ingange 379 Napisano February 26, 2016 Share Napisano February 26, 2016 Eko odpiram novo temo , ker se mi zdi zanimiva in izziv . Vsi ki nam teče po žilah vsaj malo DIY DNK smo verjetno že pomislili na to ali pa vsaj da bi modificirali kar imamo . Razmišljat o tem sem začel ko sem videl : V bistvu je to kar vidimo kar preprosta zadeva za izdelat če ne kompliciraš preveč in uporabiš nekaj domišlije . Zatakne se pa mi kako to vse spraviti do tega da deluje na PC tak kot mora . In ugotovil sem da ded ki sestavlja te komplete uporablja tiskano vezje : http://www.derekspearedesigns.com/12-bit-controllers.html Industrial Grade Potentiometers We use two potentiometers. One for the accelerator, and one for the clutch.Specs Resistance (Ohms) : 100K Power (Watts) : 0.5, 1/2W Tolerance : +/- 10% Number of Turns : Single Rotation : 295 Degrees Adjustment type : Side Adjustment Actuator Type : Slotted Shaft Actuator Diameter : 0.250" (6.35mm) Size - Body : Square - 0.524" x 0.500" Face x 0.441" L (13.30mm x 12.70mm x 11.20mm) 50KG Load Cell We'll also be using a 50KG load cell for the brake pedal.Specs Rated Load : 50KG Input Resistance (Ohms) : 405 +/- 6 Output Resistance (Ohms) : 350 +/- 3 Use Temp Range (Celsius): -10 ~ +40 Cable Length : 0.42m Circuit Board We will be integrating Derek Speare's circuit board into our pedals. Specs 12 bit controller with integrated load cell amplifier: 36 button inputs, 5x12bit analogue axis inputs, one integrated analogue load cell channel with variable gain control 12 bit controller - standard: 36 button inputs, 5x12bit analogue axis inputs Dimensions: 12 bit controllers measure 60mm x 47 HOW HARD CAN IT BE Želim si da se okoli tega malce razpre debata . Če imaš vso elektroniko in te stane cca 100 eur , mislim da se splača nekaj skup " zašvasat " , pa če zgleda samo pol tolko sexy kit original si zmagal . Je pa res da cena tistih zgoraj na sliki tudi ni astonomska . Samo stopalke brez pritrditvene plošče z poštnino brez carine in DDV pridejo 560 eur . Citiraj Link to post
markop 702 Napisano February 26, 2016 Share Napisano February 26, 2016 Namesto potenciometrov bi se dalo vgradit hallove senzorje in se tako znebiš problemv z mehanskimi deli: http://simulaje.blogspot.si/2013/12/hall-sensor-jz-for-g25g27-hall-sensor.html Kdo pa sestavlja tisto zgoraj na sliki ? Zlgeda presneto hudo. A je hidravlično ? Citiraj Link to post
B_U_R_I 3 290 Napisano February 26, 2016 Share Napisano February 26, 2016 Load cell. To so PT-1 pedala od Protosim Tech 1 Citiraj Link to post
alkoro 676 Napisano February 26, 2016 Share Napisano February 26, 2016 1 hour ago, MarkoP said: Namesto potenciometrov bi se dalo vgradit hallove senzorje in se tako znebiš problemv z mehanskimi deli: http://simulaje.blogspot.si/2013/12/hall-sensor-jz-for-g25g27-hall-sensor.html Kdo pa sestavlja tisto zgoraj na sliki ? Zlgeda presneto hudo. A je hidravlično ? Če bi jaz sestavljal DIY pedala bi dal rajši kvalitetne potenciometre. Hall senzor se razkalibrira ob motnji magnetnega polja. 1 Citiraj Link to post
ingange 379 Napisano February 28, 2016 Avtor Share Napisano February 28, 2016 Batch#4 gre jutri v prodajo na voljo je 35 kompletov . https://protosimtech.com/ Iz radovednosti sem se dal v čakalno vrsto in sem 519 v vrsti . Je morda kaj podobnega na voljo v evropi ? Citiraj Link to post
B_U_R_I 3 290 Napisano February 28, 2016 Share Napisano February 28, 2016 Pro pedala že dolgo niso na zalogi, lahko pa malo spremljaš vseeno: http://www.h-engineering.net/shop/ Ultimate verzija so pa 1330€ komplet s tremi pedali. Za tak denar se da pomoje dobiti že kakšna hidravlična ... Also - vsi, ki vas zanima DIY - si malo preglejte to temo na Racedepartment 2 Citiraj Link to post
ingange 379 Napisano March 31, 2016 Avtor Share Napisano March 31, 2016 Eko mala anketa . Sam osebno ne uporabljam sklopke v simracingu . Nekako sem se tako navadil še iz časa ko moj logi MOMO pač ni imel sklopke . Ko sem preklopil na G27 sem GTEYE brake mod namestil levo kjer je ponavadi sklopka . Vedno za zaviranje uporabljam levo nogo tako , da desna noga ne zapusti gasa . Stopalke ki jih imam namen narediti bi bile samo gas - bremza . Lepo vas prosim za mnenja ,kaj mislite bo to ok ali naj vseeno naredim sklopko , ker je to zadnja podrobnost ki še me bega . Načeloma ne bo problem narediti naknadno še sklopko , ampak ........ Upam na utemeljene odgovore , ki temeljijo na osebnih izkušnjah . Citiraj Link to post
B_U_R_I 3 290 Napisano March 31, 2016 Share Napisano March 31, 2016 Odvisno kaj rad voziš oz. predvidevaš, da boš vozil v prihodnje. Jaz sicer imam sklopko, vendar nimam H menjalnika, tako da mi tudi sklopka za kaj drugega kot speljevanje ne pomaga... Če/ko bo zraven še H menjalnik pa bi bilo definitivno čudno vozit kakšen starejši dirkalnik, in prestavljat na H menjalnik brez sklopke. Je pa tko, da je pedal za sklopko pomoje najtežje narediti tako, da imaš tisti pravi občutek, kjer naj bi sklopka prijela... 1 Citiraj Link to post
skopusnik 1 374 Napisano March 31, 2016 Share Napisano March 31, 2016 Hja, zaenkrat v Assetto Corsa ti kaj dosti ne pomaga sklopka - če se bodo pa tej taljani kdaj spomnli, da uvedejo jump start, potem boš pa avto na štartu na sklopki držal, ne v leru 1 Citiraj Link to post
57X 962 Napisano March 31, 2016 Share Napisano March 31, 2016 No ja, js ko štartam s sauber C9 al pa lotus T98 vedno držim sklopko, H menjalnik pa v je v prvi prestavi. Ubistvu vedno, ko uporabljam H menjalnik, tako štartam. Edin pri Abarth AC štartam z drugo prestavo Ker največ vozim avte s H menjalnikom, se mi seveda osebno zdi stopalka za sklopko samoumevna. 1 Citiraj Link to post
alkoro 676 Napisano April 12, 2016 Share Napisano April 12, 2016 Po nedeljski BES dirki sem spet dobil veselje do simracinga, mislim da je iRacing endurance serija kar primerna zame, 24h Spa anyone ? Zato sem začel razmišljati ali bi se spustil v nabavo novih pedal, pri katerih bi morala biti zavora obvezno hidravlična. Tisti ki jih imajo pravijo, da je veliko lažje držati avto na meji lockupa, kar lahko na krog doprinese kar veliko časa + bolje ohrani gume. Na splošno je pri simracingu bolje več denarja vložiti v zavoro kakor pa vse ostalo, or so they say Že leto dni nazaj sem gledal tole: http://www.ricmotech.com/product_p/rgr-gtpp3xtf.htm , vendar jih takrat še ni bilo v prodaji, prejšnje verzije pa so stale okoli 1.000 EUR. No ko je ven prišel s ceno sem hitro opustil misel o nakupu teh pedal. Ker je želja po hidravlični zavori še vedno ostala, sem začel gledati perfect pedal za g27 pedala. Res da bi naredil downgrade na gasu in sklopki a bi bila zavora hidravlična. Čisto po naključju naletim na post v katerem je uporabnik CSP V2 pedala pretvoril v viseča, zavoro nadgradil v hidravlično in dodal gas pedalko iz bmw avta. #Mindblown (https://www.gtplanet.net/forum/threads/inverted-fanatec-v2-pedals-w-hyd-brake.329290/ in http://www.isrtv.com/forums/topic/21712-modified-csp-v2-hydraulic-brake-and-bmw-e46-throttle/ ) Ta rešitev se mi zdi najboljša opcija da pridem do hidravlične zavore, brez da zapravim 1000+ eur, zraven pa še malo DIY. Kakor sem preštudiral je zadeva sestavljena iz glavnega zavornega cilindra, ki je preko cevi povezan na slave hidravlični cilinder na katerem so nameščeni obročki različnih trdot, da si lahko nastaviš željeno trdoto zavore. Med oba sistemoma pride še senzor pritiska tekočin, ki silo pretvori v voltažo. Konektor od pritiska je možno povezati direktno v Fanatec OEM PCB board + ostane ti še vedno delujoči potenciometer. Enako enostavno se poveže tudi OEM bmw pedala za gas. PCB board je že 10 bitni, kar naj bi čisto zadostovalo (1024 steps). No sedaj pa bistvo tega posta. Zanima me, če je že kdo delal podoben projekt oziroma če mi lahko kdo priporoči kvalitetni master in slave cilinder. Sicer je v postu, ki je linkan zgoraj napisano katere dele je uporabil, vendar je te zadeve skoraj nemogoče najti v EU. Rad bi nekaj kvalitetnega, da ne bo po nekaj dneh lužica na tleh . 4 Citiraj Link to post
ingange 379 Napisano April 12, 2016 Avtor Share Napisano April 12, 2016 V čem pa vidiš prednost hidravlične zavore pred load cell ? Je še toliko boljši občutek kontrole ? Citiraj Link to post
silicijeva dolina 1 254 Napisano April 12, 2016 Share Napisano April 12, 2016 Goran,kakšne zavore ima tvoj osebni avto? Ali so po občutku podobne tem,ki jih ti uporabljaš za simracing? Definitivno ne. Citiraj Link to post
ingange 379 Napisano April 12, 2016 Avtor Share Napisano April 12, 2016 HA ha . Zelo težko je primerjati zavore v osebnem avtu in simracing . Kot prvo osebnega avta ne vozimo na limitu in skoraj nikoli ne zaviramo tako močno kot v virtualnem svetu , če pa že nasm ABS zaropota . Ja osebni avti imajo hidravlično zavoro ja . Ampak na meganu je mehka ko toplo maslo . Na golfu MK1 GTI je malce trša ampak še vedno mehka kot maslo na sobni temparaturi . Najtrša ki sem jo sprobal na osebnem avtu je bilo v golfu MK1 1.3 ki ni imel servo ojačevalnika . Moj G27 ki ima vgrajen GTEYE brake mod in dodano trdo peno v stilu Nixim brake mod je veliko bolj trd kot vsak avto ki sem ga probal oz isto kot golf brez servota . Tako da ne vidim smisla narediti hidravlično zavoro za simracing ki bo mehka kot maslo . Najverjetneje bo trda kot pri motorju ali avtu ki nima servo ojačevalca . Ta trd občutek pa se po moje doseže tudi z trdo vzmetjo in gumjastimi blažilniki na load cell zavori . Lahko da se motim vendar je po moje občutek dobre load cell in hidravlične zavore precej podoben . Ker sem pa zelen v high tech simracingu postavljam vprašanja ter zbiram izkušnje in nasvete . Citiraj Link to post
markop 702 Napisano April 12, 2016 Share Napisano April 12, 2016 Hey Goran, tukaj imaš nekaj zanimivega za brat. Ravno berem tudi sam, ker tvoje vprašanje zanima tudi mene. http://www.isrtv.com/pedal-tech/comparing-pedal-technologies-work/ Mislim, da so oni dovolj verodostojni. 1 Citiraj Link to post
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.