Skoči na vsebino

SuperTouring - Pravila


Recommended Posts

Standardna pravila prvenstva
To so standardna pravila za prvenstvo, ki ga organizira portal SloRacing. So osnova, na podlagi katere bo potekalo prvenstvo SloRacing SuperTouring. Od vseh sodelujočih se pričakuje poznavanje in spoštovanje vsebine pravil, obvezno jih morajo prebrati pred prijavo v prvenstvo.

Opomba
Organizator prvenstva si pridržuje pravico do sprememb pravilnika med potekom prvenstva. Spremembe bodo vedno v korist celotnega prvenstva.

1 Prijava v prvenstvo
Za prijavo v prvenstvo, organizirano s strani SloRacing, se mora voznik držati naslednjih navodil:

  • Prebrati mora pravilnik in se z njim strinjati
  • Prijava mora vsebovati:
    • ime in priimek

Prijavo je potrebno napisati v temo "Prijave" S prijavo voznik potrjuje, da se z navedenimi pravili strinja in da jih bo upošteval med udeležbo v prvenstvu.

2 Organizacija in potek lige
2.1 Dirkalnik
Vozi se SloRacingSupertouring mod iz simulacije Race 07 s poljubnimi nastavitvami dirkalnika. Potreben je mod, ki ga najdete tukaj: SloRacing Supertoruing

Dodatki za Race07 niso potrebni!

2.2 Koledar dirk
Do sprememb lahko pride, če organizator oceni, da lahko s tem izboljša potek prvenstva. Podrobnosti bodo navedene v temah posameznih dirk.

  1. Brands Hatch Indy - 8.5.
  2. Donnington - 15.5.
  3. Oulton Park - 29.5
  4. Spa Francorchamps (Enduro) - 5.6.
  5. Thruxton - 19.6.
  6. Knockhill - 10.7.
  7. Brands Hatch GP - 24.7.

2.3 Urnik dirk

Urnik bo objavljen v vsaki temi za dirko posebej. Do sprememb lahko pride, če organizator oceni, da lahko s tem izboljša potek prvenstva. Dirkaški vikend bo sestavljen iz dveh treningov, kvalifikacij, ogrevanja ter dveh sprint ali ene enduro dirke:

  • 17:00 - Trening 1 (60 min)
  • 18:00 - Trening 2 (60 min)
  • 19:00 - Kvalifikacije (20 min)
  • 19:20 - Warmup (10 min)
  • 19:30 - Dirka 1 (30 min)
  • 20:05 - Dirka 2 (30 min)

2.3.1 Kvalifikacije
Kvalifikacije trajajo 20 minut. Vozniki nimajo omejitve števila odpeljanih krogov.

2.3.2 Obrnjen vrstni red na drugi dirki
Druga dirka v vikendu se bo začela z obratnim vrstnim redom glede na rezultate iz prve dirke. Zamenja se 8 najhitrejših dirkačev iz prve dirke. Obratni vrstni red bo izveden avtomatsko s strani igre.

2.4 Prijava in odjava na dirke
2.4.1 Prva dirka prvenstva
Za prvo dirko v prvenstvu organizator smatra, da se imajo vsi vozniki, ki so se prijavili v prvenstvo, namen udeležiti večine dirk. Zaradi omejenega števila dirkalnikov, bo organizirana razvrstitvena dirka z dirkalniku Mini Cooper S. Na prvo dirko se uvrsti najboljših 20 voznikov. Ostali so rezerve.

2.4.2 Prijava na dirke
Na vse ostale dirke so vozniki avtomatsko prijavljeni s prijavo v prvenstvo.

2.4.3 Odjava z dirke
Odjave so zaželjene, niso pa nujne.

2.5 Točkovalni sistem
2.5.1 Generalna razvrstitev
Točkovalni sistem prikazuje in določa število točk, ki jih voznik dobi ob koncu vsake dirke na določeni poziciji. Točke se bo podeljevalo tako posameznikom, kot tudi konstruktorjem. Uporabljal se bo sledeči točkovalni sistem. Voznik lahko dobi točke samo, če konča dirko.

Točkovanje:
1. mesto: 10 točk
2. mesto: 8 točk
3. mesto: 6 točk
4. mesto: 5 točk
5. mesto: 4 točke
6. mesto: 3 točke
7. mesto: 2 točki
8. mesto: 1 točka

Dodatne točke za najhitrejše v kvalifikacijah in na dirkah:
1. mesto: 1 točka

Dodatno točko dobi dirkač, ki je v dirki odpeljal najhitrejši krog. Maksimalen izkupiček vikenda je 23 točk.

2.6 Balast
Na prvem vikendu prvenstva bodo vsi dirkalniki brez dodatne obtežitve. Na vseh naslednjih dirkah, bodo obteženi dirkalniki najboljših osmih dirkačev v skupnem točkovanju. Ta obtežitev bo veljala za kvalifikacije, prvo in drugo dirko dirkaškega vikenda.

  1. 80kg
  2. 70kg
  3. 60kg
  4. 50kg
  5. 40kg
  6. 30kg
  7. 20kg
  8. 10kg

Najvišja možna obtežitev je 150kg. Če se sredi prvenstva pridruži nov dirkač (Po prvem vikendu), bo imel na svoji prvi dirki obtežitev 50kg.

2.7 Ekipe
Vsak voznik vozi v prednastavljeni tovarniški ekipi.
 
2.8 Barvne sheme dirkalnikov (skini)
Vozniki uporabljajo že obstoječi model in skin dirkalnika, katerega so si izbrali pred začetkom sezone.
 

2.9 Nastavitve strežnika
2.9.1 Podlaga
Podlaga je določena z default nastavitvami igre Race07 in se spreminja za vsak race session.
 
2.9.2 Vreme in čas
Vsak event bo izbrano naključno dinamično vreme. Vedno se vozi podnevi.

2.9.3 Obraba gum in goriva
Obraba gum in goriva bo na strežniku vsakokrat nastavljena na 100%.

2.9.4 Pomoči
Strežnik bo dovoljeval uporabo samodejne sklopke.
 
2.9.5 Poškodbe
Vključene so poškodbe na 100%


2.10 Razvrstitvena dirka
2.10.1 Potek dirke
Razvrstitvena dirka je namenjena porazdelitvi voznikov v proste sedeže in kot predkvalifikacije v primeru, da je prijavljenih več kot 20 voznikov. Število sedežev je omejeno na 20 (2 prosta pri vsakemu konstruktorju).
Prvo uvrščeni voznik lahko sedež izbira prvi, drugo uvrščeni drugi in tako dalje. 

Uporabljal se bo dirkalnik nižjega razreda Mini Cooper S (Race07) na dirkališču Brands Hatch Indy na dveh 20min dirkah.

2.10.2 Nastavitve strežnika v dodatnih kvalifikacijah
Nastavitve strežnika bodo enake kot v preostanku prvenstva. Vreme Dry.

3 Pravila
Vsi vozniki morajo poznati in upoštevati pravila v pravilniku. Ob kršitvi ali zlorabi pravil enega ali več voznikov, bo organizator izdal sankcije tem voznikom.
Upamo, da teh sankcij ne bo potrebno izvajati ter obravnavati kršiteljev pravil. Kljub temu so spodaj navedena osnovna pravila. Organizator dirke bo ravnal po "zdravi kmečki pameti" in v duhu teh pravil, kljub temu, da morda nekatera pravila niso specifično in natančno podana za določen dogodek. 

3.1 Splošno obnašanje
Vsi vozniki se morajo primerno obnašati na dirki. To pomeni, da se ne smejo namerno zaletavati drug v drugega ali izvajati kakršnega koli terorja nad ostalimi, ampak lahko preklinjajo (v mejah normale) in se jim ni treba po vseh močeh izogibati dotikom dirkalnikov.
Od vseh voznikov se pričakuje opazovanje dogajanja pred njimi in v vzvratnih ogledalih ter da se zavedajo kaj se dogaja okrog njih, še posebej v bitkah za pozicije, kadar se ponovno vključujejo na progo po izletu z nje oz. po nezgodi. Vsekakor je VEDNO bolj pametno počakati in načrtovati prehitevanje, kot pa hiteti. V prvenstvu ni prostora za agresivno maščevanje, ampak samo za športno vedenje ter športno popravljanje krivice. Prijavljene incidente se bo obravnavalo v duhu ST prvenstva, kakršnokoli pritoževanje in debate na forumu, pa se bodo kaznovale z balastom.

3.2 Pravila in nastavitve simulacije
V prvenstvu se bodo upoštevala tudi pravila igre Race 07.
 
3.2.1 Nastavitve
Ime in priimek

V nastavitvah simulacije si je potrebno nastaviti ime in priimek. Nastaviti je potrebno imena in priimke brez šumnikov. 

  • obvezno pravo ime in priimek, v formatu Arne Dopudja
     

3.3 Prehitevanje
3.3.1 Prehitevanje v normalnih okoliščinah

Ta pravila prehitevanja so osnovne smernice po katerih bodo sodniki ocenjevali v primeru nesreče. Neprimernemu prehitevanju, ki bo imelo kot posledico trk zaradi katerega bo dirkač oškodovan, bodo sledile sankcije.
 
Prehitevanje na ravnini: ko se bliža prehitevanje ali se morda bliža, lahko vozilo branilca pozicije skrene iz idealne linije ter se nanjo vrne le enkrat na ravnino. Branilec pozicije lahko to naredi samo takrat, kadar napadalcu ne bo napad preprečen tako, da bo moral uporabljati zavore, da bi se izognil trku. Napadalec lahko prosto menja linijo vožnje v pametnem smislu do branilca pozicije.
 
Prehitevanje v ovinku: Napad prehitevanja v ovinku se smatra kot čisto, kadar je napadalec pred ovinkom prehitel vsaj do polovice dolžine avtomobila branilca pozicije. Napadalca je takrat brez problema možno opaziti poleg branilca. To se smatra samo pri odločnem prehitevanju, ne pa ko zadaj vozeči voznik zamudi zaviralno točko.
 
Kadarkoli se čisto prehitevanje konča z nesrečo, je za to kriv branilec. Kadarkoli se nečisto prehitevanje konča z nesrečo, je za to kriv napadalec. Vozniki morajo uporabljati vsa sredstva, da bi se izognili večjemu kontaktu.

3.3.2 Prehitevanje, ko voznik zaostaja za krog
Voznik, ki zaostaja za krog in je prehitel za krog hitrejšega voznika ter s tem ni ogrožal njega ali njegovega boja za mesta, ne bo sankcioniran.

Če bo za krog zaostali voznik povzročil trk ali s svojim manevrom vplival na boj za mesta, se pričakuje od oškodovanega voznika prijavo. Spredaj vozeči voznik v nobenem primeru za trk ni odgovoren, prostora za prehitevanje mu ni potrebno puščati. Kdor predvideva, da ga zaostali voznik nadalje ne bo oviral, ga lahko spusti naprej, če tako želi. 
 
3.4 Leteči start
Leteči start se ne izvaja. Na obeh dirkah bo start z mesta.

3.5 Vožnja izven omejitev dirkaških površin
Voznikom je prepovedana vožnja izven omejitve dirkaških površin. Igra tovrstne kršitve kaznuje sama z dvema opozoriloma in Stop&Go kaznijo pri tretjem in vseh nadaljnih kršenjih. V kolikor igra ne zazna kršitve, se vožnja smatra kot legalna.

3.6 Zastave
V Race 07 so zaradi negotovosti zastavice izklopljene, razen črne. Voznik mora sam prepoznati, ko ga prehitevajo za krog.
 
3.7 Boksi
3.6.1 Izhod iz boksov

Ko voznik zapusti bokse nikoli ne sme prevoziti bele oz. rumene črte, ki razmejuje izvoz boksov in pisto. V boksih je obvezno uporabljati pit speet limiter na vseh sessionih.

3.6.2 Postanki v boksih
Race 07 postanke v boksih omogoča, vendar ti niso obvezni, so pa dovoljeni.
 
3.6.3 Vračanje v bokse
Voznik se lahko zaradi prevelikih poškodb vrne v bokse, kjer lahko počaka, da mu dirkalnik v boksih popravijo. Ko se vrača v bokse, naj se umika iz dirkaške linije, da ne ovira ostalih voznikov, ki se potegujejo za mesta. Po postanku v bokse lahko voznik z dirko nadaljuje.

V primeru, da voznik nemore nadaljevati dirke, se lahko vrne v bokse s tipko ESC.
 
3.8 Pogovarjanje in TeamSpeak
Obvezna je uporaba TeamSpeak aplikacije. Tudi, če nimate mikrofona, si aplikacijo namestite in se povežite na server. Tako boste lahko še vedno slišali dodatne informacije, ki vam jih lahko med dirko poda organizator. Kako namestiti TeamSpeak, si preberite v vodiču tukaj.

Naslov strežnika: sloracing.ddns.net
Geslo: sloracingts

Med kvalifikacijami in dirko je govorjenje dovoljeno v smislu opazk in komentarjev med vozniki, diskusije pa so prepovedane. V primeru pretiranega govorjenja, bomo na to opozorili. Če se bo izkazalo, da se vozniki ne morejo zadrževati, bomo govorjenje prepovedali v celoti.

3.9 Incidenti in kazni
Vozniki lahko prijavijo incident sodnikom isti ali naslednji dan po dirki. NE želimo prejemati užaljenih in razjarjenih komentarjev voznikov. Samo primerno komentirane in argumentirane pritožbe bomo vzeli v pregled. Nepravilne prijave bodo zavrnjene.

Pred naslednjo dirko se bo sodniška ekipa odločila o vseh kaznih za katere meni, da so potrebne. Če kazni ne bodo upoštevane s strani oškodovanca se bo tega diskvalificiralo iz dirke ali prvenstva.

Voznik, ki misli, da je bil oškodovan s strani drugega voznika, je dolžen opraviti prijavo sodnikom. Drži naj se naslednjih smernic:

  • Situacija naj bo konkretna in je vplivala na končni rezultat
  • Prijava incidenta mora vsebovati točne podatke časa incidenta (datum, kvalifikacije/race), čas dogodka na dirki (številka kroga, pozicija na progi v tistem krogu), podatek o udeleženih voznikih in kratek opis incidenta

Primer:

Quote

Zadeva: Prijava incidenta
Vsebina:

Prijavil bi incident.

4.1.2015 - Monza

R1, L5, T3 (Kar pomeni Race 1, Lap 5 in Turn 3)

Mark Apat me je zadel v zadek in me s tem izrinil s proge. Sodeč po posnetku Apat ni zaviral, da bi se situaciji izognil.

Po potrebi vas bomo prosili, da nam pošljete vaš replay.

Replay poimenujte po naslednjem principu:

IPriimek(prijavitelja)_IPriimek(udeleženca)_Dirkališče_Rx_Ly_Tz 
Rx - dirka 1 ali dva - npr. R2
Ly - številka kroga - npr. L11
Tz - številka ovinka - npr. T1

Komisija bo sporen dogodek pregledala in primerno kaznovala kršitelje. POZOR! Preden prijavite sporno situacijo, se popolnoma prepričajte ali je resnično sporna! Prijava se bo obravnavala obojestransko, to pomeni, da je lahko kaznovan tudi prijavitelj sam, v primeru, da je bil smatran kot kršitelj.

Prijave bodo sprejete do 48h po začetku P1. V kolikor se tega ne boste držali, prijava ni veljavna in se je ne obravnava. Prijave se pošljejo na zasebno sporočilo @Arne Dopudja.

Vodja sodniške ekipe:

3.10 Možne sankcije voznikov, ki ne upoštevajo pravil:

  • Uradno opozorilo - po treh opozorilih, voznik naslednjo dirko začne z zadnjega startnega mesta.
  • Odvzem točk - odvzem točk na dirki, kjer se je zgodil omenjen dogodek
  • Dodaten balast (max. 30kg za incident)
  • Diskvalifikacija na dirki - diskvalifikacija na dirki, kjer se je zgodil omenjen dogodek
  • Prepoved udeležbe na naslednji dirki - organizator lahko v primeru določenih prekrškov vozniku prepove udeležbo na naslednji dirki v prvenstvu
  • Diskvalifikacija v ligi - voznik se dirk lige ne sme več udeleževati

Za vsak incident lahko voznik dobi max. 30kg balasta. Če je več incidentov, se balast sešteva. Balast voznik nosi celotni naslednji krog prvenstva (P, Q, R1 in R2) in se prišteje balastu, ki ga prejme zaradi uvrstitve na lestvici skupnega točkovanja.

3.11 Slaba povezava
Dirkače, ki bodo zaradi slabe povezave na strežniku ogrožali ostale udeležence, bomo prosili, da uredijo povezavo pred začetkom dirke ali naj strežnik zapustijo. Dirkači s slabo povezavo bodo prejeli opozorilo preko preko TeamSpeak. Če povezave ne bodo popravili ali ne bodo zapustili strežnika, jih bo administrator odstranil. Če bo potrebna odstranitev, sledijo sankcije (prepoved udeležbe na naslednji dirki). 

4 Organizator prvenstva
Organizator ima vedno zadnjo besedo in si pridržuje pravico do sprememb pravil in prvenstva.

Organizator - @Arne Dopudja

Uredil - Arne Dopudja
Link to post
  • Arne Dopudja locked in pinned this tema
  • 4 months later...

Spremembe v točkovanju in balastu.

On 28. 11. 2015 at 15:22, Arne Dopudja je napisal:

2.5 Točkovalni sistem
2.5.1 Generalna razvrstitev
Točkovalni sistem prikazuje in določa število točk, ki jih voznik dobi ob koncu vsake dirke na določeni poziciji. Točke se bo podeljevalo tako posameznikom, kot tudi konstruktorjem. Uporabljal se bo sledeči točkovalni sistem. Voznik lahko dobi točke samo, če konča dirko.

Točkovanje:
1. mesto: 10 točk
2. mesto: 8 točk
3. mesto: 6 točk
4. mesto: 5 točk
5. mesto: 4 točke
6. mesto: 3 točke
7. mesto: 2 točki
8. mesto: 1 točka

Dodatne točke za najhitrejše v kvalifikacijah in na dirkah:
1. mesto: 1 točka

Dodatno točko dobi dirkač, ki je v dirki odpeljal najhitrejši krog. Maksimalen izkupiček vikenda je 23 točk.

2.6 Balast
Na prvem vikendu prvenstva bodo vsi dirkalniki brez dodatne obtežitve. Na vseh naslednjih dirkah, bodo obteženi dirkalniki najboljših osmih dirkačev v skupnem točkovanju. Ta obtežitev bo veljala za trening, kvalifikacije, prvo in drugo dirko dirkaškega vikenda.

  1. 80kg
  2. 70kg
  3. 60kg
  4. 50kg
  5. 40kg
  6. 30kg
  7. 20kg
  8. 10kg

Najvišja možna obtežitev je 150kg. Če se sredi prvenstva pridruži nov dirkač (Po prvem vikendu), bo imel na svoji prvi dirki obtežitev 50kg.

 

Link to post
  • 3 weeks later...

Spremenjeno pravilo o balastu - Aktiven samo v Q in obeh R. Prosim, če se med Q ne diskonektate, saj je potem potrebo ponovno dodajati balast.

Link to post
On 28. 11. 2015 at 15:22, Arne Dopudja je napisal:

2.3 Urnik dirk

 

Urnik bo objavljen v vsaki temi za dirko posebej. Do sprememb lahko pride, če organizator oceni, da lahko s tem izboljša potek prvenstva. Dirkaški vikend bo sestavljen iz treninga, kvalifikacij ter dveh sprint ali ene enduro dirke:

  • 17:00 - Trening 1 (60 min)
  • 18:00 - Trening 2 (60 min)
  • 19:00 - Kvalifikacije (20 min)
  • 19:20 - Warmup (10 min)
  • 19:30 - Dirka 1 (30 min)
  • 20:05 - Dirka 2 (30 min)

Sprememba iz enega na dva treninga.

Uredil - Arne Dopudja
Link to post
Guest
Odgovarjanje v tej temi je do nadaljnjega onemogočeno.
  • Temo prebirajo   0 uporabnikov

    Te strani si ne ogleduje noben registriran uporabnik

×
×
  • Ustvari novo...