zamex23 1 242 Napisano January 10, 2016 Share Napisano January 10, 2016 Avto nima abs-a, tak da previdno z bremzo. Citiraj Link to post
Miha_1st 119 Napisano January 10, 2016 Share Napisano January 10, 2016 (urejeno) Če komu kaj pomaga... pa še izgovor da sem sprobal Nvidin ShadowPlay sedaj, ko imam Nvidio Uredil January 10, 2016 - MihAE 2 Citiraj Link to post
m0LN4r 36 Napisano January 10, 2016 Share Napisano January 10, 2016 (urejeno) Lepo, sam tistih črnih robov nebi rabil Predvidevam, da je to zato ker imaš 16:10 monitor? Uredil January 10, 2016 - m0LN4r Citiraj Link to post
sniperprof 67 Napisano January 10, 2016 Share Napisano January 10, 2016 Lepo speljano sam fak men pa zadn konc plese ko da je z maslom podmazan xD Stability control kok je nastiman na serverju? Citiraj Link to post
B_U_R_I 3 290 Napisano January 11, 2016 Avtor Share Napisano January 11, 2016 Od pomoči je omogočena samo samodejna sklopka, vse ostalo je nastavljeno na Factory - torej TC in ABS, če ju je imel avto že tovarniško. Citiraj Link to post
Miha_1st 119 Napisano January 11, 2016 Share Napisano January 11, 2016 (urejeno) Pred 9 urami , m0LN4r je napisal: Lepo, sam tistih črnih robov nebi rabil Predvidevam, da je to zato ker imaš 16:10 monitor? Jp Pred 8 urami , sniperprof je napisal: Lepo speljano sam fak men pa zadn konc plese ko da je z maslom podmazan xD Stability control kok je nastiman na serverju? Sej meni tudi, samo prevelikega kota ne smeš pustit. Malo se poigraj s setupom oz. lahko mojega prizkusiš. Drugače vozim, brez pomoči + manual shifter, heel and toe Uredil January 11, 2016 - MihAE Citiraj Link to post
sniperprof 67 Napisano January 11, 2016 Share Napisano January 11, 2016 (Y) hvala za setup. jaz vozim tudi na manual shifter sam sem opazil da heel and toe pri tem avtu je nekak nepotreben? pri E30 M3 DTM pa nemores zbivat prestav brez tega recimo, te takoj prehitijo zadnja kolesa xD. fajn priporočila, bomo vidl ce kaj pomagajo (Y) Citiraj Link to post
Miha_1st 119 Napisano January 11, 2016 Share Napisano January 11, 2016 Pri vsakem avtu z ročnim menjalnikom ne glede na pogon "moraš" uporabljat throttle blip pri prestavljanju navzdol če hočeš učinkovito iz konstantno zavirati. Citiraj Link to post
sarabwt 130 Napisano January 11, 2016 Share Napisano January 11, 2016 4 hours ago, MihAE said: Pri vsakem avtu z ročnim menjalnikom ne glede na pogon "moraš" uporabljat throttle blip pri prestavljanju navzdol če hočeš učinkovito iz konstantno zavirati. dokler ti zadnja kolesa ne blokirajo je bolj ali manj vseeno... 1 Citiraj Link to post
sniperprof 67 Napisano January 11, 2016 Share Napisano January 11, 2016 sm istega mnenja kot @sarabwt. pač heel toe delas da avto ostane stabilen tudi ko zbivas prestave, ce ga ne destabilizira zbivanje pol nevem ce je potrebno to delat Citiraj Link to post
B_U_R_I 3 290 Napisano January 11, 2016 Avtor Share Napisano January 11, 2016 Glede na čase v HotlapChallenge lestvici bi bolj verjel @MihAE Citiraj Link to post
Miha_1st 119 Napisano January 13, 2016 Share Napisano January 13, 2016 (urejeno) On 11. 1. 2016 at 17:15, sarabwt je napisal: dokler ti zadnja kolesa ne blokirajo je bolj ali manj vseeno... On 11. 1. 2016 at 20:11, sniperprof je napisal: sm istega mnenja kot @sarabwt. pač heel toe delas da avto ostane stabilen tudi ko zbivas prestave, ce ga ne destabilizira zbivanje pol nevem ce je potrebno to delat Bolj ali manj vseeno praviš, zelo strokovno. Gre se za povsem osnovno razumevanje, če voziš avto brez ABS ne prideš brez heel and toe tehnike prav daleč oz. do dobrih časov, pri avtih z ABS je drugače, pa še vseeno bo daljša zavorna če boš prestavljal navzdol brez throttle blipa, ker verjetno veš da je zavorna pot daljša ko je aktiviran ABS kot pa ko si na meji zdrsa koles. Seveda to delaš če ti je cilj najhitreje odpeljat krog, če se voziš po progi je pa vseeno tudi če prestaviš nižje že potem ko stopiš z zavore. Uredil January 13, 2016 - MihAE Citiraj Link to post
Mitja Bonča 583 Napisano January 13, 2016 Share Napisano January 13, 2016 4 hours ago, MihAE said: Bolj ali manj vseeno praviš, zelo strokovno. Gre se za povsem osnovno razumevanje, če voziš avto brez ABS ne prideš brez heel and toe tehnike prav daleč oz. do dobrih časov, pri avtih z ABS je drugače, pa še vseeno bo daljša zavorna če boš prestavljal navzdol brez throttle blipa, ker verjetno veš da je zavorna pot daljša ko je aktiviran ABS kot pa ko si na meji zdrsa koles. Seveda to delaš če ti je cilj najhitreje odpeljat krog, če se voziš po progi je pa vseeno tudi če prestaviš nižje že potem ko stopiš z zavore. Malce te morem popraviti Miha. 1. Heel & toe tehnika se (predvsem) uporablja med zaviranjem in hkratnem prestavljanju navzdol (ko se prestavi v nižjo prestavo, se doda gas, da se povečajo obrati motorja in s tem se prepreči, da bi nenadzorovano bremzal z motorjem (oz. z menjalnikom), bistvo pa je tudi, da je vozilo v optimalnih obratih takoj ko vozilo začne z pospeševanjem iz zavoja. Lahko se uporablja tudi za nekaj drugega, ampak sedaj nebi tukaj o tem. 2. tudi če avto nima abs-a, prideš prav tako daleč, kot če ga imaš. 3. zavorna pot ne bo nič daljša brez throttle blipa (oz, ni pogojeno) 4. kar se tiče dolžine zavorne poti, abs je bil narejen z namenom zmanjšati zavorno pot in hkrati olajšati bremzanje vozniku (je pa seveda vse skupaj odvisno od kvalitete abs-a) 1 Citiraj Link to post
Miha_1st 119 Napisano January 13, 2016 Share Napisano January 13, 2016 (urejeno) 1. Ne boš verjel, da vem zakaj se uporablja. 2. Če avto nima ABS in boš presavil navzdol brez throttle blipa ob močnejšem zaviranju bo instant lockup pogonskih koles. 3. Seveda je pogojena če pride do blokiranja koles. 4. ABS ni narejen z namenom zmanjšati zavorno pot in nobene oljašave ni!? dfuq., namen ABSa je kontrola vozila ob zaviranju. Uredil January 13, 2016 - MihAE 5 Citiraj Link to post
sniperprof 67 Napisano January 15, 2016 Share Napisano January 15, 2016 uradno moja najmanj priljubljena kombinacija avtomobila in proge xD Citiraj Link to post
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.