Skoči na vsebino

10. Barcelona GP - 19.3.2017


Recommended Posts

@Grebenc Gašper, ni problema...se zgodi. Tut meni se je že. Bi blo sicer lepo, da bi me še počakal in spustil naprej ker si bil itak hitrejši in bi me lahko nato prehitel.

Prejšnji ovinek pa ne vem zakaj bi bil fishy. Bil sem spredaj in sem pač imel mal drugačno linijo. Avti so različni in s tem tut vozne lastnosti. Pa linijo tut lahko zaprem, da se obranim napada...sej je blo na pospeševanju, ne na zaviranju. Da si pa ti moral pri tem mal upočasnit, pa tut ne vidim problema, ker si bil za mano in te nisem poskušal izriniti iz proge. Če pa ti drugih nisi zapiral takrat, ko bi jih lahko, je pa to tvoja stvar.

Mislim, da sem zelo fer voznik z 10 letnimi izkušnjami v online dirkanju in tut vem kaj lahko in kaj ne. Mislim, da je tukaj kar nekaj dirkačev, ki to lahko potrdijo. Vem pa tut, da nisem brez napak...sej sem samo človek.

Če želiš, se lahko dobiva na TS in pogledava situacije, ki se tebi zdijo kočljive.  Mislim, da sva oba dovolj zrela, da se pogovoriva v miru, kot človeka!

PS: Rad bi se tut opravičil Murnu, ko sem obračal na progi. Enostavno ni šlo drugače. Bil sem na notranjem robu ovinka obrnjen v nasprotno smer, na notranji strani je pa še zid in se ni videlo nič. Sem takoj zabremzal, ko sem te zagledal, ti si pa tut super odreagiral, da ni prišlo do trka.

Uredil - Ale
Link to post

@Ale vredu je. Ne rabima poglabljat nič. To je dirkanje konec koncev. Ni važno kako sem jaz to dojel načeloma je bilo vse fer. Če pa pogledaš posnetek še enkrat pa lahko vidiš da sem tudi zelo upočasnil in čakal da bi te spustil naprej. Sam te ni bilo od nikoder. In sem potem letel naprej.

Link to post

Vem, vem...sem videl na posnetku. Preden sem jaz obrnil, pa še čakat sem moral zaradi prometa. Res pa je, da sem pol še tistih 6 krogov vozil za tabo...

Link to post

Mah med tekom dirke ob koncentraciji na vožnjo nisem niti študiral in čekiral potem. Če pa tako po dirki študiram bi pa res lahko potem nekje počakal. Za točke tako ali tako ni bilo več šans in bi bilo pač meni čisto vseeno al je  P11 ali P15 samo pred iztekom tega nisem mogel vedet. :|

Link to post

Q: Vsi na medium gumah, hehehe. Kmalu tudi sam ugotovim, da  se S ne obnesejo. Nataknem M, goriva za 5,2 kroga in gasa. Kot strela iz jasnega se posveti P1: Koderman Marjan. Pet minut pavze, da se malo umirim pred dirko. Kasneje se izkaže, da če bi hotel vnukom kazat mene na vrhu lestvice, bi moral 5 minut pred koncem kvalifikacij uporabiti tipko PrintScreen.

QR: Slab štart, nekaj rumenega ob meni prvih nekaj ovinkov. Kolona se razvrsti in zeh do konca dirke. Ma ja zeh. V tretjem ovinku razpaljotka pred mano. Še vedno me ni izučilo, da v teh trenutkih vseeno malo spustiš gas. V Nascarju je to zlato pravilo, če hočeš preživeti. Ampak, saj bo šlo. Ne ni šlo. Pravokotno na stezo vračajočem se Audiju se hočem izogniti, pa sem ga žal zadel in me odnese v mivko. Z razbitim sprednjim delom končam sicer v deseterici. Opaziti je bilo tudi pritiske za krog ali dva zaostalih, ampak to so izgleda izkušnje. Meni niti približno ni jasno, kaj je cilj takšnega početja...

R: Nekoliko boljši štart, pa vseeno me Janko dokaj hitro prehiti. Ker pa je njegov avto na končni 30km/h hitrejši, na zaviranju pa je Mclaren "uporabnejši", se odločim za zgodnji postanek. Pa saj je Kraner isto storil. Razlika je v tem, da je bil njegov tempo po tem pa, pa, Marko[ok]. Jaz sem čakal, kaj bo po postankih. Nekaj krogov do konca pred mano v dveh sekundah pristanejo Zupan, Eržen, Glavač, Ocvirk. Gledal sem silovite borbe za vsak cm[champ]. Moj pace pa ni bil dovolj hiter, da bi njihove borbe izkoristil. Dirko zopet končam v deseterici.

Vikend: tokrat sem tudi sam prišel na dirko dokaj nepripravljen, pa še sam sem set nekaj čaral, tako da sem v bistvu z deseterico kar zadovoljen. 

Link to post

Q: Odlične kvalifikacije, verjamem, da je marsikdo iztisnil še zadnji atom, vsaj jaz sem ga …
QR: Zajebal štart, izgubim 3 mesta. Do 8. kroga nekako sledim prvi četverici, potem pa pirueta. Uf, Goran, moje obračanje je iz notranjosti avta zgledalo bolj divje, kakor s tvoje perspektive. Po replayu vidim, da res niti ni bilo krize. Na koncu P8, kar glede na Q ni ravno zadovoljivo. Bo treba pojesti še malo žgancev in odvoziti kakšno dirko več. Hotlap mi ni bil nikoli problem, sploh brez kil :D Sem bil pa na koncu čisto prešvican in tudi izmučen. Zgleda so že Q pobrale večino energije, kar je je sploh še ostalo po celotnem vikendu :oops: ...
R: Še bolj zajebal štart. Čudno, da mi ni crknil :blink: Iz 8. padem na predzadnje mesto, v 3. krogu pa incident s Pangrom. @markop, ne vem, men se ne zdi, da sem tako zelo ostro spremenil smer (glej moj volan). Preveri replay in oceni. Drugače z moje strani ni nobene panike, vem, da ni bilo namerno. Najbrž bi se nesreči dalo izognit, a je žal počilo …
Na splošno pa tudi mene jezi, da se rine v čisto vsako mikroskopsko luknjo. Že velikokrat sem zaradi tega izgubil mesto ali celo dve, ker sem se (preveč) umaknil v želji, da bi preprečil trk. Tudi na tej dirki se je zgodilo nekaj takega ... Zelo podobno situaciji, ki jo opisuje Grebenc. Hja, izkušnje naredijo svoje in zgleda tudi to, da sem preveč pošten :mangel: :DD

Link to post

Prve kroge sem odpeljal par ur pred dirko, saj sem bil prepričan, da me na dirko ne bo. Nato so se načrti sprostili in zagrabila me je panika.

Q: Zelo napete kvalifikacije. V vsakem poizkusu sem izboljšal čas in ko sem že mislil, da bom bolj pri vrhu, se nikakor nisem odlepil višje od P10.

QR: Ena najboljših dirk, kar sem jih kdaj odpeljal. Toliko prehitevanj, voženj ob boku ali na odbijaču, pomoje še nisem imel na eni dirki. Vse pohvale @Grebenc Gašper za tako fer odpeljano vožnjo. Ko sem napadel, je vedno pustil prostor in ni prepozno zapiral, ko je on napadal, ni nikoli divebombal ali povzročal kakšnega kaosa. Če so že bili dotiki, so bili vedno minimalni. Kapo dol!

Tukaj pa malo daljši povzetek QR, kjer sem skušal zajet kaj se je vse okoli mene dogajalo.

Na startu malo vožnje v gužvi okoli svojih ekipnih kolegov. Nato kmalu po začetku močno zaviranje, na katerem me je Tomaž skoraj izrinil, vendar se je izkazalo, da je prostora še dovolj. Potem nesreča med Pavškom in Glavačem, skupili so jo še drugi. Tukaj se vidi, kako se da tudi skozi to priti v enem kosu, če zmanjšaš hitrost oz. kako ni fajn, da tiščiš plin v poden, tudi ko vidiš nekoga na sredi steze... Sledi borba med Grebencem (ali je bil to Kraner?) in Tušem, ki sta bila ravno pred mano, ter nekaj ponesrečenih trenutkov ostalih voznikov. Še zdaj mi ni jasno zakaj je Panger parkiral pred šikano in avto tam pustil nekaj krogov... Nato pa do konca posnetka borbe med mano, Grebencem in na koncu še Glavačem. Res top šit dirka!

R: Slabo začel, nato sem se med dirko še nekaj vrtel in na koncu zaključil bolj na repu. Glede na trening, ni bil rezultat nič presenetljiv.

 

Čestitke ekipi Dizel, ki je še ekipno pokazala, da se z njimi ne gre hecat. Bravo!

 

Link to post

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Odgovori na to temo...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Povezava je bila samodejno vdelana.   Raje prikaži samo povezavo

×   Your previous content has been restored.   Počisti urejevalnik

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Temo prebirajo   0 uporabnikov

    Te strani si ne ogleduje noben registriran uporabnik

×
×
  • Ustvari novo...