Skoči na vsebino

1. test - Zandvoort - 16.10.2016


Recommended Posts

Malo sem pobrskal po spletu in tule našel neke rezultate, kjer kaže, da 488 ni tako nadmočen. Menda je precej potraten na gorivu, tako da mora verjetno pogosteje v bokse. Tudi tu je podobno.  Na teh dveh je morda bolj spredaj: prva, druga.

Je pa Tomaževa rešitev res čisto enostavna, če bodo dileme okoli tega...

Uredil - mancSLO
Link to post
  • Odgovori 48
  • Created
  • Zadnji odgovor

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Pohvale organizatorju, vse je klapal sto na uro. Q: Ritem ok, na koncu sprobam kolk da tale Mkvarn od sebe, pa je dal 19 tisočink premalo R1: Alen na trdih, jaz na medium. To izkoristim v pr

Je kakšna možnost, da se dirka prestavi na soboto oz. na zgodnejši termin v nedeljo? Kar nekaj članov slo-racinga namreč vozi CORE GT4 prvenstvo, ki ima dirko vsako nedeljo ob 21.30 .

Urnik spremenjen!

Pred 15 urami , Matjaž Murn je napisal:

P.S.: Sklepam, da bomo lahko v kratkem prvenstvo preimenovali v Hitri Dirkač Ferrari 488 GT3 ;)

Organizator ma zadnjo besedo, daj omejitev na število istih avtov v prvenstvu. Recimo na 3-4 ekipe pa je. Marsikatermu bo slabše za vozit če bo 20 istih avtov, pa ene 2 druga. 

Link to post

V naši ekipi smo opravili kar nekaj testiranj. Res je Ferrari najhitrejši ampak na polnem tanku naredi najmanj krogov.
Na SPA sem z lift&coast tehniko naredil komaj 15 krogov, medtem ko ostali na polnem gasu naredijo 17 in celo 18 krogov.

Tako da na dolge stinte Ferrari v bistvu ni v prednosti saj bo treba že na endurance short narediti en postanek več, na endurance long pa celo 2 ali 3. Sedaj je pa vprašanje če pridobiš toliko v enem stintu, da pokriješ pitstop time. 

Pri sprint dirkah bi znal Ferrari dominirati.

Če bi se odpravilo pravilo, ki pravi da je potrebno nujno enkrat v boxe, bi pa znalo biti že zelo zanimivo saj je Ferrari zelo na limitu glede goriva.


 

Link to post

Pohvale organizatorju, vse je klapal sto na uro.

Q: Ritem ok, na koncu sprobam kolk da tale Mkvarn od sebe, pa je dal 19 tisočink premalo :)

R1: Alen na trdih, jaz na medium. To izkoristim v prvem ovinku in smuknem na prvo mesto. Potem hotlapam, kolk pač zmorem. Javim v 12 krogu da grem v bokse, pa je banda še po garaži ležala in puzzle sestavljala. No prinorim notri, se nekako le spravijo zalivat mojo puščico, vendar vse bolj po črnogorsko. Šibam nazaj na pisto, gledam zaostanek za Alenom, ki je bil tam nekje 25 sekund, vendar dec ni in ni šel v bokse :) No, ko je šel in prišel ven, je bil pa že predaleč. Skratka lepa dirka, čestitke nam prvim trem :D

 

R2: Probam drugo taktiko, grem malo v gužvo, da vidim kako gre. No ne gre, Selčan širok kot od šleparja zadnji del, Erik šviga švaga sem ter tja, potem od nekje uleti še en Lambo, jaz pa v pesek (lambo nič kriv zato). Si rečem, ok jih bom z zgodnjim postankom prehitel. Med dirjanjem po ciljni nekako pokljukam kar rabim in hajd v bokse. Vzamem še nove gume in gremo tolči na polno. Po treh krogih vse mastno tam zadaj, pa kaj k... so mi tole z pašteto namazal gume al kaj? Pogledam na indikator, jasno bik zaripsani, saj maš softije gor. Zdrava marija in sedem čebel, grem nazaj v bokse, potalam šamarje in kape, vzamem hard gume in šibam nazaj. Za mano pridivja Marjan, jaz nekaj motovilim, se zamotovilim in odnesem še Marjana s steze. Kapo dol za potezo, Srečko bi bil ponosen, sam si pa grizem nohte, da leti od njih, kot od Štilarce, ko žaga hrastove dile. Pardon je premil izraz, dobro da je testna dirka, da vem da se na pravih ni za špilat.

 

 

Link to post

Nisem imel časa za trening, v QR je bil setup default. Na ravnini sem komaj v šesto prešaltal :) Piruete tudi niso pomagale pri boljši uvrstitvi.

Za glavno dirko mi je @enjoyer83 poslal setup, ki je bil najbrž super, samo avto ni zdržal dlje od tretjega ovinka. Sem imel neke moteče elemente v in okoli kokpita, tako da je bilo bližnje srečanje s steno neizogibno.

Server je laufal super, tudi na Q dirki sem lepo vozil Kurentu za ritjo in ni bilo opaziti nobenega skakanja ali kakšnih drugih težav.

Tisti spredaj so se pa res odpeljali, kot da jim cel zadnji konec gori. Kapo dol za tak pace in to že na testni dirki. 

Link to post

Q: P3.?

R1: Ferrarija sedaj poznam v nulo. Borba iz Erikom za vsak cm. Superca. P3 na koncu.

R2: Marjan končno tak kot se zagre: pozabil nalaudat set,  šel v onostranstvo in se vrnil na štart iz garaž. Malo na silo (sori) sem Gašperja uspel prehiteti, po tem pa gasa za tremi pred seboj. Yea. To mi deli. Po 15 krogih ugotovom, da sem po restartu serverja pozabil TC vklopit. Doma so me po tekmi spraševali, kdo je to Kunos. Da sem nekaj bentil nad njim ?. Vseeno se nekako na P2 nakazuje, ko pride do klubske afere:D. Bomo to za zaprtimi vrati[iz].

- 488 bo res hardcore za tole druščino, ampak se ne damo...

- ali se da kje v ini. nastavit, da je TC privzeto 3 ali 4, ne pa 1?

- iz boksov sem lahko štartal takoj ob zeleni, kot ostali??

- glede na to, da so nekatere ekipe prišle na testno dirko še brez setov, se obeta zanimivo prvenstvo.

Link to post
  • B_U_R_I unfeatured this tema

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Odgovori na to temo...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Povezava je bila samodejno vdelana.   Raje prikaži samo povezavo

×   Your previous content has been restored.   Počisti urejevalnik

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Temo prebirajo   0 uporabnikov

    Te strani si ne ogleduje noben registriran uporabnik

×
×
  • Ustvari novo...