B_U_R_I 3 290 Napisano November 9, 2016 Share Napisano November 9, 2016 Kaj potrebujete original simulacija Assetto Corsa in plačljivi dodatki Dream Pack 2, Dream Pack 3, Red Pack poznavanje dirkaškega pravilnika ter pravilnika GT3 prvenstva. v nastavitvah Assetto Corsa obvezno nastavite pravo ime in priimek brez šumnikov: ne Murn Matjaž, ne MURN Matjaž, ne Matjaž MURN, ne M Murn... temveč Matjaz Murn TeamSpeak (Server: sloracing.ddns.net Geslo: sloracingts) Urnik 19:00 - Trening (90 min) 20:30 - Kvalifikacije (30 min) 21:00 - Kvalifikacijska dirka (cca 72 minut - 39 krogov) Nastavitve strežnika Server: slo-racing.com HD GT3Geslo: sloracing Dirkalniki: Audi R8 LMS Ultra, BMW Z4 GT3, Ferrari 488 GT3, Lamborghini Huracan GT3, McLaren 650S GT3, McLaren MP4-12C GT3, Mercedes SLS AMG GT3, Mercedes-Benz AMG GT3, Nissan GT-R GT3Dirkališče: Monza Podlaga: Dinamična (glej pravilnik - člen 4.1)Pomoči: Samodejna sklopka, ABS ter TCČas: 11:00Obraba gum: Vključena (200%)Poraba goriva: Vključena (200%)Poškodbe: Vključene (50%) Vreme: Pokrovitelji Citiraj Link to post
B_U_R_I 3 290 Napisano November 9, 2016 Avtor Share Napisano November 9, 2016 Prijavljeni vozniki Matjaž Murn Audi R8 LMS Ultra Tomaž Eržen Audi R8 LMS Ultra Miha Fabijan McLaren 650S GT3 Tomaž Pavšek McLaren 650S GT3 Alen Rožič McLaren 650S GT3 Marjan Koderman McLaren 650S GT3 Goran Tuš Lamborghini Huracan GT3 Mark Berden Lamborghini Huracan GT3 Janko Glavač Lamborghini Huracan GT3 Aleš Kurent Lamborghini Huracan GT3 Domen Gantar Lamborghini Huracan GT3 Marko Kraner Ferrari 488 GT3 Erik Ocvirk McLaren 650S GT3 Gašper Zupan McLaren 650S GT3 Božo Fujs McLaren 650S GT3 Marko Panger BMW Z4 GT3 Alen Terzić Mercedes-Benz AMG GT3 Tomaž Selčan Mercedes-Benz AMG GT3 Citiraj Link to post
B_U_R_I 3 290 Napisano November 9, 2016 Avtor Share Napisano November 9, 2016 Rezultati Točkovanje posameznikov Ekipno točkovanje Incidenti in kazni Alen Terzić - ni bilo odjave -> 60kg Mark Berden - ni bilo odjave -> 60kg Domen Gantar - neupoštevanje kazni PLP - diskvalifikacija Aleš Kurent - PLP aplikacija ni bila nameščena/aktivirana - diskvalifikacija Citiraj Link to post
B_U_R_I 3 290 Napisano November 10, 2016 Avtor Share Napisano November 10, 2016 Prišlo je do napačne kalkulacije števila krogov za ES dirko v Monzi. Število krogov popravljeno na 39. Citiraj Link to post
bofu 175 Napisano November 10, 2016 Share Napisano November 10, 2016 (urejeno) U, nekdo bo vesel, ane @alkoro? Uslišal te je ... Uredil November 10, 2016 - bofu Citiraj Link to post
alkoro 676 Napisano November 10, 2016 Share Napisano November 10, 2016 @bofu V bistvu sem razočaran, ravno naredil stint pa sem stisnil ven 21, tako da meni bi bilo vseeno Bomo pač bolj gonil pa manj gas šparal Je pa bolj pravilno glede napovedanega časa, krog bo cca 1:52.0 torej (112*39)/60 = 72,8 min Citiraj Link to post
mancSLO 1 945 Napisano November 10, 2016 Share Napisano November 10, 2016 Sem malo testiral, da vidim, pri čem smo. Na androidu mi nekaj računa app. in tako mi je po vsakem krogu, glede na to, koliko sem varčeval ali ne, fuell add (F.ADD) izpiše: ali npr 122l , ali pa 119,3 npr.. (Mclaren ima 120l rezervoar). Tole je printscreen po prvih 20 krogih. 1 Citiraj Link to post
bofu 175 Napisano November 10, 2016 Share Napisano November 10, 2016 Pred 2 urama , alkoro je napisal: @bofu V bistvu sem razočaran, ravno naredil stint pa sem stisnil ven 21, tako da meni bi bilo vseeno Bomo pač bolj gonil pa manj gas šparal Je pa bolj pravilno glede napovedanega časa, krog bo cca 1:52.0 torej (112*39)/60 = 72,8 min Pričakovano, ja, da se še kaj več iztisni in vozi na hlape @mancSLO naš ima 125 No, edino, če je že @Rokovnjac imel kaj prste zraven in privaril 5l Citiraj Link to post
mancSLO 1 945 Napisano November 10, 2016 Share Napisano November 10, 2016 (urejeno) Da nisem jaz potem MP-4 vozil . Aaaaaaaaaaaa.. Hvala Božo, da si mi povedal. Madona sm smotan. Verjetno bi celo prvenstvo do konca iz 120max vozil. @terga, kako kej T500 ruje. A sosedje že kaj po stenah tolčejo? Uredil November 10, 2016 - mancSLO Citiraj Link to post
zamex23 1 242 Napisano November 11, 2016 Share Napisano November 11, 2016 T500 je tišji proti vsem logitechovim volanom. 1 Citiraj Link to post
skopusnik 1 374 Napisano November 11, 2016 Share Napisano November 11, 2016 Res je Citiraj Link to post
mancSLO 1 945 Napisano November 12, 2016 Share Napisano November 12, 2016 Ne vem od kje potem meni ideja, da ima T500 močnejši fbb. Sem se motil izgleda. Čas dirke: sem na potiho šel probat, ko so v Monzi še vsi spali. nad 76 minut. Spet bom zamudil vse pit punce, pa še piškote na štantih... Citiraj Link to post
skopusnik 1 374 Napisano November 12, 2016 Share Napisano November 12, 2016 Ima močnejši, ne glasnejši Citiraj Link to post
alkoro 676 Napisano November 12, 2016 Share Napisano November 12, 2016 (urejeno) offtopic Glasnost Driving Force GT/ G25 G27/G29 izvira zobnikov, ko se stikajo med seboj. T300 in T500 uporabljata jermen, kar pomeni, da tega zvoka ni. Thrustmasterja sicer nisem še probal ampak vsaj na fanatec CSW v2 je tako, da na ravnici ne čutiš tistega vmesnega prostora, ki je med zobniki, saj je jermen konstantno napet. Sam sem imel prej Microsoft SideWinder Force Feedback Wheel in sem si v petek nabavil čisto nov G27. V ponedeljek sem ga nesel nazaj, saj je imel še večji dead center na ravnici kot moj 10 let+ star volan. Potem sem naročil V2 bazo in ostalo je zgodovina Tako da bi vsakemu, ki gleda da bi nabavil nov G290 volan (Link) svetoval, da iz nemčije (Link) naroči T500RS , bo imel neprimerno boljšo uporabniško izkušnjo. T300 bi se izogibal saj imajo neke probleme.@terga kdaj narediš load cell mod? Uredil November 12, 2016 - alkoro Citiraj Link to post
terga 402 Napisano November 12, 2016 Share Napisano November 12, 2016 Uf, še s tem mam probleme. 10 let bremzanja z levo nogo mi čist nč ne pomaga Citiraj Link to post
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.