B_U_R_I 3 290 Napisano November 10, 2015 Share Napisano November 10, 2015 Kaj potrebujete prijava v prvenstvo original simulacija Assetto Corsa in plačljiv dodatek Dream Pack 1 poznavanje pravilnika v nastavitvah Assetto Corsa obvezno nastavite pravo ime in priimek brez šumnikov: ne Murn Matjaž, ne MURN Matjaž, ne Matjaž MURN, ne M Murn... temveč Matjaz Murn TeamSpeak (Server: sloracing.ddns.net Geslo: sloracingts) Urnik 29.11.2015 (dan dirke): 18:00 - Trening (60 min) 20:00 - Kvalifikacije (20 min) 20:30 - Dirka 1 (17 krogov) 21:15 - Dirka 2 (17 krogov) Nastavitve strežnika Server: slo-racing.com BMW Makoma M235i CupGeslo: slobmw Dirkalnik: BMW M235i RacingDirkališče: Grobnik Podlaga: Dinamična (glej pravilnik - člen 2.9.1)Pomoči: Samodejna sklopka ter ABSČas: 10:00Obraba gum: Vključena (100%)Poraba goriva: Vključena (100%)Poškodbe: Vključene (100%) Vreme: Pokrovitelji Citiraj Link to post
B_U_R_I 3 290 Napisano November 10, 2015 Avtor Share Napisano November 10, 2015 Startna lista Alen Terzić Mitja Bonča Alen Rožic Jan Aleksandrov Janko Glavač Tomaz Eržen Luka Peklaj Matjaž Murn Domen Gantar Matej Dakskobler Marjan Koderman Aleš Kurent Božo Fujs Mark Apat Goran Tuš Gašper Zupan Tomaž Pavšek Marko Panger Arne Dopudja Tomaž Selčan Miha Fabijan Domen Grča Aleš Arko Rezerve David Pipan Udeležbo odpovedali Matjaž Molnar Udeležbo odpovedali prepozno Blaž Mrak Erik Ocvirk Citiraj Link to post
B_U_R_I 3 290 Napisano November 10, 2015 Avtor Share Napisano November 10, 2015 Točkovanje posameznikov Ekipno točkovanje Citiraj Link to post
B_U_R_I 3 290 Napisano November 10, 2015 Avtor Share Napisano November 10, 2015 (urejeno) 1. Grobnik R1, L1, T6 Grča je spregledal Fujsa na notranji strani oz. narobe ocenil situacijo, saj je ob vstopu v ovinek zavil preveč proti notranji strani, kjer je bil popolnoma vzporedno že Fujs. Fujs je bil malo preagresiven in se ni popolnoma držal notranje linije ovinka - v trenutku trka je bilo še nekaj prostora na notranji strani, kamor bi se lahko umikal. Kljub temu vseeno ni bilo videti, da bi Grča pustil dovolj prostora Fujsu, zato so sodniki ocenili, da tu krivda leži pri Grči in mu izdala kazen v obliki balasta, in sicer 10kg na naslednjem dirkaškem vikendu. R1, L6, T2 Eržen je na zaviranju naredil napako in posledično zadel zadek Kodermana. Krivda leži pri Erženu, kateremu je sodniška ekipa dodelila kazen v obliki balasta, in sicer 20kg na naslednjem dirkaškem vikendu. R1, L12, Ciljna ravnina Dakskobler in Peklaj sta iz zadnjega ovinka pripeljala skoraj vzporedno. Dakskobler je nato dobil malo prednosti, vendar ne dovolj, da bi lahko prišel pred Peklaja. Na ciljni ravnini ga je dokaj na hitro zaprl, kar Peklaju ni pustilo veliko možnosti. Prišlo je do kontakta, zaradi katerega sta se oba odvrtela. Sodniška ekipa je pripisala kazen Dakskoblerju, in sicer 20kg na naslednjem dirkaškem vikendu. R1, L12, Ciljna ravnina Po incidentu z Dakskoblerjem, se je Peklaj nepravilno vključil na stezo. Takoj, ko se je avto ustavil, je speljal nazaj na pisto pod kotom 90°. Ravno takrat je po ciljni ravnini pripeljal Dopudja - prišlo je do trka in velikih poškodb dirkalnikov. Sodniška ekipa je odločila, da si za tak manever Peklaj prisluži 30kg na naslednjem dirkaškem vikendu. R1, L12, Ciljna ravnina Po trku se je Peklaj vrnil v bokse z uporabo tipke ESC. Takoj, ko je bil v boksih, je odpeljal naprej. V pravilniku je jasno zapisano, da v tem primeru dirke ne bi smel nadaljevati. Sodniki so Peklaju pripisali strogo kazen, in sicer start iz zadnjega mesta na naslednji dirki. R2, L3, T6 Zelo podobna situacija kot na prvi dirki. Fujs je bil ob vstopu v ovinek sicer na notranji strani, vendar se ni držal linije ovinka in ga je počasi neslo ven. Dopudja mu je na notranji strani pustil prostora za skoraj dve širini dirkalnika. Ker je Fujs storil isto napako kot v prvi dirki, Dopudja pa mu je tu pustil več kot dovolj prostora, je sodniška ekipa odločila, da je povzročitelj incidenta v tem primeru Fujs. Fujs dobi kazen v obliki balasta, in sicer 20kg na naslednjem dirkaškem vikendu. R2, L13, T5 Koderman je bil ob vstopu v ovinek na notranji strani Kurenta, ko je ta na zaviranju začel močno zapirati dirkaško linijo. Napaka na obeh straneh, saj Koderman ni bil dovolj vzporedno ter na notranji strani je bilo še več kot za širino dirkalnika prostora, Kurent pa je preveč agresivno zapiral. Koderman se je rahlo dotaknil zadka Kurenta, katerega je postavilo pod kotom 90° na pisto, nato pa je zaradi pozne reakcije Koderman naletel v bok Kurenta, nesreči pa se ni mogel izogniti niti Apat, ki je po stiku Kurenta in Kodermana zadel zadek Kodermana. Sodniška ekipa je razsodila, da gre za dirkaško nesrečo in sankcij ni izdala. Kazni, ki niso povezane z dogajanjem na pisti: Erik Ocvirk - prepozna odjava z dirke. Kazen 30kg na naslednjem dirkaškem vikendu. Blaž Mrak - prepozna odjava z dirke. Kazen 30kg na naslednjem dirkaškem vikendu. Mitja Bonča - nepotrebno govorjenje med dirko. Kazen 10kg na naslednjem dirkaškem vikendu. Uredil December 5, 2015 - Matjaž Murn Citiraj Link to post
B_U_R_I 3 290 Napisano November 10, 2015 Avtor Share Napisano November 10, 2015 Grobnik ima 28 pitboxov, tako da načeloma bi lahko vozili vsi. Samo bi moral stestirat kako laufa zadeva s tako velikim gridom. Na sobotni testni dirki nas več kot očitno ne bo niti 24, upam da vam potem naslednji vikend v nedeljo uspe prit v čimvečjem številu. Če nam ne uspe stestirat, bo vozilo samo 24 voznikov, trije pa bodo v rezervi. Citiraj Link to post
B_U_R_I 3 290 Napisano November 16, 2015 Avtor Share Napisano November 16, 2015 2 Citiraj Link to post
Mitja Bonča 583 Napisano November 16, 2015 Share Napisano November 16, 2015 To je pa še ena zelo stara verzija proge, čeprav potek je enak, kot v zadnji. Komot, ga imate za učenje. Citiraj Link to post
m0LN4r 36 Napisano November 22, 2015 Share Napisano November 22, 2015 Jaz moram že zdaj odpovedat... selitev ipd. Citiraj Link to post
B_U_R_I 3 290 Napisano November 22, 2015 Avtor Share Napisano November 22, 2015 Hvala, ker si sporočil. @Domen Grča - si na startni listi. 1 Citiraj Link to post
B_U_R_I 3 290 Napisano November 23, 2015 Avtor Share Napisano November 23, 2015 Je kdo tako prijazen pa bi delil svoj setup? Ali pa mogoče pomagal katere spremembe pri tem BWMju pomagajo. Kar sem jaz spreminjal s svojim omejenim znanjem, mi ni prineslo boljšega handlinga in boljših časov - prej obratno. 1 Citiraj Link to post
markop 702 Napisano November 23, 2015 Share Napisano November 23, 2015 Jaz bi (bom...) za grobnik naredil sledece: - omehcal vzmetenje, da povečaš grip bo teh luknjah - povecal camber oz. camber nastavil, da ima vec naklona - TOE ima velik vpliv na obnašanje avta. To sporti prilagajam. Morem malo sploh vozit, nisem še po Grobniku od zadnjih AC updejtov. http://iracing.wikidot.com/components:toe-in-toe-out 4 Citiraj Link to post
silicijeva dolina 1 254 Napisano November 23, 2015 Share Napisano November 23, 2015 Jaz sicer nisem imel najboljšega časa na dirkališču (1:38:XX),ampak ,sem bil z setupom avta zelo zadovoljen. Res pa je,da je bila včeraj prava drsalnica,ampak po cca 4.-5. krogih se je avto začel že kolikor toliko "limati" na podlago in ker sem bil za vse nepravilnosti,ki sem jih počel kriv čisto sam in ne setup sem mnenja,da sem si ga nastavil dokaj dobro. http://www.mediafire.com/download/wyv527gogoxwnaf/grobnik_M_235i_sport.rar Citiraj Link to post
markop 702 Napisano November 23, 2015 Share Napisano November 23, 2015 Na Silverstonu je bila tudi kar drsalnica na začetku, megla, mrzlo ozračje in posledično mrzl asfalt. Da sem ukrotil ta "snap oversteer", k isem ga imel sem precej privil TOE. Na low gripu sem bil kar konkurencen, ko pa se je povečal pa sem obtičal. Začetek in konec dirke po moje zahtevata kar različen setup za moje pojme, ker se pogoji drastično spremenijo. Sicer, to sem jaz, mnenje nekoga, ki zaseda mesta 15+ Ne se preveč ozirat.... Citiraj Link to post
silicijeva dolina 1 254 Napisano November 23, 2015 Share Napisano November 23, 2015 Tudi od 10. pa do zadnjega mesta smo imeli kar dobre borbe Citiraj Link to post
Rokovnjac 783 Napisano November 23, 2015 Share Napisano November 23, 2015 Ma Grobik je ful specificna steza z vsemi luknjami in grbinami in res moras krog za krogom zadeti vse idealne linije, ce ne si pecenka. Setup nima toliko veze, kot natancnost. Sem sprobal sam s setupom od lani in z deafultom, razlike ni, dokler si natancen. Majhna napaka sploh pri vstopih v prvo zanko, v liknjo in v zadnjo zanko in gre sekunda do dve v nic. Je pa meni veliko bolj v uzitek voziti na zacetku dirke, ko se vse drsi in gre na pocez, pol po sredini dirke je avto prevec naliman. Citiraj Link to post
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.