Skoči na vsebino

Splošna debata - GT3 prvenstvo [16/17]


Recommended Posts

Pred eno uro, 57X je napisal:

Boljša rešitev bi po moje bila, da se dodeli po rezultatih zadnje dirke.

Vsekakor bo primerno, če se dirkalnike ustrezno obteži, da se doseže vsaj približno sorazmerje med brendi. Mogoče nam pa update prinese kaj novega v tej smeri ;)

Prva stvar je nesmiselna. Če sem bil hiter v BH, ne vidim smisla da imam obtežitev na naslednji progi, ki mi ne leži. 

Obtežiti dirkalnike ni enostavno, zatorej se organizator v to ne bo spuščal. Je le 9 dirkalnikov, pa ne more to samo en testirat in jih izenačevat. Sedaj pa dobi 5 relevantnih voznikov, ki bodo testirali vseh 9 avtov na več različnih progah...

Link to post
  • Odgovori 202
  • Created
  • Zadnji odgovor

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Mene skrbi, kje je folk? Lani smo takle čas že razdirali debate, zakaj to in zakaj ono, letos pa kar vse tiho je bilo.... A je AC že izpeta? Se še vsi valjajo po dopustih? Se je dvignila rodnost v Slo

MarkoP, sem te zadnje dirke pogrešal    (kako narediš tole afno spredaj, da se v modro pobarvaš )  Jaz v celem prvenstvu nisem dobil ene PLP kazni, oziroma vožnje skozi bokse, tako da če se prej

PLP  Helicorsa  Pit Config  Obnovil pravilnik  Taktika določena  Rezerviral časnovni termin  Onemogočil vse dirkašno nepomembne porte na routerju med dirko  Domače o

js sm bil tud hiter na grobniku lani, pa mi naslednja Imola ne leži, pa sm mel vseen balast :D ne vem če sm te razumel no..

ja, 5 relevantnih, k jih boš ti požegnal, pa ne verjamem, da bomo dobil :roll:

Link to post
Pred 15 urami , alkoro je napisal:

Je to skupek nagrade za uspešnost in balasta za izenačitev dirkalnikov ali so to mišljene kazni?

To je skupek celotnega balasta.

Pred 15 urami , alkoro je napisal:

-200% obraba gume, glede na to da se bo tyre model še spreminjal čez potek prvenstva.

Ne razumem povezave med 200% obrabo in spreminjajočim se tyre modelom. Lahko malo razložiš kaj si mislil s tem?

Pred 16 urami , alkoro je napisal:

-Tyre blankets zaradi nesreč povezanih v prvem krogu.

Prilagajanje voznika razmeram na dirkališču in stanju dirkalnika je nekaj, kar bi moralo bit samoumevno. Malo smo se razvadili, da ima dirkalnik kar 100% gripa takoj, ko zapelješ iz boksov in da je stanje na pisti konstantno. Prepoved Tyre Blankets imajo tudi v Blancpain seriji po kateri smo povzeli večino pravil. Tudi v BMW seriji nismo imeli ogretih gum pa smo se kar lepo peljali v prvem krogu - se ne spomnim kakšnih odmevnejših nesreč v L1. Jaz bi zaenkrat pustil tako kot je. Pred začetkom sezone imamo dve testni dirki pa bomo malo videli stanje. Če bo to res tako hud problem, lahko pred začetkom oz. med prvenstvom še spremenimo.

 

BOP ima Blancpain zelo kompleksen in ga v taki meri in na tak način v Assetto Corsa niti ne moremo forsirati. Balansiranje dirkalnikov samih je mukotprno, časovno potratno in precej preveč po občutku. Da bi bilo to vsaj približno merodajno, bi morali testirati na naslednji način:

  • trije različni vozniki
  • potrebno bi bilo primerjati čase skozi celoten stint in ne samo najhitrejši krog
  • vsak voznik bi moral testirati vseh 9 dirkalnikov
  • testiranje bi moralo potekati na vsaj 3 različnih tipih dirkališč (low speed, high downforce; medium speed, medium downforce; high speed, low downforce)

S tem, da npr. MP4-12C in SLS sta take počasne krave na nekaterih dirkališčih in skoraj enako hitra na drugih, da bi potem BOP morali delat še različno glede na tip dirkališča.

Balast na tak način kot je sedaj predviden, se mi zdi najbolj smiseln. Prva dirka je brez balasta. Najboljših deset bo obteženih. Če si npr na P2 sta tvoja direktna konkurenta na P3 in P1. Razlika je samo 8 kg med tistim za tabo in tistim pred tabo. 8kg je manj kot desetinka na krog, kar ni tako hudo. Po vsej logiki bi se morali ti trije vozniki zaradi obtežitve znajti na neki podobni poziciji ob koncu naslednje dirke (če ne upoštevamo drugih faktorjev). Če je P3 zaključil pred P2 v skupnem točkovanju, bo na naslednji dirki med njima predvidoma zopet samo 8kg razlike. 

Med tistim na P10 in P1 je razlike 80 kg. Tu je razlike že precej velika in se že kar pozna na časih. Vendar je tu potrebno upoštevati, da je bil tisti na P10 tam z nekim razlogom. Ali ima slabši dirkalnik ali pa ni tako hiter. Dirkalnik bo enak skozi celotno sezono. Če bojo njegove sposobnosti ostale enake, se kaj veliko višje tudi ne bo prebil. Če pa se bo, ga bo hitro nazaj zaustavila večja obtežitev, ki jo bo dobil z vzponom po lestvici.

Kakorkoli obrnemo ta obtežitev deluje na ta način, da te poskuša postavit ob bok nekomu, ki je enako hiter kot ti. Mogoče bo na eni dirki nekdo hitrejši, ker ima manj kilogramov, vendar bo na naslednji dirki dobil več kilogramov in bo že zadaj. Konec koncev si poglejte finalno razvrstitev v BMW prvenstvu - jaz mislim, da so bili najboljši na vrhu kljub balastu.

Če ima kdo kakšno konkretno rešitev za ta problem, sem pripravljen poslušat. Ampak zaenkrat sem mnenja, da je to še najboljša kombinacija.

Pred 18 urami , alkoro je napisal:

V primeru balasta za uspešnost, bi bilo vredno razmisliti v povečanje slipstream efekta, saj je ta v primerjavi s IR smešno majhen. Škoda da nimamo DRS :D 

Tega se na nek pameten način ne da urediti (če se sploh da). Vsaj ne da bi jaz vedel.

 

Prispevek za status donatorja je 6€ za pol leta. Prijavnina dodatnih 10€. Če se udeležiš zadostnega števila dirk, dobiš 10€ ob koncu leta nazaj, tako da je tvoj strošek načeloma samo teh 6€. Če si med Top 20 - kar skoraj definitivno si, če odpelješ vse dirke, potem dobiš še brezplačno vožnjo s tekmovalnim gokartom v vrednosti 25€. Zame je to win-win. Prijavnina te sili v online dirkanje, da si s tem zagotoviš vračilo le-te, na koncu pa zaradi tega še nekaj dobiš.

Upam, da sem na vsa vprašanja in pripombe odgovoril. Če sem kaj pozabil, me spomnite. Je pa lepo slišati tudi vaše pohvale. Na koncu dneva mi je to še najbolj pomembno in je glavni razlog zakaj se sploh še trudim s tem.

Link to post

A ballast pa mora bit?

Na sosednjem portalu, kjer je tudi polno slo-racerjev, vozimo prvenstvo brez ballasta in vsaj veš, kje si. In če ti uspe tehniko vožnje oziroma karkoli drugega tako izboljšati, da skozi prvenstvo dva ali tri prehitiš, si zmagal.

Tako pa pride do navideznega izenačevanja, ki ne vem, če kaj koristi.

Tisti razlog, da se nekdo sam vozi zdrži le delno. Če pogledamo našo sceno, so caa. štiri do pet četvork po kvaliteti. Mislim da je tu dovolj prostora za dobre borbe.

Res pa je, da je bil čas za te debate pozimi ( a ja, poleti), pravilnik je narejen in se ga bomo držali.

Link to post

Glede gum: z 200% obrabo postane površina gume še bolj občutljiva, kar je pa glavni vzrok za velike razlike v časih.
S tem pravilom se postavi vse avtomobile na hard opcijo na dirki in medium na kvalifikacijah. 

Testiral sem na RRT serverju, kjer mi je na sredini stinta z medium gumam malo zaneslo zadek, kar je pomenilo, da sem se 2 kroga vozil +2 sek od prejšnjih časov, da sem gume spravil nazaj na optimalno temperaturo. Najhitrejši čas sem postavil predzadnji krog, ko je indikator obrabe zadnjih gum že kazal rdeče.

Vem da je za vse enako, ampak tukaj se bodo še bolj poznale razlike v setupu in stilu vožnje.

Maserati GT4 že ima v10 tyre model pa se mi zdi, da je manj občutljiv na te zdrse.

Glede slipstream efekta, mislim da se ga da nastavit tako kot gume in porabo goriva.
Pri BMW je bil namreč problem, da si z obtežitvijo kljub boljšem izhodu od avta pred teboj na ravnini izgubil kljub zavetrju.
Kako potem prehitiš? Divebomb?:lol:
Vem da je med AC in IR razlika v draftu, v AC se mi zdi da je premalo v IR se mi pa zdi da kar malo pretiravajo.

Tudi jaz sem mnenja, da ti nekatere proge bolj ustrezajo kot druge. Še vseeno pa se mi zdi bolj pomembno, da imaš na vsaki progi avto uravnotežen tako, da ustreza tvojemu načinu vožnje. 

 

Link to post

Rožić, če ne bo BOP z balastom, se boš vsako dirko (tut tisto 144min) sam vozil okoli. Jaz vem da te ne bom lovil! :P 

EDIT: Drugače pa pohvale Matjažu, za tole ogranizacijo. Že s fun dirkami sem mel preveč dela, kaj more šele s tem bit. :) Kar bi jaz osebno spremenil je kakšnih 5-10% krajše dirke (vse 3 vrste dirk), ker 2 ure in pol dirkanja je za nas upokojence kr mal preveč... :P

Uredil - PEK
Link to post

@mancSLO naše fun dirke so bile ponavadi brez balasta. Tam se je prav dobro videlo kakšne razlike nastanejo, ko tega ni. Par ljudi je imelo borbe, ostali pa so hotlapali sami. Bodisi spredaj, bodisi zadaj. 

Ker nismo iRacing, da bi se na vsako dirko prijavilo 200 ljudi in bi jih na podlagi nekega ratinga posortirali po serverjih glede na njihove performance, imamo ta balast. Predstavljaj si, da bi na iRacing dirkah na random razmetalo voznike ... Od 1000 pa do 7000 ratinga. Ogromna razlika je že med 1000 in 2000, kaj šele med 1000 in 7000. Verjetno bi tam potem tudi imeli kakšen balast. 

Kot sem napisal zgoraj tudi ni neke realne možnosti izenačit vseh dirkalnikov. Ta balast se je v zadnjih ne vem koliko letih in ne vem koliko sezonah vedno obnesel kot nekaj dobrega. Balast imajo tudi nekatere prave dirkaške serije in to z dobrim razlogom - nisem se jaz nekega jutra zbudil in se spomnil, da bi pa malo kil nametal v dirkalnike.

@alkoro - good point. Mogoče bi bilo res smiselno samo obrabo goriva pustit tako veliko, obrabo gum pa zmanjšati. Slipstreama se na MP ne da spreminjat. Te opcije ni nikjer. Če je kakšen workaround me prosim razsvetlite. Vem , da to obstaja na SP.

@PEK - ne seri s tem BOP. V BMW prvenstvu si skoraj celotno sezono vodil, to pomeni, da si imel stalno največ kilogramov pa te nekateri še vedno nismo dohajali.

 

Še nekaj glede tega izenačevanja. Za zmago v prvenstvu moraš zbrat največ točk na koncu prvenstva. Točke ne nabiraš samo z zmagami. Važen je končen rezultat ne pa posamične zmage. Poglejte si npr. BTCC - 12 različnih zmagovalcev v eni sezoni pa je to ena najbolj popularnih dirkaških serij na svetu. Za zmago se je na zadnji dirki borilo več različnih dirkačev - in to so bili res najboljši izmed vseh. Nič niso bili umetno nastavljeni zaradi balastov ipd. Če ne bi bilo balasta bi bila razlika kvečjemu večja in bi bil prvak znan mogoče že 3 runde pred koncem prvenstva. 

Link to post

Gašper, a ni Matjaž odgovoril dovolj konstruktivno? Tisti, ki ste proti temu lahko predlagate boljšo rešitev. 

PS: Bi pa tut jaz pohvalil organizacijo in vse, ki vložijo toliko truda in časa za našo zabavo. 

Uredil - Ale
Link to post

Aleš, je ja. Ni letelo na Matjaža, ampak na Fabija in Selčana. Js sm to pisal zjutri na prvi pavzi, čez tri ure sm pa ugotovil, da nism stisnil post reply. Seveda nisem refreshal strani, da bi videl, da je ene par novih objav vmes. Zato verjetno zgleda kot, da je letelo na vse sodelujoče, ali celo, bog ne daj, na Dupodjo :D 

Link to post

@Matjaž Murn, meni prav nič ne pomeni, da prehitim nekoga, ki je 2-3 sec. na krog hitrejši. Mi pa pomeni, da če kot ponavadi deseti, prehitim sedmega na primer (o tem smo razglabljali tule.)  Ampak OK. To je pač moja, večina hoče obtežitve in če se bom prijavil, pravilnik velja 100%.

Je pa fino, da je stekla debata. 10 dni po objavi prvenstva, ko je samo en poljak rekel, da nima denarja, je bilo čist scary videti...

Link to post

Hehe :) Saj še ni 10 dni minilo od objave. V bistvu niti en teden še ni. Je bilo pa enako pri prejšnjih dveh BMW prvenstvih, tako da prijave pričakujem bolj proti koncu, kot ponavadi.

Tisti, ki je 2-3 sec hitrejši na krog, ga tudi takrat ne boš prehitel, ko bo imel 80kg v avtu. Če smo čist iskreni, si ti prehiteval folk lani zato, ker si precej napredoval in ker si treniral za vsako dirko. Ostali pa pač nis(m)o. Kilogrami so samo malo pomagali, niso pa bili glavni razlog.

Link to post

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Odgovori na to temo...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Povezava je bila samodejno vdelana.   Raje prikaži samo povezavo

×   Your previous content has been restored.   Počisti urejevalnik

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Temo prebirajo   0 uporabnikov

    Te strani si ne ogleduje noben registriran uporabnik

×
×
  • Ustvari novo...