B_U_R_I 3 290 Napisano March 12, 2016 Share Napisano March 12, 2016 S Tomazem sva trenutno na P1 in pred drugouvrscenim vodiva ze za krog. Sedajle je Tomazev stint, potem imam pa se jaz dva do konca pa se on dva. Sva kar lepo konstantna, gume je na progi ze na pretek, tako da je gripa na zacetku stinta v izobilju. Mogoce kdo ve ce se da kje pogledat v katerem splitu voziva? Top nisva... Vec pa ne vem. 2 Citiraj Link to post
silicijeva dolina 1 254 Napisano March 12, 2016 Share Napisano March 12, 2016 Bravo Matjaž in Tomaž V katerem splitu sedaj vozita je po mojem trenutno nemogoče pogledati,vem pa,da bo na koncu pisalo,ko bosta dobila listo rezultatov. Midva sva trenutno na 21 mestu in ker imava super mehanike so nama zamenjali motor in sedaj leti kot strela,samo za kaj večji rezultat pa dvomim,da imava šanse. Mene še čaka en stint in če bo avto zdržal in tudi midva potem bova na cilju zelo vesela. Citiraj Link to post
mancSLO 1 945 Napisano March 12, 2016 Share Napisano March 12, 2016 Mislim da vas ni nikjer. Nekaj live prenosov je, pa slo-racing ekipe ni. Če ste pa pod kakim drugim imenom, je pa seveda težko najti. Citiraj Link to post
silicijeva dolina 1 254 Napisano March 12, 2016 Share Napisano March 12, 2016 Prenos v živo so samp top Spliti,torej split 1 Nas ne boš našel na teh prenosih v Živo. Zanimivo pa je,da v tem splitu,kjer vozim jaz ni prototipov in je samo GT3 klasa. Kako pa je pri vama Matjaž? Citiraj Link to post
mancSLO 1 945 Napisano March 12, 2016 Share Napisano March 12, 2016 Tule je še nekaj neuradnih live prenosov: https://www.youtube.com/results?q=sebring+12h&sp=EgJAAQ%253D%253D Citiraj Link to post
Tomaž Eržen 1 083 Napisano March 12, 2016 Share Napisano March 12, 2016 Matjaž fura predzadnji stint, sva približno 2 kroga pred p2. Začela sva z drugačno taktiko, zato se nam postanki križajo. Se pa obnese, ker bo nekaj lufta pri zadnjem stintu, ostali pa bodo morali verjetno opravit še en postanek Je pa tole noro, sva v 293. krogu Citiraj Link to post
B_U_R_I 3 290 Napisano March 13, 2016 Share Napisano March 13, 2016 Tole je super uspelo za prvič. Zmagala 6. split s skoraj 2 krogoma prednosti pred drugouvrščeno ekipo. Ni šlo vse popolnoma gladko. Prvi stint, ki sem ga peljal, sem se dotaknil zadka enega BMWja. Škode sicer ni bilo, malo sem izgubil na času, občutek pa seveda ni bil prijeten, saj je bila mimo komaj prva ura dirke. Kasneje se je zaostali za krog McLaren umikal enemu DPju in je tako močno zaviral, da bi ga kmalu nasadil. Izognil sem se mu, vendar sem pokasiral 4x, čeprav ni bilo videti, da sem se ga dotaknil. Ko je bil čas za v bokse, sem pritisnil tipko za pit limiter. V Rufu nikjer ne kaže kdaj je vklopljena, zato sem seveda prehitro peljal čez bokse, ker nisem videl takoj, da pit limiter ni vključen. Postanek s pribitkom 15s. Nekje na sredini dirke sem popolnoma zamudil točko zaviranja, saj je nekdo podrl en stožec in sem prepozno zaviral. Si je treba nepremične zavorne točke izbirat... Proti koncu zadnjega stinta pa še ena lepa pirueta v zadnjem ovinku in skoraj rikverc v bokse. Škode ni bilo, vse se je fajn rešilo. Na koncu prevozila ciljno črto na trdo prigaranem P1 v GT3 razredu. Super občutek. Popolnoma sem izmučen, ampak upam, da mi rata tole še kdaj ponovit. 5 Citiraj Link to post
silicijeva dolina 1 254 Napisano March 13, 2016 Share Napisano March 13, 2016 Tudi midva sva zaključila dirko in sicer na težko prigaranem 19.mestu Bila je zares super izkušnja in se že veselim,da kaj takšnega ponovim. Zanimivo je,da sva z sotekmovalcem imela zelo podobne čase in sva se zares ujela. Na koncu se mi je že pošteno spalo in to se je poznalo tudi na času. Aja,da ne pozabim,vozila sva v zadnjem 9.splitu. 1 Citiraj Link to post
silicijeva dolina 1 254 Napisano March 13, 2016 Share Napisano March 13, 2016 Torej ta serija,ki sem jo včeraj vozil ne šteje za napredovanje iz B v A licenco. Dobil pa sem veliko MPR in imam sedaj 4.99. Kaj to pomeni, da moram sedaj počakati na 14.Marec,ko so napredovanja? Citiraj Link to post
Tomaž Eržen 1 083 Napisano March 13, 2016 Share Napisano March 13, 2016 Kaj sploh povedat... od nekdaj sem raje vozil daljše dirke, a zadnja leta kaj več kot 2h v AC nisem nikoli peljal, tako da je bil to tapravi izziv (sploh v dvoje). Do dirke mi ni uspelo odpeljati nobenega stinta v celoti (napake, delo, otroci...), poleg tega sta mi nedeljski 2h Bathursta z Angleži jasno pokazali, da nimam energije na pretek. Vedel sem, da je možno odpeljati dobro, če le ne bom preveč utrujen. Kvalificiral naju je Matjaž, ker je bil s praznim avtom opazno hitrejši, štartal pa sem jaz.. Trema je bila skoraj taka kot pred zagovorom diplome Ko sva računala število stintov, sva ugotovila, da lahko prvi stint štartava s polovico bencina in se lepo izide do zaključka. Taktika je bila dobra, hitro sem prišel na P3, kjer pa sem lahko samo sledil vodilnima. Sledil je postanek v 18. krogu (namesto v standardnem 30.), vrnil sem se globoko v ozadju, a sem nato po postankih vodilnih bil spet pri vrhu in po nekaj krogih napadel vodilnega in prevzel vodstvo Do naslednjega postanka, ko je prevzel avto Matjaž, je prednost lepo naraščala. Nato je sledila konstantna vožnja obeh z manjšimi napakami in nekje po dobri polovici dirke sva imela dovolj prednosti, da sva se vračala nazaj na P1. Po približno 9h pa so bili vsi en krog zadaj, tako da je sledilo samo "bring it home safely". Najbolj sem vesel, da nisem naredil skoraj nobene napake. Prva dva stinta sta bila noro stresna, potem se pa navadiš tudi na prototipe in mesta, kjer prehitevajo. Poleg tega pa raje popustiš pol sekunde in pelješ normalno naprej. Vmes sem spremljal konkurenco v GT3, kjer niso popuščali, marsikatero prehitevanje se je končalo zato s kontaktom. Prehitevanje za krog je očitno tudi v iracingu problem, ampak blendanje res pomaga, potem se ti takoj umaknejo. Najslabša izkušnja pa je bila s par prototipi, ki so imeli tako slabe čase, da so bili konkurenčni nama. Prehitevanje, zasuk, prehitevanje, zasuk. Tisto ekipo bom še par dni sanjal Z Matjažem sva super sodelovala, v bistvu sva bila oba skoraj celih 12h poleg, da sva si pomagala glede avtov na progi, taktike itd. Na koncu je začel špil zafrkavat, ping mi je rastel čez 200, kakovost pa je šla na rdeče, zato je zadnja dva stinta moral odpeljati Matjaž, saj nisem hotel riskirati disconnecta. Še enkrat bravo, da si po 10h vožnje spravil skupaj zadnji 2h in naju pripeljal varno do cilja. (Sicer sem se potem prepozno spomnil in šel ven iz igre in nazaj not pa je bilo vse super, ampak ni bilo nobene škode). SR pa iz 2.5 direkt na 4.99 5 Citiraj Link to post
silicijeva dolina 1 254 Napisano March 13, 2016 Share Napisano March 13, 2016 Lepo si opisal svoje doživetje na tej dirki in lepo je videti na vrhu tabele GT3 serije ekipo Slo-racing-a 1 Citiraj Link to post
zamex23 1 242 Napisano March 13, 2016 Share Napisano March 13, 2016 Iz 2.5 na 4.99....hahaha Citiraj Link to post
mancSLO 1 945 Napisano March 13, 2016 Share Napisano March 13, 2016 (urejeno) Bravo naši. Čestitke vsem, ki ste se tega lotili, za Matjaža in pa Tomaža je pa itak že Miha napovedal, da gresta na zmago. In evo. Slo-racing na vrhu. Upam, da bodo takšni dogotki pripomogli k lažjemu komuniciranju na tem forumu, ker bi bilo res fino, da bi od ponorelega sveta na sim sceno prišli samo uživat. Taktika: ali sta z polovico goriva na štartu v bistvu overall imela en postanek manj. Vožnja: Glede prototipov: torej voziš svojo linijo in oni poštimajo svoje, ali se je vseeno modro malo umikat. Vzdržljivost: ne vem, ampak jaz tako uživam, da mi 3-4 ure vožnje dobesedno na blatniku v Nascarju mine ko keks. No tole večkrat pa kapo dol. Tehnika: Torej se prijaviš kot ekipa in ob postanku z kakšnim ukazom "prepustiš" volan sotekmovalcu v ekipi. A sta chatala prek TS, ali v igri nastaviš, da si v overal ali pa v team chatu? Še enkrat ?. Uredil March 13, 2016 - mancSLO Android Citiraj Link to post
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.