Skoči na vsebino

7. Spa-Francorchamps - 5.2.2017


Recommended Posts

bannerspa.jpg

Kaj potrebujete

  1. original simulacija Assetto Corsa in plačljivi dodatki Dream Pack 2Dream Pack 3Red Pack 
  2. poznavanje dirkaškega pravilnika ter pravilnika GT3 prvenstva.
  3. v nastavitvah Assetto Corsa obvezno nastavite  pravo ime in priimek brez šumnikov: ne Murn Matjaž, ne MURN Matjaž, ne Matjaž MURN, ne M Murn... temveč Matjaz Murn
  4. TeamSpeak (Server: sloracing.ddns.net Geslo: sloracingts)

Urnik

  • 18:00 - Trening (90 min)
  • 19:30 - Kvalifikacije (30 min)
  • 20:00 - Dirka (cca. 144 minut - 60 krogov)

Nastavitve strežnika

Server: slo-racing.com HD GT3
Geslosloracinggt3

Dirkalniki:  Audi R8 LMS Ultra, BMW Z4 GT3, Ferrari 488 GT3, Lamborghini Huracan GT3, McLaren 650S GT3, McLaren MP4-12C GT3, Mercedes SLS AMG GT3, Mercedes-Benz AMG GT3, Nissan GT-R GT3
Dirkališče: Circuit de Spa-Francorchamps

Podlaga: Dinamična (glej pravilnik - člen 4.1)
Pomoči: Samodejna sklopka, ABS ter TC
Čas: 8:00
Obraba gum: Vključena (200%)
Poraba goriva: Vključena (200%)
Poškodbe: Vključene (50%)

Vreme: 

3Zzu0p5.png

Pokrovitelji

hdlogo600px.png

logonewsitev2350px.png

playgamelogonew300px.png

mfplogotip300.jpg

 

anglicuslogo300px.png

Link to post
  • Odgovori 41
  • Created
  • Zadnji odgovor

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Čestitke prvim trem in vsem, ki ste vztrajali. Uff, toliko vsega.Takole sem se zapomnil. Štart v redu, kmalu pa dotik z enim ferrarijem se mi zdi. Mene obrne (upam da ne tudi njega) in se zn

Pa je prehitro minla še ena odlična dirka . Q: 15 min testiranja race stupa , pol pa v boxe po 2 Carolina Reaperja da adrenalin malo nabije in z soft gumami na hlape po hitri krog . Na koncu izje

Če ne moreš vozit, si pa Team Manager   Rezultati. Neuradno točkovanje posameznikov.

  1. Matjaž Murn Audi R8 LMS Ultra
  2. Tomaž Eržen Audi R8 LMS Ultra
  3. Miha Fabijan McLaren 650S GT3
  4. Tomaž Pavšek McLaren 650S GT3
  5. Alen Rožič McLaren 650S GT3
  6. Marjan Koderman McLaren 650S GT3
  7. Goran Tuš Lamborghini Huracan GT3
  8. Mark Berden Lamborghini Huracan GT3
  9. Janko Glavač Lamborghini Huracan GT3
  10. Aleš Kurent Lamborghini Huracan GT3
  11. Domen Gantar Lamborghini Huracan GT3
  12. Marko Kraner Ferrari 488 GT3
  13. Erik Ocvirk McLaren 650S GT3
  14. Gašper Zupan McLaren 650S GT3
  15. Božo Fujs McLaren 650S GT3
  16. Marko Panger BMW Z4 GT3
  17. Miha Eršte Audi R8 LMS Ultra
  18. Gašper Grebenc Ferrari 488 GT3
Link to post

Išče se:

Setup, ki omogoča polno vožnjo skozi Eau ruž, dovolj bencina do konca, stabilen avto, majhno porabo gum in povzroča nasmeške na ustih...

Koda:

Menjam za fotografa.

 

Uredil - Rokovnjac
Link to post

Št. krogov štima? Rumenilo bi raje vidla še par krogov zraven manj:). Gašper jezen na Kunos, ker bi naj reallife Ferrari imel 125L posodo za tank. 

Uredil - mare87
Link to post

Naj prvo omenim, da se ne pritožujem nad vodstvom prvenstva hitri dirkač ali kogarkoli drugega na sloracingu.

Gre se zaradi porabe goriva pri ferrariju in kapacitete posode za gorivo. Z Markotom sva stestirala mclarna in audija in oba na SPA z enim tankom naredita 15 -16 krogov bolj kot ne brez problema. V primeru najinega ferrarija pa naredima z tankom komaj 13 in izjemno težko 14 krogov. Na kar pa zelo malo vpliva setup in pa stil vožnje. Torej v najboljšem primeru z tankom narediva krog manj na tank in s tem tudi pitstop. Če se sedaj osredotočimo samo na gorivo brez da smatramo še kakšne plp-je in podobno, pri okvirno 60 krogih kot jih bo na dirki torej ostali potrebujete poleg začetne količine goriva doliti 3x da ga imate za zaključitev dirke. Z Markotom, ki pa za vsak tank narediva v najboljšem primeru krog manj pa z polnim tankom na začetku in 3x polni tank pri pitstop-ih narediva 56 krogov. Zmanjkajo nama 4 krogi kar pa ni niti približno malo. Torej midva potrebujeva 4 pitstope kar pa močno pokvari konkurenčnost.

Velikosti tankov: Audi 120, Lambo 120, Mercedes 120, Nissan 132, Mclaren 125, BMW 110, Ferrari 110

Zaplete se pri porabi na krog, kjer ferrari vidno šepa (ima večjo) kot konkurenca. Če bi imel manjšo bi bilo razumljivo da bi tudi z manjšim tankom opravil enako število krogov.

Naj povem, da je glede tega že tekla beseda na assetto corsa suport forumu, a odgovora s strani kunosa se ni dočakalo. link

Sam sem tudi pisal temu, ki je to temo odprl, ker je imel enake težave z nekonkurenčnostjo.

Hello. 

I saw your thread on forum regarding 488 fuel consumption.

Me and my teammate are racing 488 GT3-s on local forum gt3 cup. Every single race that is Endurance long format which means 144 min race lenght, we suffer for fuel. Yesterday we made some tests on SPA which we will be racing next and find out that other cars can do 15 laps per pitstop or should we say full tank of fuel an we can only do 13 or barelly 14 laps per pitstop or full tank of fuel. For whole race we are short for around 4 laps of fuel with 3 pitstop. Others can normaly finish the race with 3 pitstops.

Ofcourse we noticed this in previous two endrurance long races where we were short for a single lap of fuel, but now we cant save fuel for 4 missing laps.

So i was wondering where is now the problem and what did you do when you had the problems? And shouldnt kunos fix this even though people saying there is nothing wrong. For me it's hell of a wrong.

Greetings, Gašper.

Odgovoril pa mi je:

Hey,

as you might have seen I still didn't get any official answer. What I did was not taking the Ferrari. We had an 12h race and Red Bull Ring and one rule was that we had to stay in the pit for at least 5 Minutes when we stopped because we did driver change. We also had to wait 5 Minutes even if we just had to change tyres or get repairs so there was no way we could use the 488 competetivly. I chose the GT-R then...

As for now...either you have a rule in your league which makes the Ferrari viable such as a predefined number of stops or you just can't compete with the 488.

Yes, I think it's dumb and they should change something about the tank size/fuel consumption ratio....but what can I do if they don't listen? :/
 
Upam, da se bomo uspeli kaj dogovoriti in pa vsaj da ta problem ne bo spregledan. Z Markotom pa nama za konkurenčnost ne preostane drugega kot menjava avtomobila ali pa malo povečano število krogov, da se število pitstopov v idealnem primeru skompenzira. Pustimo na strani sedaj možnost da še bo pri ostalih prišel kakšen plp. V osnovi bi moralo biti vsaj to že približno enako, da bi potem lahko na to še gledali da bo še kdo imel kakšen plp, vključno z nama. Tega začetnega hendikepa predno se sploh začne pogovarjati o dogodkih na dirki pomoje ne bi smelo biti. 

 

Uredil - Grebenc Gašper
Link to post

Enako se je debatiralo v prejšnji sezoni. Žal, avto porabi več, tako je. Pred sezono je bil čas testirati vse avte. Pravilnik je vnaprej določen, dolžina dirke tudi, med sezono pa avta ne moreš zamenjati. :) 

Link to post

Gašper, pred leti smo imeli pri  MP4-12C v gt3 prvenstvu podobne težave in sem na njih takrat upozoril. Da ti vidiš, ker napad na mene in keri argumenti. OK. Rookie se spuščam v večletne ustaljene prakse portala. Argumenti so bili res tako močni, da nisem imel kaj:o.

Ko sedaj prebiram tvoj post, se mi poraja kar nekaj razmišljanj. Miha podkrepi mojo letošnjo tezo, ko zagovarjam, da smo imeli vsi dovolj časa pri izbiri avta. Tako mi je bilo jamranje nekaterih, kako bo Mclaren nadmočen že kar moteče. Da bom sedaj jamral, kako je Mclaren v Spaju nekonkurenčen. A ni brez veze. Smo testirali pred sezono in to je to. Ok. Nadmočni Štefan je razmerja porušil, ampak tudi tu ni kaj.

Organizatorja prvenstva moramo razumeti, da tudi njegovo poslanstvo ni pred prvenstvom 6 dirkalnikov sprobat in postavit koledar za vse enakopraven.

Ampak, če je pa sredi prvenstva evidentno, da ima en dirkalnik 5 postankov, drugih 5 pa 4, tu bi pa moral prevladati razum. Meni je bilo takrat med drugim vrženo tudi: kaj boš ti govoril, a Bonča bo pa lahko zmagal. (tudi Mclaren). Po tako tehtnem argumentu sem se sprijaznil z usodo.

Uredil - mancSLO
Link to post

Zaradi mene damo lahko 5 krogov manj in bo volk sit in koza cela. Konec koncev se gre za užitek in veselje do druženja (moje mišljenje) in če je nekdo že v štartu hendikepiran z 20 sekundami, potem to ravno ni nek užitek. Je pa vse zgoraj našteto res, kar se tiče pred sezonskih testov. Je pa tudi res, da sta edina imela jajca in sta izbrala Ferlota, ko s(m)o ostali posegali po bolj varnih rešitvah.

Pa še to je res, da se je od začetka sezone do sedaj ogromno spremenil način vožnje, vsaj kar se našega Mkvarna tiče. Setupi od začetka prvenstva so za v smeti, toliko je bilo že raznih updejtov, da je nastala kar velika razlika glede avta iz začetka prvenstva in sedaj. Mogoče bi tu mi lahko tarnali :D 

Link to post
pred 52 minutami, skopusnik je napisal:

Enako se je debatiralo v prejšnji sezoni. Žal, avto porabi več, tako je. Pred sezono je bil čas testirati vse avte. Pravilnik je vnaprej določen, dolžina dirke tudi, med sezono pa avta ne moreš zamenjati. :) 

Ti raje še na kako dirko pripelji svojega Mkvarna!

Link to post
  • B_U_R_I unpinned in unfeatured this tema

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Odgovori na to temo...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Povezava je bila samodejno vdelana.   Raje prikaži samo povezavo

×   Your previous content has been restored.   Počisti urejevalnik

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Temo prebirajo   0 uporabnikov

    Te strani si ne ogleduje noben registriran uporabnik

×
×
  • Ustvari novo...