Skoči na vsebino

Sebring 12h - call for drivers


markop

Recommended Posts

S Tomazem sva trenutno na P1 in pred drugouvrscenim vodiva ze za krog. Sedajle je Tomazev stint, potem imam pa se jaz dva do konca pa se on dva.

Sva kar lepo konstantna, gume je na progi ze na pretek, tako da je gripa na zacetku stinta v izobilju.

Mogoce kdo ve ce se da kje pogledat v katerem splitu voziva? Top nisva... Vec pa ne vem.

Link to post
  • Odgovori 127
  • Created
  • Zadnji odgovor

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Tole je super uspelo za prvič.  Zmagala 6. split s skoraj 2 krogoma prednosti pred drugouvrščeno ekipo. Ni šlo vse popolnoma gladko. Prvi stint

Kaj sploh povedat... od nekdaj sem raje vozil daljše dirke, a zadnja leta kaj več kot 2h v AC nisem nikoli peljal, tako da je bil to tapravi izziv (sploh v dvoje). Do d

No,jaz sem sedaj našel enega sotekmovalca z BMW-jem in če je kdo,ki bi se pridružil naj sedaj napiše,drugače bova pač sama odpeljala. 

Posted Images

Bravo Matjaž in Tomaž [ok]  V katerem splitu sedaj vozita je po mojem trenutno nemogoče pogledati,vem pa,da bo na koncu pisalo,ko bosta dobila listo rezultatov. Midva sva trenutno na 21 mestu in ker imava super mehanike so nama zamenjali motor in sedaj leti kot strela,samo za kaj večji rezultat pa dvomim,da imava šanse. Mene še čaka en stint in če bo avto zdržal in tudi midva potem bova na cilju zelo vesela. 

Link to post

Matjaž fura predzadnji stint, sva približno 2 kroga pred p2. Začela sva z drugačno taktiko, zato se nam postanki križajo. Se pa obnese, ker bo nekaj lufta pri zadnjem stintu, ostali pa bodo morali verjetno opravit še en postanek

Je pa tole noro, sva v 293. krogu :)  

Link to post

Tole je super uspelo za prvič. 

Zmagala 6. split s skoraj 2 krogoma prednosti pred drugouvrščeno ekipo.

Ni šlo vse popolnoma gladko. Prvi stint, ki sem ga peljal, sem se dotaknil zadka enega BMWja. Škode sicer ni bilo, malo sem izgubil na času, občutek pa seveda ni bil prijeten, saj je bila mimo komaj prva ura dirke. 

Kasneje se je zaostali za krog McLaren umikal enemu DPju in je tako močno zaviral, da bi ga kmalu nasadil. Izognil sem se mu, vendar sem pokasiral 4x, čeprav ni bilo videti, da sem se ga dotaknil. 

Ko je bil čas za v bokse, sem pritisnil tipko za pit limiter. V Rufu nikjer ne kaže kdaj je vklopljena, zato sem seveda prehitro peljal čez bokse, ker nisem videl takoj, da pit limiter ni vključen. Postanek s pribitkom 15s. Nekje na sredini dirke sem popolnoma zamudil točko zaviranja, saj je nekdo podrl en stožec in sem prepozno zaviral. Si je treba nepremične zavorne točke izbirat... 

Proti koncu zadnjega stinta pa še ena lepa pirueta v zadnjem ovinku in skoraj rikverc v bokse. Škode ni bilo, vse se je fajn rešilo. 

Na koncu prevozila ciljno črto na trdo prigaranem P1 v GT3 razredu. Super občutek. Popolnoma sem izmučen, ampak upam, da mi rata tole še kdaj ponovit.

Link to post

Tudi midva sva zaključila dirko in sicer na težko prigaranem 19.mestu :D  Bila je zares super izkušnja in se že veselim,da kaj takšnega ponovim. Zanimivo je,da sva z sotekmovalcem imela zelo podobne čase in sva se zares ujela. Na koncu se mi je že pošteno spalo in to se je poznalo tudi na času. Aja,da ne pozabim,vozila sva v zadnjem 9.splitu.

Link to post

Kaj sploh povedat... od nekdaj sem raje vozil daljše dirke, a zadnja leta kaj več kot 2h v AC nisem nikoli peljal, tako da je bil to tapravi izziv (sploh v dvoje).

Do dirke mi ni uspelo odpeljati nobenega stinta v celoti (napake, delo, otroci...), poleg tega sta mi nedeljski 2h Bathursta z Angleži jasno pokazali, da nimam energije na pretek. Vedel sem, da je možno odpeljati dobro, če le ne bom preveč utrujen.

Kvalificiral naju je Matjaž, ker je bil s praznim avtom opazno hitrejši, štartal pa sem jaz.. Trema je bila skoraj taka kot pred zagovorom diplome :D Ko sva računala število stintov, sva ugotovila, da lahko prvi stint štartava s polovico bencina in se lepo izide do zaključka. Taktika je bila dobra, hitro sem prišel na P3, kjer pa sem lahko samo sledil vodilnima. Sledil je postanek v 18. krogu (namesto v standardnem 30.), vrnil sem se globoko v ozadju, a sem nato po postankih vodilnih bil spet pri vrhu in po nekaj krogih napadel vodilnega in prevzel vodstvo [champ] Do naslednjega postanka, ko je prevzel avto Matjaž, je prednost lepo naraščala. Nato je sledila konstantna vožnja obeh z manjšimi napakami in nekje po dobri polovici dirke sva imela dovolj prednosti, da sva se vračala nazaj na P1. Po približno 9h pa so bili vsi en krog zadaj, tako da je sledilo samo "bring it home safely".

Najbolj sem vesel, da nisem naredil skoraj nobene napake. Prva dva stinta sta bila noro stresna, potem se pa navadiš tudi na prototipe in mesta, kjer prehitevajo. Poleg tega pa raje popustiš pol sekunde in pelješ normalno naprej. Vmes sem spremljal konkurenco v GT3, kjer niso popuščali, marsikatero prehitevanje se je končalo zato s kontaktom. Prehitevanje za krog je očitno tudi v iracingu problem, ampak blendanje res pomaga, potem se ti takoj umaknejo. Najslabša izkušnja pa je bila s par prototipi, ki so imeli tako slabe čase, da so bili konkurenčni nama. Prehitevanje, zasuk, prehitevanje, zasuk. Tisto ekipo bom še par dni sanjal :D

Z Matjažem sva super sodelovala, v bistvu sva bila oba skoraj celih 12h poleg, da sva si pomagala glede avtov na progi, taktike itd. Na koncu je začel špil zafrkavat, ping mi je rastel čez 200, kakovost pa je šla na rdeče, zato je zadnja dva stinta moral odpeljati Matjaž, saj nisem hotel riskirati disconnecta. Še enkrat bravo, da si po 10h vožnje spravil skupaj zadnji 2h in naju pripeljal varno do cilja. (Sicer sem se potem prepozno spomnil in šel ven iz igre in nazaj not pa je bilo vse super, ampak ni bilo nobene škode).

SR pa iz 2.5 direkt na 4.99 [it]

Link to post

Bravo naši. Čestitke vsem, ki ste se tega lotili, za Matjaža in pa Tomaža je pa itak že Miha napovedal, da gresta na zmago. In evo. Slo-racing na vrhu.

Upam, da bodo takšni dogotki pripomogli k lažjemu komuniciranju na tem forumu, ker bi bilo res fino, da bi od ponorelega sveta na sim sceno prišli samo uživat.

Taktika: ali sta z polovico goriva na štartu v bistvu overall imela en postanek manj.

Vožnja: Glede prototipov: torej voziš svojo linijo in oni poštimajo svoje, ali se je vseeno modro malo umikat.

Vzdržljivost: ne vem, ampak jaz tako uživam, da mi 3-4 ure vožnje dobesedno na blatniku v Nascarju  mine ko keks. No tole večkrat pa kapo dol.

Tehnika: Torej se prijaviš kot ekipa in ob postanku z kakšnim ukazom "prepustiš" volan sotekmovalcu v ekipi. A sta chatala prek TS, ali v igri nastaviš, da si v overal ali pa v team chatu?

Še enkrat ?.

Uredil - mancSLO
Android
Link to post

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Odgovori na to temo...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Povezava je bila samodejno vdelana.   Raje prikaži samo povezavo

×   Your previous content has been restored.   Počisti urejevalnik

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Temo prebirajo   0 uporabnikov

    Te strani si ne ogleduje noben registriran uporabnik

×
×
  • Ustvari novo...