Skoči na vsebino

4. Monza - 31.1.2016


Recommended Posts

  • Odgovori 101
  • Created
  • Zadnji odgovor

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Q: Poln upov se podam na pisto, grem nazaj v bokse da naložim setup, se podam spet, grem spet nazaj v bokse, da preverim bencin, zdaj pa zares... se zavrtim... zdaj pa zares zares. Odpeljem pom

Šolski prikaz dirkanja na nož: In čez cilj:   Še ostalo &#

Q: brez odpeljanega hitrega kroga, tudi treninga ni bilo, tako da prvi cel odpeljan krog šele na R1.

R1: ne ravno hiter tempo, nekaj napak, 3x sekal, ostal zadaj in se odločil zaključit predčasno.

R2: Noro :D V prvi šikani dotaknem team-matea ki se je odločil štrikat (drugi je likal perilo očitno), dokaj dobro skozi večjo nesrečo nekaj ovinkov naprej, a sta me dva dirkača stisnila (če se skoraj ustavite pa nekdo leti zadaj bo nekje probal mimo, ne moreš zapirat da bo oni zadaj na polno bremzal). Vseeno pridobil precej mest, nato pa gas in čimdlje zadrževat ostale za sabo. Vozil na 7. mestu, Fujs (se mi zdi) je kar pritiskal, a mimo ni šlo. Malo ga silim v napake, s katero se ga tudi otresem, a kaj ko je kmalu na riti Glavač. Vedel sem, da bo težko, čeprav je imel veliko dodatnih kilogramov. Upiral sem se, on je napadal na vso moč, a ni našel poti mimo. Enkrat vendarle v šikani pride mimo, a je prehiter na izhodu in spet sem spredaj. V zadnji krog vstopiva vštric, v Curva Grande se že dotakneva, volan začne vleči proti Glavaču, a ostanem spredaj. Janko seveda poskuša na vse ali nič, vedel sem, da bo napadel v Parabolici. Zapiram, kolikor se le da, a sem vseeno pustil dovolj prostora, da pride vštric. Celo Parabolico se borim z oprijemom, poskušam čimprej pospeševat, Janko je bil že spredaj, a nisem odnehal. V zadnjih metrih ožemal BMW-ja da je teklo od njega, z Glavačem pa VŠTRIC skozi ciljno črto z identičnim časom :D Takšnega zaključka pa še ne. Noro, res. Hvala za poštene borbe!

Link to post

Nora dirka . Z pravimi nastavitvami bi znal zbiti še kako desetinko , ampak ni bilo slabo . Q: Taktično sem hotel startati predzadnji zato sem short shiftal v hitrem krogu . Na koncu sem bil hitrejši od mislim da 4 h . Kar je pomenilo da se mi ni izšlo in da sem v nevarnosti v T1 . R1 Start dober , v T1 sem dobil nalepko od odzadaj vendar nič hujšega  .V prvem krogu sem sicer padel do zadnjega mesta , ker sem bil preveč previden , nato pa z konstantnimi krogi počas mimo tistih ki so imeli težave do prvih ekipnih točk na 10 mesto ! R2 0b pogledu v vzratno ogledalo iz prvega statnega mesta me je kr zmrazilo , če to preživim ? Prva polovica kroga ok , vsi do pritiskali da me hito pohamsajo . Nato rahel zdrs zadnijh koles , zgubil sem hitrost in zapeljal nekomu pred haubo . ostalo se vidi na slikah . Po daljšem poravilu v boxih sem hotlapal do konca sam na zadnjem mestu .

Link to post
pred 8 minutami, treker je napisal:

Odlično napisano, tisti, ki si ga "umoril" je bil Božo :) Jaz sem bil na nedeljski vožnji....

Dans zjutr sm se zavedu, da neki ne štima ja, sam se zaboga nism mogu spount kdo je biu.

Link to post

Arne,  vrhunsko opisano,  sem se  počutil,  kot bi bil tvoj sopotnik,  ko sem bral:-)  Pa da se mi na naslednji dirki narišeš na startu,  da bomo spet kaj brali:-)  

 

Q: Občutek je bil dober,  po nekaj krogih je kazalo odlično,  samo nas je potem Janko uničil s svojim zadnjim krogom in "super"  setupom.  Na koncu mi je Murn z zavetrjem omogočil P3.  

 

R1: Kaj bi bila čebula,  če nebi imela če...  Tako nekako sem se sam počutil po koncu obeh dirk,  ko sem izvedel kje je bil trik.  Da se gume dopumpa in potem avto leti po ravnini ko sneta sekira.  Tako sem ob startu samo gledal kako sta se Janko in Rožič odpeljala v svojo galaksijo.  Sam sem nato začel potiti krvavi pot,  ko so me naskakovale slovenzke zastave.  Boji so bili super,  adrenalina polno,  samo brzine nisem imel,  da bi se resno upiral.  Končal rahlo razočaran na petem mestu. 

 

R2: Štart soliden,  pridem eno mesto višje,  potem se je pa v lesmih nekomu zataknilo,  ko ju pulil krompir iz robnikov,  sledilo je nekaj butanja spredaj in zadaj in ciljanje skozi luknjo,  ki jo je odprl plesni par pred menoj.  Zaradi zmede sta Murn in Marjan oddivjala na + 10s in rekel sem si,  ok u izi tretje mesto.  No potem je proga začela grabiti,  moja karjola je imela zaradi butanja top speed 210 in sledilo je neizbežno.  Selčan je prvi poskusil in šel mimo kot vroč nož skozi puter,  potem je čedalje večji postajal Eržen.  Upal sem da ga bo Gantar oviral kak krog dlje,  pa ni blo ne.  Skozi parabolico sem ga še držal zadaj,  po ravnini pa je prestavil v 4 in padel mimo.  Do konca sem kruzal na 5 mestu in ob koncu dal čelno sam sebi,  da mi ni bilo jasno,  da več pritiska v gumi,  pomeni višjo hitrost.  Vsak dan se naučim nekaj novega,  tako da glavo gor in se vidimo v Mugellu. 

 

Čestitke Marjanu,  kakšna zgodba,  od odpovedi,  do zmage v enem dnevu,  tole pa je nekaj:-)  

Link to post

Q: Nekako mi ni šlo, vseskupaj sem pripisoval kilogramom, čeprav sem potem videl Jankota z 80kg na P1. Nekaj še setup popravljal, vendar na Monzi res ni časa kaj veliko delat v 20 min kvalifikacij. P11

R1: Na startu nekako zadržal mesto. Bilo je nekaj bumpov, ki so mi poškodovali zadnji odbijač. Na začetku sem za sabo zadrževal Selčana, ki je bil res siten kot muha. V T1 me je celo prehitel in to tako, da me je zrinil na robnik in mi ni pustil nič prostora. Kasneje mi ga je uspelo prehiteti nazaj, vendar je bil vseskozi naliman na moj zadek. Nato je naredil nekaj napak jaz pa sem se uspel oddaljiti. Spredaj vozeči so se na ravninah vedno odpeljali - jaz sem to pripisoval kilogramom in poškodbam. Na koncu sem po zaslugi napak drugih prilezel na P7, kar je pomenilo start iz P4 za R2

R2: Tik pred začetkom je Janko povedal, da je dobro napumpat gume. To sem storil, nato še zadnji Toe popravil na 0 v nastavitvah (dejanski je bil še vedno okoli 0,12). V R1 sem imel top speed 231, v R2 pa 238. Start mi je kar dobro uspel. Eno mesto sem pridobil, kasneje pa je sledila še nesreča za mano in z Marjanom sva se odpeljala v daljavo. Na začetku je malo prednosti pridobival, nato pa sem malo stisnil zobe in prišel čisto blizu. A kaj, ko sem vsakič naredil neko neumno napako, ko sem se mu približal. Na koncu mi ni uspelo mimo pa tudi najhitrejši krog mi je spolzel iz rok.

Nauk zgodbe: naslednjič vprašaj za kakšen nasvet pri setupu.

Link to post

Q: Hčerka zaspala zadnji moment, pridem na progo ene 5min do konca kvalifikacij. Par krogov treninga sem odpeljal takoj po prejšnji dirki, zato nisem odpeljal nobenega pametnega kroga. Štart iz začelja.

R1: Počasi napredujem, nekaj časa zelo napeto z Marjanom in brez gripa, pridem mimo in držim P9 (če se ne motim), potem pa pride seljo kamikaza in me v T1 postavi v napačno smer in uniči avto, ki je šel 2s počasneje. Dirko zaključim na P12 z grenkim priokusom za R2.

R2: Ekipni kolega v L1 T1 pozabi, da smo v L1 T1 :P in me zasuka. Takoj padem čisto na začelje in začnem počasi pridobivati mesta. Avto tokrat ni bil (preveč) poškodovan, pomagal je tudi reverse grid. Zaključim na P4, bi pa glede na čase lahko imeli super dvoboje, če bi se našli na progi :) 

Link to post

Q presenetljivo hiter s setupom iz imole in bolj napumpanimi gumami. 

R1 Dober štart, ostanem na 1. mestu in se odpeljem v daljavo, drzim do konca 4sec prednosti pred Alenom. 

R2 dokaj rezervirano, saj sem vedel da imam pace za dobro uvrstitev. Nekaj lepih bojev na začetku, ampak potem sem dobil nekaj DMG v vstopu v paraboliko, ko sem v rit zadel mnogo počasnejšega (očitno z uničenim avtom) Zupana, ki se je vračal na idealno linijo za izpeljavo parabolike. Dobil sem ravno pravšen udarec, da je bila končna hitrost okoli 10kmh počasnejša kot v R1. Tako sm napadal lahko maximalno le do okol 7. mesta in upal na napake drugih...

Na koncu sva se za 7. mesto udarila z Fabijanom. Na ravnini je imel nekoliko hitrejši avto, na ovinkih pa se je zdel nekoliko počasnejši. 3 kroge sva imela borbe, prišel sem pred njega v lesmo, ampak pri izhodu iz lesmo2 naredil en powerslide in spet je bil pred mano. Potem poizkus v 1. šikani po zunanji strani, prostora ravno za moj avto in pa kakšno vinsko mušico, vzporedno čez šikano in še po ravnici do druge... spet mi ni uspelo. Še zadnji poizkus v zadnjem ovinku zadnjega kroga, zloglasni paraboliki... spet prostora vse skupaj nič, dober napad, iz parabolike pridem pred Fabijanom, ampak me je do ciljne črte ujel in končala sva dirko z popolnoma enakim časom.  

Ena boljših borb sezone, uživancija.
Zadovoljen z izkupičkom točk, saj treninga praktično ni bilo.   

Uredil - PEK
Link to post

Q: šrot

R1:Na začetku še upanje za top 10, z erženom par dobrih muvov naredu, potem pa v borbi z dopudjo spregledam znak za 150m za prvi ovinek in mat kur** vidim da bom ornk nasadil eržena, če bom še naprej bremzal, zato se na 50metrov odločim da pohodim gas na polno in zletim mimo njega, žal sem ga ošvrknil z mojo debelo ritjo in ga zavrtel, slaba popotnica za naslednjo dirko.

R2: Ok štart, potem pa nesreča v prvem krogu in se prebijam mimo razletenih avtov kot devičnik ki prvič raziskuje mlado muco. Z lahkoto ujamem Pavška saj sem imel točno nič kilogramov na tej drvarnci. Žal pa sta murn in koderman bila predaleč, da bi ju lahko ogrozil. 

Link to post

No, pa še jaz.

Q: Ne uspem sestavit dobrega kroga, polno napak. Iz 4. spolzim na 6. mesto. Predzadnji krog, kaže dobro nato pa spet napaka in upanje se počasi razblinja, pritisk narašča, ventili komaj da tesnijo. Pričnem z zadnjim krogom, zastavica za konec je že prižgana, upam, da bo še dovolj časa. Prva šikana, delta kaže zeleno, super, izvoz iz Lesma, delta zelena, huh, preden vstopim v Parabolico misli že gredo po svoje, samo še tole in kakšno mesto bo pridobljeno. Ciljna črta prevožena, na zaslonu se prikaže številka 2 - usta do ušes.

R1
Štart soliden, v prvi šikani se po zunanji strani mimo pripelje Pavšek, na izvozu mu po tazadni prisolim nežen slap (čeprav nisem tak po naravi :oops:) in s tem oba prikrajšam za nekaj km/h, mea culpa. V L3 se prvič približam in poskusim v Parabolici, uspe, a mi v T1 vrne milo za žajfo. K sreči že takoj v Lesmu zapleše valček in preden je tu Ascari, sem mimo. Da Rožiča in Glavača ne bom ujel, je že jasno, kot beli dan. Glede na poškodbe iz L1 se vse bolj bojim zasledovalca saj se Zupanu že cedijo sline po 3. mestu. V 9. krogu se mi nevarno približa, to je to, adijo stopničke, a je očitno naredil napako ali pa se me je kameradsko usmilil, kakorkoli, končam na P3.

R2
Štart, bremzam v T1, uffff tesno bo, skoraj zamižim, saj ne želim gledati kako bom ponovno božal Pavškovo brazilsko zadnjico, nekako znese. Iz nesreče v Lesmu po čudežu odnesem celo glavo, a sva na pospeševanju z Goranom stisnila Fabijana in poškodbe so bile neizogibne. V 2. krogu ubranim napad Rožiča in že je v vzvratnem ogledalu Eržen s super sfriziranim, aja ne, samo moj sopotnik je pojedel obrok ali dva preveč. Nič ni okleval in že sva v 3. krogu, na najbolj znamenitem zavoju, vzporedno. Gas po ravnini tiščiva najmanj do 110% saj sva še pred T1 ujela Fabijana in tako se proti vstopu zapeljemo paralelno. Ne bi bil jaz, če ne bi tega izkoristil najslabše in na izvozu, pazi spet, božal tazadno - tokrat se mi je očitno zaluštala črnska (Eržen, se opravičujem). Sprednji park senzorji so že naročeni, piskač pa tako glasen, da se bodo v okolici spraševali, ali se je sprožil vojni alarm ali je prišlo do naravne nesreče. Sledi še nekaj poizkusov proti Fabijanu, žal neuspešno. Nekaj krogov pred koncem me dohiteva, vidno hitrejši, ja uganili ste, Arne. Prične se zadnji krog, pred T1 preverim vzvratno ogledalo, menim da je za napad Arne še rahlo predaleč, zato ves fokus usmerim v Glavača in Fabijana, ki sem se jima zaradi njunih bojev že močno približal, nakar me, iz jasnega, zadane strela McArne - rezultat je znan, drug za drugim se odpeljeva do cilja. Upal na kaj več, kot P10.

Arne, no sedaj, ko smo spoznali tvoj pisateljski talent menim, da bi lahko napisal tudi kakšen šolski učbenik, saj je bil tale tvoj dive bomb odličen primerek, ki bi ga bilo vredno zabeležiti :P

 

 

Uredil - bofu
Link to post

 Q: 3 dni stara kremšnita. Ne tč, ne mš, se reče temu.

R1: solidno iz štarta. Lovim Božota in Pavška. Že pripravljam napad, vendar štrikata, da me ujame Gantar. Zgubim pozicijo, ne grem nakolena in v naslednjih dveh krogih prehitim Gantarja in Pavška. Gasa za Fujsom. Opazujem tempo zasledovalcev, ki ne odnehajo. Opazim tudi, da lovim Božota,  ki stori nekaj napakic. Na treningih je bil konstantno hitrejši in če bi se spustila v boj za 3. mesto bi naju verjetno zadaj vozeči ujeli, potem pa pitaj boga.. zato namerno popustim. Moštvo je na 1. mestu, pa še z glavnim setup mojstrom se ni za hecat :D Kruzam proti cilju, kujem taktiko za R2 in v predzadnjem krogu zaronim deep v T1. V kozico stresem instant rožni venec, deci čelnega znoja, mešam pri rahlem vretju in zraven 666-krat zažlubodram Božo Fujs. Uslišan v molitvi, zabranam na zelenico, s 120 pulza nazaj na pisto, proti cilju. 4. mesto, super.

R2: po pvih dveh šikanah vozim za Fujsom, v Lesmo 1 že planiram akcijo iz Ascarija, potem pa carmagedon po Lesmo 2. Nadaljujem v "economic mode", a le do parabolice, kjer sebično zapeljem na idealno linijo, pred Glavačevga poba. Kljub njegovi bliskoviti reakciji, kasiram free-of-charge koloskopijo in v temačnih sferah odflešam do boxov. Crkne še tipkovnica..edino esc je še prijel za moment ;)

Uredil - 57X
Link to post

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Odgovori na to temo...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Povezava je bila samodejno vdelana.   Raje prikaži samo povezavo

×   Your previous content has been restored.   Počisti urejevalnik

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Temo prebirajo   0 uporabnikov

    Te strani si ne ogleduje noben registriran uporabnik

×
×
  • Ustvari novo...