B_U_R_I 3 290 Napisano September 9, 2016 Share Napisano September 9, 2016 Vse, kar ne spada pod ostale teme ... Citiraj Link to post
majk 1 Napisano September 30, 2016 Share Napisano September 30, 2016 Dan dobry.Jestem poljskih, bi rad, da sodeluje pri vaših tekmah GT3.Napisz kaj potrebujem da je z vami jeżdzić.Do pogled. Citiraj Link to post
B_U_R_I 3 290 Napisano September 30, 2016 Avtor Share Napisano September 30, 2016 Hi @majk I don't speak Polish so I'm going to reply in English. The first thing you need to do is read the rules. They're only in Slovenian language but I hope you can use Google Translate to help you get through them. If there is anything that you do not understand don't hesitate to ask. Citiraj Link to post
majk 1 Napisano October 2, 2016 Share Napisano October 2, 2016 Sorry I can not afford to pay for the race.BB. Citiraj Link to post
skopusnik 1 374 Napisano October 2, 2016 Share Napisano October 2, 2016 (urejeno) C'mon, it's only 10€ for whole season and you get it back if you finish enough races Uredil October 2, 2016 - skopusnik 1 Citiraj Link to post
Rokovnjac 783 Napisano October 4, 2016 Share Napisano October 4, 2016 Kater avto bo pa kvalifikacije določen. Oziroma za kvalifikacije kvalifikacij? Citiraj Link to post
B_U_R_I 3 290 Napisano October 5, 2016 Avtor Share Napisano October 5, 2016 Mislim, da dodatne kvalifikacije ne bodo potrebne. Pa tudi če bodo, se bo vozilo s tistim dirkalnikom s katerim se prijaviš v prvenstvo. Gašper sej fajn, da si takoj Matjaževih 90% zapopadu, ampak daj tam na 94% vsaj naštelaj, kolikor bo na štartu dirk ponavadi . 12 Da se malo obregnem ob tehle 90%. Letos bomo tole sproti malo bolj prilagajal. Če bo manj šoferjev prijavljenih, bomo probal nekako tako naredit, da bo nekje približno na isti točki prišlo do 100%. Poleg tega bodo sedaj dirke daljše z več krogi + kroge dost hitrejš odpelješ z GT3 kot z BMW M235i, tako da se bo grip hitreje povečeval. Na treningu bo mal drsalnica, potem bi pa moralo bit OK. Citiraj Link to post
PEK 2 291 Napisano October 5, 2016 Share Napisano October 5, 2016 Jz bom na dirko pršel ko bo grip 100%, prej bom raj pitbabes po boksu preganjal. Citiraj Link to post
Rokovnjac 783 Napisano October 5, 2016 Share Napisano October 5, 2016 Mene skrbi, kje je folk? Lani smo takle čas že razdirali debate, zakaj to in zakaj ono, letos pa kar vse tiho je bilo.... A je AC že izpeta? Se še vsi valjajo po dopustih? Se je dvignila rodnost v Sloveniji in posledično je kup novih očkov, ki perejo plenice? Vse to in še več, v naslednjih dneh, samo na slo-racing.com 6 Citiraj Link to post
Domc 214 Napisano October 5, 2016 Share Napisano October 5, 2016 Tisti, ki misli furat tovarniško zelenega obarvanega huracana, hit me up. Citiraj Link to post
alkoro 676 Napisano October 5, 2016 Share Napisano October 5, 2016 Vprašanje glede balasta: Quote Najvišja možna obtežitev je 150kg. Je to skupek nagrade za uspešnost in balasta za izenačitev dirkalnikov ali so to mišljene kazni? No mene pri prvenstvu moti sledeče: -Balast za uspešnost. (big surprise ) Bolj primeren bi bil balast za izenačitev dirkalnikov (488 GT vs MP4-12c = joke). V primeru balasta za uspešnost, bi bilo vredno razmisliti v povečanje slipstream efekta, saj je ta v primerjavi s IR smešno majhen. Škoda da nimamo DRS -200% obraba gume, glede na to da se bo tyre model še spreminjal čez potek prvenstva. -Tyre blankets zaradi nesreč povezanih v prvem krogu. -Dolžina long endurance dirke (144min). Mislim, da nas je zelo malo, ki si želimo tako dolgih dirk. Iz iRacing endurance dirk lahko povem da je stint 2h čez vrh glave. Format bi bil super če bi se lahko vozniki menjavali tako kot v IR. Pri tem formatu mislim, da bo največji problem število udeležencev. No pa da ne bodo samo graje, še pohvale: -200% poraba goriva izenači razlike v velikosti posode, hkrati pa nagradi tiste z dobro lift&coast tehniko -Širok izbor dirkalnikov -Različni formati dirkaških vikendov -Prijavnina, ki poveča resnost prvenstva. Jaz bi raje videl da se pobere naročnina, ki se na koncu ne vrne s tem, da ni potrebno imeti statusa donatorja. Pa naj se naredi nov status uporabnika: GT3 Racer -Končne nagrade Just my 2c. 1 Citiraj Link to post
PEK 2 291 Napisano October 5, 2016 Share Napisano October 5, 2016 Pred eno uro, Domc je napisal: Tisti, ki misli furat tovarniško zelenega obarvanega huracana, hit me up. A more bit lih zelen?! Citiraj Link to post
Domc 214 Napisano October 5, 2016 Share Napisano October 5, 2016 Strupen avto mora strupeno zgledat #go green Citiraj Link to post
mancSLO 1 945 Napisano October 5, 2016 Share Napisano October 5, 2016 (urejeno) - obregalni del: več kot 90% sem na privat serverju predlagal, ker je na dirki štart na caa 94% in je brez veze trenirat 90%. Pravilnik je za official gt3 postavljen in tle ni dilem. Za naslednje leto pa bi bilo smiselno P in Q imeti ekvivalent štartu R. Ker ta dejavnik plus še neogrete gume terjajo prevelik davek v prvih zavojih. - endurance: kapo dol, Matjaž. - ballast: mnenje poznano: tahitri naj se zrukajo po svoje, tasredni po svoje, oni zadaj po svoje. Ampak. Pravilnik je postavljen in tu ni debate. Bila je pozimi, tako da... - organizacija in vse ostalo: zopet hvala, da se pri nas kdo sploh trudi okoli tega. Pred vsem zaradi tega Dizel Race Team bo zraven. - upam, da pride do izmenjave in tudi Core pri nas prijavi ekipo, dve. - je kar zanimivo tole skrivnostno kreiranje ekip. Verjetno bo dan pred rokom bumf vsaj 15 ekip... Upam... - mogoče kermu prav pride: 650S - 125l R8 LMS - 120l, Huracan - 120l, AMG - 120l Z4GT3 - 110l, 488 GT3 - 110 Uredil October 5, 2016 - mancSLO Citiraj Link to post
57X 962 Napisano October 5, 2016 Share Napisano October 5, 2016 2 hours ago, alkoro said: -Balast za uspešnost. (big surprise ) Bolj primeren bi bil balast za izenačitev dirkalnikov (488 GT vs MP4-12c = joke). V primeru balasta za uspešnost, bi bilo vredno razmisliti v povečanje slipstream efekta, saj je ta v primerjavi s IR smešno majhen. Mene tud balast za dobro uvrstitev moti. V BMW prvenstvu sem po prvem vikendu dobil 56kg, kar je za moj nivo res prehuda. To se mi je pol vleku ta balast čez tri četrt prvenstva, ko sem počas lezel navzdol po lestvici. Non stop ene kile. Predlagam, da organizator premisli vsaj o prepolovitvi vrednosti balasta, da se ne bo tako zelo močno poznalo, nek hendikep pa bi vseeno bil. Tud ni ravno primerno, da se balast deloloča po skupni uvrstitvi prvenstva. Boljša rešitev bi po moje bila, da se dodeli po rezultatih zadnje dirke. Vsekakor bo primerno, če se dirkalnike ustrezno obteži, da se doseže vsaj približno sorazmerje med brendi. Mogoče nam pa update prinese kaj novega v tej smeri Slipstream - seveda sem za. Tole bomo kr na rajcu potestiral v bližnji prihodnosti Citiraj Link to post
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.