Skoči na vsebino

8. Red Bull Ring GP - 19.2.2017


Recommended Posts

Pit-stope bi jaz pustil, da so obvezni, ker vnesejo nek faktor negotovosti in popestrijo zadevo. Mogoče izkušnja iz IR GT3. Tam je omejitev na bencinu, saj omejijo max. število litrov, ki jih lahko natočiš. S tem dosežejo, da more vsak v boks in natočit nekaj bencina in ne zgolj 1l. Druga varianta je časovno okono v katerem lahko opraviš postanek.

2 vrsti gum se mi ne zdi tako smiselno, ker ima Z4 tezave. Pogosto M spolh ne morem ogret in če sem pol prisiljen z M vozit je zame takoj konec dirke.

Jaz se imam fino na dirkah. Bistveno bolje od 235i prvenstva. Mogoče zaradi dolžine dirk, boksov ali samega avta. Ne vem, vem le, da je zanimivo in adrenalina polno.

 

Link to post
  • Odgovori 62
  • Created
  • Zadnji odgovor

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Novinarji so po tekmi ostali v Alpah in se ga ubili do nezavesti. Bo po Šlajfi dvojna izdaja  

Takole. Zadeva na čas potestirana in deluje tako kot mora. V pravilniku pa mi niti popravljat ni bilo potrebno, saj imamo trajanje dirk že od začetka napisano v minutah. Torej ti dve dirki bosta 

Posted Images

Mogoče sem nerodno zapisal. Meni so obvezni postanki čisto ok. Ni mi pa ok zloraba tega. Da bi to onemogočil, bi prepovedal postanke v 1 in zadnjem krogu.

Ja Marko, kapiram, da BMW ne segreje dovolj gum, samo saj vsi iščemo neke kompromise. Recimo Ferrari ima težave s porabo. Mclaren bi recimo super žgal soft gumo, če bi odpeljal samo pol dirke. Težko je najti ravnotežje, preveč so si avti različni.

Je pa zdaj pred nami Šlajfa, kjer bo sploh zanimivo glede postankov in PLP-ja. Tam je vsak prevoz robnika že PLP, ne tako kot v Avstriji, kjer si se lahko vozil po sosedovih njivah pa ni bilo nič.

Link to post

- dve vrsti gum: zanimiv predlog, mogoče še kak cup brez ballasta :P (spet bom zs od fabita fasal)

- F1: po odhodu Tombe alpsko smučanje ni več to, kot F1 brez Schumaherja. Preprosto carja svojega poklica. Legendi...

Uredil - mancSLO
  • Upvote 1
  • Downvote 1
Link to post

Eh, lepo se napiše, da na sprint dirkah ni obveznih postankov in čao amore. Čimprej nam mora bit jasno, da mora bit čim manj pravil. PLP out, bele črte notr.

Vhod v bokse se lahko počekira kar s pomočjo sotekmovalcev na replayu. Vsakemu tekmovalecu se dodeli osebnega sodnika, ki na koncu pregleda pitlane speed za tiste dva, tri postanke in morebitne nepravilnosti sporoči organizatorju, ki potem ukrepa dalje. Vlogi si potem lahko zamenjata kar med seboj. Lahko si tudi olajšata delo in si sporočita v katerih krogih je bila opravljena menjava. Tako opravilo vzame 5min časa in bilo bi prav, da tudi udeleženci soprispevamo k bolj prijetnemu dirkanju.

Link to post

Najprej moram močno zajeti sapo, da se sploh lahko spravim pisat … ah, ja. Ko potrdiš že večkrat prežvečeno tezo, da si dejansko sam sebi največji sovražnik [Joj]

Q: Ne čisto pričakovano, da bom v vrhu. Tu se je res pokazala očitna razlika v kilogramih, a bejž. Tudi sam sem imel v roki še boljši čas, pa se ni izšlo.

QR: Ko se dejansko vse poklopi, nekaj poštenih bojev za višja mesta in brez večjih napak, no, skoraj ... V tretjem krogu par zavojev vštric s Kurentom, zatem pa iz T1 »three wide« še skupaj z Erikom. Nato vse do 19. kroga lovljenje Aleša, ki v zadnjem zavoju naredi napako in 2. mesto se mi že nasmiha. Vseeno ni bil kačji mašelj, za ovratnik mi diha Rožič, ki se počasi a vztrajno približuje, hkrati pa zmanjšujem prednost Glavača. Uff, tako živčen nisem bil že dolgo. Sreča žal traja le do predzadnjega kroga, kjer mi ta famozni PLP v sekundi vzame prigarano. Na koncu P6. Nič, bo vsaj Pavšek imel več vsebine za poročilo [it]

R: Soft gume se izkažejo za pravilno odločitev, če bi le-to znal izkoristiti. Najprej hvala, Gašper, za nesebično potezo. Naprej vozim kot po tirnicah, še v istem krogu mimo Eršteja in že dohitevam Rožiča ter Glavača. Kar nisem dojemal, da je to sploh možno. No, že v 4. krogu se zgodba kakopak zaključi. Žal se premalo treninga na S in poln tank ter prevelika želja po čim boljši uvrstitvi, ne izkažejo za dobitno kombinacijo. Vmes si nato s Kranerjem še ene 2x lepo izmenjava mesti. Na koncu iztržena ena točka za best lap. No ja, boljše kot nič #sarkazemoff

Edit:
Ne smem pozabit, da gre zahvala za odlično pripravljen dirkalnik mehanikom, khm, samo enemu po imenu Erik ;)

See you in Hell :twisted:

Uredil - bofu
Link to post
3 hours ago, bofu said:

Edit:
Ne smem pozabit, da gre zahvala za odlično pripravljen dirkalnik mehanikom, khm, samo enemu po imenu Erik ;)

Točno, to sm pa pozabu oment. Erik je naredu super bazo, Božo je malenkost potweakal, js sm pa zase na to pogačo dodal še ščepec oversteera. Res škoda, da se Eriksonu ni izšlo :(

Link to post

Heh, hvala sovoznikoma za pohvale..

Q: best ever, še pole je bil na vidiku, če [iz]

QR: naložil napačen set in z hladnimi gumami odpeljal celo dirko

R: slabe volje (milo rečeno) hočem popravit vtis, a hitro skurim soft gume in končam kot končam.

Pod črto, quali pace odličen... 99% treninga s prazno posodo. Race pace porazen. Bo potrebno najti čas za kompromis in namenit več treninga dirki..

Link to post
Pred 4 urami , Matjaž Murn je napisal:

Žal te moram razočarat :)

:o Čakaj, sem še enkrat preveril pravilnik in vidim, da tega na GT3 sploh ni, smeh. Ups, no zdj sem pa čist v depro padu, še ta točka je šla po zlu :( :lol:

Link to post
  • B_U_R_I unpinned in unfeatured this tema

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Odgovori na to temo...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Povezava je bila samodejno vdelana.   Raje prikaži samo povezavo

×   Your previous content has been restored.   Počisti urejevalnik

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Temo prebirajo   0 uporabnikov

    Te strani si ne ogleduje noben registriran uporabnik

×
×
  • Ustvari novo...