Skoči na vsebino

991 Cup @ Bathurst || 16.2.2016


skopusnik

Recommended Posts

2:10:9 zaenkrat, da se več kot sekundo hitreje sigurno, pa objavljam nek base, da boste lahko treniral.

Če vas jebe zadek na vhodu dejte bremze do 64% (max), mogoče povečajte zadnji camber.

BathV1.ini

Pa hvala Rožiču za base base-a :)

 

Uredil - terga
Link to post
  • Odgovori 194
  • Created
  • Zadnji odgovor

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Še malo Britney Spears za dobro jutro Za same akcije dirke pa oglejte si zamexsov streaming,

sub 2:10 onboard, v srednjem sektorju pustil še 3 desetinke     

Posted Images

Heh, Alen. Še duhca si imel v avtu in si res pustil malo placa za druge.:shock:

Moj domet bo 2:14:XX, 2:13 pa verjetno ne bom doživel.

Škoda, ko live timing ne dela sedaj na nobenem slo. serverju. 

A ja. Sicer kakor kdo hoče, ampak bi bilo fino, da se dirko odpelje do konca. Saj so boksi pa to. 

Uredil - mancSLO
Link to post

vozil bi:)

Simon Bevčič

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Sam ko po par urah spoznaš avto pa stezo je pa pravi užitek.:shock:

Sedaj ko to  dobro poznam,moj setup samo še stopnjujem,(probal tud od terge,vendar  ta prehiter uhod v ovinek meni ne ustreza)sem pa pobral par idej8)

Zaenkrat sem pri best  2 10 6xx a kot je Alen dejal ,se gre tud pod 2 10(ta nartabuljši)--upam da bom med njimi [fbi]  [iz]

 

po dolgem času sem spet padel notr......................................hvala ku.....:D

 

 

ps.....če še kdo uživa v dirkanju da nima nič na ekranu in si želi podatke na  "star način" kot jaz

PITBOARD......KLIK....al pa na racedepartment..klik

 

 

Uredil - baty
Link to post
Pred 15 urami , bofu je napisal:

Če bo tole kaj pomagalo (tebi ali komu drugemu), da ne boš po nepotrebnem izgubljal čas. Meni ni hotelo narediti oz. v isto bazo dodati nove kombinacije, dokler nisem odpeljal kroga s prižganim ptrackerjem ... grrr, koliko sem izgubil časa in živcev zaradi tega :)

Problem je bil, da je na istem PCju več instanc AC serverja in sem hotu, da se od vseh shranjuje v eno bazo od strackerja. Zdej mi je to uspelo, tko da bo live timing na vseh uradnih slo-racing.com serverjih (Powered by Anglicus.si - @enjoyer83)

Link to post
  • B_U_R_I unfeatured this tema

Vprašanje okoli setupa. Prosim za pomoč. @terga, @alkoro

Ob vhodu v dva ovinka imam težave, saj mi odnese zadek samo da pipnem bremzo. Gre se za T4 ter T12. Break bias sem postavljal naprej pa ne pomaga ne vem kako. Želel bi poudarit, da to niso neka huda zaviranja v primerjavi z zaviranjem v recimo T21, kjer težav za zadkom sploh ni. V čem je štos ? Poskusil sme z bolj pozitivnim TOE zadaj in z večanjem camberja, pa ni neke grozne razlike. Še najbolj se je poznalo, ko sem zadaj znižal avto, kar se je še dalo.

 

 

Link to post

https://en.wikipedia.org/wiki/Mount_Panorama_Circuit#/media/File:Mount_Panorama_Circuit_Map_Overview.PNG

Break bias imam 65% (iz glave).

V T4 volan ni raven, ker gre tam proga v desno in je dejansko tisto en cel ovinek. V T12 je pa zadeva tako, da pred T11 dam iz 5. v 4. brzino in bremzam. Nato bi rad takoj po T12 še malo pobremzal in dal v 3. in nato v 2. za naslednjo kombinacijo, vendar čim bremzam med T11 in T12 gre zadek (večinoma) naustavljivo po svoje.

Razumem, da mora biti volan čimbolj raven. To mi je jasno. Vseeno. Preseneča me ta "snap" oversteer.

Mogoče hočem zgolj preveč pa mi moj talent tega ne dovoli :)

Link to post

Ne vem, če je kdo že omenil - ampak tako kot se ta avto pelje, me popolnoma spominja na fiziko iRacinga. Snap oversteer - ko ti ni nič jasno zakaj je prišlo do tega, ko pa pride, se lahko pa samo slikaš in ne moreš nič več naredit, da popraviš.

Link to post

@Matjaž Murn: Za RUF je značilen snap oversteer in ga je tudi v RL menda težko dobiti nazaj, ko se enkrat odloči da gre po svoje. Vsaj tako pravijo po IR forumih RL vozniki. Na splošno pa se strinjam, da AC in IR postajata podobna. Sploh od AC 1.2 naprej gre v to smer. Vseeno je še kar razlika, sploh vhod v ovinek je pri AC bistveno drugačen, bolj agresiven. Na splošno ne morem govori o snap oversterru v IR (GT3 se pelje kot milina, skip tudi). Caddy in RUF pa ja, imata to tendenco. Odvisno od veliko faktorejv. Med drugim od volana in dead zone, kjer G27 kraljuje in če nimaš volan v nulo nastavljen boš oversteer začutil prepozno.

Kar mi je konkretno tukaj čudno je da je snap oversteer prisoten po vožnji navzgor, ko naj bi bile zadnje gume lepo obemenjene in bi moralo biti dovolj gripa. Bolj bi pričakoval snap oversteer pri vožnji po klancu navzdol. Recimo bremzanje v T18 bi moralo biti težko pa niti ni tako zelo hudo.

Bo treba na easy na dirki za preživet.

Link to post

@Matjaž Murn

Sem šel iz te kombinacije direktno na RUF-a v iracing, sicer je bila proga Zolder vendar si po karakteristikah nista čisto nič podobna.
Tam recimo pa res dobiš understeer direktno v oversteer. Je res da je tam bolj zajeban setup in da sem vozil default. 
Samo tam je recimo 3.gear polni gas in greš v tri krase :lol: 
Sploh mi je zanimivo, da v ovinku 8-9 pri nizkih hitrostih avto izgubi grip pa ga loviš še naslednjih 50 m.
 

Link to post

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Odgovori na to temo...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Povezava je bila samodejno vdelana.   Raje prikaži samo povezavo

×   Your previous content has been restored.   Počisti urejevalnik

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Temo prebirajo   0 uporabnikov

    Te strani si ne ogleduje noben registriran uporabnik

×
×
  • Ustvari novo...