Skoči na vsebino

Porsche 911 GT3 Cup


markop

Recommended Posts

Quote

Inspired by the flagship Skip Barber Race Series model, 
our Porsche iRacing Cup schedule will follow its own rotation. 

1 of the 12 weeks will be reserved for a different free track every season, 
Laguna Seca, Lime Rock, Okayama, Summit Point (for now)

During each season, you will be asked to vote for 3 or 4 tracks, 
these tracks will stay on the schedule for 3 consecutive seasons

Once a track was used 3 seasons, it will be inelligible for 2 consecutive seasons

When iRacing releases a new road track, it's automatically part of the selected tracks

The Nürburgring Nordschleife and Combined will be considered as one item, 
the Nürburgring GP-strecke as another item

 

http://members.iracing.com/jforum/posts/list/3523693.page

Uredil - markop
Link to post
  • Odgovori 216
  • Created
  • Zadnji odgovor

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Če je slučajno kdo spregledal novico...

Tavikend smo v Watkins. So far dobre, intenzivne dirke. Bil celo v splitu z IR3700. Bolj zadaj no  Pa naj še kdo reče, da ni Porsche Cup odlično simuliran :  

@Matjaž Murn me veseli da ti je nucal  Je pa tako kot je @markop napisal, vreme igra v IR veliko vlogo.    Bom od sedaj naprej uploadal vse popravke setupa sem, pa če komu pride prav ok, če ne pa

Sem videl, ne bom pa rekel da se mi dopade sistem. Glede na piste ki so izbrane vem da najmanj LeMans in Šlajfo špricam (ena samo nabijanje v blokado , po moje izsiljena s strani mr Lemans :D, druga za kaj več kot hotlap competition zame ni )..

 

Link to post

V katerih timeslotih pa ponavadi odpeljete te dirke? Mogoče ne bi blo slabo, da se probamo dogovorit za isti time slot - mogoče kakšno dirko celo skup odpeljemo, če nas v isti split vrže ...

Link to post

Server danes bo samo practice, da ni pomote. Da malo vidimo kje smo s časi.

Drugače pa se sedaj nismo nič organizirali, ker smo bili razdrobljeni. To je neka prva serija, ki vzubuja večji iteres. Sej mogoče na koncu ne bo nič iz vsega skupaj. Lahko pa probamo. Verjetno bi kot timeslot najbolj ugajal vikend v večernih urah (osebno meni v timeslotu po 20h). Pozitivna stvar je ker se vse skupaj konča v cca 40minutah.

Je pa res, da bomo zaradi IR težko prišli v isti timeslot pri partecipaciji kot je sedaj. Skoraj ne verjemem, da bi bili. Za top split je navadno potrebno IR nekaj pod 3000. Za ostalo pa ne vem. Samo dvomim ,da bomo vsaj na začetku skupaj, dokler ne pridemo nekje na isti IR. Jaz pričakujem, da bo moj šel navzdol recimo :) Če ne drugo mi ga bo @edgeslo kej vzel :)

Za danes zvečer server "P911 S2/W1 Practice by slo-racing" ob 19:30h@4 ure.

 

 

Uredil - markop
Link to post
3 hours ago, markop said:

Server danes bo samo practice, da ni pomote. Da malo vidimo kje smo s časi.

Drugače pa se sedaj nismo nič organizirali, ker smo bili razdrobljeni. To je neka prva serija, ki vzubuja večji iteres. Sej mogoče na koncu ne bo nič iz vsega skupaj. Lahko pa probamo. Verjetno bi kot timeslot najbolj ugajal vikend v večernih urah (osebno meni v timeslotu po 20h). Pozitivna stvar je ker se vse skupaj konča v cca 40minutah.

Je pa res, da bomo zaradi IR težko prišli v isti timeslot pri partecipaciji kot je sedaj. Skoraj ne verjemem, da bi bili. Za top split je navadno potrebno IR nekaj pod 3000. Za ostalo pa ne vem. Samo dvomim ,da bomo vsaj na začetku skupaj, dokler ne pridemo nekje na isti IR. Jaz pričakujem, da bo moj šel navzdol recimo :) Če ne drugo mi ga bo @edgeslo kej vzel :)

Da danes zvečer server "P911 S2/W1 Practice by slo-racing" ob 19:30h@4 ure.

Hja IR vsaj mene dost tepe ker že lep čas nisem nič official redno vozil :)  Upam da bom s Porsche hitro nad 3k in bi tudi moral biti v kolikor gledam čase ki sem jih vozil na practice. Po moje ti IR ne bo letel pretirano navzdol, kar vedno več ali manj voziš v svojem splitu, sploh pa dokler je tak naval kot trenutno je , te pa boš menda že "opral" :)

 

Zvečer, itaq,ampak bomo sprobaval v starem buildu. ;) Sicer pa očitno bo za Porsche-a vseeno, ker sprememb ni... mater, še nikol nisem bil tolk vesel, ko sem prebral da v novem buildu na mojem prime car-u ne bo sprememb.... :D

 

Link to post

Vidim, da sem precej off-pace... Sicer sem vozil default setup ter default vreme, a ne pridem pod 2:06... A je blo kej več gripa na tem sessionu? Sicer dvomim, da je tri sekunde razlike zaradi gripa in setupa, tko da bo verjetno potrebno še mal potrenirat :)

Link to post

@Matjaž Murn me veseli da ti je nucal :) Je pa tako kot je @markop napisal, vreme igra v IR veliko vlogo. 
 
Bom od sedaj naprej uploadal vse popravke setupa sem, pa če komu pride prav ok, če ne pa tudi nobene velike škode :)
Edino kar je pač treba bit pozoren je vreme in tyre pressure po 4-5 krogih. Jaz poizkušam imeti med 145 in 160 kpa hot tyre pressure.

Nisem še čisto sure samo na isti stezi z različnim vremenom imam včasih boljši grip pri 160 kot pri 145 in vice versa... tega še nisem čisto skužil v čem je štos. Predvidevam da je veliko odvisno od tega kje in kako zaključim test... recimo še se pripeljem čez cilj in se ustavim, ali pa če grem v bokse z pitlimiter bo temp različna (pri zadnjem načinu bo nižja)... predvidevam, bo pa treba še na motec-u pogledat da bom ziher :)

 

Link to post

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Odgovori na to temo...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Povezava je bila samodejno vdelana.   Raje prikaži samo povezavo

×   Your previous content has been restored.   Počisti urejevalnik

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Temo prebirajo   0 uporabnikov

    Te strani si ne ogleduje noben registriran uporabnik

×
×
  • Ustvari novo...