edgeslo 1 162 Napisano April 30, 2016 Share Napisano April 30, 2016 No, potem se jutri mogoče celo vidimo. Če danes ne bova imela sreče, greva jutri še enkrat Citiraj Link to post
alkoro 676 Napisano April 30, 2016 Share Napisano April 30, 2016 @edgeslo Rabim poizkusnega zajčka za tale set : http://dl.dropbox.com/s/2cqqdr3x0hwil2d/InterlagosKandidatQualy.sto?dl=0 Jaz sem ga peljal tudi na 120 litrov in je šel zelo lepo. Za race rabiš cca 100 litrov. Citiraj Link to post
edgeslo 1 162 Napisano May 1, 2016 Share Napisano May 1, 2016 Probam danes pa ti javim... itaq morava z Danijelom ponoviti vajo Včasih imam občutek da je top split isti shit kot bi vozil z novinci. V prvem stintu sem fasal enkrat v bok, enkrat v rit in s tem je bilo nekako konec veselice. Danijel je moral čakat več kot minuto za repair pa tudi to ni dosti pomagalo ker je race pace padel za najmanj 1 sekundo. Kolikor sem računal bi brez teh problemov končala okoli 20. mesta kar je bistveno bolje kot 31.. Sva pa tudi mal falila, oziroma jaz sem falil taktiko.. Prvih 30 krogov sem več ali manj visel v gužvi in ob tem seveda izgubljal dragocen čas.... če bi bil pameten, bi naredil pitstop, ven prišel na prazno stezo in tolkel malo boljše čase kot sem jih v gužvi Ma dober, za prvi BES po dolgem času je cool P.S: 100 litrov ? Midva sva šla 120,120 in na koncu 60, s tem da bi bilo tudi 50 dovolj.. 1 Citiraj Link to post
Danjel T. 280 Napisano May 1, 2016 Share Napisano May 1, 2016 Hello! Ja, včerajšnja dirka ni bila posrečena. Je pa bil dober trening za ponovno vajo Me preseneča, da nekateri vozijo, kot da bi dirka trajala pet krogov in silijo tudi tam, kamor zdrava pamet nebi. No, je pa tudi dosti fer in strpnih voznikov, ki uporabljajo glavo. Alen in Domen, upam, da se danes srečamo. Koliko sem uspel videt Alena, spada že med najhitrejše, tako da se top splitu nebosta izognila Bi naredil kako screenshot, sam mi je shranilo dirko šele od 68 kroga naprej. V prvih krogih je bilo najbolj pestro, ko so bili vsi na kupu. Bom probal prilepit kakega kasneje sem. Se vidimo na progi 1 Citiraj Link to post
edgeslo 1 162 Napisano May 1, 2016 Share Napisano May 1, 2016 Evo sem probal tvoj setup na brzake. Zgleda da je tvoj hitrejši samo je potreben drugačen stil vožnje kot z mojim. Predvsem turn in je veliko boljši s tvojim (najbrž zaradi ride height) je pa tudi bolj nervozen v izhodih. So pa kar zanimive razlike med najinimi setupi Primerjava je sicer med mojim race in tvojim Q vendar jaz za Q ponavadi odlijem gorivo in spravim avto na isti ride height kot sem ga imel s polnim gorivom. 2 Citiraj Link to post
alkoro 676 Napisano May 1, 2016 Share Napisano May 1, 2016 Uff, vidim da voziš zelo trde damperje. Na tej progi, kjer moraš za hitri čas voziti po robnikih to ni najboljša nastavitev. Zato je tudi avto tako nervozen v ovinku + A krilce. V bistvu je problem samo tretji ovinek tam ko čutiš, da zanaša malo popustiš gas in avto bo ostal v lininji. 1 Citiraj Link to post
edgeslo 1 162 Napisano May 1, 2016 Share Napisano May 1, 2016 Ja kar trd avto imam , samo tako mi je na race stint nekako še najbolj ugajal . Je pa res,da se že od vsega začetka z Audijem poizkušam izogniti robnikom na daleč. Se mi zdi da gre čez robnike tako kot je šel včasih McLaren. Ne gre,oziroma bolje da ne voziš po njih, razen če imaš tekmo s Prevcem Bom popoldne malo svojega popravil, čeprav kaj dosti pred dirko ne bom več spreminjal.. na to kar imamo sem navajen Citiraj Link to post
edgeslo 1 162 Napisano May 1, 2016 Share Napisano May 1, 2016 (urejeno) Jep,veliko več si na robnikih kot jaz, oziroma, če bi jaz takole probal bi letel v spin Očitno je tukaj ta sec, ki mi še manjka Uredil May 1, 2016 - edgeslo Citiraj Link to post
Danjel T. 280 Napisano May 1, 2016 Share Napisano May 1, 2016 Evo, nekaj slikic z dirke. Zgleda da okvirji monitorjev, naredijo ta hec z zamaknjenimi robovi. Se opravičujem : Citiraj Link to post
Danjel T. 280 Napisano May 1, 2016 Share Napisano May 1, 2016 Alen, sem probal tudi jaz tvoj setup. Vozil sem na progi s 37 stopinjami. Za moj okus, definitivno preveč nadkrmiljenja....mogoče bi se bilo treba igrati s pritiskom v gumah. Sicer dober turn in, zadek pa nestabilen za moj stil vožnje. Lahko pa, da sem že toliko našega navajen, da mi ta ne odgovoarja sam zaradi tega. Sašotov je stabilen od začetka do konca, zadnjih petnast krogov sam nekoliko zgubi v turn-in-u. Kakorkoli, umam da nama bo šlo danes bolje in vama pa zelim čimboljšo uvrstitev Citiraj Link to post
markop 702 Napisano May 1, 2016 Avtor Share Napisano May 1, 2016 Vprasanje glede primerjave setupob. Zakaj pozitiven toe spredaj ? Gume imate kar precej prazne. Od nekega updejta naprej je IR dal tabelo pri katerem avtu je potrebno vec pritiska. Bom poiskal link ko pridem domov. Citiraj Link to post
edgeslo 1 162 Napisano May 1, 2016 Share Napisano May 1, 2016 (urejeno) Povem po pravici ? Ne j.... več kaj bi po logiki bilo prav in kaj ne.. nekaj nastavim in gulim, in če je ok, mi je vseeno kakšna je cifra na koncu Edit : Aja, ne sprašuješ mene... no vseeno, zdaj veš mojo magično formulo Uredil May 1, 2016 - edgeslo Citiraj Link to post
markop 702 Napisano May 1, 2016 Avtor Share Napisano May 1, 2016 @edgeslo: praviš, da ima @alkoro boljši turn in. Ravno TOE zelo vpliva na turn in. Bolj ko je negative, boljši turn in ima avto. To še ne pomeni, da ne understeera. To pomeni, da se hitreje odzove na input med drugim. @alkoro: Damperje omenjaš v zvezi z robniki. A misliš na hi speed damperje ? Low speed ne igrajo tu vloge. Vsaj ne bi smeli. Citiraj Link to post
edgeslo 1 162 Napisano May 1, 2016 Share Napisano May 1, 2016 (urejeno) Samo a nebi negativen toe-in moral imeti boljši turn in kot pa pozitiven ? Kolikor vidim imam jaz -0.5, med tem ko alkoro + 0.2 . Uredil May 1, 2016 - edgeslo Citiraj Link to post
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.