Skoči na vsebino

Porsche 911 GT3 Cup


markop

Recommended Posts

  • Odgovori 216
  • Created
  • Zadnji odgovor

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Če je slučajno kdo spregledal novico...

Tavikend smo v Watkins. So far dobre, intenzivne dirke. Bil celo v splitu z IR3700. Bolj zadaj no  Pa naj še kdo reče, da ni Porsche Cup odlično simuliran :  

@Matjaž Murn me veseli da ti je nucal  Je pa tako kot je @markop napisal, vreme igra v IR veliko vlogo.    Bom od sedaj naprej uploadal vse popravke setupa sem, pa če komu pride prav ok, če ne pa

Mal mi je žal da so steze kakršne so to sezono (sistem pa je tak da se ne da praktično nič drastično spremenit za naslednjo sezono)... jaz sem bolj računal na kratke steze oziroma steze ki jih druge serije ne vozijo... 

Sem probal Silverstone par krogov... 1000x boljš ko pa ta pol gorska pol dolinska steza :D

 

Uredil - edgeslo
Link to post
1 hour ago, markop said:

Iskreno mislim, da nisem za top split. Pravzaprav rezerve na dirki ni. 25min na polno in limitu. Vozi se v vlakcu, kjer je med enim in drugim 0.3s. Prostora za napako ni. Izlet s steze pomeni zadnje mesto. Ce sem dober prilezem nekje na pol grida. Včasih s tem celo izgubim IR.  Po drugi strani je pa zelo dobro, ko so na gridu zveneča imena sim racinga. Bomo videli. Se 1x bom probsl cez goro. Drugi teden pa spet med zide v Kanado. Tam je tudi pestro skozi sikane.

 

Spregledal tale post [Joj]

Kaj naj ti rečem...da sem na istem? :D

Ali bom moral malo manj gulit med tednom ali pa kar dosti več, ker tale moja nekonkurenčnost na dirkah mi gre že počasi na ...... [Jaoo]

 

Link to post

Ma ja tam na gori je res piz... Majhna napak in si adijo. Probam danes se enkrat cez dve urci :D . A montreal je vredu proga? Ker je nimam in nevem ce bi jo kupu ker bi jo tudi prvič vozu se mi zdi.

Link to post
20 minutes ago, edgeslo said:

Men je cool, so pa spet stene zelo blizu :D

This. Pa bolj direktno noter priletiš. 

Izhodi iz ovinkov so meni kriza tukaj. Skozi avto v drift sili. V sikane pa je linijo potrebno dobit. Meni ful lepo ampak težko dirkališče. 

Link to post

Super. Bom prav pogledal, kaj je tako drugačnega, ker veliko za spreminjat ni. Da nisi zgolj vozil ob pogojih, ko je bilo dosti gripa in se je zdelo vse kot nalimano.

Ti pošljem (zvečer) še mojega pa bi te prosil za par krogov, ker res dvomim da so med setupi take razlike. Base je seveda za varno po Portorožu vozit, race setupi pa so več ali manj podobni. Pri TOE opažam razlike.

Ali pa je z gumami kakšna še neraziskana skrivnost.

Trail braking mi še vedno ni jasen pri tem avtu. Če je premalo ne pomaga. Če je preveč avto sploh ne zavija. Ko pa je ravno prav pa prednji del lepo opravi svoje in gre ko puščica v ovinek. Pri starem RUF-u sem praktično z bremzami zavijal.

Link to post

Tuki je tko, da nikol ne smeš coastat. Vedno moraš bit mal na bremzi al na gasu al pa včasih celo na obojem hkrati :) Ne vem, pogoji ni so bili ne vem kakšni, ker sem mel precej slabše čase kot sicer. No saj kakšne hude razlike res ni, samo avtu sem v določenih odsekih bolj zaupal in si pol bolj samozavesten in posledično hitrejši. Tam v McPhillamy Park nikol nism vedu al nej bremzam al nej tiščim gas, al oboje. Zdej gre pa z majhnim tapom na bremze in pol full throttle vsakič brez problema.

S tvojim sem sedaj fural, k si mi ga takrat v W13 pošeral. 

Link to post

Kaj pa vem... jaz sem probal ene 3 različne setupe in se na koncu vrnil na svojega. Niti nisem kaj dosti gledal kaj so razlike ampak tako kot pravi Marko je največkrat razlika v TOE in pa dosti lahko avto transformira tudi break bias...

Je pa po svoje logično da vsak setup ne pali za vsakogar, sploh ko z enim narediš 100+ krogov in imaš določene točke naštudirane (zaviranje,turn in) in pa obnašanje avta...

 

Link to post
Pred 7 urami , Matjaž Murn je napisal:

Tuki je tko, da nikol ne smeš coastat. Vedno moraš bit mal na bremzi al na gasu al pa včasih celo na obojem hkrati :) Ne vem, pogoji ni so bili ne vem kakšni, ker sem mel precej slabše čase kot sicer. No saj kakšne hude razlike res ni, samo avtu sem v določenih odsekih bolj zaupal in si pol bolj samozavesten in posledično hitrejši. Tam v McPhillamy Park nikol nism vedu al nej bremzam al nej tiščim gas, al oboje. Zdej gre pa z majhnim tapom na bremze in pol full throttle vsakič brez problema.

S tvojim sem sedaj fural, k si mi ga takrat v W13 pošeral. 

To je to, kar sem tudi jaz pogruntal. Če tega porša voziš skozi zavoje tako,da imaš non-stop nogo na plinu je vse ok,drugače je jeba.

Link to post

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Odgovori na to temo...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Povezava je bila samodejno vdelana.   Raje prikaži samo povezavo

×   Your previous content has been restored.   Počisti urejevalnik

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Temo prebirajo   0 uporabnikov

    Te strani si ne ogleduje noben registriran uporabnik

×
×
  • Ustvari novo...