alkoro 676 Napisano January 9, 2017 Share Napisano January 9, 2017 Desno gumo dvomim da je imel kdo ogreto, na ravnici pa je logično da se bodo gume shladile. Jaz sem naše dirkalnike nastavil tako, da se v dveh hitrih desnih ovinkih guma ni pregrela, desno spredaj sem dal pa +1 psi glede na ostale gume zato da so bili pritiski enaki na vseh 4 gumah. 1 Citiraj Link to post
mancSLO 1 945 Napisano January 9, 2017 Share Napisano January 9, 2017 (urejeno) Dober si Marko, da vse to spremljaš. Jaz edino na lestvico poškilim, če si ulovljiv. Zadnje čase nekaj ne štima . Naj samo dodam, da sem prvo dirko v AC odpeljal brez Helicorse in je šlo bp. Sem pa imel nekega crewšefa, ki mi je dobri dve uri pribijal, da sej bo in "apex and push". Ok, ta modrovanja lahko izklopiš in ostane samo spotter. Približno, kako ta reč, Crew Chief deluje: Uredil January 9, 2017 - mancSLO 1 Citiraj Link to post
markop 702 Napisano January 9, 2017 Share Napisano January 9, 2017 (urejeno) Marjan, ko so slabi rezultati gre ponavadi team manager prvi. Kar nanj se obrni Ah, dej kje pa. 2x se mi je posrečilo dirko sestavit. Če pogledaš kaj je bilo prej je bolj polomija. In tudi tokrat bi bila brez S gum. Uredil January 9, 2017 - markop Citiraj Link to post
mancSLO 1 945 Napisano January 9, 2017 Share Napisano January 9, 2017 Neuradno: 2 Citiraj Link to post
Popular Post mare87 169 Napisano January 9, 2017 Popular Post Share Napisano January 9, 2017 Kaj naj rečem, najprej dosti čustev :), hvala vsem, vidim da se vam je kar dogajalo. Zgleda, da mi je blo tokrat dano, vse se mi je pokloplo in tudi avto je bil odličen za to progo. Seveda brez 1a setupa od teammate-a Gašperja ne bi šlo. Q: Vozil z medium, zbiral občutke in poskušal zbijati čas. Proti koncu izbral soft gume, se trudil, prišel na P4, žal z penalty.. avto pregreval gume nenormalno v desnem dolgem ovinku. R: Štartal dobro, v bok z Murnom, a žal neogrete gume, nisem vedel kje bo čez ovinek in zato še zadržal par dirkačev od zadaj. Počasi stopnjeval in ogreval gume, začeli se živčki, ko je bilo potrebno prehitet Alena :D. Ni se dal, jaz pa tudi nisem nameraval zadaj cruzat in šparat avto. Po ravnini ga v drugem poskusu prehitel, potem pa se začelo držanje razdalje, kar tudi proti 80Kg dodatno težkemu Rožiču nikoli ni čist lahko. Ko nisem vozo na polno sem delal manjše napake in si rekel, treba bo stisnit. Pred postankom pa se začele kalkulacije, 0.6L, 0.5 jao mene to bo naknap, kar sma Ferrarijca pričakovala, ampak je bilo prvič čist na tesno, 0.2l zadnja šikana. Prihod v bokse, pritisk kar velik, s tresočo roko hitro spil iz krigla vodo :D, gasa gremo dalje. Okrog 20 kroga se čudil od kod Gantar še vozi nekih pol minute spredaj, ni mi blo vseeno, saj sem čutil da je zmaga na dosegu roke, po kazni, ki je doletela Audi voznika. Vozil konstantne kroge in malo pridobival proti Alenu, spet P1, super, na ravnini se vedno malo spočil, kar mi je tudi šlo na roke. Sledilo je obdobje samevanja, spet do pitstopa, kjer je bil tank ožet do konca. Okrog 50 kroga bil že kar malo nestrpen, naj bo že konec lahko bi sledila kakšna napaka in bi blo konec sanjske uvrstitve. Kmalu dohitel ekipnega kolega, me uvidevno spustil naprej, kot tudi Koderman in z malo borbe tudi Kurent, zmes še tudi Ocvirk, ki se je boril z drsenjem avta. Rumenilo Racing veselo zvijugal čez finish line. Po dirki, me je malo glava bolela (kar me skoraj nikoli ne), pomoje kar zarad tistih 0.1, 0.2l pred pitstopi, tak da čestitke vsem za voljo, to je to kar šteje! Težko bo ponovit P1, ampak bomo probali, se veselim naslednjih dirk z vami.. 10 Citiraj Link to post
ingange 379 Napisano January 9, 2017 Share Napisano January 9, 2017 Eko pa sem našel 5 min da dodam svoje občutke . Na jutranjih testiranjih smo z ekipo inženirjev končno dorekli setup . Nato je sledil en dolgi stint z race setupom da stestiram še gume in porabo . Ko so bili vsi testi kočani smo se vrgli v kalkulacije in sklepali race plan . Q: Prve minute sem žrtvoval ker sem sprejel klic narave Proga je iz minute v minuto postajala hitrejša . Odločil sem se za preverjen setup z manj goriva. Skoraj vsak odpeljan krog je bil PB . Na nobenem testu tudi po odpeljanih 100 krogih nisem prišel blizu 2min Sedaj pa z lahkoto pod . Zgleda da se je obrnil veter . V zadnjem krogu bi lahko še malce izboljšal čas ampak sem zaredi napake prekinil poizkus in se zadovoljil z mestom v zadnjem delu startne vrste . Po koncu Q sem bil izredno srečen in zadovoljen z svojo predstavo in občutek da sem ogromno zmanjšal svoj zaostanek mi je vlival samozavest . R: Start - reakcijski čas odličen , takoj sem bil za mclarnom ampak sem v prepričanju da je to endurance in da se dirka ne bo dobila v T1 short shiftal v 2 brzino in posledično pristal na zadnjem mestu . Kamarada za menoj sta kr oddrvela mimo . No pol pa nož med zobe pa gasa . Mislim da sem dobil svoji 2 mesti nazaj še v istem krogu . Par krogov za tem sta v S1 dva mislim da Gašper in še nekdo risala dounate mimo njih Marjan z bliskovito reakcijo vendar izven cestišča . Najverjetneje se je bal kazni in se je na progo vrnil precej počasi , kar sem precej hinavsko izkoristil in smuknil mimo njega (dirka pač). Nato me je Marjan taktično zasledoval do postankov in držal na 1sec . Po radijski zvezi sem v 18 krogu sporočil v boxe , da so gume totalka in da mi roza žvečilka ne da dihat . Uigrana ekipa ki je po dirki dobila za rundo mi je v prvem postanku priigrala 7 sec prednosti pred Marjanom in takoj se je lažje dihalo . Krogi so minevali postanki konkurence mi niti enkrat niso prekrižali poti in vse je šlo po planu . Zgodila sta se 2 manjša izvoza iz steze ki sta štela kot sekanje ampak vse še po planu . Nato se je od nekot prikradel BMW Markop . Vedel sem da imama podoben pace ker sva se lovila že na treningu. Ponovno sem bil v nevarnosti ki mi je sledila na 1sec . Zaradi drugačne strategije so naju postanki ločili . Po zadnjem postanku sem priletel iz boxov pred Aleša se mi zdi ki pa je brez težav pospešli mimo mena na ravnici , ker nisem vedel na kakšni strategiji je se nisem hotel predati brez boja , ampak je razum prevladal in sem se predal na koncu ravnice tako da sva oba čisto odpeljala deni hiter ovinek . Še v istem krogu je odšel v boxe in ko sem že mislil da bom si malce spočil se mi odzadaj prikrade Murn . Pa odkot on sem si mislo če pa je v eno tam okrog boxov krožo . Le po me je priganjal pol pa mislim da je v prdzadnjem ovinku storil napako in nekaj zaostal . V tem času sem nabral še eno sekanje tak da napaka ni prišla v poštev . Pa sej ni nikogar za menajo sem si mislo in v istem trenutku pogledal kdo je za mano . Ja valda Markop svež iz boxov nove gume moj že na polovici . Na krog mi je pobiral 1.3 sec pa še kakih 13 jih je do konca . Kriza ni počitka ni predaje , germo koncentracija in gas . Končno 6 mesto je dijamantov vredno ! Neizmerna sreča . Za konec . Čestitke vsem ki ste vztarjali do konca . Poseben poklon zmagovalcu. Moj team mate je žal dobil morsko bolezen med vožnjo in ni moral dirke. Res sem se veselil tega enduranca in vsaka minuta ki sem jo vložil v to je bila vredna . Uživam v takih eventih različni avti ,taktika ,postanki ... to je to . Hvala organizatorju . Vselim se tudi SPA imam pa ful mešane občutke glede Nürburgring Nordschleife . Te še nikoli v vsem svojem času nisem odpeljal brez vsaj enega sekanja in treska v zaščitno ograjo . Ne morem si predstavljat resno dirkat tam neki fun event ja kaj tak resnega kot pa je bilo včeraj pa ne . Vem da ni realnih možnosti vendar bi takoj menjal prizorišče za Le Mans . Tam bi lako imeli pošten endurance na šlajfi pa je po moje to nemogoče . Za par alijenov ja drugi pa nimamo za presto kaj šele za burek na taki progi . Imejmo en fun event na šlajfi za dirkanje sploh za endurance , pa uporabimo pravo dirkališče. Aja pa še to za take dolge dirke je DD jeba . Po 30 krogih so bile že bolečine v roki ful hude , pa sem vozo na 35% . Posebej trpi leva roka ker je desna na vsakem prestavljanju na sekvenci . Moran naredit en volan ki bo imel paddle shift da ga ne rabim spuščat ko menjam . Ma pa sekvenca svoj čar ... pa smo v začaranem krogu . Jaz pa v fulll predolgem postu . haha Kdo bo vse to prebral 9 Citiraj Link to post
Rokovnjac 783 Napisano January 10, 2017 Share Napisano January 10, 2017 Jaz sem vse prebral in se zraven prav fino zabaval. Ja roke kar trpijo. Glede Šlajfe je pa tako, da je to pač the place to be, če si pravi dirkač Sem že vozil na njej urne dirke in je tako, da je edino dobro mesto in varno za prehitevanje zadnja ravnina, ostalo so bolj poker variante. Če sta dva dovolj nora, sta v ograji oba, če ne pa vsaj en Bomo vsaj tisto šajtrgo rezervnih delov pokurili, ki smo jih do sedaj šparali. Citiraj Link to post
mancSLO 1 945 Napisano January 10, 2017 Share Napisano January 10, 2017 "Plejs tu bi bi" tudi jaz takoj za Le Mans zamenjal, ker za mene to ni proga za dirkanje ampak za preživetje. Po drugi strani je bilo pa preživetje včasih faktor št.1 in moramo tudi to podoživeti. Zopet mega izbor, čeprav imam jaz pač takšno mnenje. Citiraj Link to post
Grebenc Gašper 193 Napisano January 10, 2017 Share Napisano January 10, 2017 Jaz lahko rečem da sem na šlajfi prevozil več km ali pa vsaj isto kot na vseh ostalih dirkališčih. To pa ne pomeni da ne bom imel problemov ampak js pravim go hard or go home. Šlajfa mora ostat Citiraj Link to post
markop 702 Napisano January 10, 2017 Share Napisano January 10, 2017 Jaz sem se letos naučil šlajfo. Je šlo kar nekaj živcev in polkrogov. Se povsem strinjam z @Rokovnjac glede prehitevanja. Ko se enkrat naučiš te glavne pasti tudi vožnja ni več eno samo preživetje (pa RUF-a sem gonil). Da se, vendar izjemno potrpežljivo. Je pa res, da to ni ležerni Paul Ricard. Bo bistveno težje. Paul ma asfaltirane izletne cone, šlajfa pa vemo. Pa še ravnica ni ravna na šlajfi Ob izidu LeMans za IR sem bil skeptičen, vendar se je izkazalo za super dirkališče za dirkanje. Široka proga. Omogoča marsikaj. Samo spet je tu bistvo laser scan. Ob robovih cest se praktično ne da bremzat, ker so grbine in avto skače. Dvomim, da ima "home made mod" vse te detalje noter. In sigurno nima možnosti, da bi se ustavil na hitrem prigrizku 2 Citiraj Link to post
B_U_R_I 3 290 Napisano January 11, 2017 Avtor Share Napisano January 11, 2017 Točke in kazni so objavljene. Sedaj verjetno že veste kje jih najdete. Pojasnilo za @Rokovnjac : tole smo malo debatirali in prišli do zaključka, da dirke nisi končal. Kljub temu, da si imel enako število krogov kot Koderman, Kurent in Grebenc, so oni dirko zaključili (prevozili ciljno črto ob koncu dirke). Zato si se v končnih rezultatih uvrstil za njimi, posledično nisi med dobitniki točk. Situacija je precej kočljiva. Zaenkrat smo jo interpretirali na ta način. Sem se pa obrnil še na nekaj strokovnjakov, ki mi bodo (upam) pojasnili kako bi to rešili v RL dirkanju. Če bo kaj sprememb, bom še sporočil - do takrat pa ta odločitev drži. EDIT: Mogoče samo še za primer dirka za 24H Le Mans 2016, ko je Toyoti v zadnjem krogu odpovedal dirkalnik. V rezultatih pa so zaključili na 45 mestu - kljub večjemu številu prevoženih krogov od veliko drugih ekip. https://en.wikipedia.org/wiki/2016_24_Hours_of_Le_Mans#Race_result 1 Citiraj Link to post
PEK 2 291 Napisano January 11, 2017 Share Napisano January 11, 2017 Moramo pa Rokovnjaču povedat da zgodba sigurno še ni končana. Mnenja so namreč zelo deljena. Smo pa v pogovoru z direktorjem SRO organizacije (Stéphane Ratel) in predsednikom FIA (Jean Todt). Slednji je celo odpovedal smučarski dopust v francoskih Alpah, da se bo bolj poglobil v nastalo situacijo. Odgovore pričakujemo kmalu. PEK pa prav, da si pred Kodermanom, Kurentom in Grebencem, saj si svoj in njihov zadnji prevoženi krog končal pred njimi. 2 Citiraj Link to post
markop 702 Napisano January 11, 2017 Share Napisano January 11, 2017 Meni je bilo še nekaj čudnega ob koncu dirke. Niti nisem hotel začet, ker nisem bil siguren. Zdaj, ko smo že.... Ko sem jaz vozil zadnji krog in prehitel Rokovnjača, je mancSlo v chat že pisal "dirka of the year". Kako je to mogoče ? On bi moral odvozit še cel krog. @mancSLO: Kaj si to pisal še med vožnjo v tvojem zadnjem krogu ? To bi razložilo. Citiraj Link to post
skopusnik 1 374 Napisano January 11, 2017 Share Napisano January 11, 2017 Marjan je zaostal za krog za prvim, zato je dirko zaključil medtem ko si ti delal svoj zadnji krog? Citiraj Link to post
markop 702 Napisano January 11, 2017 Share Napisano January 11, 2017 (urejeno) Tak občutek sem imel ja. @ingange bi lahko potrdil, ker je vozil ene 6s pred mano. Uredil January 11, 2017 - markop Citiraj Link to post
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.