko prvenstvo. Od tu naprej sem se koncentriral samo še na dirko.

Q: Med dirko se je pokazalo, da ste na drugačni taktiki, kot večina konkurentov. Zakaj ste se odločili za tako taktiko?

Gregor Vodičar: Razlog je povsem preprost, in sicer zato ker nismo našli dobrega oprijema na trših pnevmatikah.

Q: Do nekaj krogov pred koncem je kazalo, da boste zlahka pobrali še drugo zmago zapored, vendar se je zadeva povsem obrnila. Kaj se je zgodilo v boksih? Kako ste doživljali zadnje kroge, ko ste bili precej hitrejši kot 2 dirkača pred vama?

Gregor Vodičar: Ja res je kazalo dobro, vendar ko sem šel zadnjih v bokse po nove gume, se desna matica ni hotela odviti, kar je bila verjetno posledica rahlega dotika z ograjo, ki sem ga imel v enem izmed ovinkov. Ja zadnjih nekaj krogov je bilo res norih, saj sem bil s svežimi pnevmatikami veliko hitrejši od dirkačev pred sabo. Na srečo nisem imel večjih težav s prehitevanjem Godlarja, za Janija mi je na žalost zmankal kakšen krog.

Q: Po drugi dirki je vaša ekipa padla na 2. mesto med konstruktorji. Kakšen komentar?

Gregor Vodičar: Sezona je še dolga:)

Tim Godlar

Q: Najprej bi vam čestital za že druge stopničke zapored!

Tim Godlar: Hvala za čestitke.

Q: Kako ste bili zadovoljni s 5. mestom na kvalifikacijah? Ste pričakovali več?

Tim Godlar: S petim mestom na kvalifikacijah sem zadovoljen z obzirom na to, da mi je kazalo, da bom na osmem mestu a sem potem iztisnil maximum iz ferrarija in čisto na koncu še uspet priti med peterico.

Q: Začetek dirke za vas ni bil ravno obetaven, saj ste obtičali za nekaj počasnejšimi dirkači, kako je to vplivalo na vas?

Tim Godlar: Upal sem morda na boljši štart, ker ga pa pač nisem uspel realizirati sem v prvem delu dirke obtičal za Force Indio. Tako so takrat drugi lepo nabirali prednost. Ubistvu so bili hitrejši od mene, ampak je vseh sekund naneselo malo preveč. Ko sem prehitel FI sem potem lovil Šošterja, a na trenutke nisem bil preveč siguren v tisti hitri šikani in jo peljal bolj po "jajcih" saj nisem hotel, da se mi prigodi kaj takega kot na začetku dirke Mesariču, ki je bil absolutni kandidat za stopničke.

Q: V drugi polovici dirke je že kazalo, da ste Janija taktično prelisičili, z zgodnejšim postankom, vendar se vam to kasneje to ni obneslo, kakšno razlago imate za to?

Tim Godlar: Pred prvim postankom sem začel izgublajti malo več proti Mclarnu saj sem imel gume že kar načete, zato sem šel v boks. Ta poteza se je izkazala za kar uspešno, saj, ko sem prišel iz boksov sem vozil v tistem delu dirke najhitreje in tako zmanjšal zaostanek za Šošterjem in ga potem tudi prehitel, ko je šel v boks tudi sam. Bal sem se samo, da bo z novimi gumami hitro ujel ritem in me gladko dohiteval saj prednost pred njim ni bila velika. No, zgodilo se je ravno to... odpeljal je nekaj qual krogov in bil kmalu na mojem defusorju. Vedel sem, da dolgo ne bom zdržal, bil je pač enostavno prehiter zame.

Q: Proti koncu dirke, se vam je hitro približeval tudi Gregor na svežih pnevmatihak, do konca so bili samo še 3 krogi, kako to, da niste malo bolj agresivno branili svoje pozicije?

Tim Godlar: No v tem najinem boju je iz boksov še drugič prišel tudi Vodičar, ki je bil lačen zmage. Od mene je bil hitrejši toliko, da bi se lahko peljal rikverc pa bi bil boljši, zato sem brez kakšnega boja predal svoje drugo mesto in se zadovoljil z 3. z varno prednostjo od napadov od zadaj. Čestitam Šošteju in Vodičarju!

Q: Hvala vsem za odgovore!

  • Upvote 1
Link to post

Najprej se opravičujem The Prosen family, ker sem jo "zaj....", moja napaka, nimam kaj za zgovarjat se, sm hotu iz linije it pa sm lih na njej bil, mal šepav avto, pa je blo kar je blo, pol pa še zadnje vzmetenje se sesedlo...

Še enkrat SE OPRAVIČUJEM.

team mate ni panike... ob priliki pade pivce ali dve pa smo poračunal ;)

Link to post

MAL.gif Sepang

Datum dirke: 7.4.2010, 21:00

Dolžina kroga: 5.543 km (42 krogov)

Dolžina dirke: 232.806 km

Trening: 20:00-21:00

Kvalifikacije: 21:00-21:15

Dirka: 21:17

slo.jpg

Link to post
Guest
Odgovarjanje v tej temi je do nadaljnjega onemogočeno.
  • Temo prebirajo   0 uporabnikov

    Te strani si ne ogleduje noben registriran uporabnik

×
×
  • Ustvari novo...