markop 702 Napisano January 5, 2017 Avtor Share Napisano January 5, 2017 (urejeno) Se strinjam. Enkrat mi je mož iz IR, ki razvija FFB povedal, da je končna moč, ki se jo pošlje volanu produkt aplikacija*profiler. Torej, če daš v aplikaciji 100% in v profilerju na 80% bo šlo do motorja 80%. In obratno. Na deadzone pa ne vpliva kakor jaz razumem (vidim). Je nekje 5% zgoraj neglede na moč. BTW: dober thread. Se še kej naučimo. Uredil January 5, 2017 - markop Citiraj Link to post
B_U_R_I 3 290 Napisano January 5, 2017 Share Napisano January 5, 2017 Pri T500 je kar razlika. Volan se na 100% gaina za par stopinj obrne že pri 4% outputa, vendar potem ni toliko linearna krivulja navzgor. Pri npr. 50% gaina se za par stopinj obrne šele pri cca. 12% outputa. Citiraj Link to post
ingange 379 Napisano January 5, 2017 Share Napisano January 5, 2017 Eko pnovljen test z 50ms - Step Time OSW2.rar Citiraj Link to post
mare87 169 Napisano January 5, 2017 Share Napisano January 5, 2017 Ja bi znal moj deadzone pojasnit zelo nizke nastavitve ffb :D, 70-10-10-10, ponavljam z vsem na 100% g27 100p.zip Citiraj Link to post
Grebenc Gašper 193 Napisano January 5, 2017 Share Napisano January 5, 2017 (urejeno) Se mi pa zdi, da je pr logitechu kr bolj izrazit deadzone pri nižjih nastavitvah ffb kot pa naprimer Murnov T500. Vsaj jaz sem imel na grafu dosti vecje razlike, tako kot marko z g27 tudi 20 ali 30% deadzone. Uredil January 5, 2017 - Grebenc Gašper Citiraj Link to post
markop 702 Napisano January 5, 2017 Avtor Share Napisano January 5, 2017 "g27" je znan po zelo velikem dead zone. Grafe, ki smo jih dobili so značilni. V bistvu je kanta od volana. Še bolj me čudi CSW. Tisto je pa adijo pamet. In zna biti, da je dejansko tako, saj pol dela pravilno, če pogledate graf. Me prav zanima kaj bo @Rokovnjac povedal, ko bo dal min. force na 20~30%. Samo, da ne bo še hitrejši pol madona Vsekakor moč na račun nelinearnosti nikakor ne bi nižal. Vsi si želimo čim močnejši volan.8i7 a) Z nižanjem moči se (očitno je res tako) dead zone povečuje. Dead zone je veliko bolj moteč od nelinearnosti. Na nelinearnost se človek privadi in prilagodi na dead zone pa ne, ker ne čuti. Večji kot je dead zone, več bo zadek zdrsnil preden to začutimo na volanu. b) Ko kompenziramo dead zone z večanjem min. force pravzaprav zmanjšujemo uporabni razpon moči. Namesto, da bi za T500 bil od 5% do 100% je za maximalno linearnost razpon samo še od 12% do 60% (recimo). Updejtam grafe v kratkem... Citiraj Link to post
PEK 2 291 Napisano January 5, 2017 Share Napisano January 5, 2017 (urejeno) moj Fanatec Porsche GT3 RS v2 EDIT: @markopmogoče bo ta bolj pravilen ker sm izklopil spring in dri? na volanu Uredil January 5, 2017 - PEK Citiraj Link to post
Grebenc Gašper 193 Napisano January 5, 2017 Share Napisano January 5, 2017 (urejeno) Glede linearnosti imaš prav. Jaz imam ffb nastavljen najmočnje kolikor gre brez preveč clipanja in tudi graf ne pride preveć nelinearen. DFGT je itak bolj švoh in ffb kej preveč na low ne pride v poštev Uredil January 5, 2017 - Grebenc Gašper Citiraj Link to post
markop 702 Napisano January 5, 2017 Avtor Share Napisano January 5, 2017 (urejeno) Posodobil sem grafe in dodal enega, ki bolje prikazuje dead zone. Ni mi jasno kako ima lahko @mare87 večji odziv od @PEK pri istih nastavitvah WheelCheck. Neki ne razumem ali ap delamo nekaj narobe. Podobno za volan od @ingange. Ali imaš kej narobe nastavljeno ali pa mi delamo kej narobe. Mogoče vprašaj @tomo meglic, ker po moje ima izkušnje z WheelCheck. Uredil January 5, 2017 - markop Citiraj Link to post
PEK 2 291 Napisano January 5, 2017 Share Napisano January 5, 2017 Jaz mojga na 100% v igri še premaknem ne.. mam na 30% v AC naprimer... nevem kaj bi po teh grafih z T500 in 100% v igri počel... volan bi mene po sobi metu haha Citiraj Link to post
markop 702 Napisano January 5, 2017 Avtor Share Napisano January 5, 2017 Ja meni je malo čudno ja kar se odklona tiče (output). Če imamo vsi nastavljeno, da WheelCheck odčita pozicijo po 300ms bi to moralo biti sorazmerno z navorom. Mah. To je dobil David Tucker, ki pri IR razvija FFB. Citiraj Link to post
mare87 169 Napisano January 5, 2017 Share Napisano January 5, 2017 (urejeno) Ne vem v čem je fora, take so moje nastavitve: Sem zdaj pojačal FFB in je boljši občutek, na 100% je še vseeno premočno za mene, 80 - 60 pa kar prav. Primarno sem mel nizek FFB zaradi Dirta in vožnjo z eno roko, drugo H. Uredil January 5, 2017 - mare87 1 Citiraj Link to post
Grebenc Gašper 193 Napisano January 6, 2017 Share Napisano January 6, 2017 @markop Mene pa zanima zakaj sta dva grafa na prvi strani teme kjer so primerjani vsi volani skupaj v čem je razlika? Citiraj Link to post
B_U_R_I 3 290 Napisano January 6, 2017 Share Napisano January 6, 2017 Drugi je isti, samo da je malo bolj pozoomiran 1 Citiraj Link to post
Rokovnjac 783 Napisano January 6, 2017 Share Napisano January 6, 2017 Pred 13 urami , markop je napisal: Še bolj me čudi CSW. Tisto je pa adijo pamet. In zna biti, da je dejansko tako, saj pol dela pravilno, če pogledate graf. Me prav zanima kaj bo @Rokovnjac povedal, ko bo dal min. force na 20~30%. Samo, da ne bo še hitrejši pol madona Oj, tale min force, to naštimam v AC-ju? Pod nastavitami volana? Citiraj Link to post
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.