mancSLO 1 945 Napisano February 19, 2017 Share Napisano February 19, 2017 P= OK Q= skoraj zadnji R1= zadnji R2= P7 (mi še zdej ni čisto jasno, kako to. Moram gledat, če sem sploh šel v bokse ) Cel vikend vozil s prestavnim razmerjem brez pete in šeste. Ne bom več tega probal ... PLP: vsak je imel možnost stestirat limite. Vsak bi pa bil lahko toliko fer, da nebi pomankljovosti PLP toliko izkoriščal. V 235i prvenstvu smo se šli belo črto na nož.... Postanek v zadnjem krogu: kapo dol, kaj se vse ne spomnimo .. Povzetek: super borbe iz Goranom celo R1, pa čeprav sva bila bolj zadaj. Madonca je težko brake pointe lovit, ko si zadaj. Citiraj Link to post
PEK 2 291 Napisano February 19, 2017 Share Napisano February 19, 2017 4 prestave si uporabljal? 1 Citiraj Link to post
alkoro 676 Napisano February 19, 2017 Share Napisano February 19, 2017 7 minutes ago, PEK said: Bolj sreča kot kaj drugega, 35min stint nisem niti odpeljal, bolj sm šel na loterijo v prvi dirki. V drugi pa sm videl še mal nizjo temperaturo asfalta,dal mal manj negative camber zadaj pa še mal napumpal, pa se je spet ravno izšlo. Sreča spremlja hrabre, čeprav vam je danes lambo letel kot Snita skira. 3 Citiraj Link to post
57X 962 Napisano February 19, 2017 Share Napisano February 19, 2017 a ma kdo replay od R1? morm neki počekirat 1 Citiraj Link to post
mancSLO 1 945 Napisano February 19, 2017 Share Napisano February 19, 2017 (urejeno) Glede postanka v zadnjem krogu. Pač se doda v pravilnik še kakšen stavek glede tega. Za danes je pa jasno, da kdor je imel boks pred ciljno črto, je zadostil pravilniku, kdor pa ne, pa pač ni upošteval pravila, da je potrebno opraviti najmanjen en postanek. Te stvari pa itak preveri organizator... Uredil February 19, 2017 - mancSLO 1 Citiraj Link to post
skopusnik 1 374 Napisano February 19, 2017 Share Napisano February 19, 2017 pred 32 minutami, alkoro je napisal: Q: V zadnjem poizkusu z delto -.150 me je očitno Fabijan spregledal in dober čas je šel po zlu. Se opravičujem, res se ne spomnim kje sem te oviral, sigurno na nalašč. Ne zanikam, bom pogledal replay Sorry. Citiraj Link to post
alkoro 676 Napisano February 19, 2017 Share Napisano February 19, 2017 Ma tam, ko si spustil Eršteja jaz pa sem bil cca 2 sek za njim.@57X Imam jaz, bom naložil. 2 Citiraj Link to post
alkoro 676 Napisano February 19, 2017 Share Napisano February 19, 2017 RACE 1: Link@markop Si pa najdu tapravga čiterja, za naš primer. Zaradi takih in podobnih stuntov (Adelaide 94, Jerez 97) zame ne bo nikol the best. 3 Citiraj Link to post
markop 702 Napisano February 19, 2017 Share Napisano February 19, 2017 Hehe, pogledal zdaj ta Adelaide 94. Sem že pozabil te stvari. Če Jerez 97 brez počasnega posnetka še požrem je pa Adelaide res nekaj na kar ne moreš bit ponosen. Citiraj Link to post
mare87 169 Napisano February 19, 2017 Share Napisano February 19, 2017 (urejeno) Q: Pace, tako ko sma ga pričakovala z Gašperjem, mogoče še malenkost slabše Na koncu odpeljal res na polno, pa še vedno sekunda zadaj,.. QR: Probajma soft pa malenkost višji pritisk, bila hitra a ni šlo nikak mimo, gužva vedno. Tam ko sma pridobivala na brakingu sma izgubila na pospeševanju proti koncu pa raje šel bolj na ziher, da ne bi prehitro končal v ograji. Po 15ih krogih sledilo temno obdobje za Soft gume na Ferrarijih, oba drsela preveč za normalno vožnjo in je bla potrebna menjava. Vozil za Pavškom in se še naprej čudil linijam, na srečo me niso zmedle njegove offroad ekskurzije R: Probajma medium, čeprav so bile temp precej nižje nisma hotela tvegat scenarija z gumami vse v rdeče. McLarni vijugali sem in tja, mislim da samo Božo nastradal, s katerim sma mela nekaj malega borbe, žal spet prepočasen pace za kak napad na višje mesto. Slab rezultat, dobra dirka, dosti dogajanja in pa zanimiv potek z pridobitvijo mikrofona Čestitke podium. Uredil February 19, 2017 - mare87 3 Citiraj Link to post
57X 962 Napisano February 20, 2017 Share Napisano February 20, 2017 Q:8 R1: po Brands Hatch-u, sem prvič ujel dokaj suveren setup. Kr zanimive borbe. Eršte me je kolegialno pahnil pred Rožiča, Alen ponovi vajo, žrtev pa Erik. Kasiram še en bump in dojamem, da bolš, da neham sicer bom še v pesku pristal Zadaj Murn in spet Miha, ki me takoj suvereno odnese. Fanta sta mi nato v T1 odčitala team work lekcijo, da je Matjaž lahko odpeljal mimo, pa še to z rahlim bumpom iz T2. Zadaj dva rumena ferrarija, kot dve osi, spredaj Audija. Krog za krogom, sem samo čakal, kdaj bom naredil napako. Opcijo ponudi Aleš, ki grdo zmoti Murna, kar izkoristim in na ravnini skočim pred Audija, ki me spet malenkost poklepa v T1 in spet vzporedno do T2, kjer pa na izhodu nisem mel za burek. Murn zapelje v boks in na tej točki se začenja zgodba s poznim postankom. Imel sem dober ritem in sem želel ostat na stezi čim dlje, ker po postankih včasih težko najdem pace. Po zaostankih sodeč, sem malenkost pridobival proti Matjažu, kar sem želel maksimalno izkoristiti, da bi se v zadnjem krogu vrnil na stezo pred njim, s kakšno sekundo-dvema prednosti, kar bi s hladnimi gumami moralo omogočat miren zadnji krog. Bi šel že krog prej v bokse, pa je šel Eršte in nisem želel ponovnih moštvenih zakuh, zato sem počakal še en krog. A res kdo misli, da Zupan z lahkoto vozi za Murnom in Erštetom in zraven kalkulira kje ima pitbox (pojma nisem mel lol)? Js sm zadnje pol kroga podoživljal Silverstone pit speeding penalty in vsa koncentracija je bla usmerjena v ta manever. Šele, ko sem opravil menjavo in speljal sem dojel, da sem nekaj pridobil, proti Erštetu, ki se je ravno pripeljal vzporedno. Vidim še Pangerja in v špeglu Božota na prestajanju kazni vožnje skozi bokse in ugotovim, da Murna še ni. 100% sm bil, da imamo še en krog. Zapeljem desno iz boksov, pa Janko že pir odpira, Panger pa na zelenici s kalkulatorjem v roki. wtf? Js pa še kr gas na polno Replay sem pa rabil, da sem pogledal, koj cajta sm rabu, da sm dojel, da me je podium doletu skor do T2 heh. R2: zanubiral v T1, Eršte gladko mimo, Božota spustim, da ne zgublava cajta. Iz T3 mi desno zadaj najeda Panger, z leve se mi pa v T4 prikrade Murnov poba. Spet bump v apexu, pa še enkrat na izhodu. V T5 spet side bump v apexu in še enga za izhodu. Takoj sem zgubil dve mesti, pa še kakšnega bi, če ne bi šli nekateri v boks. Nadaljevanje super. Borbe s Pavškom, lov za Goranom, po postanku sem si obetal dvoboj dveh dizelašov pred menoj, a mi je Marjan pokvaril veselje in rutinirano odvozil zadnji krog. 4 Citiraj Link to post
Rokovnjac 783 Napisano February 20, 2017 Share Napisano February 20, 2017 Dobro, da sem ujel še malo treninga pred kvalifikacijami, ker je bilo število krogov pod malho precej ubogo. Vedel sem, da imam dober set, samo še linijo je bilo potrebno ujeti. Glede nato, da sem videl, kako nekateri vozijo povprek in je PLP to dovoljeval, sem se še sam poslužil tega. Q: Ves čas smo se menjavali na vrhu, meni je bila že to mini dirka. Adrenalina za izvoz (ko eni omenjate, da tle ni adrenalina, potem ste ali zombiji, ali pa imate živce iz granita). Na koncu preklopil v Senna mode in odpeljal za P1. R1: Štart ok, do vrha hriba še tudi ok, potem pa mi je začel nagajati ritni del Mclarna, ki me je testiral na neverjetnih koncih, brez predhodnjih opozoril. Očitno je manjko treninga in preizkus vseh možnih vremenskih razmer uspel izkoristiti le Janko, ki je pametno obul soft gume in se odpeljal v prihodnost že kaj kmalu. Sam sem švical in poskušal držati drugo mesto, samo ob poskočnem zadku je kaj kmalu splavalo tudi to po vodi. Nekje do polovice se vozim pred ekipnim kolegom, nato pičim v bokse in hajd naprej. Hladne gum, pregreta glava in spolzek asfalt, sta botrovala vrtenju v pred zadnjem zavoju iz katerega sem se izkopal po približno pol ure in vesel končal nekje v prejšnjem stoletju... Podn. Že drugič zapored vrgel pole v smeti. Zdaj vidim, da nekaj je priti do vrha, nekaj drugega pa tam ostati R2: Poupdejtal set in ga žgal na polno. Na koncu prilezel do P8, kar je še kar ok. Glede telovadbe okoli PLP-ja in postankov, ter opravljanja kazni. Enostavno se to reši. Ni postankov v prvem in zadnjem krogu in ni opravljanja kazni v zadnjem krogu. Kdor dobi kazen v zadnjem krogu faše +20 sekund po koncu dirke in amen. Še boljše bi pa bilo, da uvedemo 2 vrsti gum in se s tem izognemo še tistemu delu postankov, ki so sami sebi namen, da vsak dolije tisti en liter. 2 Citiraj Link to post
alkoro 676 Napisano February 20, 2017 Share Napisano February 20, 2017 Meni so po všeč obvezni postanki saj odprejo taktične možnosti. To je pomembno sploh, če na stezi nimaš pogojev, da prehitiš (razlika v končni hitrosti). Koliko dirk je bilo že uničenih zaradi pit lane speeding.. Glede na to da se vozi 35 min ni opravičila, da pit opraviš v zadnjem krogu, ker pač to ni postanek saj v vsakem primeru ne prevoziš celih boxov in že tu pridobiš na času, glede na pozicijo boxa pa je možno da pit stopa sploh ne izvedeš. Če bi bij jaz sodnik ne bi toleriral niti Šumi postanka. P.S. Kakšna je nagrada, če ne opraviš pit stopa v dirki? Citiraj Link to post
PEK 2 291 Napisano February 20, 2017 Share Napisano February 20, 2017 Gajba piva. Citiraj Link to post
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.