B_U_R_I 3 290 Napisano February 3, 2017 Avtor Share Napisano February 3, 2017 Kot je bilo že povedano - vsi smo imeli možnost izbire pred začetkom prvenstva. Eni so izbrali bolje, drugi slabše. Pa vseeno... Predlogi? Zmanjšamo za 5 krogov? Samo za Spa ali tudi za Šlajfo (tam je predvidenih 17 krogov za dirko)? Pustimo isto dolžino in dorečemo obvezno število postankov? EDIT: Če sem prav izračunal, potem s Ferrarijem narediš 12 krogov s cca. 100 litri? 5x12 krogov pomeni štiri postanke, kjer se natanka 100L goriva. Vsak tak postanek ti vzame natanko 20 sekund (za vsakih 5L potrebuješ 1 sekundo) Prav tako 20 sekund vzame menjava pnevmatik. Mogoče se da celo s Soft peljat? Ne vem. Ugibam. Zdajle govorim na pamet, ker ne vem koliko McLaren porabi, zato bi prosil kakšno potrditev od katere izmed ekip. Predvdevajmo, da bo imel npr. 3 postanke in pri vsakem tankal polno posodo goriva, to je 125L. To pomeni, da bo na vsakem postanku 5 sekund oz. skupno 15 sekund več kot Ferrari. Zaradi večjega števila krogov bodo slabše gume na koncu stinta in slabši časi. Poleg tega je tudi sprehod čez bokse v Spaju zelo kratek. P.S.: Ima kdo čas naredit par krogov in potrdit to porabo goriva Ferrarijev (sej vama verjamem - just in case)? Jaz žal trenutno nisem pri domačem PCju in ne morem. 1 Citiraj Link to post
mancSLO 1 945 Napisano February 3, 2017 Share Napisano February 3, 2017 (urejeno) Manj ne, ker je endurance. 60 krogov, obvezni 4 postanki, obvezno 2 vrsti gum, da malo popestrimo ... Uredil February 3, 2017 - mancSLO 5 krat 13 za ferrari 1 Citiraj Link to post
ingange 379 Napisano February 3, 2017 Share Napisano February 3, 2017 Kljub visoki porabi ima Ferrari dovolj drugih prednosti . Je pa beseda o visoki porabi tekla že pred izbiro dirkalnikov in je posledično vplivala na to da ATS ne vozi avta z poskočnim konjičkom . (čeprav bi sedaj drugače odločil ) Endurance naj ostane dolg , ideja o obveznih 2h vrstah gum pa mi je všeč . Citiraj Link to post
alkoro 676 Napisano February 3, 2017 Share Napisano February 3, 2017 Kot rečeno smo z ekipo testrali ravno na spa, kjer smo prišli do zaključka da je 650s še najbolj celoten paket. Najbolj ekonomičen se je izkazal lambo () najslabše je pa kazalo ferrariju. Vmes sta prišla še dva updata. V prvem so nekaj spremenili na Ferrariju tako da stari seti niso bili več vozni. Na drugem so pa za vse GT3 avtomobile spremenili tyre model. 1 Citiraj Link to post
57X 962 Napisano February 3, 2017 Share Napisano February 3, 2017 3 hours ago, ingange said: Kljub visoki porabi ima Ferrari dovolj drugih prednosti . Je pa beseda o visoki porabi tekla že pred izbiro dirkalnikov in je posledično vplivala na to da ATS ne vozi avta z poskočnim konjičkom. Endurance naj ostane dolg , ideja o obveznih 2h vrstah gum pa mi je všeč . +1 tud RRT smo iz enakih razlogov odpovedali naročilo v Maranellu. 1 Citiraj Link to post
Grebenc Gašper 193 Napisano February 4, 2017 Share Napisano February 4, 2017 Glede na to da je endurance krajšanje ne pride u poštev, zato sem tudi napisal da kvečjemu dodamo več krogov zraven. Vse kar ste napisali glede predsezonskega testiranja je res in nimam kaj sploh ker sem naknadno prišel v prvenstvo. Glede na vse okoliščine mi je vseeno ali se kaj spremeni ali ne, z Markotom bova dala vse od sebe. @ingange glede na to da nimam dovolj znanja, sposobnosti in/ali izkušenj bi te prosil da mi namigneš prednosti ferrarija ki si jih omenjal da mogoče začnem izkoriščat več potenciala ki ga ferrari ima. Zavedam pa se da je potencial limitiran z strani mojih voznih sposobnosti 2 Citiraj Link to post
terga 402 Napisano February 4, 2017 Share Napisano February 4, 2017 Prednost je, da ce vozis ferrarija, verjetno najbl uzivas Se vsaj men 2x bolj fajn vozi od ostalih, ce izvzamem porscheja 1 Citiraj Link to post
mare87 169 Napisano February 4, 2017 Share Napisano February 4, 2017 Največjo prednost ima na zaviranju, ker lahko z hitrim downshiftanjem pridobiš kar nekaj (če ne nabašeš koga ;), top speed ima nekje 2 - 3 km/h višjo od Mclarna, pa mogoče najlepše pospešuje (iz ovinka), to je to, Audi gre čez robnike kot za šalo, Lambo je nor bik na končni, Mclaren pa se z pravim setupom drži kot klop in špara gume posledično. Da vemo pri čem smo 1 Citiraj Link to post
ingange 379 Napisano February 4, 2017 Share Napisano February 4, 2017 (urejeno) @Grebenc Gašper Mare je odlično povzel prednosti vseh avtov . Ko sem sam testiral vse avte na defoult setup sem bil z Ferarrijem 1 sec hitrejši kot z lambotom oz hitrejši od ostalih na Redbull ringu . Zelo močno in stabilno zavira , precej dobro se drži v hitrih ovinkih in odlično pospešuje . Top speed je zelo odvisen od nastavitve krilc . Lambo je hiter kot strela v ravni liniji , ampak ga moraš čisto zamoriti z krilci če hočeš da spelje ovinek . Moja končna odločitev glede izbire avta je padla zaradi teh razlogov: 1- Some say "Lambo naj bi bil noro hiter v pravih rokah " (jaz sem upal da bo tudi v mojih hahaha resnica je daleč ) 2- Všečen zvok . Konec koncev jih poslušamo kar dosti in zato naj bo zvok tak kot mora bit . 3- Nizka poraba gum in goriva 4- Nima tistih motečih ojačitev čez sprednjo šipo , tako lažje vidim koga bom zadel če bremzam prepozno PS Gašper . Glede na hot lap rezultate imaš kar precej znanja, sposobnosti in talenta . Več kot očitno imaš tudi dovolj volje in časa da se za vsako dirko pripraviš in odvoziš precej testnih krogov. Glede rezultatov na dirkah , ti pa pridejo z izkušnjami in časom . Pomembno je tudi da "spoznaš"ljudi ki vozijo z teboj , ker vsak drugače preceni situacijo in drugače reagira . Tisti ki jim zaupaš in jih "poznaš " z tistim je dirkanje nepopisen užitek ker veš da ti bodo v boju kolo ob kolo vedno pustili dovolj prostora da bosta oba z nasmehom končala dirko . Velikokrat je to boljši občutek kot zmaga . Uredil February 4, 2017 - ingange 3 Citiraj Link to post
B_U_R_I 3 290 Napisano February 5, 2017 Avtor Share Napisano February 5, 2017 Ne pozabite, da se dirka danes začne že ob 20:00... Pa srečno! Citiraj Link to post
B_U_R_I 3 290 Napisano February 5, 2017 Avtor Share Napisano February 5, 2017 Če ne moreš vozit, si pa Team Manager Rezultati. Neuradno točkovanje posameznikov. 7 Citiraj Link to post
Rokovnjac 783 Napisano February 5, 2017 Share Napisano February 5, 2017 Q: Šel takoj ven in odpeljal en krog na ziher. Potem sem naložil race setup in odpeljal 6 krogov, da sem se prepričal, da bo ok. Nato pa gasa v bokse, bencina za 2 kroga in na polno, kar bo pa bo. Niti ure nisem gledal, ker je bilo polno dela z avtom in progo. Na koncu na avtobusni pogledam in piše -0.8xx, pa se mi je mal roka zatresla in gasa čez cilj na P1. Prvi pole, mater sem vriskal R: Premal časa si govorim, premal časa, grem v položaj lotusa, pa zlomljene puščice, skušam pulz spravit pod 100, ni šans. Nič ura je čas, zelena, gremo, prvi v prvi ovink Potem pa v oružu že rijem po blatu in 3 adijo gre mimo mene. Ok, dihaj, dihaj, mater vola, ujamem ritem in jim sledim do se mi zdi 3 kroga, ko v Blanšimonu ujamem zavetrje Lamba pred sabo in mi odnese rit, gre vse v franže. Že vidim vse zvezde božje, ko pribijem v zid, se nekako odsvaljkam mimo vseh, ki so leteli mimo in z rdečimi gumami pridem nazaj na rep razpredelnice. Pljunem v roke, stisnem šamar s ljeve i jednog z desne, pa ajde skini ta šamar, gremo zdaj na polno. Sicer sem že okoli 10 kroga imel 3 PLP-je, tako da je bilo poskrbljeno za zabavo, na ravnini avto ni vlekel, kot bi lahko, samo je bilo pa zabavno skozi zavoje. Lovim enega po enega, pri prvem postanku kleparji gledajo kaj sem to pripeljal v bokse in pošvasajo podvozje. GRemo dalje, avto je že boljši, drugi stint začnem vohati točke. Mmmm, lepo dišijo, gremo dalje, pri drugem postanku, zamenjajo filtre in sprednji spojler. Wahaa, avto letiiii. točke so naše, Tuš se upira, zliva name hektolitre vode, nato sledi Ocvirk, ki me prijetno zabeli, samo se ne dam. Po tretjem postanku pred mano pride Kraner, skušam slediti, nekaj krogov gre, potem pa gume pridejo v rumeno polje in ni šlo več. Pa malo me je bilo strah, da bi fasal odločilni PLP v zadnjih krogih in pokvaril ves trud. Končno P7. Glede na izhodišče slabo, samo je bilo pa noro zabavno Čestitke prvim trem, v 1 sekundi vsi, kapo dol. Če bi bil jaz tam spredaj ne bi bili tako blizu Pa če sem prav videl, končno cel Dizel Team do točk!!! 4 Citiraj Link to post
PEK 2 291 Napisano February 5, 2017 Share Napisano February 5, 2017 (urejeno) Uh, zjeban čist. Q tam nek okol 5. Race na zalost mal prepozno poštudiral kombo proge in avta... 10 krogov practice ni dovolj. No, prvi del sem se bolj lovil, nekaj lepih borb z Kranerjem, ki me je prehitel v T1 tam nekje iz 30m zadaj. Sm se kr malo ustrašil in odvil stran od ovinka, da ne bi počilo.... Drugi del pa ena mojih najboljših voženj ever. Hotlapi so padal en za drugmu, tako da je skopnela kar nekaj sekundna prednost prvih dveh. Mimo Rožiča sm lepo prišel v sklopu ovinkov Les Combes vse do "bruseljskega" ovinka. Bil vrjetno hitrejši tudi od Eršteja, ki pa je vedno naredil napako ravno na pravem mestu, da ga nisem mogel prehitet. Top dirka, trije smo bili po 2h urah in pol v dveh sekundah Čestitke Miha. EDIT: Ja, PLP nas je kr štrafal,... zadnjih 40 krogov nisem smel nobenga več dobit, joj sm se tresu usakič gor na hribu Rabm replay, pa magar samo zadnjih 10 laps. Uredil February 5, 2017 - PEK 4 Citiraj Link to post
alkoro 676 Napisano February 5, 2017 Share Napisano February 5, 2017 (urejeno) Q: Neuspel zadnji poizkus, še vseeno bi dvomim da bi prehitel timskega kolega Pavška. R: Dober štart iz P4, brez večjih prerivanj v prvi ovinek. Najbolje speljal eau rouge, tako da je malo zmanjkalo da bi na koncu ravnine vodil. Potem pa se je začela vsak krog ista zgodba +0,5 prvi sektor (ravnica ofc ), -0,4 drugi sektor, zadnji pa tam tam, odvisno kako dobro je kdo zvozil zadnjo šikano. Prvi in drugi stint sva bila z Erštejem v razmaku sekunde in pol. Nato pa je prišel drugi postanek, kjer sem izgubil dodatnih 4-5 sek saj 650s potrebuje več goriva. Na ta način se mi je tudi Janko zelo približal, nakar je v zadnjem stintu začel sekati po 7 desetink hitrejše kroge. Nekje 5 krogov pred koncem poizkušam zavzeti obrambno linijo vendar je bil Lambo toliko hitrejši da sem takoj vedel koliko je ura. Brez večje borbe sem spustil saj sem upal, da se spredaj kaj zgodi (kakšen PLP ). Na koncu P3 z grenkim priokusom saj 650s po ravnini izgubi neverjetno veliko. Uredil February 5, 2017 - alkoro 4 Citiraj Link to post
mancSLO 1 945 Napisano February 5, 2017 Share Napisano February 5, 2017 (urejeno) Čestitke prvim trem in vsem, ki ste vztrajali. Uff, toliko vsega.Takole sem se zapomnil. Štart v redu, kmalu pa dotik z enim ferrarijem se mi zdi. Mene obrne (upam da ne tudi njega) in se znajdem tam okoli P13. Ujamem priključek osmerici in sledijo prvi postanki ter bridko spoznanje, da se Audiji in Lamboti iz boksov odpeljejo 5-7 sec prej kot mi pri Mclarnu. Bo treba mehanike malo šolati, pa požrešen je 650S skozi sezono postal kt strela. Tudi ballast težje prenaša kot ostali. Ma kaj jamraš poba, gremo v lov po izgubljene sekunde. Po nekaj krogih pred mano iz boksov pridrvi Kurent. Kot pravi rookie se z ogretimi gumami zapodim za njim v Eau Rouge. Kako sva to speljala brez totalne razpaljotke bodo še rodovi lahko tuhtali in razglabljali. Nasploh sva v osrednjem delu dirke imela kar nekaj duelov. Poskušal sem se izogniti, ko je sicer v ritmu vadil plesne korake in seveda pokasiral PLP. Tretji. Ja, 25 krogov bo treba zdržat. Situacija: trije v sekundi za mesta od 8 do 10, Pavšek beži za 10 sec. na sedmem mestu. Sledi epskih zadnjih 20 krogov. Izid niti ni važen. Izkaže se, da smo vsi trije nosili breme treh plp-jev in nihče ni tega naglas priznal . P9 bo šel v vitrino kot ena boljših simrace izkušenj. Uredil February 5, 2017 - mancSLO 8 Citiraj Link to post
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.