Skoči na vsebino

DIY Ideje


sniperprof

Recommended Posts

Živjo, ročno in button box sem končal kot ste lahko videli in stvarca deluje, končno lahko speljem tornante v grčiji na drit rally hah.

No zdaj pa iščem ideje ze kak DIY projekt tako malo za zabavo čez vikende. Trenutno imam v mislih samo idejo za "shift lights" (malo bolj fensy z RGB ledicami in ne običnimi zelenimi pa rdečimi :D ) katerim bi lahko dodal še indikator prestav in mogoče še status za gorivo. Nisem pa še ugotovil kako se dobi podatke iz igre razen s SimHub in SimTools/GameDash (nism se še poglobil v zadevo). Ve kdo kaj o tem?

A mogoce kdo ve kako tiste zadevce od lobodnarja dobivajo podatke iz iger oz kaksen je software setup za PC side? Glede na to da Kunos objavlja kaj se vse shranjuje v spomin je ziher kdo to že sprogramiral (http://www.assettocorsa.net/forum/index.php?threads/shared-memory-reference-14-02-2017.3352/     ), ker tople vode pa nebom izumljal.

Link to post
  • Odgovori 76
  • Created
  • Zadnji odgovor

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

UPDATE: Well that was easy! lol. naredil sem malo reverse engineeringa pa sem si napisal svoj arduino program za nadzirat motor ker nimam takega "shielda" kot je potreben za napisan program. Lepše sem

Zdravo! Evo, s temle se pa jaz malo igram, ko mi čas dopušča. Sekvenčni menjalnik po zgledu Heusinkvelda. Lasersko izrezan iz pločevine in težek slabo kilo. To je eden prvih prototipov, ki je sic

Nekaj novega 🙂 Vzmet je malo predolga in premočna, pa nekaj ostalih malenkosti je še za popravit, sicer pa sem kar zadovoljen in presenečen, da je že v prvo tako dober izdelek. Edino program me š

Posted Images

Hahaha, imava iste ideje :D 

Moj "shift lights" je že skoraj končan, samo še zapakiram ga v eno škatlico in fiksiram nekam na bazo volana.
Pit limiter primer: https://goo.gl/photos/uNw2s7xMqD4ghL8m9

Za Kunos API nisem še nič gledal ampak mislim, da do podatkov prideš preko in-game python appov [buzara], za Dirt Rally nevem, iRacing je pa itak tukaj spet superioren...

Link to post

Kako dobivaš ti podatke iz igre? :o

SimHub pa SimTools/GameDash nemorem pogruntat kako in kaj pošiljajo na arduino, se mi zdi vse preveč poenostavljeno in v postopku izgubljenih polno zanimivih stvari.

Našel sem to https://github.com/mdjarv/assettocorsasharedmemory ki naj bi delovalo. Kolikor jaz razumem ima AC vgrajen API ki dopušča da druge aplikacije pobirajo podatke. Zdej kako to dela nimam pojma je pa zelo vredu ker ta knjižnica pobere skoraj vse podatke iz igre tako da nisi omejen. Ko potegneš te podatke ven (nevem kako, bi potreboval malo pomoči) jih pa samo pošlješ preko Serial komunikacije na arduino in potem je mala malica naprej (mislim da xD)

Če imaš veliko podatkov potem lahko dokaj enostavno vsposobiš kakšno starejši instrumentni sklop avtomobila in imaš vse super extra oz potem je najmanjši problem dat vse podatke na display ipd.

Link to post

@Ramok Sem gledal po xsimulator.net in je polno zanimivih reci ki tudi delujejo ampak vse kar sem našel je narejeno za specifično stvar. Recimo za Nextion displeje je že vse narejeno prakticno plug and play in se malo instalacije.

@Domc Ja to je pomoje taprava rešitev ampak žal nism zadosti vešč v Visual studio in C# da bi to sam naredil vsaj trenutno ne.

Moj cilj je da bi imel tako zelo enostavno aplikacijo na PC side ki pošlje kar vse podatke ki jih lahko dobi od igre in potem se na Arduino side odločas in filtriras katere podatke boš potreboval in uporabil.

Če kdo zna to vsposobit na PC side ponujam 3D printing storitve ali pa arduino side izdelavo hah ;)

Link to post

Hoj!

Posiljat na serijski port iz C# je enostavno, odlociti pa se moras za nek "protokol", kako bos to posiljal. Bo to msgpack, json, line-based, itd. Nekaj, kar ti bo enostavno (in hitro) za parsat potem v Arduinotu.

Druga stvar je hitrost zajema podatkov in hitrost posiljanja. Recimo, ce bos imel 115200 baudov hitrost serijskega porta (maximum), potem lahko posljes 11 kB na sekundo (teoreticno); verjetno je to dovolj, ne vem koliko podatkov bi si rad posiljal. Na serijski port je zelo simpl pisat; lahko ti pri tem projektu tudi pomagam, kolikor mi bo cas dopuscal (programiram vse zivo, od uC do velikih streznkov).

Se nekaj resursov, da se lazje odlocis kako implementirati komunikacijo:

http://forum.arduino.cc/index.php?topic=195224.0
https://www.arduino.cc/en/Reference/Firmata
https://github.com/SolidSoils/Arduino

LP,
 Miha

Link to post

@mihagapiha ja teoreticno vem kako ta zadeva laufa ja, ko pride do izvedbe pa se konca. Nek protokol tudi vem da je treba si domislit ampak nevem koliko si omejen s kolicino podatkov (arduino ima tudi 250000 baudov). Najbilj enostavno bi blo da bi imel nek "preamble" pa potem neke doloceno velike segmente in v arduinotu samo nastancas v array povrsti ko zaznas zacetni preamble ali pa tudi mogoce kar posamezne podatke posiljat povrsti? Sem poskusal poiskat dokumentacijo od teh raznih programov ki ze obstajajo in posiljajo podatke pa mi ni usepelo razvozlat oz sploh najti to dokumentacijo.

Sej zgleda zelo enostavno za to spisat ampak s visual studio sem nazadnje delal uf 6 let nazaj? pa to samo enostavne stvari brez knjiznic itd. (2. letnik srednje sole). Sem instaliral vceraj zvecer visual studio ampak uf se ne znajdem trenutno xD.

Če bi bil pripravljen spisati kaj takega bi bil res legenda. En popoldanski projekt za zabavo ;):D . V bistvu je zadosti samo PC side pa razumljiv protokol oz postopek posiljanja in naprej mislim da bi bil sposoben sam izvesti.

Link to post

Ali pa OLED, ce ze zbiras ideje :)

Predvsem je pomembno kaj si ti zelis, da bi imel prikazano in na kaksen nacin. Ker ce gre zgolj za informacijo, imas le-to ze itak na ekranu (in je tudi blizje vidnemu polju, torej hitreje vidna).

Moje skromno mnenje je, da v postev pridejo indikatorji ki jih hitro zaznas (ledica/e za over-RPM kot shift indikator, itd...). Ostalo je bolj kot ne za sminko in mora ustrezati tvojim estetskim kriterijem. 7-segment recimo pase v nek "retro" stil, oled v bolj modernega, LCD pa tja nekam vmes :)

Ampak, kot pravi The Dude, to je samo moje mnenje.

Link to post
  • 3 weeks later...

No mičken update. Softwersko sem malo napredoval s pomocjo mihagapiha, zdej pa cakam hardver da pride s pocasno ladjo iz kitajske hh.

Trenutno zadeva samo sprejema in nazaj posilja obdelane podatke tako da ni dost za videt xD

20170323_182843.jpg

Link to post

UPDATE: no zdej pa mislim da ne bo več večjih problemov za nadaljevanje. Shift lights delajo (seveda jih bom dal se dodatnih 5 oz bilokoliko jih hocem ker je vsaka individualno lahko nastavljena ;) ) izbira barve je 16 milijonov al kolko ze lahko iz RGB led potegnes hh . Aja pa sevedno cakam tisto pocasno ladjo iz kitajske na kateri je tisti vecji 7 segment display :/

UPRASANJE: a kdo mogoče ve kako lahko iz wheelSlip in wheelLoad razberes koliko oprijema ima guma?

Pa da ne pozabim se spet zahvalit  @mihagapiha za support pri detajlih ;)

17521582_1338369776185737_560651825_o.jpg

17500479_1338369796185735_708066658_o.jpg

Link to post

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Odgovori na to temo...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Povezava je bila samodejno vdelana.   Raje prikaži samo povezavo

×   Your previous content has been restored.   Počisti urejevalnik

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Temo prebirajo   0 uporabnikov

    Te strani si ne ogleduje noben registriran uporabnik

×
×
  • Ustvari novo...