Skoči na vsebino

Wheelcheck


markop

Recommended Posts

Tuki je en zanimiv analitičen test.

21:21 je zanimivo. Lepo prikazuje dead zone G27. Moj primerek je še veliko slabši. Tisto pri latency test je zaradi driverjev. Iz IR pravijo, da so pri Fanatecu malce šlampasti kar se tiče povratne informacije o poziciji. Ko, iz IR driver vprašajo o poziciji, ga ne dobijo vedno v istem času nazaj. Pravijo, da je to pri Thrustmasterju boljše in bolj deterministično.

Če hočete, lahko na IR poberete aplikacijo pa vsi probamo naše volane in malce primerjamo.

 

Nekaj rezultatov iz podatkov, ki sem jih dobil (ostalo še sledi):

plot2.png

plot2_deadzone.png

Uredil - markop
Link to post
  • Odgovori 76
  • Created
  • Zadnji odgovor

Top Posters In This Topic

Zaženeš Wheelcheck.exe

Nato v meniju izbereš eno izmed funkcij npr. Min force

YsdslrW.png

Počakaš, da program neha delat (oz. da se volan neha premikat) in pogledaš v mapo Documents, kjer bi se sedaj morala nahajati datoteka "log_mforce 2017-01-03 18-37-18.csv". Nato datoteko odpreš.

TGnYPzz.png

Tukaj vidiš, da so vsi podatki v enem stolpcu in jih ne moreš obdelovati.

9MNt1tt.png

Razdeliš jih v svoje stolpce, to pa storiš tako, da označiš celoten prvi A stolpec (1), izbereš Text to Columns (2) in klikneš Next (3).

WwSRevk.png

V naslednjem koraku za Delimiter izbereš vejico (Comma) in klikneš Finish. 

ccQfg7H.png

Podatki bi sedaj morali biti v svojih stolpcih. Sledi le še izris grafov.

mkM0A6A.png

Označiš prve tri stolpce, kjer so relevantni podatki (1), greš na Insert (2), izbereš linijske grafe (3), klikneš na prvi linijski graf (4) in izriše se ti želeni graf (5).

 

Postopek nato ponoviš še za ostale funkcije v WheelCheck programu (Step Log, Step Log 2, Step Log 3). Ko rišeš graf malo pazi kateri podatki so relevantni in kateri ne. Včasih izriše kakšen stolpec, kjer so vse vrednosti enake ali pa kakšen stolpec, kjer so vrednosti tako visoke, da je skala prevelika in ne vidiš detajlov.

Link to post

Log in Log2 sta še najbolj uporabna.

Log2 govori o linearnosti in dead zone.

Log pa o tem kako hiter je volan v svojem odzivu na vzbujanje. Pri tem grafu moraš uporabiti dve skali, da bi videl "vzbujane vs. odziv". V tvojem primeru se vzbujanje ne vidi. Dejte še izvorne datoteke prilepit če lahko.

Še to. V IR lahko Log2 graf uporabiš, da si narediš inverzno funkcijo, ki linearizira odziv. Če koga zanima lahko tudi o tem kasneje.

Link to post

Za Matjažev volan so pomembni grafi sledeči:

1) Log2. Na horizontalni osi je moč v % (pomnoženo s faktorjem 100; 2000 je torej 20% moči). Vdi se nek rahli dead zone oz. neko večjo nelinearnost pri manjših močeh. Drugače je zadeva dokaj linearna.

mmurn_log2.png

2) Log test, ki govori o odzivnosti. Modra je zahtevana moč, rdeča pa pozicija volana. Vidi se nek zamik. Težko je kej komentirat tukaj, dokler ne primerjaš z drugimi, ker imajo vsi volani nek zamik. Bom popoldne dodal še moj g27.

mmurn_log.png

Link to post

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Odgovori na to temo...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Povezava je bila samodejno vdelana.   Raje prikaži samo povezavo

×   Your previous content has been restored.   Počisti urejevalnik

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Temo prebirajo   0 uporabnikov

    Te strani si ne ogleduje noben registriran uporabnik

×
×
  • Ustvari novo...