Skoči na vsebino

1. Grobnik - 29.11.2015


Recommended Posts

grobnik.jpg

Kaj potrebujete

  1. prijava v prvenstvo
  2. original simulacija Assetto Corsa in plačljiv dodatek Dream Pack 1
  3. poznavanje pravilnika
  4. v nastavitvah Assetto Corsa obvezno nastavite  pravo ime in priimek brez šumnikov: ne Murn Matjaž, ne MURN Matjaž, ne Matjaž MURN, ne M Murn... temveč Matjaz Murn
  5. TeamSpeak (Server: sloracing.ddns.net Geslo: sloracingts)

Urnik

29.11.2015 (dan dirke):

  • 18:00 - Trening (60 min)
  • 20:00 - Kvalifikacije (20 min)
  • 20:30 - Dirka 1 (17 krogov)
  • 21:15 - Dirka 2 (17 krogov)

Nastavitve strežnika

Server: slo-racing.com BMW Makoma M235i Cup
Gesloslobmw

Dirkalnik: BMW M235i Racing
Dirkališče: Grobnik

Podlaga: Dinamična (glej pravilnik - člen 2.9.1)
Pomoči: Samodejna sklopka ter ABS
Čas: 10:00
Obraba gum: Vključena (100%)
Poraba goriva: Vključena (100%)
Poškodbe: Vključene (100%)

Vreme: 

grobnik.jpg

Pokrovitelji

bmw_makoma_jpg.jpg

mfplogotip300.jpg

logonewsitev2350px.png

logoplaygame.png

luxliveiresblack350px.png

anglicuslogo300px.png

Link to post
  • Odgovori 98
  • Created
  • Zadnji odgovor

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

 

Takole, po dveh dnevih in eni gasilski cisterni piva, sem se dovolj ohladil, da podam še svoje videnje dirkaškega vikenda.   Q: Očitno se me na kvolijih drži Rossijev sindrom, saj nikakor ne

Pa še to dodam   Ni šlo za spat,pa sm na hitro naredil video prvega kroga prve dirke...   PS.

Posted Images

Startna lista

  1. Alen Terzić
  2. Mitja Bonča
  3. Alen Rožic
  4. Jan Aleksandrov
  5. Janko Glavač
  6. Tomaz Eržen
  7. Luka Peklaj
  8. Matjaž Murn
  9. Domen Gantar
  10. Matej Dakskobler
  11. Marjan Koderman
  12. Aleš Kurent
  13. Božo Fujs
  14. Mark Apat
  15. Goran Tuš
  16. Gašper Zupan
  17. Tomaž Pavšek
  18. Marko Panger
  19. Arne Dopudja
  20. Tomaž Selčan
  21. Miha Fabijan
  22. Domen Grča
  23. Aleš Arko

Rezerve

  1. David Pipan

Udeležbo odpovedali

  1. Matjaž Molnar

Udeležbo odpovedali prepozno

  1. Blaž Mrak
  2. Erik Ocvirk
Link to post

1. Grobnik

    R1, L1, T6
    Grča je spregledal Fujsa na notranji strani oz. narobe ocenil situacijo, saj je ob vstopu v ovinek zavil preveč proti notranji strani, kjer je bil popolnoma vzporedno že Fujs. Fujs je bil malo preagresiven in se ni popolnoma držal notranje linije ovinka - v trenutku trka je bilo še nekaj prostora na notranji strani, kamor bi se lahko umikal. Kljub temu vseeno ni bilo videti, da bi Grča pustil dovolj prostora Fujsu,  zato so sodniki ocenili, da tu krivda leži pri Grči in mu izdala kazen v obliki balasta, in sicer 10kg na naslednjem dirkaškem vikendu.

    R1, L6, T2
    Eržen je na zaviranju naredil napako in posledično zadel zadek Kodermana. Krivda leži pri Erženu, kateremu je sodniška ekipa dodelila kazen v obliki balasta, in sicer 20kg na naslednjem dirkaškem vikendu.

    R1, L12, Ciljna ravnina
    Dakskobler in Peklaj sta iz zadnjega ovinka pripeljala skoraj vzporedno. Dakskobler je nato dobil malo prednosti, vendar ne dovolj, da bi lahko prišel pred Peklaja. Na ciljni ravnini ga je dokaj na hitro zaprl, kar Peklaju ni pustilo veliko možnosti. Prišlo je do kontakta, zaradi katerega sta se oba odvrtela. Sodniška ekipa je pripisala kazen Dakskoblerju, in sicer 20kg na naslednjem dirkaškem vikendu.

    R1, L12, Ciljna ravnina
    Po incidentu z Dakskoblerjem, se je Peklaj nepravilno vključil na stezo. Takoj, ko se je avto ustavil, je speljal nazaj na pisto pod kotom 90°. Ravno takrat je po ciljni ravnini pripeljal Dopudja - prišlo je do trka in velikih poškodb dirkalnikov. Sodniška ekipa je odločila, da si za tak manever Peklaj prisluži 30kg na naslednjem dirkaškem vikendu.

    R1, L12, Ciljna ravnina
    Po trku se je Peklaj vrnil v bokse z uporabo tipke ESC. Takoj, ko je bil v boksih, je odpeljal naprej. V pravilniku je jasno zapisano, da v tem primeru dirke ne bi smel nadaljevati. Sodniki so Peklaju pripisali strogo kazen, in sicer start iz zadnjega mesta na naslednji dirki.

    R2, L3, T6
    Zelo podobna situacija kot na prvi dirki. Fujs je bil ob vstopu v ovinek sicer na notranji strani, vendar se ni držal linije ovinka in ga je počasi neslo ven. Dopudja mu je na notranji strani pustil prostora za skoraj dve širini dirkalnika. Ker je Fujs storil isto napako kot v prvi dirki, Dopudja pa mu je tu pustil več kot dovolj prostora, je sodniška ekipa odločila, da je povzročitelj incidenta v tem primeru Fujs. Fujs dobi kazen v obliki balasta, in sicer 20kg na naslednjem dirkaškem vikendu.

    R2, L13, T5
    Koderman je bil ob vstopu v ovinek na notranji strani Kurenta, ko je ta na zaviranju začel močno zapirati dirkaško linijo. Napaka na obeh straneh, saj Koderman ni bil dovolj vzporedno ter na notranji strani je bilo še več kot za širino dirkalnika prostora, Kurent pa je preveč agresivno zapiral. Koderman se je rahlo dotaknil zadka Kurenta, katerega je postavilo pod kotom 90° na pisto, nato pa je zaradi pozne reakcije Koderman naletel v bok Kurenta, nesreči pa se ni mogel izogniti niti Apat, ki je po stiku Kurenta in Kodermana zadel zadek Kodermana. Sodniška ekipa je razsodila, da gre za dirkaško nesrečo in sankcij ni izdala.


    Kazni, ki niso povezane z dogajanjem na pisti:

    1. Erik Ocvirk - prepozna odjava z dirke. Kazen 30kg na naslednjem dirkaškem vikendu.
    2. Blaž Mrak - prepozna odjava z dirke. Kazen 30kg na naslednjem dirkaškem vikendu.
    3. Mitja Bonča - nepotrebno govorjenje med dirko. Kazen 10kg na naslednjem dirkaškem vikendu.
    Uredil - Matjaž Murn
    Link to post

    Grobnik ima 28 pitboxov, tako da načeloma bi lahko vozili vsi. Samo bi moral stestirat kako laufa zadeva s tako velikim gridom. Na sobotni testni dirki nas več kot očitno ne bo niti 24, upam da vam potem naslednji vikend v nedeljo uspe prit v čimvečjem številu. Če nam ne uspe stestirat, bo vozilo samo 24 voznikov, trije pa bodo v rezervi.

    Link to post

    Je kdo tako prijazen pa bi delil svoj setup? Ali pa mogoče pomagal katere spremembe pri tem BWMju pomagajo. Kar sem jaz spreminjal s svojim omejenim znanjem, mi ni prineslo boljšega handlinga in boljših časov - prej obratno.

    Link to post

    Jaz bi (bom...) za grobnik naredil sledece:

    - omehcal vzmetenje, da povečaš grip bo teh luknjah

    - povecal camber oz. camber nastavil, da ima vec naklona

    - TOE ima velik vpliv na obnašanje avta. To sporti prilagajam. Morem malo sploh vozit, nisem še po Grobniku od zadnjih AC updejtov. http://iracing.wikidot.com/components:toe-in-toe-out 

     

    Link to post

    Jaz sicer nisem imel najboljšega časa na dirkališču (1:38:XX),ampak ,sem bil z setupom avta zelo zadovoljen. Res pa je,da je bila včeraj prava drsalnica,ampak po cca 4.-5. krogih se je avto začel že kolikor toliko "limati" na podlago in ker sem bil za vse nepravilnosti,ki sem jih počel kriv čisto sam in ne setup sem mnenja,da sem si ga nastavil dokaj dobro. 

    http://www.mediafire.com/download/wyv527gogoxwnaf/grobnik_M_235i_sport.rar 

    Link to post

    Na Silverstonu je bila tudi kar drsalnica na začetku, megla, mrzlo ozračje in posledično mrzl asfalt. Da sem ukrotil ta "snap oversteer", k isem ga imel sem precej privil TOE. Na low gripu sem bil kar konkurencen, ko pa se je povečal pa sem obtičal. 

    Začetek in konec dirke po moje zahtevata kar različen setup za moje pojme, ker se pogoji drastično spremenijo. Sicer, to sem jaz, mnenje nekoga, ki zaseda mesta 15+ ;) Ne se preveč ozirat....

    Link to post

    Ma Grobik je ful specificna steza z vsemi luknjami in grbinami in res moras krog za krogom zadeti vse idealne linije,  ce ne si pecenka.  Setup nima toliko veze,  kot natancnost.  Sem sprobal sam s setupom od lani in z deafultom,  razlike ni,  dokler si natancen.  Majhna napaka sploh pri vstopih v prvo zanko,  v liknjo in v zadnjo zanko in gre sekunda do dve v nic.  

     

    Je pa meni veliko bolj v uzitek voziti na zacetku dirke,  ko se vse drsi in gre na pocez,  pol po sredini dirke je avto prevec naliman.  

    Link to post

    Join the conversation

    You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

    Guest
    Odgovori na to temo...

    ×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

      Only 75 emoji are allowed.

    ×   Povezava je bila samodejno vdelana.   Raje prikaži samo povezavo

    ×   Your previous content has been restored.   Počisti urejevalnik

    ×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

    • Temo prebirajo   0 uporabnikov

      Te strani si ne ogleduje noben registriran uporabnik

    ×
    ×
    • Ustvari novo...