B_U_R_I 3 290 Napisano January 4, 2017 Share Napisano January 4, 2017 On 3. 1. 2017 at 16:17, markop je napisal: Nekaj rezultatov iz podatkov, ki sem jih dobil (ostalo še sledi): - Od @Rokovnjac: neki ne dela prav. Kaj za en volan je to ? - Lepo se vidi kako so T500 cca 2x močnejši od G29. - G29 ima isti dead zone kot G27 Če je še kdo spregledal, je Marko v prvem postu prilepil primerjavo ... Citiraj Link to post
markop 702 Napisano January 4, 2017 Avtor Share Napisano January 4, 2017 (urejeno) Posodobil sem graf v prvem postu. @Domc in @ingange: Vajina grafa sta čudna. Nekaj je narobe, ker izgleda kakor bi volan osciliral. Volan more biti pred testom centriran in jasno med testom mora biti prost. Lahko probata ponovit ? @Rokovnjac: Čuden graf. Nakazuje dead zone 30~40% ?!? Radoveden sem šel brat po IR forumu in sem zasledil enega z isto karakteristiko. Fant je na koncu nastavil min force na toliko kot je narekoval graf. Lahko za hec probaš nastavit min force (AC ali kar pač voziš) na 30% in malo opišeš razliko. EDIT: Prebral sem, da imajo Fanateci ob zagonu kalibracijo, kjer sami izmerijo dead zone in to kompenzirajo. To rabijo menda zato, da se prilagodijo (zamenljivem) obroču. Malo se igramo ja.... Še test odziva morem spravit skupaj, vendar tisto je malo bolj komplicirano za priemrjavo naredit. Morem malo razmislit kako. Uredil January 4, 2017 - markop 1 Citiraj Link to post
ingange 379 Napisano January 4, 2017 Share Napisano January 4, 2017 Lahko ponovim jutri zvečer . Je pa bil volan scentriran in prost . Seka ga pa sem pa tja tak kot da ga hoče odtrgat iz mize . Morda znajo biti rezultati odvisni od nastavitev , ki so drugačne za vsak naslov posebej . https://www.dropbox.com/s/7kj4fnp9evqv46g/MMOS configs.docx?dl=0 Citiraj Link to post
markop 702 Napisano January 4, 2017 Avtor Share Napisano January 4, 2017 (urejeno) Ja, zna bit. V nastavitvah WheelCheck je nastavljeno, da odčita pozicijo po 300ms in možno je, da je to za OSW preveč časa, ker ga zabije. Lahko probaš dat na 50ms - Step Time nastavitev. Uredil January 4, 2017 - markop Citiraj Link to post
mare87 169 Napisano January 4, 2017 Share Napisano January 4, 2017 Zanimiva zadeva, nimam pa pojma kaj je kaj :), pošiljam za g27 g27.zip Citiraj Link to post
markop 702 Napisano January 5, 2017 Avtor Share Napisano January 5, 2017 (urejeno) @mare87: "Log2" test dela sledeče: Odčita pozicijo volana in nanaj aplicira neko moč. Čez nekaj časa (trenutna nastavitev 300ms) odčita ponovno njegovo pozicijo. Razlika v začetni in končni pozicije je kot za katerega se je volan zavrtel pri aplicirani moči. Če aplicirano moč spreminjamo v korakih (trenutna nastavitev 50 korakov) od 0% do 100% dobimo zgonje grafe. Uporabno je za določanje "dead zone". To je tisto področje na levi strani grafa, ko apliciramo neko moč na volan, volan pa se še ne odziva. Npr. G27 je izrazito slab (če izzvzamem CSW od @Rokovnjac kjer je nekaj čudnega - ali pa ne). Drugič, graf služi za opazovanje linearnosti. Poleg tega je pri istih parametrih odklon oborča sorazmeren z močjo. Torej pri isti moči 50% se en T500 odkloni 2x več kot G27. DFGT je tudi zanimiv. Dead zone praktično nima, je pa karakteristika precej ravna (linearno ne narašča), kar pomeni da neglede na zahtevano moč, da od sebe vedno približno isto - z drugimi besedami, če zadanaš majhno ali veliko luknjo bo občutek isti. EDIT: @mare87: Sem dodal še tvojega. Tudi tboj ima nekam veli kdead zone. Probaj v AC nasatvit dead zone med 20% in 30% pa poročaj kaj se zgodi. Uredil January 5, 2017 - markop 1 Citiraj Link to post
B_U_R_I 3 290 Napisano January 5, 2017 Share Napisano January 5, 2017 Malo je potrebno upoštevati tudi težo in inercijo volanskega obroča. 200g plastike na DFGT je veliko lažje zavrtet kot 1kg kovinski volan na T500RS... 1 Citiraj Link to post
Grebenc Gašper 193 Napisano January 5, 2017 Share Napisano January 5, 2017 (urejeno) To da nima deadzona je zgolj zradi tega ker imam tako nastavljeno da je minimaliziran. Sledil sem temu vodiču vzelo mi je pa skoraj pol dneva preden sem si določene stvari skapiral in vse skupaj opravil. Je pa pomoje če slediš temu zlo dobra oanova za iztisnit čimveč informacij iz ffb-ja. Jaz še zmeraj pri vsaki kombinaciji avtomobila in proge zalavfam ffbclip in nastavim za dotično kombinacijo. Seveda te to ne naredi hitrejšega voznika, je pa vseeno mnogo bolje kot ko sem taprvič nastavil dfgt tako kot je pač nekdo drug na spletu imel Vodič: http://www.assettocorsa.net/forum/index.php?threads/calibrating-your-force-feedback-wheel-using-wheelcheck-and-ffbclip.14319/ Uredil January 5, 2017 - Grebenc Gašper 3 Citiraj Link to post
PEK 2 291 Napisano January 5, 2017 Share Napisano January 5, 2017 @markop pohvale lepo si tole naredil... Bomo naredili cel database večine slo-racing dikačev. Ti pošljem takoj ko se spomnim prizgat dirkaški računalnik, saj zdaj bi ga pa ze mogu mal, glede na to da se bliža dirka v pavle rikardu. Citiraj Link to post
B_U_R_I 3 290 Napisano January 5, 2017 Share Napisano January 5, 2017 @Grebenc Gašper - tole je pa super vodič. Moram popoldne sprobat, da vidim, če bo kaj boljši občutek na volanu. 1 Citiraj Link to post
markop 702 Napisano January 5, 2017 Avtor Share Napisano January 5, 2017 @Grebenc Gašper: WheelCheck testira volan sam zase ni važno kar nastaviš v Profilerju ali v AC. In ravno z wheel check izmeriš dead zone, ki ga pol nastaviš v AC preko "min. force" nastavitve. Min force je noedvisen od avta in dirkališča. Ko je enkrat nastavljen je to to. FFB Strength je pa odvisen od avta in dirkališča in se ga s pomočjo FFB clip nastavi za vsako kombinacijo posebaj. Citiraj Link to post
Grebenc Gašper 193 Napisano January 5, 2017 Share Napisano January 5, 2017 (urejeno) Hmm mislim da ne bo držalo. V vodiču izrecno piše da naredi teste za nastavitve različnih moči v logitech profilerju in vse te datoteke daš v prirejeno exel predlogo in v njih dobiš za dotični volan različne krivulje na enem grafu. Z večanjem moči v profilerju se znižuje deadzone, seveda pa izbereš čimbolj linearno in z čim manj deadzona. Tako potem oostane v profilerju. V kolikor je zaradi tega clipanje pa zaznaš z ffbclip v igri in tam tudi nastavljaš multiplier- je (ffb strenght in game) za podrobno razlago se obrnite na vodič Uredil January 5, 2017 - Grebenc Gašper Citiraj Link to post
markop 702 Napisano January 5, 2017 Avtor Share Napisano January 5, 2017 (urejeno) Ne vem. Ne vsemu verjet, kar piše na internetu (vključno z mano ) S tem vodičem imam jaz eno težavo in sicer nižanje moči za doseganje linearizacije. Linearnost je zelo težko občutit zlasti zato, ker recimo AC zelo nelienarno krmili na volan v smilsu, da zelo ojača efekte, ki bi jih sicer bilo nemogoče zaznat zaradi premajhne moči motorja. Pri IR so zato dve globalni nastavitvi. Linearna in nelienarna. Linerana je 1:1 preslikava iz simulacije na motor in se jo priporoča za DD volane. Nelinearna dela podobno kot v AC. Glede na vse se jaz nikakor ne bi odpovedal 40% moči volana na račun linearnosti. Če večaš moč se navidezno dead zone zmanjša ker vse ojačaš (graf se dvigne). Če pogledaš 1. sliko iz tvojega linka je jasno, da je deadzone cca 5% in to neodvisno od nastavitve v T500 profilerju. Dead zone je mehansko-električna lastnost volana in je dana. Govoi o minimalni moči, ki premakne maso. Ne da se jo spreminjat. Disclaimer: Mogoče se naučim kej novega in v bodoče spremenim mnenje na podlagi novih znanj V tehniki je za razliko od politike to dovoljeno Uredil January 5, 2017 - markop Citiraj Link to post
B_U_R_I 3 290 Napisano January 5, 2017 Share Napisano January 5, 2017 Na tej sliki se vidi razlika v grafu glede na spremembe sliderja v T500RS driverju. Torej sprememba v driverju ima vpliv na izpis rezultatov WheelChecka, medtem ko nastavitve v AC ali katerikoli simulaciji na to ne vpliva. Citiraj Link to post
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.