Skoči na vsebino

1. Grobnik - 29.11.2015


Recommended Posts

Q: Mal vozu iskal linijo P11.

R1: Dobre borbe z Erženom vendar kratke ker je jabi in star. :D Na koncu cruzanje na P7.

R2: Štartam 3ji, nekaj malega borbe z Apatom nakar mu pobegnem in začnem loviti Zupana, šele v kašen 6 krogu pogruntam linijo za drugi ovinek tako da se časi dosti izbolšajo, vendar brez potrebe saj Zupan naredi napako tako da sem lepo v miru prikruzal na prvo letošnjo zmago. 

Link to post
  • Odgovori 98
  • Created
  • Zadnji odgovor

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

 

Takole, po dveh dnevih in eni gasilski cisterni piva, sem se dovolj ohladil, da podam še svoje videnje dirkaškega vikenda.   Q: Očitno se me na kvolijih drži Rossijev sindrom, saj nikakor ne

Pa še to dodam   Ni šlo za spat,pa sm na hitro naredil video prvega kroga prve dirke...   PS.

Posted Images

Čestitke najboljšim in organizatorjem.

Q: P7 [dance]

R1: Soliden štart, po tem pa premalo agresivno in pristanem na robu deseterice. Morda pa bo kaka pika, nakar me Eržen butne in vse splava po vodi. Končam na P13, bilo bi pa morda kaj več, če nebi avto od nesreče bil 3-4 sec. na krog počasnejši.

R2: Štart iz P12, v nekem trenutku po prehitevanju Kurenta že držal P8. Na to pa me v žaru borbe le ta v tretjem ovinku zapre in se zavrti pred mano. V naju se zaradi tega zabije še Apat mislim da. Zaradi ene pre- agresivnosti po moji oceni, smo šli trije v travico. Končam na P9.

Če bi mi pred 14 dnevi nekdo ponudil en P9 bi bil zadovoljen, glede na P in Q pa nisem. 

Sem pa vesel, da smo na dirki nastopali vsi trije Dizli. Alen itak car, Aleš je pa odslužil 80kg. kazen in bo sedaj lažje.

 

Uredil - mancSLO
Dizelaši/ Dizli
Link to post

Q: Brez pretiranih treningov in z dobrim setupom Matjaža prilezem na P13, kar pa bi se dalo še drastično izboljšat a sem vseeno vesel predvsem tega, da je AC toliko poštiman, da se da zadnjo hiter krog odpeljati do konca in ni več tako, da se po izteku časa qualifikacije abruptno končajo.

 

R1: srednje dober štart iz P13, veliko gužve a sem se uspel dobro prebiti naprej, kar nekaj sledenja mislim da Marjanu in Luka mi je dohal za ovratnik, na koncu brez pretiranih napak pripeljal na P9. 

R2: dodatnih 16kg se je malo poznalo, a vseeno sem štartal dokaj dobro, in uspel zadržati vsaj na začetku vse za sabo. Tomaž mi je dihal za ovratnik in me spretno izigral v drugem ali tretjem krogu v zadnjem ovinku in se mi tako počasi začel oddaljevati... par krogov kasneje sem naredil napako v zadnjem ovinku, ki me stala praktično vseh posledic... Aleš in Marjan sta se mi približala in tudi šla mimo, a sem opazil da jima lahko zaradi dodatne obtežitve sledim, poleg tega pa sta bila zaposlena z borbo. Malo preveč optimistično sem v T1 zapeljla 3 wide z njima in čez travo končal v pesku, mimo se je odpeljlao cca 8 dirkačev, a sem vseeno zbral misli in nadaljeval napad. Počasi sem se jim začel približevati in zopet ujel tudi Aleša in Marjana, ki sta zaradi zapleta izgubila nekaj mest. Počasi sem ju ujel a v naslednjih krogih sem imel občutek skakanja Marjanovega avta, imel je nizek ping in neprestano sem preverjal ping in kvaliteto povezave, ping je največ zrastel na 55, kvaliteta pa je bila konstantno 100, zato mi je čudno da se je to dogajalo. Aleš je naredil napako in powerslide je oba upočasnil, ko sem zaviral, je bilo še dovolj prostora pred mano, a skok mojega avta kot se vame nekdo zaletel nas je poslal iz proge. V zadnjih krogih se mi je zopet približal Luka, katerega pa v zadnjem krogu nisem spustil mimo in tako končal na 10 mesto.

 

Soliden vikend, glede na investiran čas kar dobro, bilo je nekaj vročih situacij ko sem izvajal powerslide v T1 za mano pa pol dirkačev, dobri boji in dvakrat točke.

 

Z igro sem imel omenjene težave le v drugi dirki, mi je pa v obeh skakala številka pozicije na dirki. Dobro izpeljan vikend.

Prosil bi le vse, če lahko dokler se vsi ne spravijo v bokse in nehajo vozit, tako v Q kot tudi v R, da ste tiho. @Bonča, tvoje krike sredi dirke pa lahko drugič zase zadržiš, ko si že tudi sam kritiziral "opravičevanja" med dirko in njihovo težo ter pomen in pa distrakcijo, ki povzročajo. ;) 

Link to post

Moram priznati da sam nimam veliko zanimivega matrijala da bi se razpisal kot ostali . Pa vendar . 

Q. Ker med vožnjo ne vidim rezultatov samo svoj čas sem imel res dober občutek da pridem bizu top10 . Z progo sva postala prijatlja , setup mi se je vsedel in dobil sem kr precej zaupanja v avto . Na koncu me je spet dohitela realnost ko sem se vrnil v boxe , predzadnji čas če odštejemo nekoga ki je pozabil v prtljažniku 80 kg keramike .

R1 Start je zgledal iz zadnje vrste smešen kot da gre za leteči start .Vse se je odvijalo počasi . Nato sem v T1 imel stik za katerga sem jaz kriv ker sem preveč zprl . Nato je prišlo do vrtenja v daljavi , avto pred menoj se je uspel ustaviti jaz pa ne in sem nekoga lepo nabasal čelno od odzadaj . Za tem BMW ni šau več nikamor , zhubljal sem 3 sec na krog pa še svrtloba sr mi je čudno lomla od hube ker je bila zvita . Zato sem prosil ekipo v boxih da mi porihta avto in sem z krogom zaostanka prikruzal na zadnje mesto. 

R2 Dober start . Reveža ki sta morala startati za menoj sem spustil naprej ,da ne rabita trpeti in zgubljati čas zaradi moje nekonkurenčnosti . ker pa so si ostali privoščili par mapak in izletov sem v par krogih pridobil par mest . V enem 3 krogu sem dobil dotik od odzadaj na vstopu  v T4 kar pa ni vplivalo na potek moje dirke ker sem samo izgubil nekaj malce časa . Od tam naprej sem pritiskal na polno se počutil v avtu odlično vendar v cilj pripeljal ponovno z ogromnim zaostankom .

Moram pa povedat , da se ogromno naučim iz teh voženj in da izjemno uživam . Upam da bom v kratkem na kaki progi vsaj malo konkurenčen in da unovčim vsaj ene točke v tej sezoni  ;-)

Uredil - ingange
Link to post

Q: Prišel na končno P5. Ne najbolj zadovoljen, saj mi je malo zmanjkalo časa. Te 20 min kvalifikacije so ravno toliko kratke, da lahko dva ali max tri stinte odpelješ. Občutek imam, da rabim vsaj 3 kroge, da gume dobijo nek normalen grip. V zadnjem krogu sem imel nekaj desetink boljši vmesni čas, dokler nisem naredil napake. 

R1: Slabo startal, vendar sem obdržal peto mesto. En krog sem še sledil Janu, potem pa storil napako in malo zapeljal na travo in mimo je švignil Kurent. Je bilo kar napeto, saj sva skozi šikano 6, 7, in 8 odpeljala vštric. Tam je včasih komaj za enga placa pa sva se kar dobro znašla. Bravo Aleš. [owje]Do konca kroga sem se še malo trudil, da bi prišel mimo, vendar ni šlo. Nato sem se vozil za njima. Najprej sta mi malo pobegnila, potem sem se jima spet približal pa sta mi spet pobegnila. Nato sem prišel spet blizu ravno, ko je Kurent prehitel Aleksandrova. Skoraj sem že mislil, da bo tudi meni uspelo mimo, vendar je Jan po notranji strani v 10 prehitel nazaj. Do konca dirke sem potem lahko le še sledil na varni razdalji. V zadnjem krogu je Jan sicer storil napako in sem bil cel krog zalepljen na njegov zadnji odbijač, vendar mimo ni šlo. Tako sem končal na solidnem P6.

R2: Še slabše startal iz petega mesta in takoj je mimo prišel Aleksandrov. V prvi levi ovinek smo šli trije vštric brez večjih težav. Proti naslednjem desnem ovinku pa se je zadeva malo zakomplicirala, saj je zmanjkalo prostora. Pred mano sta zadela Aleksandrov in Pavšek, ter se postavila počez. Aleksandrova sem malo popravil v pravo smer vožnje, v tem času pa se je mimo odpeljal Kurent, v zadnji levi bok pa me je zadel teammate Gantar, ki se je potem odvrtel v travo :( Rožič ni izgubljal časa in se mi je takoj nalepil na rit in vozil za menoj do četrtega kroga in nato kljub višjemu balastu z lahkoto odpeljal mimo na startno/ciljni ravnini. Ni minilo pol kroga, sem imel ogledala polna črnega BMWja od Eržena, ki se je brez dodatnih kil kar norčeval iz nas, ki smo bili obteženi. Seveda je takoj prišel mimo, zadrževati ga niti nisem imel namena, saj sem hotel ujeti in prehiteti tiste, ki so vozili spredaj. To se je do neke mere izplačalo, saj je Eržen takoj napadel Rožiča in ju malo upočasnil. Naredil je sicer napako in zapeljal v travo, tako da sem šel mimo in zopet vozil za Rožičem. Od zadaj se je do takrat že približal Glavač. Spredaj so potekale hude borbe in v osmem krogu v prvem ovinku sta Pavšek in Kurent storila napako. Tako sva z Rožičem prišla mimo Pavška. Rožič je šel še mimo Kurenta, meni pa ni uspelo. Takoj je na moja vrata začel že trkati Eržen, ki bi rad mimo, vendar po zunanji strani ni šlo. Krog kasneje je tudi meni uspelo mimo Kurenta in tako sem bil že zelo zadovoljen na P4 ter potihem upal, da tako ostane do konca.

Veselje ni dolgo trajalo, saj je še v istem krogu Eržen prišel mimo Kurenta in nato na startno/ciljni ravnini še mimo mene. V prvi ovinek sem malo zamudil zaviranje in ga skoraj poslal v travo. To je izkoristil Kurent, ki se je takoj postavil meni ob bok in me z rahlim dotikom rahlo katapultiral iz steze. Priložnost sta takoj izkoristila še Glavač in Pavšek ter šla mimo. Iz četrtega na 8. mesto v parih ovinkih. Slabo. Nisem obupal in se takoj priključil nazaj na rep kolone. Računal sem na kakšno napako spredaj vozečih, kar sem dočakal še isti krog. Pavšek je preoptimistično zaviral, Glavač se mu je umikal in s tem zaprl Kurenta, jaz pa iz zunanje strani s criss-cross manevrom zapeljal na notranjo in mimo vseh treh na P5. Sledilo je resnično mučnih 7 krogov do cilja, saj Janko nikakor ni odnehal. Vsak krog je pripravil nekaj napadov jaz pa sem se na vse kriplje upiral. V zadnjem ovinku zadnjega kroga sem malo prehitro in preagresivno pohodil gas v želji, da bi čimprej končal. To se je izkazalo za veliko napako, saj je zadnji konec odneslo jaz pa sem že videl kako je šlo vso trdo delo v nič in kako bom izgubil P5. Moje miganje z ritjo je Jankota prestrašilo, tako da ni takoj upal mimo, vendar si je hitro opomogel in me poskusil prehiteti do ciljne črte. Na koncu sva zaključila takole.

screenshotksbmwm235iraci.jpg

Tole peto mesto je bilo resnično težko prigarano. Celo dirko sem se trudil na vse pretege. Napadal počasnejše, vozil vštric z enako hitrimi in odbijal napade hitrejših. Mrzel tuš in še bolj mrzlo pivo sta se po dirki zelo prilegla.

Link to post

Hvala za obrazložitev, žal se ne morem strinjati s kaznijo, ki sem jo prejel ob incidentu z Dopudjo ...

Ne želim preveč soliti pameti in ne vem koliko se na podano kazen sploh še da vplivati, ampak prosim, poglejte si ptičjo prspektivo in boste videli, da je Dopudja šel sredi ovinka zelo na notranjo stran. Res je mene malo odneslo ven, ampak če bi se Arne bolj držal svoje (zunanje) linije, zagotovo ne bi počilo.
https://www.dropbox.com/s/xjhxindaafnf4uz/BFujs_ADopudja_Grobnik_R2_L3_T6.avi?dl=0

Uredil - bofu
Link to post

Dopudja je pustil dovolj prostora na notranji strani ovinka, da bi oba lahko brez težav prišla skozi ovinek, če le ti nebi bil prehiter, glede na kot s katerim si pripeljal v ovinek. Zaradi tega ostrega kota te je pri hitrosti, ki si jo imel kmalu začelo vleči iz svoje linije, katere bi se moral držati glede na to, da si vedel, da imaš nekoga na zunanji strani.

Sodniška ekipa bo še 1x poledala posnetek, vendar je malo možnosti, da bo odločitev spremenjena.

Link to post
39 minutes ago, bofu said:

Hvala za obrazložitev, žal se ne morem strinjati s kaznijo, ki sem jo prejel ob incidentu z Dopudjo ...

Ne želim preveč soliti pameti in ne vem koliko se na podano kazen sploh še da vplivati, ampak prosim, poglejte si ptičjo prspektivo in boste videli, da je Dopudja šel sredi ovinka zelo na notranjo stran. Res je mene malo odneslo ven, ampak če bi se Arne bolj držal svoje (zunanje) linije, zagotovo ne bi počilo.
https://www.dropbox.com/s/xjhxindaafnf4uz/BFujs_ADopudja_Grobnik_R2_L3_T6.avi?dl=0

To situacijo dobro poznam iz dirk. Pred ovinkom si se postavil preveč na notranjo stran, kar je pomenilo, da bo radij ovinka mnogo manjši, kot če bi se postavil bolj v desno - bližje Arne-ju (to je glavni vzrok te nesreče). V ovinek si poskusil vstopati z isto hitrostjo, kot Arne, kar pa pač fizično ni mogoče, zato te je odneslo na njegovo linijo, ki je bila čisto normalna in pravilna (z izjemo pozicije apexa - na notranji strani apexa njegove linije ti je pustil skoraj za 2 avtomobila prostora).

Žal si ti tisti, ki ni držal svoje linije.

Link to post

Po posnetku si notranji nikakor ne zasluži kazni,pri vstopu v zavoj je bil spredaj in se mora vozilo ki je zadaj prilagajat,razen če bi bil zunanji pri vstopu v zavoj več kot pol dolžine vozila naprej,kar pa niti slučajno ni bil.Posledično je po tem ključu linija zunanjega "napačna" ker je sekal pot notranjemu. Nikjer v nobenih pravilih v nobeni dirkaški seriji za nobeno progo namreč niso določene "pravilne" linije. V videm primeru gre kazen (če že) edino zunanjemu,vse ostalo je nesmisel.

 

Link to post

Meni tudi to ni najbolj jasno in prosim za razlago. Govori se kdo mora drzat linijo, nikjer se pa ne govori kdo je bil spredaj pri vstopu v ovinek. A ni da tisti ki je spredaj izbere linijo in se mu mora tisti ki je zadaj prilagodit ?

Tukaj spodaj si poglejte "Who owns the racing line?" poglavje:

https://f1metrics.wordpress.com/2014/08/28/the-rules-of-racing/

Podobno sceno imava z @mancSLO iz razveljavljenega Silverstona in je Aleš tudi odločil kot v tem primeru, ko sva ga offline vprašala za mnenje, saj sva hotela razumet.

P.S: mogoče je še najboljše pravilo "rahlo" defenzivne vožnje. Bom dal primer @PEK-a. Ko on vozi za mano in me skuša prehitet lepo spusti gas, če vidi, da ne gre in napad pripravi še 1x. Dejansko ne gre z glavo skozi zid.

Jaz sem tudi naredil 2 neumnosti ker sem poslušal tega:

https://www.youtube.com/watch?v=p2_NtgztLdw

Uredil - MarkoP
Link to post
pred 24 minutami, Lojzze je napisal:

Po posnetku si notranji nikakor ne zasluži kazni,pri vstopu v zavoj je bil spredaj in se mora vozilo ki je zadaj prilagajat,razen če bi bil zunanji pri vstopu v zavoj več kot pol dolžine vozila naprej,kar pa niti slučajno ni bil.Posledično je po tem ključu linija zunanjega "napačna" ker je sekal pot notranjemu. Nikjer v nobenih pravilih v nobeni dirkaški seriji za nobeno progo namreč niso določene "pravilne" linije. V videm primeru gre kazen (če že) edino zunanjemu,vse ostalo je nesmisel.

 

Točno to sem želel napisati oz. argumentirati, ni več kaj dodati. Hvala, da si povzel namesto mene ;)

@ale: hvala! Upam na ugodno rešitev :)

@terga: Po mojem mnenju bi tvoja teorija obveljala, če bi se nesreča zgodila ob izhodu iz ovinka, saj jaz zaradi prevelike vstopne hitrosti ne bi mogel pravilno peljati notranje linije, ter trčil v Arneta. Ker pa je bila nesreča na apexu, žal ne moremo vedeti kako daleč bi mene res odneslo. Sem pa zelo zmanjšal hitrost, kar se lepo vidi tudi na 4-5s posnetka, ko me prehiti in trčim v zadnji del

 

Uredil - bofu
Link to post

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Odgovori na to temo...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Povezava je bila samodejno vdelana.   Raje prikaži samo povezavo

×   Your previous content has been restored.   Počisti urejevalnik

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Temo prebirajo   0 uporabnikov

    Te strani si ne ogleduje noben registriran uporabnik

×
×
  • Ustvari novo...