Skoči na vsebino

Mini Challenge @ Londrina - Nedelja, 16.07.2017 21:00


57X

Recommended Posts

Lahko ja. Tisti, ki me mal poznajo vedo, da včasih malenkost zamujam na treninge :D Nč bat.. pridem v vsakem primeru do pol devetih gor. Ti pa kr mal gume navozi na pisto, če me še ne bo, ko prideš na server.

edit: @Mike0 a mikrofon maš? dej prlet na Teamspeak oz Discord, ker tipkanje je ful zamudno, pa med vožnjo je mal težko komunicirat :)

Uredil - 57X
Link to post
  • Odgovori 36
  • Created
  • Zadnji odgovor

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Mini Challenge Londrina Server: slo-racing.com Geslo: slomini Trening: 20:00 - 21:00 (60 min) Kvalifikacije: 21:00 - 21:30 (30min) Dirka: 2 x 20min (reversed grid) Poškodbe:

Bi mi lahko prosim tisti, ki so včeraj v prvem krogu druge dirke vozili za mano svetovali, kako manj izgubljati v ovinkih. Včeraj sem res obupno vozil. 5s počasneje od drugih na krog je pa res veliko,

haha Marko Dobr smo ga sekal. Prišlo nas je 6, na prvi dirki nas je štartalo 5. Grebenc je prletu na trening in ob prvem izvozu iz boksev je na koncu pitwalla ugledal joškasto brazilsko novinarko

Super, spet se nas je nabral za cel pehar 8)

Format dirke sem spremenil na 2 x 20min. Druga dirka bo reversed grid. Po prvi dirki ostanete na serverju. Če kdo rabi odmor, naj napiše v chat oz pove na discordu, sicer bo race 2 sledila ASAP. Krog za ogrevanje sem tokrat izključil, ker bodo gume in zavore na Minijih, tako ali tako pregrete že na koncu drugega kroga :D

Včeraj zvečer sva vozila z @Mike0. Na dirki sva prevozila 14 krogov, s tem, da so naju vročekrvni brazilski sodniki neusmiljeno pošiljali na počasne kazenske vožnje skozi bokse. Človek bi pomislil, da so iz DARSA :P Penalty sistem je nastavljen tako, da lahko 4x dobite warning, petič sledi kazen. Vsak naslednji warning je takoj spet vožnja skozi bokse oz stop&go, odvisno kako močno ga pobiksate. Ti Brazilci niso resni!! :roll:

Link to post

Bi mi lahko prosim tisti, ki so včeraj v prvem krogu druge dirke vozili za mano svetovali, kako manj izgubljati v ovinkih. Včeraj sem res obupno vozil. 5s počasneje od drugih na krog je pa res veliko, sploh za serijo Minijev. Če povem po pravici, sem res pričakoval da bo zaostanek manjši. To sprašujem samo zato, ker bi rad vedel, kaj delam narobe in da odpravim te napake.

Dirk se bom še udeleževal, pa tudi če sem vedno zadnji. Drugače pa hvala, ker ste se z izbiro proge in serije prilagidili tudi tistim počasnejšim voznikom.

Link to post

To je najlažje, če se dobiš s kom skupaj na serverju, te gleda in te prek teamspeak ali discorda popravlja.

Do takrat pa na netu poišči kak tutorial, nekaj se da dobiti tudi v slovenščini.

Tu na slo-racingu so občasni eventi namenjeni ravno temu. Na zadnje je @PEK organiziral šolo hitre vožnje. Super zadeva. ( žal zaradi gorenjskih korenin obtičal v Assetto Corsi:P)

Seveda bo pa potrebno veliko krogov in testiranj. (mi tapočasni rabimo 200-300 krogov na kombinacijo proge in avta, da pridemo na 1-2 sec. zaostanka za alieni)  Tudi v ligah, ko si v ekipi, je napredovanje zagotovljeno.

Link to post

haha Marko :D

Dobr smo ga sekal. Prišlo nas je 6, na prvi dirki nas je štartalo 5. Grebenc je prletu na trening in ob prvem izvozu iz boksev je na koncu pitwalla ugledal joškasto brazilsko novinarko, ki mu je, v spodbudo seveda, gestikulirala, naj le pritisne. Gašper je v zmedi res nekaj pritisnil in izklopil komplet hidravliko. Volan, bremze, vžigalnik za čike.. ama nič več ni delalo v Miniju. Peš je moral nazaj v garažo in ostal brez R1, ki jo je dobil Marko, ki sem mu celo dirko s težavo sledil :) R2 je ponudila boljše dirkanje. Kraner je na žalost naredil napako, tako, da sem ostal na P2 v sendviču med Grebencem in Mihajlom. Slednji ni popuščal in nama je sledil, kar je dalo slutiti, da zaključek dirke ne bo miren za nikogar od prvih treh. Težko je blo lovit Gašperja, ker sem imel že 4 opozorila in nisem želel tvegat kazenske vožnje. No, ravno, ko sem želel mal pospešit tempo, je Grebenc pred prvo šikano nenormalno upočasnil vožnjo. Pohodil sem bremzo, a trčenja nisem mogel preprečit. 2 Gašperja na zelenici, Mihajlo pa na prvo mesto, yeah :D Kasnejše analize incidenta so pokazale, da je bil Grebenc v zaviralnem manevru nekako destabiliziran.. nekaj je odvračalo njegov fokus. Izgleda, kot bi s pogledom nekoga iskal desno ob progi, namesto, da bi gledal levo v apex. Kasneje je priznal, da se mu je krog prej zazdelo, da je ob ograji mična novinarka iz prostih treningov in je zato malo bolj tja v desno pogledoval. Že takrat sva bila bok ob boku. Sem mislil, da je mene gledal :D

Dirko smo nadaljevali, Grebenc je besno napadel 1. mesto, kdo je na koncu zmagal, pa ne vem, ker sem dobil gratis vožnjo skozi bokse. Med kruzanjem skoz bokse, pomaham joškasti novinarki in hočem poblendat s tadolgimi ;) in namesto stikala za luči, pritisnem napačno tipko in izklopim pit limiter. Šit, besni Braziliero poleg nje je že dvigoval zastavico z napisom "stop&go", a ker sem limiter takoj prižgal nazaj in je skozi okno molela moja roka s $10, sem le še ujel bežni "gracias Gringo" in zapeljal nazaj na progo. Pot do konca dirke je bila trnjeva, saj sta me ujela Marko in Jan. Z Markom sva na koncu še malo testirala trdoto pločevine, žal sem v zadnjem krogu storil napakico, sicer bi se boj bil do zadnjih metrov.

Mihajlo in Jan sta vozila zelo zelo solidno, škoda Jan za tist spin v R2. Mihajlo je skor zravn, še dirko, dve in smo skupaj. Andrej, ti se ne peleš slabo, sam linije imaš včasih povsem zgrešene, pa par nasvetov rabiš, kako si stvari v setupu nastavit. Pomembno je, da najdeš pravilno nastavitev "steering lock", glede na avto, ki ga voziš in stil vožnje, ki ti je blizu. Gre za to, da če imaš steering lock (SL) premajhen, boš moral volan zarotirat dosti bolj, kot če imaš SL nastavljen nekako optimalno in so potem tudi popravki z volanom bolj učinkoviti. Privzeta nastavitev je 14 stopinj, jaz sem imel na Miniju 20, na caterhamih uporabljam nekje med 25-27, za openwheelerje pa celo do 30 stopinj. Opazil sem, da ti je na zaviranju zadek odnašalo. V takih primerih jaz takoj pomaknem brake bias za klik, dva naprej in znižam brake pedal force za cca 5%. Bodi pozoren na temperaturo zavor, ko so hladne hitro zablokirajo. Pri Miniju smo imeli zadnje zavore pogosto prehladne, sploh na koncu "zadnje" ravnine, v tistem levem, ko se spušča in lomi v drugi, bolj oster ovinek, kjer je treba šaltat do tretje. Tam je treba bit par momentov zlo nežen na zavori, sicer sledi spin oz korekcije. Saj smo mel vsi probleme tam, sploh, kadar smo bli preveč pohlepni in smo gas predolgo tiščali na ravnini :D

Kot je Marjan razložil, najboljša varianta za učenje je: mikrofon + discord. Z veseljem bomo pomagal z nasveti, pa še nasmejal se boste včasih :D:D Grizemo pa ne ;)

Naslednji event bo že za vikend, ki prihaja. Ostajamo na Minijih. Sem hotel dat progo Algarve (Portimao), pa sem si premislil, ker je predolga + to bi bil greh, če je ne bi krstili s Caterhami, ki so kot nalašč za to pisto. Pa pustimo to za kdaj drugič. Bom izbral kaj bolj dirkabilnega :lol: Verjetno ostajamo v Južni Ameriki. Info sledi v kratkem..

Mal napišite kateri dan bi vam bolj ustrezal. Sobota ali Nedelja?

Mimogrede, dajte si tisti, ki še nimate, (ko bo naslednji Steam Sale, prej ni treba) nabavit vsaj BritPack DLC. Notri so tri proge in avti, ki jih bomo zagotovo vozili: Brands Hatch, Oulton Park in Cadwell Park. Caterhami bodo tudi neredko na sporedu :)

Uredil - 57X
Link to post

Uff, kakšen opis! Zdaj vsaj vem, kaj se je spredaj dogajalo.😁 Drugače pa hvala za napotke glede setupa. Bom moral te stvari še mal naštudirat. Večkrat si pomagam s tem: http://www.racedepartment.com/threads/automobilista-how-to-set-your-car-up.132909/. Je pa res, da nisem vedel, da so tudi take stvari, kot so sterring lock lahko tako pomembne.

Bi bilo res fajn, če bi se lahko enkrat dobili na discordu in malo skupaj vozili.

Link to post

@ErAndrej, dokler si 5 sekund za ostalimi, pusti setup na default. Setup je potem samo še za minimalne izboljšave, ko si z avtom in dirkališčem že zelo dobro seznanjen. Osredotoči se na dirkaško linijo - predvsem na to, da zadaneš vse apexe in probaš čimbolj na apexu pospeševat. Upam, da je jasno kaj je apex, če ne vprašaj :) 

Najt si moraš tudi zaviralne točke  - pred vsakim ovinkom si izbereš eno zaviralno točko. Ko prideš naslednjič do tega ovinka, zaviraš pol metra kasneje. To ponavljaš toliko časa, dokler ne zaviraš tako pozno, da več ne zadaneš apexa v ovinku. Nato točko premakneš malenkost nazaj in bi za začetek moralo zadostovat. To lahko počneš z več ovinki hkrati, ampak dokler ne poznaš proge, se boš težko na vse ovinke osredotočil. Raje se skoncentriraj na enega ali dva in ko pri teh najdeš tisto najboljšo točko, greš na naslednjega.

Seveda je to zelo pavšalno napisano in tega za vsako situacijo ne moreš uporabit - je pa uporabno v velikem odstotku in jaz bi bil na začetku moje "simracing kariere" zelo vesel takega nasveta. Najprej trening, ko delaš konstantne čase (npr. da narediš 10 krogov zapored v manj kot pol sekunde razlike), potem se greš igrat s setupom. Seveda tudi to ne drži popolnoma, saj kakšna prestavna razmerja ali gorivo moraš nastavit, da ti na ravnini npr. ne tolče po limiterju (če se to pri dotičnem avtu, ki ga voziš, sploh da).

Link to post

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Odgovori na to temo...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Povezava je bila samodejno vdelana.   Raje prikaži samo povezavo

×   Your previous content has been restored.   Počisti urejevalnik

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Temo prebirajo   0 uporabnikov

    Te strani si ne ogleduje noben registriran uporabnik

×
×
  • Ustvari novo...