AliBuggy 1 008 Napisano November 10, 2015 Share Napisano November 10, 2015 super je blo danes na treningu...sam bolj sem se na prakticu trudi in se mi koncno krog posracka, bolj me pol v dirki kaznujejo s kilam Link to post
PEK 2 291 Napisano November 10, 2015 Avtor Share Napisano November 10, 2015 Ja, zdajle na koncu smo se dobro podili, 15kg preveč sm dal mercedesu, drugače bi bli lahko 4wide skozi ravnino,.. tko je blo pa sam 3wide zmerej :D... Tušovi Alfi sm pa premal dal! :P Link to post
Arne Dopudja 726 Napisano November 10, 2015 Share Napisano November 10, 2015 Jaz sem se itak zajebaval, šlo na počez več al manj. Pa brez ABSa se delal heroja. Link to post
ingange 379 Napisano November 10, 2015 Share Napisano November 10, 2015 Alfa ne rabi dodatne obtežitve , vsaj če jo jaz vozim . večina mojih krogov je bila 1.44.xxx Tolko ste ostali vozli z obtežitvijo . Če se ne bi čakali bi me tak dobli :-) Drugače pa je blo zabavno . Jutri popravni izpit . Link to post
dottor 21 Napisano November 10, 2015 Share Napisano November 10, 2015 Kakšne čase ste kej furali danes? Jaz sem na 1:46.048, pa bom sproval vsaj še sekundo in pol zbit ta čas Link to post
AliBuggy 1 008 Napisano November 11, 2015 Share Napisano November 11, 2015 Ne vem sicer kaj je fora te obtezitve, ker se mi zdi da so avti dokaj izenaceni tudi brez tega, sploh ce imajo zivcnega BMW malo bolj izkuseni. Razlike se kompenzirajo potem v ovinkih ali ravninah. Upam da je na dirki ne bo, in so bili to vceraj samo poskusi balansiranja med avti in ne med vozniki Ce Alfa ne rabi obtezitve jo tudi MB ne.Vceraj sta Bonca pa se en alien z alfami delala kar konstantne 1:40 case, tudi sam ko sem probal Alfo sem imel malo boljsi cas kot z MB pa se pospeske ima dobre. Mi je pa MB dosti boljsi z zadnjim pogonom v ovinkih, pa moj nacin voznje in s tem gume so bolj posinkani. BMW po drugi strani je pa dokaj tezko kontrolirat v hitrem ovinku, ker mi ga hitro vzame pa sem posrek, sem pa imel z njim dobro sekundo slabsi cas kot z MB ali Alfo....samo krogi niso bili konstantni. Vceraj sem z MB (brez kil) dosegal konstantoi okoli 1:42:xxx enkrat se mi je usral 1:41:8xx, ko so mi nabili 90kg sem pa ze pri startu bil takoj zadnji, pri bremzanju ter ovinkih pa se je tudi avto obnasal dosti drugace kot brez kil. S kilam sem potem delal kroge 1:44. Res me zanima ali se bo res prakticiralo z balasti in ce, po kaksnem kljucu...glede na avto ali na cas v practicu? Link to post
skopusnik 1 374 Napisano November 11, 2015 Share Napisano November 11, 2015 Obteženi so vozniki in ne avti. Zato, ker jaz z "hitrim" Merđotom ne bom dohajal Bončata četudi vozi BMWja. Včeraj, ko smo vozili jaz, ti, Glavač in Marjan, je bilo prav fajn. Mogoče bi še jaz moral dobiti ene 20kg, pa bi bili vsi štirje povsem izenačeni v dirki. In to je point, ne da je nekdo prehiter in spizdi naprej :) 1 Link to post
AliBuggy 1 008 Napisano November 11, 2015 Share Napisano November 11, 2015 zmeraj bojo eni bolj naprej in druga/tretja skupina bolj zadaj, ce ne drugega zato, ker bojo potem tisti, ki proge in avta ne poznaj(m)o torpedirali druge v ovinkih, a ne Vedno bojo razlike. Bonca ima tudi z BMW vec dela in vec moznosti da bo zajebal ovinek, ce ga bo prevec gonil. Da bi pa vsi skupaj vozili v gruci si pa niti ne zelim, po izkusnjah to ni ravno nekaj kar pridoda k tekmovalnosti in adrenalinu, saj se vsaka napaka rezultira v tem da hoces ali noces bo nekdo drug zaradi nje nastradal...pol je pa lahko huda kri in slaba volja. Ce je Bonca pac hiter in bo spizdil naprej ima zato dober razlog, na nas pa je da se temu probamo cimbolj priblizat, to pa storis tako da malo vec potreniras in si potem za odttenek bolj konkurencen...sej kaj pa je pol fora dirke, ce ne to da probas cimbolj obvladat zadevo in se potem pomerit z drugi in paziti na to, da ne delas napak in izletov izven steze...pa seveda da koga ne oskodujes in to pricakujes tudi od drugih. Ko je 15 dirkacev na stezi tudi ne mores delati svojega optimalnega kroga, ker se moras prilagajati unemu spredaj in tudi linija ne more biti idealna, zdej pa ce je nekdo potem na pospesku ali na bremzanju hendikepiran s kilam, niti nima moznosti priti mimo, dokler un spredaj ne zajebe ali pa mu kdo "pomotoma" malo k temu pomaga No ne vem kako ste to imeli do zdaj ampak v BMW ligi ste tudi razlicno zverzirani dirkaci pa nimate dodatnih kil na voznika ali pac...kile so tam zgolj za kazen? Link to post
markop 702 Napisano November 11, 2015 Share Napisano November 11, 2015 (urejeno) Meni tudi obtežitev voznika ne diši preveč, čeprav sem med počasnimi. Nekako se mi zdi zlagano se z Bončo ali pa Jankotom dajem in vozik tik-tik, ko pa vem, da imata 50kg ob sebi. Kako naj se pol veselim, da sem ju prehitel ? Tako,... malo se mi zdi vprašanje dirkaške etike. Dosti raje se dajem z meni podobnimi. Recimo z @mancSLO, ki je polž kot jaz To je seveda moje mnenje. @PEK, @ingange: Moje mesto odstopam Goranu in bom raje jaz kot rezerva. Btw...zakaj pa samo 16 voznikov ? Magic number ali je se kje dejansko omenja tale številka ? Uredil November 11, 2015 - MarkoP 1 Link to post
B_U_R_I 3 290 Napisano November 11, 2015 Share Napisano November 11, 2015 Obtežitve so ravno zato, da lahko voziš ob boku Bonči in Glavaču. Če ne drugega, se boste tako bolj navadili voziti ob bok in direkt za bumperjem. Če voziš z enim zelo dobrim vštric, obstaja večja verjetnost, da bo on nate bolj pazil in ne bo prišlo do incidenta, kot pa če dva nezverzirana voznika furata bok ob bok. In ker so to bolj fun dirke, kot karkoli resnega - je namen zabava. In kaj je bolj zabavnega, da se furaš pol kroga bok ob bok ali pa 10 krogov nekomu direkt za ritjo in čakaš njegovo napako oz. ga probaš prisiliti, da jo naredi? 4 Link to post
AliBuggy 1 008 Napisano November 11, 2015 Share Napisano November 11, 2015 mislim, da nas vecina tukaj ni sposobna brez incidentov voziti na bumperju. Drugace pa bolj zverzirani bodo ze pazili bolj na druge samo to se ne pomeni da se nezverzirani ne bomo kako drugace pocohali s kom Sicer pa se v osnovi strinjam z napisanim...zanima me le kako drugega prisilis v napako? A to so tud kaksne taktike? Link to post
markop 702 Napisano November 11, 2015 Share Napisano November 11, 2015 So ja. Recimo se mu postavljaš na notranjo stran in mu vsilis linijo, ki je ni vajen. Ali pa mu 3 kroge vozis tik zadaj in psiha naredi svoje. Garantirano. Vsaj začetnikom. 1 Link to post
AliBuggy 1 008 Napisano November 11, 2015 Share Napisano November 11, 2015 ..in to vse brez dotika unega zadaj ali v ovinku? Dvomim. Ce tisti zadaj napada sem jaz kot zacetnik napsihiran samo zaradi tega da me ne bo v rito ko bom bremzal tako kot sem jaz vajen...ce imam kile je to spet drugace kot pri unemu ko jih nima...isto potem pri pospesevanju iz ovinka. Torej se vec moznosti za incidente Link to post
PEK 2 291 Napisano November 11, 2015 Avtor Share Napisano November 11, 2015 (urejeno) Kilogrami sigurno ostajajo... 120kg bo max, ampak to vrjetno dobi Jan, ali pa Terzic. 50-70kg je priblizno sekudna na krog. Predvidevam, da bo za 0kg potrebno peljati tam okoli 1:43.00 100% grip in 24°C asfalt. Torej tisti, ki peljejo počasneje naj še malo potrenirajo in pack bo izenačen kolikor se le da. Uredil November 11, 2015 - PEK 1 Link to post
B_U_R_I 3 290 Napisano November 11, 2015 Share Napisano November 11, 2015 pred 17 minutami, AliBuggy je napisal: ..in to vse brez dotika unega zadaj ali v ovinku? Dvomim. Ce tisti zadaj napada sem jaz kot zacetnik napsihiran samo zaradi tega da me ne bo v rito ko bom bremzal tako kot sem jaz vajen...ce imam kile je to spet drugace kot pri unemu ko jih nima...isto potem pri pospesevanju iz ovinka. Torej se vec moznosti za incidente Jap, v prejšnji sezoni smo se veliko tako vozili z BMWji Meni je bilo sploh epsko na dirki v Doningtonu, ki je tako fajn flowing dirkališče... 1 Link to post
Recommended Posts