B_U_R_I 3 290 Napisano January 23, 2017 Share Napisano January 23, 2017 Kaj potrebujete original simulacija Assetto Corsa in plačljivi dodatki Dream Pack 2, Dream Pack 3, Red Pack poznavanje dirkaškega pravilnika ter pravilnika GT3 prvenstva. v nastavitvah Assetto Corsa obvezno nastavite pravo ime in priimek brez šumnikov: ne Murn Matjaž, ne MURN Matjaž, ne Matjaž MURN, ne M Murn... temveč Matjaz Murn TeamSpeak (Server: sloracing.ddns.net Geslo: sloracingts) Urnik 18:00 - Trening (90 min) 19:30 - Kvalifikacije (30 min) 20:00 - Dirka (cca. 144 minut - 60 krogov) Nastavitve strežnika Server: slo-racing.com HD GT3Geslo: sloracinggt3 Dirkalniki: Audi R8 LMS Ultra, BMW Z4 GT3, Ferrari 488 GT3, Lamborghini Huracan GT3, McLaren 650S GT3, McLaren MP4-12C GT3, Mercedes SLS AMG GT3, Mercedes-Benz AMG GT3, Nissan GT-R GT3Dirkališče: Circuit de Spa-Francorchamps Podlaga: Dinamična (glej pravilnik - člen 4.1)Pomoči: Samodejna sklopka, ABS ter TCČas: 8:00Obraba gum: Vključena (200%)Poraba goriva: Vključena (200%)Poškodbe: Vključene (50%) Vreme: Pokrovitelji Citiraj Link to post
B_U_R_I 3 290 Napisano January 24, 2017 Avtor Share Napisano January 24, 2017 Matjaž Murn Audi R8 LMS Ultra Tomaž Eržen Audi R8 LMS Ultra Miha Fabijan McLaren 650S GT3 Tomaž Pavšek McLaren 650S GT3 Alen Rožič McLaren 650S GT3 Marjan Koderman McLaren 650S GT3 Goran Tuš Lamborghini Huracan GT3 Mark Berden Lamborghini Huracan GT3 Janko Glavač Lamborghini Huracan GT3 Aleš Kurent Lamborghini Huracan GT3 Domen Gantar Lamborghini Huracan GT3 Marko Kraner Ferrari 488 GT3 Erik Ocvirk McLaren 650S GT3 Gašper Zupan McLaren 650S GT3 Božo Fujs McLaren 650S GT3 Marko Panger BMW Z4 GT3 Miha Eršte Audi R8 LMS Ultra Gašper Grebenc Ferrari 488 GT3 Citiraj Link to post
B_U_R_I 3 290 Napisano January 24, 2017 Avtor Share Napisano January 24, 2017 Se odjavljam. 1 1 Citiraj Link to post
markop 702 Napisano January 24, 2017 Share Napisano January 24, 2017 Zal se tudi jaz odjavljam. "Službeni" izhod so mi nabili. Citiraj Link to post
B_U_R_I 3 290 Napisano January 25, 2017 Avtor Share Napisano January 25, 2017 Server je online 3 Citiraj Link to post
Rokovnjac 783 Napisano January 31, 2017 Share Napisano January 31, 2017 (urejeno) Išče se: Setup, ki omogoča polno vožnjo skozi Eau ruž, dovolj bencina do konca, stabilen avto, majhno porabo gum in povzroča nasmeške na ustih... Koda: Menjam za fotografa. Uredil January 31, 2017 - Rokovnjac 1 Citiraj Link to post
PEK 2 291 Napisano January 31, 2017 Share Napisano January 31, 2017 Lambo še Les Combes ne spele brez vrtenja, tko da nimam kaj pomagat. Citiraj Link to post
mare87 169 Napisano February 1, 2017 Share Napisano February 1, 2017 (urejeno) Št. krogov štima? Rumenilo bi raje vidla še par krogov zraven manj. Gašper jezen na Kunos, ker bi naj reallife Ferrari imel 125L posodo za tank. Uredil February 2, 2017 - mare87 2 Citiraj Link to post
Rokovnjac 783 Napisano February 3, 2017 Share Napisano February 3, 2017 Vi pri Rumenilu nehajte javnost zavajat, ker nas boste pol spet naprali, da bo joj. Pri Dizlu smo opravili simulacijo dirke in lahko rečem, da smo z gotovostjo potrdili, da se nismo iz nje nič naučili. 3 Citiraj Link to post
Grebenc Gašper 193 Napisano February 3, 2017 Share Napisano February 3, 2017 (urejeno) Naj prvo omenim, da se ne pritožujem nad vodstvom prvenstva hitri dirkač ali kogarkoli drugega na sloracingu. Gre se zaradi porabe goriva pri ferrariju in kapacitete posode za gorivo. Z Markotom sva stestirala mclarna in audija in oba na SPA z enim tankom naredita 15 -16 krogov bolj kot ne brez problema. V primeru najinega ferrarija pa naredima z tankom komaj 13 in izjemno težko 14 krogov. Na kar pa zelo malo vpliva setup in pa stil vožnje. Torej v najboljšem primeru z tankom narediva krog manj na tank in s tem tudi pitstop. Če se sedaj osredotočimo samo na gorivo brez da smatramo še kakšne plp-je in podobno, pri okvirno 60 krogih kot jih bo na dirki torej ostali potrebujete poleg začetne količine goriva doliti 3x da ga imate za zaključitev dirke. Z Markotom, ki pa za vsak tank narediva v najboljšem primeru krog manj pa z polnim tankom na začetku in 3x polni tank pri pitstop-ih narediva 56 krogov. Zmanjkajo nama 4 krogi kar pa ni niti približno malo. Torej midva potrebujeva 4 pitstope kar pa močno pokvari konkurenčnost. Velikosti tankov: Audi 120, Lambo 120, Mercedes 120, Nissan 132, Mclaren 125, BMW 110, Ferrari 110 Zaplete se pri porabi na krog, kjer ferrari vidno šepa (ima večjo) kot konkurenca. Če bi imel manjšo bi bilo razumljivo da bi tudi z manjšim tankom opravil enako število krogov. Naj povem, da je glede tega že tekla beseda na assetto corsa suport forumu, a odgovora s strani kunosa se ni dočakalo. link Sam sem tudi pisal temu, ki je to temo odprl, ker je imel enake težave z nekonkurenčnostjo. Hello. I saw your thread on forum regarding 488 fuel consumption.Me and my teammate are racing 488 GT3-s on local forum gt3 cup. Every single race that is Endurance long format which means 144 min race lenght, we suffer for fuel. Yesterday we made some tests on SPA which we will be racing next and find out that other cars can do 15 laps per pitstop or should we say full tank of fuel an we can only do 13 or barelly 14 laps per pitstop or full tank of fuel. For whole race we are short for around 4 laps of fuel with 3 pitstop. Others can normaly finish the race with 3 pitstops.Ofcourse we noticed this in previous two endrurance long races where we were short for a single lap of fuel, but now we cant save fuel for 4 missing laps.So i was wondering where is now the problem and what did you do when you had the problems? And shouldnt kunos fix this even though people saying there is nothing wrong. For me it's hell of a wrong.Greetings, Gašper. Odgovoril pa mi je: Hey, as you might have seen I still didn't get any official answer. What I did was not taking the Ferrari. We had an 12h race and Red Bull Ring and one rule was that we had to stay in the pit for at least 5 Minutes when we stopped because we did driver change. We also had to wait 5 Minutes even if we just had to change tyres or get repairs so there was no way we could use the 488 competetivly. I chose the GT-R then... As for now...either you have a rule in your league which makes the Ferrari viable such as a predefined number of stops or you just can't compete with the 488. Yes, I think it's dumb and they should change something about the tank size/fuel consumption ratio....but what can I do if they don't listen? :/ Upam, da se bomo uspeli kaj dogovoriti in pa vsaj da ta problem ne bo spregledan. Z Markotom pa nama za konkurenčnost ne preostane drugega kot menjava avtomobila ali pa malo povečano število krogov, da se število pitstopov v idealnem primeru skompenzira. Pustimo na strani sedaj možnost da še bo pri ostalih prišel kakšen plp. V osnovi bi moralo biti vsaj to že približno enako, da bi potem lahko na to še gledali da bo še kdo imel kakšen plp, vključno z nama. Tega začetnega hendikepa predno se sploh začne pogovarjati o dogodkih na dirki pomoje ne bi smelo biti. Uredil February 3, 2017 - Grebenc Gašper 2 Citiraj Link to post
skopusnik 1 374 Napisano February 3, 2017 Share Napisano February 3, 2017 Enako se je debatiralo v prejšnji sezoni. Žal, avto porabi več, tako je. Pred sezono je bil čas testirati vse avte. Pravilnik je vnaprej določen, dolžina dirke tudi, med sezono pa avta ne moreš zamenjati. 1 Citiraj Link to post
mancSLO 1 945 Napisano February 3, 2017 Share Napisano February 3, 2017 (urejeno) Gašper, pred leti smo imeli pri MP4-12C v gt3 prvenstvu podobne težave in sem na njih takrat upozoril. Da ti vidiš, ker napad na mene in keri argumenti. OK. Rookie se spuščam v večletne ustaljene prakse portala. Argumenti so bili res tako močni, da nisem imel kaj. Ko sedaj prebiram tvoj post, se mi poraja kar nekaj razmišljanj. Miha podkrepi mojo letošnjo tezo, ko zagovarjam, da smo imeli vsi dovolj časa pri izbiri avta. Tako mi je bilo jamranje nekaterih, kako bo Mclaren nadmočen že kar moteče. Da bom sedaj jamral, kako je Mclaren v Spaju nekonkurenčen. A ni brez veze. Smo testirali pred sezono in to je to. Ok. Nadmočni Štefan je razmerja porušil, ampak tudi tu ni kaj. Organizatorja prvenstva moramo razumeti, da tudi njegovo poslanstvo ni pred prvenstvom 6 dirkalnikov sprobat in postavit koledar za vse enakopraven. Ampak, če je pa sredi prvenstva evidentno, da ima en dirkalnik 5 postankov, drugih 5 pa 4, tu bi pa moral prevladati razum. Meni je bilo takrat med drugim vrženo tudi: kaj boš ti govoril, a Bonča bo pa lahko zmagal. (tudi Mclaren). Po tako tehtnem argumentu sem se sprijaznil z usodo. Uredil February 3, 2017 - mancSLO 1 Citiraj Link to post
Rokovnjac 783 Napisano February 3, 2017 Share Napisano February 3, 2017 Zaradi mene damo lahko 5 krogov manj in bo volk sit in koza cela. Konec koncev se gre za užitek in veselje do druženja (moje mišljenje) in če je nekdo že v štartu hendikepiran z 20 sekundami, potem to ravno ni nek užitek. Je pa vse zgoraj našteto res, kar se tiče pred sezonskih testov. Je pa tudi res, da sta edina imela jajca in sta izbrala Ferlota, ko s(m)o ostali posegali po bolj varnih rešitvah. Pa še to je res, da se je od začetka sezone do sedaj ogromno spremenil način vožnje, vsaj kar se našega Mkvarna tiče. Setupi od začetka prvenstva so za v smeti, toliko je bilo že raznih updejtov, da je nastala kar velika razlika glede avta iz začetka prvenstva in sedaj. Mogoče bi tu mi lahko tarnali 1 Citiraj Link to post
Rokovnjac 783 Napisano February 3, 2017 Share Napisano February 3, 2017 pred 52 minutami, skopusnik je napisal: Enako se je debatiralo v prejšnji sezoni. Žal, avto porabi več, tako je. Pred sezono je bil čas testirati vse avte. Pravilnik je vnaprej določen, dolžina dirke tudi, med sezono pa avta ne moreš zamenjati. Ti raje še na kako dirko pripelji svojega Mkvarna! Citiraj Link to post
mare87 169 Napisano February 3, 2017 Share Napisano February 3, 2017 Res je, lahko bi prej stestiral 200% porabo, nič zato, boma vseeno dala vse od sebe. Se pa strinjam, da je default Mclaren setup podn Citiraj Link to post
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.