skopusnik 1 374 Napisano February 15, 2017 Share Napisano February 15, 2017 Zapomni si - dirke ne moreš končat prej kot vodilni (razen v ograji seveda). Za tem, ko vodilni konča začeti krog, končajo tudi vsi ostali (ko pridejo čez črto). 1 Citiraj Link to post
treker 139 Napisano February 15, 2017 Share Napisano February 15, 2017 Pa se pojavi kakšno obvestilo, recimo zadnji krog? Je števec oz. odštevec vseskozi viden? Citiraj Link to post
skopusnik 1 374 Napisano February 15, 2017 Share Napisano February 15, 2017 Povsem na vrhu ti vedno piše kolk je do konca. Ko bo cilj bo pa verjetno last lap pisalo. TReba probat Citiraj Link to post
markop 702 Napisano February 15, 2017 Share Napisano February 15, 2017 V IR je bela zastava, ki nakazuje, da je vodilni začel zadnji krog. Ne vem, če je tudi v RL tako in če bo v AC tudi tako. Citiraj Link to post
B_U_R_I 3 290 Napisano February 15, 2017 Avtor Share Napisano February 15, 2017 Sprobam danes/jutri pa sporocim Citiraj Link to post
Ale 472 Napisano February 15, 2017 Share Napisano February 15, 2017 IR je ameriški, Američani pa uporabljajo zastave malenkost drugače. Tam bela zastava pomeni nekaj drugega, kot drugje po svetu, kjer pomeni, da je na progi počasno vozilo. 1 Citiraj Link to post
PEK 2 291 Napisano February 15, 2017 Share Napisano February 15, 2017 z novim patchom pise zgoraj "leader on last lap" Citiraj Link to post
alkoro 676 Napisano February 15, 2017 Share Napisano February 15, 2017 4 hours ago, Matjaž Murn said: BTW, kateri pa ne ustrezajo? Kakor vem ima Blancpain postavljen limit na 2,5 kg/hp. GT3 avti v Assetti imajo takole (manj je boljše): Audi: 2,19 kg/HP Huracan: 2,07 kg/HP Ferrari: 2,54 kg/HP Mclaren: 2,48 kg/HP BMW: 2,38 kg/hp Mercedes AMG : 2,43 kg/hp Nissan: 2.17 kg/hp Splošno GT3 pravilo: Quote The cars in GT3 are designed to have a weight between 1200kg and 1300kg with horsepower between 500hp and 600hp. All cars have a very similar power to weight ratio but achieved either by high power and high weight such as the Mercedes-Benz SLS AMG[2] or low power and low weight such as the Porsche 911 GT3.[3] GT3 cars also have traction control, ABS and built in air jacks for quick pit stops. Pač Italjani so malce po svoje čaral. 2 Citiraj Link to post
bofu 175 Napisano February 21, 2017 Share Napisano February 21, 2017 (urejeno) Kateri layout se vozi Šlajfo? Nikjer ne zasledim tega ... Še replika na spremenjen pravilnik. Kaj pa v primeru, ko dobiš PLP kazen v zadnjem krogu? Odmah 30s in ni treba na prestajanje? Uredil February 21, 2017 - bofu Citiraj Link to post
B_U_R_I 3 290 Napisano February 21, 2017 Avtor Share Napisano February 21, 2017 Če v zadnjem krogu opravljaš kazen je +30s. To pomeni, da ni fajn prehitro pripeljat v bokse na obvezen postanek v predzadnjem krogu ter ni fajn v zadnjem krogu sekat proge. Če kazni ne opraviš - diskvalifikacija. Citiraj Link to post
bofu 175 Napisano February 21, 2017 Share Napisano February 21, 2017 (urejeno) Res mi ni všeč. Naj me nekdo zrine iz proge v zadnjem krogu in bom 3x nastradal? 1. ker me je zrinu, 2. ker dobim kazen za štiri sekanja in 3. še dodatnih 30s. Ne vem no ... Uredil February 21, 2017 - bofu Citiraj Link to post
alkoro 676 Napisano February 21, 2017 Share Napisano February 21, 2017 Če te izrine v zadnjem krogu, normalno končaj dirko. Pošlji pojasnilo komisarjem in upaj da prideš čez. Citiraj Link to post
bofu 175 Napisano February 21, 2017 Share Napisano February 21, 2017 V bistvu je ta še boljša varianta, ja, kakor recimo, da sem si sam kriv, da imam 3/3? Citiraj Link to post
mancSLO 1 945 Napisano February 21, 2017 Share Napisano February 21, 2017 Torej kako je, če v zadnjem krogu dobiš četrto plp opozorilo? Citiraj Link to post
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.