Skoči na vsebino

1. Grobnik - 29.11.2015


Recommended Posts

  • Odgovori 98
  • Created
  • Zadnji odgovor

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

 

Takole, po dveh dnevih in eni gasilski cisterni piva, sem se dovolj ohladil, da podam še svoje videnje dirkaškega vikenda.   Q: Očitno se me na kvolijih drži Rossijev sindrom, saj nikakor ne

Pa še to dodam   Ni šlo za spat,pa sm na hitro naredil video prvega kroga prve dirke...   PS.

Posted Images

1 hour ago, enjoyer83 said:

Pa odvadite se pranja perila v javnosti, prav žalostno je to boostanje ega pred celim forumom [buzara] Pošlji zs in rešeno.

Debata se mi zdi na nivoju (ni ego boosting), vsebina pa primerna. Izid je lahko poučen za ostale. Sploh, če se sprevidi, da ni vsak ovinek primeren za prehitevanje ali pa če se vsem še s posnetkom razjasni kaj je bilo. Če se o tem nismo sposobni pogovorit pol je edini primeren forum tle "Ostalo & traparije".

Uredil - MarkoP
Link to post
1 minute ago, skopusnik said:

Vsak ovinek je primeren za prehitevanje. Ni pa vsak voznik sposoben prehiteti v vsakem ovinku.

Dobra ta Miha... ...dodajam le: Za prehitevanje sta potrebna dva. En, ki je sposoben prehitet, drugi pa, ki je sposoben razumet, da bo prehiten.

Link to post

V trenutku, ko je Božo zašel 10 cm od robnika (Disclaimer: Ta podatek služi le kot primer. Razdalja je lahko tudi 12, 9, ali celo 11.5 cm.), je bila krivda v mojih očeh popolnoma njegova. Edina stvar pogojena z relativno pozicijo (kdo je pred ovinkom spredaj, kdo zadaj) je dolžnost voznika na zunanji strani, da pusti prostor na notranji liniji. Kar je Arne naredil. Kar dvojno...Argument, da je Arne imel še veliko prostora na zunanji strani je pa zgrešen na toliko nivojih, da ga sploh komentiral ne bom.

Še slikovna upodobitev moje predpostavke linij. Predpostavimo najprej, da ma Arne že malo v riti in se je pridružil napačnemu serverju, kar omogoči dirkačema, da vozita vsak svojo linijo (Disclaimer: Kot Fujseve linije na izhodu, lahko kot posledica njegovega zaviranja sredi ovinka zaradi prevelike vstopne hitrosti, glede na tangento radija v točki apexa niha za +-5, 7 ali celo 3,5 stopinj). Kot vidite bi Fujs zapeljal direkt v travo. Ja vem, to se seveda v realnosti ne bi zgodilo, ker bi sigurno posredoval. Ampak kakšen je to potem napad, če ovinek zvoziš tako, da zaviraš še po apexu???

Dejstvo ostaja, da je napad zastavil popolnoma napačno in s tem povzročil incident.

Ste pa, kot bi rekli ''pr nas dol'' - ''bukvalni''! :D 

Radij.png

  • Upvote 4
  • Downvote 1
Link to post

Še enkrat. Sodniška je zadnja.

Ampak. Notranji vam govori, da bi zvozil ker je zmanjšal hitrost, zunanji vam govori, da je notranjega videl in je šel na vse ali nič, vi pa še kar, pa kar, pa kar....

Link to post

Jaz se držim pravila da pustim dovolj prostora za eno širino vozila +, kar je dovolj da drugi avto brez problema izpelje tisti del proge.(Zato tudi VR46 ni bil kriv!:D
Računati na to da se ti bo drug avto umaknil ker si ti pretiraval s hitrostjo v ovinek je zelo optimistično, sploh zato ker te ne vidi.

PS:
Ta izvoz iz boxov na Grobniku je najbolj smotan od vseh kar sem jih dosedaj srečal. Tudi če pogledaš levo ne vidiš če prihaja avto, ven pa zapelješ ravno na njegovo idealno linijo. Zato sem na Q šel kar po travi tam mimo :P

 

 

Link to post
4 hours ago, terga said:

V trenutku, ko je Božo zašel 10 cm od robnika (Disclaimer: Ta podatek služi le kot primer. Razdalja je lahko tudi 12, 9, ali celo 11.5 cm.), je bila krivda v mojih očeh popolnoma njegova. Edina stvar pogojena z relativno pozicijo (kdo je pred ovinkom spredaj, kdo zadaj) je dolžnost voznika na zunanji strani, da pusti prostor na notranji liniji. Kar je Arne naredil. Kar dvojno...Argument, da je Arne imel še veliko prostora na zunanji strani je pa zgrešen na toliko nivojih, da ga sploh komentiral ne bom.

Še slikovna upodobitev moje predpostavke linij. Predpostavimo najprej, da ma Arne že malo v riti in se je pridružil napačnemu serverju, kar omogoči dirkačema, da vozita vsak svojo linijo (Disclaimer: Kot Fujseve linije na izhodu, lahko kot posledica njegovega zaviranja sredi ovinka zaradi prevelike vstopne hitrosti, glede na tangento radija v točki apexa niha za +-5, 7 ali celo 3,5 stopinj). Kot vidite bi Fujs zapeljal direkt v travo. Ja vem, to se seveda v realnosti ne bi zgodilo, ker bi sigurno posredoval. Ampak kakšen je to potem napad, če ovinek zvoziš tako, da zaviraš še po apexu???

Dejstvo ostaja, da je napad zastavil popolnoma napačno in s tem povzročil incident.

Ste pa, kot bi rekli ''pr nas dol'' - ''bukvalni''! :D 

Radij.png

Se n iti malo ne strinjam arne je izgubil dvoboj pred ovinkom in je le dobravolja bafota,če izvozi ovink na "pošten" način".Nobeden v realnem lajfu-dirkanju ne bi ta pustil Arnetu,da spet zavzame položaj.vsaj v profesionalnem dirkanju ne.IN ne odstopam od tega prepričanja.

V dani situaciji(tukaj z vami,ker smo-ste klapa)če bi bil na levem,bi speljal bolj previdno(po robniku),če bi bil na desni strani,pa se bi sprijaznil,da sem ga zajebal-zaspal in prepustil mesto.

Uredil - baty
Link to post
4 hours ago, Arne Dopudja said:

Da bom prehiten jaz uvidim ko mi Bonča & Co. diha za vrat... drugače se mimo mene neboš peljal kar tako.

what? dej še une k spadajo med & Co naštej, da bomo neizbrani vedeli v kater predal spadamo oz do kam seže tvoja mera tolerance v dirkanju. Lahko bi se izognil trčenju, pa se nisi, ker se nisi oziral na Božota, ker se ne piše Bonča? :D In iz kuhinje je zadišalo po sveže praženih dvojnih merilih..

No, tole še dodam, pol se pa tud js poslovim od te debate.

Quote

3.1 Splošno obnašanje
Vsi vozniki se morajo primerno obnašati na dirki. To pomeni, da se ne smejo zaletavati drug v drugega ali izvajati kakršnega koli terorja nad ostalimi, ne smejo preklinjati in se morajo po vseh močeh truditi izogibanja trkov in dotikov med dirkalniki.
Od vseh voznikov se pričakuje opazovanje dogajanja pred njimi in v vzvratnih ogledalih ter da se zavedajo kaj se dogaja okrog njih, še posebej v bitkah za pozicije, kadar se ponovno vključujejo na progo po izletu z nje oz. po nezgodi. Vsekakor je VEDNO bolj pametno počakati in načrtovati prehitevanje, kot pa hiteti. V prvenstvu ni prostora za agresivno maščevanje, ampak samo za športno vedenje ter športno popravljanje krivice.

 

Link to post

Natepavate v prazno vsi po vrsti, sodniki že vedo kaj delajo, sploh Kurent, ki ima licenco in celo priznanje za letošnje leto za svoje delo, poleg tega pa so v komisiji tudi dirkači z RL izkušnjami. Konec debate tema se zaklepa.

Link to post

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Odgovori na to temo...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Povezava je bila samodejno vdelana.   Raje prikaži samo povezavo

×   Your previous content has been restored.   Počisti urejevalnik

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Temo prebirajo   0 uporabnikov

    Te strani si ne ogleduje noben registriran uporabnik

×
×
  • Ustvari novo...